Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 2021

Vierailija
16.08.2021 |

Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.

Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!

Kommentit (12627)

Vierailija
11101/12627 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kretellä on nyt niin harvat ripset, että silmätkin pysyy auki, joten on nätimpi/söpömpi.

Vierailija
11102/12627 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varma tieto on, että Oona ja Kimi oli eilen suosituin pari. Äänestysprosentit näkyi jossakin vaiheessa äänestyksen aikana applikaatiossa.

Muuten tylsän kauden voiton ansaitsee Salli ja Eeli. Ainoa pari, joka ei pelaa tai ainakaan se ei näy katsojille.

Tuskinpa Kimi ja Oona on kärjessä enää, jos siis edes olivat.. Ihmisten uteliaisuus ehkä siivitti hetkelliseen, mutta lyhyeen suosioon.

Go Eeli ja Salli!

Eivät varmasti ole kärjessä. Minäkin kävin antaa äänen Sallille ja Eelille, saattavat saada toiseksi vähiten ni pitää koittaa pelaa Kimi ja Oona ulos, vielä äänestysaikaa 20 min!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11103/12627 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät varmasti ole kärjessä. Minäkin kävin antaa äänen Sallille ja Eelille, saattavat saada toiseksi vähiten ni pitää koittaa pelaa Kimi ja Oona ulos, vielä äänestysaikaa 20 min!

Ei hätää, Salli ja Eeli ovat jatkossa. Ihmiset myötäelää Sallin tunteita. Hän itki jatkossa pitkään somekommenttien vuoksi. Katsojakäytös on ennustettavissa, saavat tänään rutkasti ääniä. Kyyneleet vetoaa ihmisten herkkään puoleen. Trust me, ovat turvassa.

Vierailija
11104/12627 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimi on vastenmielinen. Oona pelaa, tai on vaan tyhmä.

Vierailija
11105/12627 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nehän oli eilen suosituin pari niin ole huoletta.

Aina jotain syitä pitää löytyä niin kuin tämä hattuhylly.

No huomenna nähdään kumpi oli oikeassa. Mä veikkaan, että Oona ja Kimi joutuvat sanomaan saarelle heipat, ikävä kyllä.

Sä et nyt ymmärrä tätä juttua. Oona ja Kimi lähtee tietenkin. Älä rupea mun kanssa vänkäämään. Täällä on henkilö joka väittää että olivat suosituin pari kun applikaatiossa näkyi äänestyspalkit eli valehteli.

Vierailija
11106/12627 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...

He sopivat yhteen myös tyyliltään ja ulkonäöltään. Kumpikaan ei ole mikään peruspirkko tai -pertti.

Nico on kyllä persoonallisen näköinen permiksensä ja isojen tatuointiensa kera, mutta miten Krete erottuu massasta tyyliltään ja ulkonäöltään? On siis toli kaunis, mutta hänen näköisiä kauneudenhoitoalan työntekijöitä/yrittäjiä on lukuisia. Pk-seudun kaikki parikymppiset parturi-kampaajat, ripsiteknikot, maskeeraajat ja muut kauneudenhoitajat ovat ihan samasta muotista kuin Krete. En näe hänen ulkonäössään enkä pukeutumistyylissään mitään erityisen persoonallista. Meikki ja kampauksetkin ihan massan mukaista.

Luonne ja persoona.

Vierailija
11107/12627 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistikö muut merkille, että Kimi ei reagoinut Rosan ja Niinan parvekepiknikkiin oikein mitenkään. Oonan järjestämästä piknikistä vaikutti kuitenkin ilahtuvan täysin aidosti. Tosiaan taitaa Oona saada Kimistä energisemmän puolen esiin, niin kuin Kimi itsekin sanoi.

Harmittaa Emilian ja Tatun puolesta, että ovat saaneet niin vähän ruutuaikaa! Varmasti vaikuttaa äänimääriin ja katsojien mielipiteisiin, kun ei heistä ole hirveästi näytetty mitään.

Vierailija
11108/12627 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...

