Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 2021

Vierailija
16.08.2021 |

Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.

Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!

Kommentit (12627)

Vierailija
1461/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viddu mua veetuttaa tuo yks pälli, joka koko ajan kommentoimassa, että muita pitää haukkua, kun pitää "karaistua tässä julmassa maailmassa". Ei helkkari. Taas tänä syksynä tuhannet oppilaat aloittaa koulun ja siellä on näitä tällaisten pällien kakaroita sitten huutelemassa ja haukkumassa muita. Kotoa tällainen haukkuminen opitaan. Sitten monet oppilaat kärsii koko elämän siitä kiusaamisesta. Sama meno jatkuu työpaikoilla. Oma narsistinen ja väkivaltainen käytös oikeutetaan mitä kummallisimmilla selityksillä. Lapset kasvatetaan kiusaajiksi. Ei mitään kunnioitusta ketään kohtaan. Päässä ei liiku mitään. Itse ollaan ylipainoisia rumia vätyksiä ja haukutaan muita. Ei kestetä kun joku on nuori ja kaunis. Aina pitää muista keksiä joku asia, mihin tarttua. Ilkutaan, jauhetaan paskaa, alistetaan muita. Tämä ihmistyyppi on niin kertakaikkisen ällöttävä.

Menepä vaikka terapiaan käsittelemään noita kiusaamistraumojasi. Tämän ketjun aihe ei ole sinun traumasi, vaan Love Island Suomi ohjelma. 

Ei ole minua kiusattu, mutta mulla on sen verran empatiakykyä ja korkea ÄO että ymmärrän, mitä haukkuminen, henkinen väkivalta ja kiusaaminen tekee ihmiselle. Kaikilta ei tällaista ymmärrystä löydy, kun päässä ei liiku mitään. Titityy.

Perusta oma ketju, jos tuosta haluat jatkaa. Ei liity ohjelman sisältöön mitenkään.

Vierailija
1462/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valinnat meni sillai pieleen, ettei Tobias ja Salli päätynyt yhteen eikä Nina ja Muhku eronneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1463/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat pistää mittanaruja hauiksen ympärille, vähänkö repesin :D

Vierailija
1464/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tobias ja Niina olisi ollut mielestäni pari, kaksi ahdistusta !

Emilia sai oikean parin.

Muhammedille olisin suonut jonkun toisen kuin Niinan .

Niina ahdistuisi heti Tobiaksen kanssa ja pahemmin kuin Emilia.

Vierailija
1465/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tobias osaa koskettaa ihanasti naista, tulee luonnostaan häneltä. Nam, nam, näytti ihan leffakohtaukselta kun suuteli. Nyt laadukaampi nainen hänelle. Krete?

Vierailija
1466/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kuka helvetin puusilmä vertailee Sallia siihen Jenniin😂? Eihän niistä voi puhua samana päivänäkään, mitään muuta yhteistä ku vaaleat hiukset🤦🏻‍♀️.

On muutakin samaa kuin blondius. Esim. pitkiä näyttäviä naisia, isot ja selkeät kasvonpiirteet, iloisia ja nauravaisia luonteita molemmat.

Jenni oli kyllä rumempi. Mut isoja romuluisia amatsoneja molemmat, että se on samaa.

Minusta taas Jenni on kaunis, jopa Sallia kauniimpi vaikka kaunis hänkin. Makuasia.

Tuossakin kuvassa tosi nätti:

https://www.seiska.fi/kotimaa/love-island-jenni-avoimena-vakavista-terv…;

Vierailija
1467/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krete vois lähteä seuraavaksi, raskas persoona. Mutta taitaa olla miehen vuoro.

Vierailija
1468/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltanuotiolla Sallin hiukset oli ihan liimaiset, liian päätämyöden :/ Hänelle sopisi kuohkeampi kampaus ja ponnari erinomaisesti.

Vierailija
1469/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin Oonaa Muhkulle, ja katos Muhku mainitsikin Oonan ja Sallin.

Vierailija
1470/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltanuotiolla Sallin hiukset oli ihan liimaiset, liian päätämyöden :/ Hänelle sopisi kuohkeampi kampaus ja ponnari erinomaisesti.

Iltanuotiolla :D:D:D Nyt menee vähän formaatit sekaisin...

Vierailija
1471/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmoteltua teinitobiasta v*tuttaa vain ja ainoastaan se, ettei saanut Sallia pariksi😅

Vierailija
1472/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh, miten mä kuulin et Veronika puhui iltanuotiosta? 

Vierailija
1473/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ihmiset äänestää tylsiä pareja. Oisivat kunnolla laittaneet pakkaa sekasin. Esim salli ja tobias pariksi

Vierailija
1474/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että seuraava lähtijä miehistä on Markus tai Muhku.

Vierailija
1475/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh, miten mä kuulin et Veronika puhui iltanuotiosta? 

Jos puhui niin hänellä mennyt formaatit sekasisin. Iltanuotio on Temppareissa. Tässä formaatissa ollaan tulipaikalla, jossa on joko parivalinta tai pudotus. 

Vierailija
1476/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurahdin kyllä kun muhku sanoi jotenkin vähän reppanana,että hän on vaan täällä oma itsensä ja se saa ihmiset ahdistumaan :D

Vierailija
1477/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää Love Island tulee uniinkin. Näin viime yönä unta et hengailtiin Muhkun kaa bikineissä kotona ja tehtiin ruokaa ja halailtiin. Kriiseilin mun pömppömahaa ku Muhku näytti niin hyvältä.

Vierailija
1478/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että seuraava lähtijä miehistä on Markus tai Muhku.

Toivoisin että lähtijä olisi Eeli.

Vierailija
1479/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja kuin tylsät uudet parit. Tosi "jännää" hohohoijaa

Vierailija
1480/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja kuin tylsät uudet parit. Tosi "jännää" hohohoijaa