Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Love Island Suomi 2021

Vierailija
16.08.2021 |

Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.

Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!

Kommentit (12627)

Vierailija
1401/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
1402/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis hakeeko ne sinkkuja tälle kaudelle? Ajattelin että tulijat on päätetty jo aikoja sitten.

Sinne vaan sitten te täydelliset nuoret joilla ei ole muhkuja ja aina urheilette.

Voi olla että jäisi ryhmän ulkopuolelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1403/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ainakin tulotasolla on väliä. Olen itse korkeakoulutettu ja hyvätuloinen. Samaa oletan mieheltäni (ja onneksi onkin). Samaten ulkonäöllä on väliä. Luonteella on väliä. Kaikella on väliä. Ei ole väärin haluta kunnianhimoisesti itselleen sopiva kumppani. En halua kenenkään elätettäväksi tai toistepäin. Lapsillani pitää olla vakaa ja hyvä elämä, jossa on vaurautta. Se ei sulje pois myös että muutkin asiat toki pitää olla kunnossa. Ei pelkkä raha tai ulkonäkö tai pelkkä luonne ainakaan itsellä anna mitään.

Vierailija
1404/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sääliksi vähän kävi tätä joka putosi ensimmäinsenä ja jota kukaan ei valinnut siinä ensivaikutelma osiossa. Toivottavasti näille osallistujille tehdään jotkut psykologia testit. Minusta hän oli todella kaunis nainen, ei saanut ruutuaikaa joten oli ehkä liian hissukka mutta eihän tuolla muutkaan naiset ole kovin paljon esillä olleet. Mistä lie johtuu kun välillä näyttää meikit (varjostukset yms) hassuilta tv-ruudusta katsellessa, joku valaistus tai muu juttu? Kauniita ovat kaikki mutta tosiaan aika vähän heistä on mitään saanut irti. Minusta ovat kyllä yllättävän fiksun oloisia, vähän sekaisin toki jotkut, outo tilanne ja nuoria mutta ei mitään ihan älytöntä tyhjäpää meininkiä. En ole ennen tätä formaattia katsonut, mitenkä tämä eroaa siitä nelosen paratiisi saaresta?

Ainakin dokumenteista on saanut sen kuvan, että näihin formaatteihin osallistuvat käyvät vain yhden lyhyen keskustelun psykologin kanssa. Joku ainakin kommentoi, ettei ollut ymmärtänyt ennen osallistumistaan tarvitsevansa hiukan erilaista apua.

Brittiversiossa on huolestuttavan moni riistäny henkensä. Jopa juontaja

Vierailija
1405/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ainakin tulotasolla on väliä. Olen itse korkeakoulutettu ja hyvätuloinen. Samaa oletan mieheltäni (ja onneksi onkin). Samaten ulkonäöllä on väliä. Luonteella on väliä. Kaikella on väliä. Ei ole väärin haluta kunnianhimoisesti itselleen sopiva kumppani. En halua kenenkään elätettäväksi tai toistepäin. Lapsillani pitää olla vakaa ja hyvä elämä, jossa on vaurautta. Se ei sulje pois myös että muutkin asiat toki pitää olla kunnossa. Ei pelkkä raha tai ulkonäkö tai pelkkä luonne ainakaan itsellä anna mitään.

Väärässä ketjussa olet. Tämä Love Island ketju.

Vierailija
1406/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma että on pakonomainen tarve puhua itsestänsä vaikka ei kuulu tähän ketjuun.

Vierailija
1407/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kuvitella, että kukaan oikeasti järkevä, hyväitsetuntoinen ja kaunis ja vetävä luonnonkaunotar megatuloilla kirjoittelisi itsestään sanoilla tasoiseni henkilöt :-D

Vierailija
1408/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jestas sentään, mitkä rinnat! 

https://is.mediadelivery.fi/img/some/default/7d3f6eb4e6a74cd59c74fb5271…

Väärä kanava, väärä ohjelma.

Vierailija
1409/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulutus mennyt hukkaan kun et ymmärrä edes ketjun aihetta. Vaikutat tyhmältä.

Vierailija
1410/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tälle jollekin tasojankkaajalle. Muhku opiskelee ihan korkeakoulussa. Jos olen ymmärtänyt oikein niin kauppiksessa. Tulotaso tulee olemaan varmaan ihan hyvä 10 vuoden päästä. Jos Niina ajattelee, että tulotasolla on väliä ja ei siksi Muhku kiinnosta ulkomaailmassa "koska hän on tasokas nainen eikä kelpuuta ketä tahansa" niin lol. Jos olisi oikeasti tasokas nainen niin ei ajattelisi hetkeäkään mitään tuollaista. Eikä välttämättä edes ajattele. On ehkä pinnallinen eikä Muhku ole tarpeeksi pintaliitäjä hänelle tai sitten kiikastaa jostain muusta syystä. Ja tuskinpa Muhkua kiinnostaa pätkääkään enää jos Niina on niin pinnallinen. Viime jakson perusteella Muhku ei olekaan niin pinnallinen hölmö miltä näytti. Ihan aivoillaan ajatteleva ihminen näyttää olevan ja haluaa naiselta jotain substanssiakin. Tuskinpa Sallikaan kenenkään noiden tulotasoa miettii. 90% naisista ei ole golddiggereitä vaikka in selliellit ja mgtow:t mitä väittäis.