He sopivat yhteen myös tyyliltään ja ulkonäöltään. Kumpikaan ei ole mikään peruspirkko tai -pertti.

Nico on kyllä persoonallisen näköinen permiksensä ja isojen tatuointiensa kera, mutta miten Krete erottuu massasta tyyliltään ja ulkonäöltään? On siis toli kaunis, mutta hänen näköisiä kauneudenhoitoalan työntekijöitä/yrittäjiä on lukuisia. Pk-seudun kaikki parikymppiset parturi-kampaajat, ripsiteknikot, maskeeraajat ja muut kauneudenhoitajat ovat ihan samasta muotista kuin Krete. En näe hänen ulkonäössään enkä pukeutumistyylissään mitään erityisen persoonallista. Meikki ja kampauksetkin ihan massan mukaista.

Krete saattaa ajoittain olla lapsellinen kiukutteluineen, mutta hänellä on sentään persoonallisuus, mitä ei voi kaikista osallistujista sanoa. Yltiöpositiivisuus ja sokerinen söpöily eivät kerro ihmisestä mitään tai kertoo kokemusten puutteesta. Kretellä oli alussa suojaus päällä, mutta nyt uskaltanut ottaa riskin Nicon suhteen. Toivottavasti heidän matkansa jatkuu yhdessä.

Vierailija
11109/12627 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salli pahoitti mielensä kommentista, jonka mukaan hän ei halua harrastaa seksiä Eelin kanssa. Kertoi, että selibaatti johtuu vain kameroista. Salli sai myös kommentin, jonka mukaan hän on villassa pelkästään somejulkisuuden takia.

Noiden seksinharrastamiset ei kuulu tippaakaan muille. En tajua, miksi seksinharrastaminen kertoisi sitoutumisen asteesta. Pikemminkin niin, et kun olet tosissasi, et heti suinpäin hyppää sänkyyn (paitsi nukkuman), vaan katsot, olisiko mahiksia johonkin pysyvämpään. Ja sitten on vielä ihmisiä, jotka eivät joka tapauksessa mene sänkyyn kuin vain rakkaudesta.

Vierailija
11110/12627 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varma tieto on, että Oona ja Kimi oli eilen suosituin pari. Äänestysprosentit näkyi jossakin vaiheessa äänestyksen aikana applikaatiossa.

Muuten tylsän kauden voiton ansaitsee Salli ja Eeli. Ainoa pari, joka ei pelaa tai ainakaan se ei näy katsojille.

Tuskinpa Kimi ja Oona on kärjessä enää, jos siis edes olivat.. Ihmisten uteliaisuus ehkä siivitti hetkelliseen, mutta lyhyeen suosioon.

Go Eeli ja Salli!

Luulen myös, et nyt ei Kimi ja Oona enää niin kiinnosta, kun saatiin asia ns. selvitettyä. Uskon et putoavat seuraavina.

Go Emppu ja Tatu <3

Vierailija
11111/12627 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimi ja Oona, pikajunalla saarelta vex.

Vierailija
11112/12627 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 vahvaa paria mutta 3 pääsee finaaliin eli tiukaksi menee.

Vierailija
11113/12627 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin Oonaa ja Kimbleä ja tässä syy. Eivät ole suosikkini, mutta itse kaipaan jaksoihin actionia näille viimeisille päiville. Kaikki muut parit ovat jo niin vakiintuneet, että ovat liiankin selvää kauraa. Näiden pitkäaikaisten kyyhkyläisparien rutiinit on selviä ja toistuvia. Minusta on puuduttavan tylsää katsoaa seesteisten "avioparien" elämää, eli pelkkää lovey dovey -meininkiä. Oona ja Kimi ovat ainoat, jotka ovat vielä ihan mysteeri. On kiva katsoa sellaista suhteen alkuvaiheen pientä kiusoittelua ja flirttiä, ei ole varmuutta tuleeko heistä mitään. Silti se kemia, sähkö ja kipinä on nähtävissä, siitä tykkään. Siksi täysin itsekkäisytä syistä äänestin tätä paria jatkoon. En jaksa tuijotella pelkkää makoilua ja hempeilyä.

