Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Jo on kyllä suurimmaksi osaksi yksiä ankeita vänisijöitä nämä tämän kauden tyypit. Jotenkin ei ihmetytä enää yhtään että ovat olleet vuosia sinkkuina. Kuka jaksaa noin negatiivista ihmistä vaikka ulkonäkö olisikin ihan ok? Ja sitten nämä vielä odottaa aiempaakin komeampaa/kauniimpaa paria itselleen kuvitellen että sitten kaikki onkin ihan täydellistä vaikka edelleen se suurin ongelma eli oma luonne on yhtä negatiivinen ja ankea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltanuotiolla Sallin hiukset oli ihan liimaiset, liian päätämyöden :/ Hänelle sopisi kuohkeampi kampaus ja ponnari erinomaisesti.
Iltanuotiolla :D:D:D Nyt menee vähän formaatit sekaisin...
Täh, miten mä kuulin et Veronika puhui iltanuotiosta?
Miten tällä kaudella on joka jaksossa mukana juontaja? Ja etenkin tätä pökkelöä. Ei Shirlykään ollut tuolla talossa alvariinsa.
Voi ei kun nyt kaikki miehet alkaa vuorollaan kertoa miten heitäkään ei kiinnosta, koska naiset on kaikki ylimielisiä.
Kylloon ahistavvaa kön kaikki kokkeilee pohiskella ja pähkäröijjä ihan tyhyjästä aihetta, että mitä?
Ja kuse kaikki mennee iha päi helevettiä niinkö sano eikä yhtää tiijjä niiku mistää mittää niinkö ja sillain ja on varppina hyvät viilikset jollai ainaki josaki.
Mutta Ahistaa ihan simona sillain.
Mei vaa vielä tiijetä sitä eiköö kettään, että vetäsiis niinkö sillain matot jalakai alta entä, ettolis etes iha ölövinä, jos ei kerta tykkää.
Niija se kiekko sitte päätyy ja pallo korrii ja sillee tai mitä millonki.
Ois aika hienua.
On ne nyt surut ja murehet nuorilla elämänsä keväässä, terveinä ja kauniina paratiisimaisessa villassa.
Jotenkin ekaksi kuvitteli tuon emilian olevan sellainen iloinen ja peruspositiivinen, mutta tuohan on ihan supermyrtsi vinkuja.
Aivan älytöntä miten kaikki nuo naiset on ahdistuneita kun loveislandissa, (jossa tarkoitus on saada valittua itselle kumppani lyhyen ajan sisällä), miehet tekee aloitteita ja näyttää kiinnostuksensa
Pikkusen liikaa tuuppaavat tätä veronicaa ruutuun.
Miksi tämä on näin surkea kausi?!
Pitäisi varmaan miesten olla playereita ja kisutella useita naisia ja loukata niiden tunteita, niin ei olisi "liian kilttejä"
:)
Noi Veronican tatuoinnit on hirveimmät, mitä oon ikinä kellään nähnyt. Tollanen suttukasa.
Ai että mua sattuu tuo sallin pinkiksi kärähtänyt päänahka. Ihan liian vaaleaksi värjätty tuo tukka jollain supervetyperoksidilla..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja kuin tylsät uudet parit. Tosi "jännää" hohohoijaa
Katsojat vissiin sokeita ja kuuroja.
Niina ja Muhku pari.
Lisään vielä Markus ja Salli.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä on näin surkea kausi?!
Liian nuoret osallistujat. Osallistujat tuolla ihan muusta syystä kuin rakkautta etsimässä. Juontaja umpisurkea. Siinä muutama syy.
Vierailija kirjoitti:
Noi Veronican tatuoinnit on hirveimmät, mitä oon ikinä kellään nähnyt. Tollanen suttukasa.
Hassun näköiset jonkun nätin mekon parina.. Toisaalta ei oikein tuommoinen katujätkän harppova kävelytyylikään ihan sovi korkokenkiin ja mekkoon.
Ja ei tällä juontajalla ole mitenkään kiva puhetyyli ja ulosantikaan. Huono valinta kaikin puolin.
No mikäs järki tässä nyt on pistää samat parit yhteen?
Siis nää valinnat on ihan turhat
Kerrankin olisi saatu venkslata parit uuteen uskoon niin ei, samat sitten paritetaan. Äly hoi.
Oona ja Kimi on jotenki sulosia yhessä :3
Toivon että niiden juttu lähtis kans etenemään hyvin..
Markus sais lähteä, Muhku ei. Pidän hänestä, on muutakin kuin preatty face, tai ainakin vaikuttaa syvällisemmältä :)
Vanha rouva