Minäpä luulen, että asia on näin: Jos on kaksi ihan täysin saman näköistä ja kroppaista miestä. Tummaa ja komeaa. Toisen nimi on Muhamed özgöngözgöngöö ja toisen nimi esim. Daniel suomenruotsalainen, niin ihan varmasti 99% naisista valitsee Danielin. Eli nimi Muhamed ja kaikki mielleyhtymät mitä siihen liittyy, vaikuttavat asiaan niin paljon, että ei ole Muhkulla mahkuja nyt eikä tulevaisuudessa.

Vierailija
1411/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä jauhatte jostain tulotasoista kun suurinosa noista on vielä ihan teinejä :D Ja kyllä pk seudulla asuu ihan onnellisia perheitä amistaustalla. Täällä yksi perhe! :)

Vierailija
1412/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tälle jollekin tasojankkaajalle. Muhku opiskelee ihan korkeakoulussa. Jos olen ymmärtänyt oikein niin kauppiksessa. Tulotaso tulee olemaan varmaan ihan hyvä 10 vuoden päästä. Jos Niina ajattelee, että tulotasolla on väliä ja ei siksi Muhku kiinnosta ulkomaailmassa "koska hän on tasokas nainen eikä kelpuuta ketä tahansa" niin lol. Jos olisi oikeasti tasokas nainen niin ei ajattelisi hetkeäkään mitään tuollaista. Eikä välttämättä edes ajattele. On ehkä pinnallinen eikä Muhku ole tarpeeksi pintaliitäjä hänelle tai sitten kiikastaa jostain muusta syystä. Ja tuskinpa Muhkua kiinnostaa pätkääkään enää jos Niina on niin pinnallinen. Viime jakson perusteella Muhku ei olekaan niin pinnallinen hölmö miltä näytti. Ihan aivoillaan ajatteleva ihminen näyttää olevan ja haluaa naiselta jotain substanssiakin. Tuskinpa Sallikaan kenenkään noiden tulotasoa miettii. 90% naisista ei ole golddiggereitä vaikka in selliellit ja mgtow:t mitä väittäis.

Minäpä luulen, että asia on näin: Jos on kaksi ihan täysin saman näköistä ja kroppaista miestä. Tummaa ja komeaa. Toisen nimi on Muhamed özgöngözgöngöö ja toisen nimi esim. Daniel suomenruotsalainen, niin ihan varmasti 99% naisista valitsee Danielin. Eli nimi Muhamed ja kaikki mielleyhtymät mitä siihen liittyy, vaikuttavat asiaan niin paljon, että ei ole Muhkulla mahkuja nyt eikä tulevaisuudessa.

Ei se pelkkä nimi miestä pahenna vaan....

Vierailija
1413/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä keskustelu ei ole Love Island sarjan hyvän mielen keskusteluketju. Tämä sisältö huolestuttaa.

Sori, mutta tämä keskustelu ei tosiaan paranna nyt näköjään jo myös tylsänä, selluliittisten ihmisten monotonisena pidetyn ohjelman viihdearvoa. Lähinnä oksettaa lukea arvostelu- ja tasokommentteja ja en ole ihan varma, sainko itsekin normipainoisena menevänä naisena täällä vihjailua, että olen varmasti diabeteksen partaalla. Tämän piti olla LOVE ISLAND keskustelu.

Eihän tässä ohjelmassa ole mitään sisältöä mistä keskustella. Yhtään järkevää keskustelua ei ole osallistujilla ollut. Ripsien räpsyttelyä,hiusten haromista. Bikinipöksyjen paikalleen laittamista. Miehet sentään nostavat puntteja, siitäkin on enemmän hyötyä kuun paikallaan makaamisesta.

Kuuntelisitte vaikka Veikko Kiljusen haastattelua A:n tilanteesta.

Joo. Miks sä ite katot ohjelmaa tai kommentoit täällä?

Mun työkaverin lapsi on tuolla saarella.

Nimiä tiskiin

Vierailija
1414/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä keskustelu ei ole Love Island sarjan hyvän mielen keskusteluketju. Tämä sisältö huolestuttaa.

Sori, mutta tämä keskustelu ei tosiaan paranna nyt näköjään jo myös tylsänä, selluliittisten ihmisten monotonisena pidetyn ohjelman viihdearvoa. Lähinnä oksettaa lukea arvostelu- ja tasokommentteja ja en ole ihan varma, sainko itsekin normipainoisena menevänä naisena täällä vihjailua, että olen varmasti diabeteksen partaalla. Tämän piti olla LOVE ISLAND keskustelu.

