Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihdutan kaloreita laskemalla ja voin joka pv syödä

Vierailija
07.09.2014 |

esm suklaapatukan tai jäätelötuutin..kalorit ei meinaa siltikään täyttyä..mikä on hassua. Mutta olisi tärkeää syödä ne kalorit täyteen,koska muuten jossain kohtaa alan ahmia ja sitten kalorit paukkuu.mutta siis en ole nälkäinen ja syön masuni täyteen 5 kertaa päivässä..nälän tunne kyllä tulee aterioiden välissä,eteenkin aamupalan ja lounaan välillä. mä painan 110kg ja pituutta 166cm,kiloklubi lasi peruskulutuksen,siis kalorit joilla en laihdu enkä liho olisi huimat 2600kcal ja nyt laihduttaessa 1900kcal..mun on vaikea päästä edes 1700kcal ja siihen sislätyy jo se suklaapatukkakin kahviherkkuna.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi alapeukutuksia?

Vierailija
2/45 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi alapeukutuksia, mutta pyri jättämään tuo makea kalorintäyte pois. Pikku hiljaa häipyy makeanhimo ( jos sulla sellaista on)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tajunnut pointtia

Vierailija
4/45 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika korkeaksi on laskenut peruskulutuksen. Jos tosiaan haluat laihtua niin makeat heti pois.

Vierailija
5/45 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taas kalorit jäävät hirmuisen vajaaksi ilman päivittäistä herkkua. Nyt olen kyllä leikkimielisesti herkkulakossa ja päivittäinen kalorimäärä jää alle tuhanteen :/ se on aina ollut ongelmani, itse ruokaa syön vähän mutta kalorit kertyivätkin sitten herkuista :D nyt täytyy yrittää syödä vähän enemmän, tuo alle tonni on aivan liian vähän. En halua kitukuuria.

Vierailija
6/45 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten peruskulutuksesi on noin iso? Liikutko sitten tosi paljon?

Vierailija
7/45 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko ap, mitä syöt?

Vierailija
8/45 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin korkeaksi? oletko itse ollut 110kiloinen? syön siis kaksikertaa enenmmän kuin 55kiloinen,etkö tajua? Ja jos en saa kaloreita täyteen niin tulee repsuja,siksi OLEN näin lihava kun en aijemmin ole syönyt tarpeeksi. Mielummin syön jo jokatoinen pv jääteklpuikon tai fazerin suklaapatukan kaloreiden sisällä,kuin laihdutan kituutellen ja sitten lopulta joku kaunispäivä ahmin 5 donitsiä,sipsipussin,kakun,suklaalevyn,keksipaketin jne jne jne,,kalorit paukkuu ja kierre jatkuu,ahminta jatkuu aina useamman viikon. Lihon helposti 5kiloa viikossa takaisin kun alan ahmia. Että kyllä,tämä toimii minulla ja paino putoaa :) ei ne herkut ole aina se paha juttu,kokonaisuus ratkaisee.

Vierailija
9/45 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

9=ap

Vierailija
10/45 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ainoa keino laihtua on kaloreita seuraamalla. Eli syö vähemmän mitä kulutat niin keho polttaarasvaa. Tämä vaatii tietenkin tiedon siitä paljonko kaloreita kehosi kuluttaa päivässä tekemättä mitään (ehkä 1600 kcal). Toinen pointti on se että pitää tietää paljonko kaloreita mikäkin ruoka sisältää. Eli voit tietenkin syödä jäätelön (300-500 kcal) tai syödä samalla kalorimäärällä puuroa, viiliä, hedelmän ja leivän. Eli miettimällä tarkkaan mistä saat suuremman ja täyttävämmän päiväkokonaisuuden. Päiväkalorimäärän kannattaa jakaa tasaisesti pitkin päivää eli ainakin noin 5 ateriaa (aamupala, lounas, päivällinen ja iltapala sekä välipalat).