Vierailija
11114/12627 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatulla meinaa pokka pettää aina, kun kamera osuu kohdalle. 😆

Mahtavan kuuloista, kun nauraa. Empun kanssa ovat jääneet semmoiseen sivullisten pikkuisten rooliin, kun ei se pakollinen parisuhdejargon suju oikein huvittumatta.

Kaikki pakotetaan tuohon formaattiin ikäänkuin se olisi oikeastaan muutenkaan suomalaisille helppoa.

Vierailija
11115/12627 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestin Oonaa ja Kimbleä ja tässä syy. Eivät ole suosikkini, mutta itse kaipaan jaksoihin actionia näille viimeisille päiville. Kaikki muut parit ovat jo niin vakiintuneet, että ovat liiankin selvää kauraa. Näiden pitkäaikaisten kyyhkyläisparien rutiinit on selviä ja toistuvia. Minusta on puuduttavan tylsää katsoaa seesteisten "avioparien" elämää, eli pelkkää lovey dovey -meininkiä. Oona ja Kimi ovat ainoat, jotka ovat vielä ihan mysteeri. On kiva katsoa sellaista suhteen alkuvaiheen pientä kiusoittelua ja flirttiä, ei ole varmuutta tuleeko heistä mitään. Silti se kemia, sähkö ja kipinä on nähtävissä, siitä tykkään. Siksi täysin itsekkäisytä syistä äänestin tätä paria jatkoon. En jaksa tuijotella pelkkää makoilua ja hempeilyä.

Olipa hyvä kommentti. Oli kyllä niin tylsää katsoa Niinan, Muhkun. Nicon ja Kreten makoilua auringossa ja keskustelua kärpäsistä. Vähissä on noilla puheenaiheet tuolla. Ajattelevat varmaan, et tässä ei ole mitään hätää ja finaalipaikka tulee itsestään. Mä äänestin kans protestina Kimiä ja Oonaa.

Vierailija
11116/12627 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä et nyt ymmärrä tätä juttua. Oona ja Kimi lähtee tietenkin. Älä rupea mun kanssa vänkäämään. Täällä on henkilö joka väittää että olivat suosituin pari kun applikaatiossa näkyi äänestyspalkit eli valehteli.

Miksi kuitenkin oletit, että kaikki Oonasta ja Kimistä tykkäävät ajattelisivat samoin? Että he ovat varmasti jatkossa? Mä en tiedä mikä heidän sijoitus oli edellisessä äänestyksessä enkä myöskään usko, että väliaikatulosta näkyi applikaatiossa. Mulla on tunne, että tippuvat huomenna, koska heidän kolmiodraama aiheitti mainehaittaa ja kaikki muut parit ovat niin vahvoja (pidempi suhde).

Vierailija
11117/12627 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hellukk5 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En soisi Kimille ja Oonalle yhtään päivää villassa enää, oli aitoa rakkautta tai ei. Todella huonosti hoidettu. Jos Kimillä olisi ollut mitään selkärankaa olisi lähteny Rosan sijaan  itse ja jättänyt tytöt vielä nauttimaan loppuajaksi. 

Nyt on Kimi niin "raukka parka" , joka joutuu tälläiseen. Voi herttilei sentään. Minä, minä, ja minä.

Hienosi toimi Kimi, ei ottanut sitä varmaa voittopalkintonakkia, vaan teki kuten tunteet käski. Piri äänestää Sallia ja Eeliä, mutta näiden feministisolvaajien takia äänestänkin Kimiä ja Oonaa. Ihan sama, jatkavatko talon jälkeen vai ei, mutta pelasti onneksi Kimin Rosalta. Talon jälkeen olisi ollut vielä vaikeampi päästä eroon siitä. Omistushaluisista ihmisistä ei pääse eroon muuta kuin vaihtamalla uuteen. Oona ei tasan tarkkaan ole omistushaluinen.

Hoiti tilanteen kaikkea muuta kuin hienosti. Minusta Rosa vaikutti järkevältä aikuiselta naiselta. Ei varmasti ole Oona omistushaluinen Kimistä kun ei koko miestä edes oikeasti halua.