Voi jeesus teidän vaahtokarkkilinssit silmillä kulkevien ikipositiivi-arjakorisevien ja -marcobjurströmien kanssa. Pusi pusi nami nami pitäis vaan olla koko ajan. Vaan ei ole elämä koko ajan hyvää mieltä ja miksi sen pitäisi olla tässäkään keskustelussa? Menkää muualle, jos ei pälli kestä lukea rehellistä kommentointia.

Vierailija
1415/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä, ihan hirveitä kommentteja monet täällä, pistää mietityttään että mikä kauhee niiden kirjoittajia vaivaa. Aika monet näistä varsinkin ulkonäköön liittyvistä kommenteista vois pitää täysin omana tietonaan ja en tajuu mikä siinä on niin vaikeeta tehdä niin. Vaikuttais monen ajatus olevan että perus normaalipainoinen nainen on diabeteksen partaalla ja jos on yhtään selluliittia tai normi rasvaprosentti eikä vedä kovaa treeniä joka päivä niin on vähintäänkin lihava. Ei näin, en yhtään ihmettele miksi monella nuorella (itsekin ikäluokkaan 20-25 menevällä) on huono fiilis omasta ulkonäöstä kun tällasta lukee ja normaalipainokin luetaan jo lihavaks. Tasoasioihin en viitsi edes kommentoida, ihan naurettavia kommentteja siitäkin täällä. Nimenomaan pidetään keskustelun fokus Love Islandissa eikä toisten ruotimisessa.

Missä kuplassa sinut on kasvatettu, kun et kestä suoraa puhetta? Totuus on, että näin ihmiset ajatteleva ja myös puhuvat. Jos ihannoit elämää, missä kaikki pidetään omana tietona eikä mitään kommentoida, niin muuta vaikka P.Koreaan. Siellä saat ihan olla hiljaa , palvoa alati hymyillen suurta johtajaa ja jopa yrittää olla ajattelematta turmiollisia ajatuksia.

Maailma on raaka paikka ja vähän pitää oppia kestämään muutakin kuin pään silitystä ja teennäisiä kehuja.

Vierailija
1416/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi jeesus teidän vaahtokarkkilinssit silmillä kulkevien ikipositiivi-arjakorisevien ja -marcobjurströmien kanssa. Pusi pusi nami nami pitäis vaan olla koko ajan. Vaan ei ole elämä koko ajan hyvää mieltä ja miksi sen pitäisi olla tässäkään keskustelussa? Menkää muualle, jos ei pälli kestä lukea rehellistä kommentointia.

🤣🤣🤣

Vierailija
1417/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua häiritsee Sallissa tuo ohimoiden valkoisuus. Ihan kuin värjäys olisi mennyt jotenkin pieleen.

Valkoisuus on varmaan oikea luonnollinen päänahan väri. Hiusrajasta alkaen kasvot onkin sitten pakkeloitu niin eri sävyiseksi, että syntyy tuo kalpea valkoisuusefekti. On joo liikaa blondattu. Kauniimpi olisi luonnollisella hiusvärillä. Vetyperoksidiblondaus ei liene muotia enää kuin Uralin takaisissa Venäjän pökköperäpitäjissä, jos sielläkään.

Vierailija
1418/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kuka helvetin puusilmä vertailee Sallia siihen Jenniin😂? Eihän niistä voi puhua samana päivänäkään, mitään muuta yhteistä ku vaaleat hiukset🤦🏻‍♀️.

On muutakin samaa kuin blondius. Esim. pitkiä näyttäviä naisia, isot ja selkeät kasvonpiirteet, iloisia ja nauravaisia luonteita molemmat.

Vierailija
1419/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä olet ennenkin ollut ajamassa muita pois. Ainut ketä käyttää tuota pälli sanaa ja sulla ei mitään hyvää sanottavaa.

Asialliset ihmiset sopii tähän ketjuun paremmin kun sinun kaltaiset.

Vierailija
1420/12627 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tässä ohjelmassa ole mitään sisältöä mistä keskustella. Yhtään järkevää keskustelua ei ole osallistujilla ollut. Ripsien räpsyttelyä,hiusten haromista. Bikinipöksyjen paikalleen laittamista. Miehet sentään nostavat puntteja, siitäkin on enemmän hyötyä kuun paikallaan makaamisesta.

Kuuntelisitte vaikka Veikko Kiljusen haastattelua A:n tilanteesta.

Joo. Miks sä ite katot ohjelmaa tai kommentoit täällä?

Mun työkaverin lapsi on tuolla saarella.

Ja vaikka ohjelma on sinusta suurta shaibaa niin työkaverin (vähäpukeisen) lapsen vuoksi uhraudut katsomaan ja osallistumaan tähän keskusteluun? Just, joo, brr.