Oikoja hammaslääkärin hampaat ihmetytti.
Oli vinot ja vähän/hiukan kellertävät. Miksi näin?
Kommentit (10)
Miksei plastiikkakirurgilla ole silikonitissejä?
Ei suutarin lapsillakaan ole kenkiä.
Ite menee oikomaan hampaita ja haluaa viel valkasun. Kertoo lääkärille et haluaa nätit hampaa. Sit näkeekin sen hampaat keltaset ja vinot:D
Hampaat ihmetytti,kun suussa sykki sanoi tytti joka hullun kiilto silmissä peräreikää lykki.
Hitto ku en meinannut saada otsikosta mitään selvää! :()
Voi hitsi. On olemassa mm. Lihavia terveydenhoitajia, ihmetteletkö niitäkin?
Ehkä lääkärille ei itselleen esteettinen puoli niin paljon merkitse. Oikominenhan tehdään pääasiallisesti terveyssyistä, ei ulkonäkösyistä.
Ehkäpä niissä hampaissa ei kuitenkaan ollut mitään purentavikaa. Ei kaikki oikojahammaslääkärit ole ollenkaan sitä mieltä että hampaille pitäisi pelkästään esteettisistä syistä tehdä jotain, jos purenta on muuten ok. Toki he sitten tekevät asiakkaille yksityispuolella, jos asiakas kokee kärsivänsä hampaidensa ulkonäöstä ja maksaa, mutta eivät itseltään välttämättä korjauta jos ei itseä kerran häiritse.
Itse muuten olen suuhygienisti paikassa jossa mainostetaan voimakkaasti mm. valkaisuja ja oikomishoitoja, enkä missään nimessä haluaisi itselleni kummankaan lajin toimenpiteitä, vaikka hampaani ovat synnynnäisesti kellertävät ja vähän vinotkin. Minä vaan tykkään enemmän persoonallisista hymyistä kuin sellaisista "täydellisistä". Kun joku joskus on kysynyt miksen ole korjauttanut omia hampaitani, olen sanonut että kun niissä ei ole mitään vikaa. Ei ole vikaa purennassa eikä edes reikiä. Se taas ei ole vika jos jonkun silmää häiritsee hampaideni ulkonäkö, paitsi ehkä katsojan silmässä ;-)
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 23:47"]Ehkäpä niissä hampaissa ei kuitenkaan ollut mitään purentavikaa. Ei kaikki oikojahammaslääkärit ole ollenkaan sitä mieltä että hampaille pitäisi pelkästään esteettisistä syistä tehdä jotain, jos purenta on muuten ok. Toki he sitten tekevät asiakkaille yksityispuolella, jos asiakas kokee kärsivänsä hampaidensa ulkonäöstä ja maksaa, mutta eivät itseltään välttämättä korjauta jos ei itseä kerran häiritse.
Itse muuten olen suuhygienisti paikassa jossa mainostetaan voimakkaasti mm. valkaisuja ja oikomishoitoja, enkä missään nimessä haluaisi itselleni kummankaan lajin toimenpiteitä, vaikka hampaani ovat synnynnäisesti kellertävät ja vähän vinotkin. Minä vaan tykkään enemmän persoonallisista hymyistä kuin sellaisista "täydellisistä". Kun joku joskus on kysynyt miksen ole korjauttanut omia hampaitani, olen sanonut että kun niissä ei ole mitään vikaa. Ei ole vikaa purennassa eikä edes reikiä. Se taas ei ole vika jos jonkun silmää häiritsee hampaideni ulkonäkö, paitsi ehkä katsojan silmässä ;-)
[/quote]Kiitos. Tämä selvensi.
Niin kiire ollut ettei oo kerinnyt itsestään huolehtimaan. ;-)