Vierailija
11/45 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap syö ,esim eiliset:

ap: lidlin milbona maitorahkan jossa rasvaa enempi 4% (kaloreita 100 enemmän kuin tavis rahkassa), funligt mehua sekaan mausteeksi

vp: banaani

lounas myöhemmin (lauantai): kasvissosekeittoa lautasellinen pari soppa kauhallista(keittojuureksia,perunaa vähempi,mausteita ja sulatejuustoa,loraus rasvaton maito kun kaadoin kasvislientä liikaa pois) + raejuustoa 1dl ja täysjyväruisleipäpala margariinilla

vp2: itseleivottu pulla kahvin kanssa,kahvissa ei sokeria

päivällinen: 2 paistettua munaa,salaattia läjä

ip: puuro kanelilla ja maidolla,1tl sokeria (1tl sokeria sisältää n.16 kcal)

kalorit jäi yli tonnin miinukselle...Ap

Vierailija
12/45 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro 11: luitko aloituksen? lasken kiloklubissa kaloreita ja ongelmani on saada kalorit täyteen,siksi pystyn syömään herkun vaikka joka pv. toi länkytys on ihan turhaa jos olisit aloituksen lukenut. turhauttavaa.Ap

Vierailija
13/45 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, jos mahasi on jo niin kutistunut, ettet jaksa syödä riittävästi, täydennä vaikka pähkinöillä. Saat pienessä määrässä valtavasti kaloreita, kun 100g on muistaakseni 600kcal.

Kokeilemalla löydät sen kalorimäärän, jolla laihdut sopivasti. Yksilöllisiä eroja on niin paljon, että kahden samanpainoisen perskulutuksessa voi olla jopa 400kcal eroa. Itse laihduin parhaiten syömällä 1200-1400kcal. Aloitin aikoinaan 112-kiloisena.

Vierailija
14/45 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap koita vieroittautua siitä makeasta pikkuhiljaa, vaihda vaikka pienempään suklaapatukkaan ja täytä kalorivajetta esim. pähkinöillä. Hyvä että tajuat syödä riittävästi ja mielestäni vaikka joka päivä voi syödä ihan pienen patukan jos se mahtuu päivän kalorirajan sisään. Parempi se on kuin puoli kiloa karkkia kerran viikossa.

Vierailija
15/45 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä karkkia ja jätskiä saa syödä. Ortoreksia on asia erikseen.

ohis

Vierailija
16/45 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 09:48"]

Ap syö ,esim eiliset:

ap: lidlin milbona maitorahkan jossa rasvaa enempi 4% (kaloreita 100 enemmän kuin tavis rahkassa), funligt mehua sekaan mausteeksi

lounas myöhemmin (lauantai): kasvissosekeittoa lautasellinen pari soppa kauhallista(keittojuureksia,perunaa vähempi,mausteita ja sulatejuustoa,loraus rasvaton maito kun kaadoin kasvislientä liikaa pois) + raejuustoa 1dl ja täysjyväruisleipäpala margariinilla

[/quote]

Näillä ruoilla siis meinaat laihtua? Muista, että nälkä on laihduttajan vihollinen ja se voittaa aina.

Vierailija
17/45 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap, vaikutti tosi terveelliseltä sun päivä! Mun mielestä on myös parempi syödä pieni herkku silloin tällöin, ettei herkuista tule kiellettyä hedelmää, jolloin koko elämä pyörii niiden herkkujen ympärillä.

Tietenkin jo laihduttaa vaikka 55 -> 50 kiloon, ei kaloreihin mahdu juuri mitään ylimääräistä.

Vierailija
18/45 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää rasvaa ruokavalioon... Syöt energiaköyhää ruokaa jos on vaikeuksia saada kaloreita täyteen.

Vierailija
19/45 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön pähkinöitä usein välipalaksi,tosin vain n.10kpl..en tajua miten joku voi syödä kerralla 100g??? Ap

Vierailija
20/45 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 09:48"]

Ap syö ,esim eiliset:

[/quote]No toi sun päivällinen on vitsi, tee oikea ruoka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi