Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta Tobiaksella on tosi upottavat silmät (kaunis suu myös). Varmaan retkahtaisin, jos se tulis illanvietossa tuijottelemaan. Häneltä hyvin luontaisesti ja sulavasti sujuva fyysinen läheisyys niin kaveri- kuin ihastusmielessäkin vetoaa myös.
Näyttää pitkänaamaselta Teemu Selänteeltä.
Ei tod näytä!! Teemu on ihan karsea lurppasilmä. Luomet puolitangossa koko ajan. Tobias on sentään kasvoista komea.
Tobiaksen silmät lurppaa. Kasvot pitkät ja kapeat vertattuna Selänteeseen.
Tobias muistuttaa enemmän Sebastian Ahoa
Vierailija kirjoitti:
Musta Tobiaksella on tosi upottavat silmät (kaunis suu myös). Varmaan retkahtaisin, jos se tulis illanvietossa tuijottelemaan. Häneltä hyvin luontaisesti ja sulavasti sujuva fyysinen läheisyys niin kaveri- kuin ihastusmielessäkin vetoaa myös.
Tähän taktiikkaan Tobias onkin selvästi tottunut luottamaan😅
--sen verran keskenkasvuinen kuitenkin, että eväät loppuu, kun pitäis ammentaa jotain muutakin kun nuoleskelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän taktiikkaan Tobias onkin selvästi tottunut luottamaan😅
--sen verran keskenkasvuinen kuitenkin, että eväät loppuu, kun pitäis ammentaa jotain muutakin kun nuoleskelua.
Mun mielestä Tobbe on jutellut ja analysoinut ihan järkevästi ja rauhallisesti tilannetta. En näkisi ollenkaan etteikö poitsulla olis rahkeita "muuhunkin kuin nuoleskeluun".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttää pitkänaamaselta Teemu Selänteeltä.
Ei tod näytä!! Teemu on ihan karsea lurppasilmä. Luomet puolitangossa koko ajan. Tobias on sentään kasvoista komea.
Sanonko mikä sulla lurppaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä täällä muristaan huonosta kaudesta ja naisten sitoutumisvaikeuksista kun ollaan nähty peräti neljä jaksoa! Tämä ohjelma jatkuu käsittääkseni lokakuulle joten suurin osa tilanteista tulee muuttumaan. Ja onhan tuolla kiinnostavia hahmoja, Muhku on ihan huippu ja haluaisin että hänelle tulee joku fiksu mimmi. Niina ei tainnut olla sellainen.
Myös Krete on kiinnostava, harmi ettei hänestä ja Muhkusta tullut paria mutta eihän heidän välillään ollut romanttista kemiaa.
Sen sijaan hieman epikseltä tuntuu tuo Melindan itsestäänselvä pudotus, ei häntä edes näytetty koko ohjelmassa enkä edes muista kenen pari oli.
Lisää uusia tuonne ja kyllä alkaa tapahtua!
Voi luoja. Lokakuulle. Kohta alkaa myös BB ja olen sata prosenttisen varma että eräs (entinen)tuttavani on siinä, koska on ollut salaperäinen ja on hakenut 4 kertaa aikaisemmin.
Ja pian alkaa myös Selviytyjät joka on mun mielestä oikeasti hyvä reality.
Ja Ensitreffit Alttarilla. Voi olla LI jää itsellä katsomatta syyskuusta alkaen. Näitä tulee vähän liikaa samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä keskustelu ei ole Love Island sarjan hyvän mielen keskusteluketju. Tämä sisältö huolestuttaa.
Sori, mutta tämä keskustelu ei tosiaan paranna nyt näköjään jo myös tylsänä, selluliittisten ihmisten monotonisena pidetyn ohjelman viihdearvoa. Lähinnä oksettaa lukea arvostelu- ja tasokommentteja ja en ole ihan varma, sainko itsekin normipainoisena menevänä naisena täällä vihjailua, että olen varmasti diabeteksen partaalla. Tämän piti olla LOVE ISLAND keskustelu.
Voi jeesus teidän vaahtokarkkilinssit silmillä kulkevien ikipositiivi-arjakorisevien ja -marcobjurströmien kanssa. Pusi pusi nami nami pitäis vaan olla koko ajan. Vaan ei ole elämä koko ajan hyvää mieltä ja miksi sen pitäisi olla tässäkään keskustelussa? Menkää muualle, jos ei pälli kestä lukea rehellistä kommentointia.
Sä olet ennenkin ollut ajamassa muita pois. Ainut ketä käyttää tuota pälli sanaa ja sulla ei mitään hyvää sanottavaa.
Asialliset ihmiset sopii tähän ketjuun paremmin kun sinun kaltaiset.Ai olen vai? No hyvä, että sä luet ja muistat kommentit niin hyvin, että tiedät kertoa sen :D. Aihetta varmaan sit on, jos on useampaan kertaan ajettu sua pois.
Sanoinko jossain että mua ajettu pois, ei ole mutta muita olet kyllä ja mieleen jäät koska tyylisi kirjoittaa on ihan kamalaa luettavaa.
Semmoinen tyylilyyli siellä. Jos pitäisit huolen ensin omasta tyylistäsi ja opettelisit esim. pilkun käytön lauseessa.
Pilkkunazi😂
Kuuntelee siellä koulussa mitä opettaja opettaa, niin oppii kirjoittamaan. Ei tarvitse viisaammilleen irvailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä täällä muristaan huonosta kaudesta ja naisten sitoutumisvaikeuksista kun ollaan nähty peräti neljä jaksoa! Tämä ohjelma jatkuu käsittääkseni lokakuulle joten suurin osa tilanteista tulee muuttumaan. Ja onhan tuolla kiinnostavia hahmoja, Muhku on ihan huippu ja haluaisin että hänelle tulee joku fiksu mimmi. Niina ei tainnut olla sellainen.
Myös Krete on kiinnostava, harmi ettei hänestä ja Muhkusta tullut paria mutta eihän heidän välillään ollut romanttista kemiaa.
Sen sijaan hieman epikseltä tuntuu tuo Melindan itsestäänselvä pudotus, ei häntä edes näytetty koko ohjelmassa enkä edes muista kenen pari oli.
Voi luoja. Lokakuulle. Kohta alkaa myös BB ja olen sata prosenttisen varma että eräs (entinen)tuttavani on siinä, koska on ollut salaperäinen ja on hakenut 4 kertaa aikaisemmin.
Niin ja tähän päälle vielä UK:n love island, joka on kyllä kiinnostavampi kuin tähänastinen Suomi versio.
Voi johtua jo siitäkin, että siinä on tekstitys, ei tarvitse arvailla mitä puhutaan !
Minä päivänä tehdään aina parivalinnat ?
Voisi riittää kerta tai pari viikkoon katsoa tätä sarjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä keskustelu ei ole Love Island sarjan hyvän mielen keskusteluketju. Tämä sisältö huolestuttaa.
Sori, mutta tämä keskustelu ei tosiaan paranna nyt näköjään jo myös tylsänä, selluliittisten ihmisten monotonisena pidetyn ohjelman viihdearvoa. Lähinnä oksettaa lukea arvostelu- ja tasokommentteja ja en ole ihan varma, sainko itsekin normipainoisena menevänä naisena täällä vihjailua, että olen varmasti diabeteksen partaalla. Tämän piti olla LOVE ISLAND keskustelu.
Voi jeesus teidän vaahtokarkkilinssit silmillä kulkevien ikipositiivi-arjakorisevien ja -marcobjurströmien kanssa. Pusi pusi nami nami pitäis vaan olla koko ajan. Vaan ei ole elämä koko ajan hyvää mieltä ja miksi sen pitäisi olla tässäkään keskustelussa? Menkää muualle, jos ei pälli kestä lukea rehellistä kommentointia.
Sä olet ennenkin ollut ajamassa muita pois. Ainut ketä käyttää tuota pälli sanaa ja sulla ei mitään hyvää sanottavaa.
Asialliset ihmiset sopii tähän ketjuun paremmin kun sinun kaltaiset.Ai olen vai? No hyvä, että sä luet ja muistat kommentit niin hyvin, että tiedät kertoa sen :D. Aihetta varmaan sit on, jos on useampaan kertaan ajettu sua pois.
Sanoinko jossain että mua ajettu pois, ei ole mutta muita olet kyllä ja mieleen jäät koska tyylisi kirjoittaa on ihan kamalaa luettavaa.
Semmoinen tyylilyyli siellä. Jos pitäisit huolen ensin omasta tyylistäsi ja opettelisit esim. pilkun käytön lauseessa.
Pilkkunazi😂
Kuuntelee siellä koulussa mitä opettaja opettaa, niin oppii kirjoittamaan. Ei tarvitse viisaammilleen irvailla.
Joku prkleen pilkun paikka ottaa nutturapäätä aivoon😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja tähän päälle vielä UK:n love island, joka on kyllä kiinnostavampi kuin tähänastinen Suomi versio.
Voi johtua jo siitäkin, että siinä on tekstitys, ei tarvitse arvailla mitä puhutaan !
Mulla on ystävä joka koukutti mut BB::hen, hän seurasi nimenomaan brittiversiota eri murteiden vuoksi. Itsellä on niin huono keskittymiskyky että en pysty seuraamaan ns vieraita kieliä:) Olen joskus ollut Ranskassa kun siellä tuli heidän LI tai Paradise hotel(?), en ymmärtänyt mitään mutta muistan että osallistujat näytti huippumalleilta.
Vierailija kirjoitti:
Ei niille ole mitään vakiopäivää. Se on homman idea, että koskaan et tiedä, missä vaiheessa tulee valinta/pudotus.
Vierailija kirjoitti:
Sama tuli itsellä mieleen. Ei aika riitä kun työ ja opinnot alkaa. Ja sain Viaplayn ja Netflixin ilmaiseksi pariksi kuukaudeksi.
Vierailija kirjoitti:
Siis hakeeko ne sinkkuja tälle kaudelle? Ajattelin että tulijat on päätetty jo aikoja sitten.
Sinne vaan sitten te täydelliset nuoret joilla ei ole muhkuja ja aina urheilette.
Muuten vois mut ei kuppikoko riitä XD
Viddu mua veetuttaa tuo yks pälli, joka koko ajan kommentoimassa, että muita pitää haukkua, kun pitää "karaistua tässä julmassa maailmassa". Ei helkkari. Taas tänä syksynä tuhannet oppilaat aloittaa koulun ja siellä on näitä tällaisten pällien kakaroita sitten huutelemassa ja haukkumassa muita. Kotoa tällainen haukkuminen opitaan. Sitten monet oppilaat kärsii koko elämän siitä kiusaamisesta. Sama meno jatkuu työpaikoilla. Oma narsistinen ja väkivaltainen käytös oikeutetaan mitä kummallisimmilla selityksillä. Lapset kasvatetaan kiusaajiksi. Ei mitään kunnioitusta ketään kohtaan. Päässä ei liiku mitään. Itse ollaan ylipainoisia rumia vätyksiä ja haukutaan muita. Ei kestetä kun joku on nuori ja kaunis. Aina pitää muista keksiä joku asia, mihin tarttua. Ilkutaan, jauhetaan paskaa, alistetaan muita. Tämä ihmistyyppi on niin kertakaikkisen ällöttävä.
Vierailija kirjoitti:
Viddu mua veetuttaa tuo yks pälli, joka koko ajan kommentoimassa, että muita pitää haukkua, kun pitää "karaistua tässä julmassa maailmassa". Ei helkkari. Taas tänä syksynä tuhannet oppilaat aloittaa koulun ja siellä on näitä tällaisten pällien kakaroita sitten huutelemassa ja haukkumassa muita. Kotoa tällainen haukkuminen opitaan. Sitten monet oppilaat kärsii koko elämän siitä kiusaamisesta. Sama meno jatkuu työpaikoilla. Oma narsistinen ja väkivaltainen käytös oikeutetaan mitä kummallisimmilla selityksillä. Lapset kasvatetaan kiusaajiksi. Ei mitään kunnioitusta ketään kohtaan. Päässä ei liiku mitään. Itse ollaan ylipainoisia rumia vätyksiä ja haukutaan muita. Ei kestetä kun joku on nuori ja kaunis. Aina pitää muista keksiä joku asia, mihin tarttua. Ilkutaan, jauhetaan paskaa, alistetaan muita. Tämä ihmistyyppi on niin kertakaikkisen ällöttävä.
Menepä vaikka terapiaan käsittelemään noita kiusaamistraumojasi. Tämän ketjun aihe ei ole sinun traumasi, vaan Love Island Suomi ohjelma.
Ihana kun Eeli puhuu, et välillä tulee kaverivaiheita ja välillä taas kipinävaiheita, ja hei ollaan tiedetty toinen ehkä kolme päivää :D Toki ymmärrettävää et tuolla aika on tiiviimpää ja täyteläisempää, eli ei voi normipäiviin verratakaan. Silti, hieman koomista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menepä vaikka terapiaan käsittelemään noita kiusaamistraumojasi. Tämän ketjun aihe ei ole sinun traumasi, vaan Love Island Suomi ohjelma.
Ei ole minua kiusattu, mutta mulla on sen verran empatiakykyä ja korkea ÄO että ymmärrän, mitä haukkuminen, henkinen väkivalta ja kiusaaminen tekee ihmiselle. Kaikilta ei tällaista ymmärrystä löydy, kun päässä ei liiku mitään. Titityy.
Nico pääsee näemmä nyt mukaan. Olisko muka Krete kiinnostavin vai ottiko varmimman valinnan?
Tobias ja Niina olisi ollut mielestäni pari, kaksi ahdistusta !
Emilia sai oikean parin.
Muhammedille olisin suonut jonkun toisen kuin Niinan .