Hienosti hoiti, itsensä takia hän tuolla on, eikä muiden. Varsinkaan joidenkin yhden asukkaan fanien takia. Viestisi on, että Kimi olisi ollut fiksu, jos olisi valinnut Rosan. Vaikkei ole tähän edes ihastunut. Olisi pitänyt valita, jotta Rosa olisi saanut hylätä hänet ennen finaalia, niinkö?

Voi olla, ettei Oona halua Kimiä, mutta ei hän ollut omistushaluinen Muhkustakaan, silloin kun siihen oli hetken aikaa ihastunut. Ei uhkaillut Muhkulle, että paluuta ei sitten ole, jos et nyt valitse minua. Eli ei ollut omistushaluinen myöskään Muhkun suhteen. Eiköhän Kimillä omat epäilyksensä ole heidän historiansa takia, mutta nuoria ovat ja erehtyväisiä, ja voi hyvinkin olla, että Oona on tosissaan. Ja vaikkei olisikaan, Kimi voi jatkaa sitten eukon hakua siviilissä. Selvää oli, että vaikka olisi jatkanut Rosan kanssa loppuun asti tuolla huvilalla, suhde ei olisi jatkunut heidän palattuaan Suomeen.

Hienoa luetunymmärtämistä. Ei kimin rosaa olisi tarvinut valita mutta olla rehellinen eikä vannoa että on kovemmat tunteet kun oonaa kohtaan yms 3 viikkoa. Näytti kyllä nyt millainen mies todellisuudessa on, hyvä että ei valinnut rosaa, tälle on kyllä parempi oikea mies olemassa. Ovat todella sopiva pari oonan kanssa, jos ei muuten niin pariksi yöksi petihommiin.

Olisiko Kimin siis pitänyt sanoa Rosalle Oonan lähdettyä talosta, että tykkään kyllä enemmän Oonasta, mutta ollaan nyt sitten yhdessä, kun kerran mut valitsit. Sehän olisi ollut sitä oikeasti rehellistä puhetta. Ja väitän, ettei tuolla kukaan mukaan ole mikään ihan umpirehellinen ollut. Mutta yhdeltä sitä vaaditaan? Ei ole tykkäämäni Sallikaan välttämättä ihan rehellinen, enkä sitä edes vaatisi tuolla olevilta. En usko, että Salli välttämättä on niin ihastunut Eeliin, kuin mitä on antanut ymmärtää. Hänhän valitsi myös ensin Muhkun, joten hänkin on sitten ehkä valehdellut tai liioitellut tunteitaan Eelille, koska halusi Muhkun ensin. Emppu halusi ensin Tobiaksen, mutta ei tykännytkään siitä, joten vaihtoi Tatuun, josta tuntuu ainakin tykkäävän kovasti. Voi olla ihastunutkin.

Hohhoijaa, no ei tietenkään, tuohan oli Rosalle sanomattakin selvää kun tuli parin väliin jolla oli kiinnostusta. Se mikä Kimistä tekee mulkeron on ne seuraavat 3 viikkoa kestäneet tunnustukset ja lupailut, sekä se että Oonan jo palattua kertoi avoimesti kuinka on vahvemmat tunteet Rosaa kohtaan kuin koskaan oli Oonaa kohtaan. Jos tuo olisi totta, ei tunteet olisi päivässä muuttuneet ja olisi valinnut toisin. Itselle näytti kyllä shitin jauhamiselta parhaimmillaan, ehkä jollekin toiselle ok 😂

Vierailija
11118/12627 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oona pelasti velikullan suosta, johon ihan itse oli itsensä ajanut.

Nyt siinä on rento pariskunta.

Ärsyttää, vaan se kyynelten siivittämä huokailunäytelmä, jota piti luvattoman monta jaksoa seurata.

Kyllä tänäänkin oli tipalla, ettei läppäri loksahtanut kiinni sitä treffihöpinää kuunnellessa.

Vierailija
11119/12627 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krete ja Salli anto ihan liikaa arvoa noille somekommenteille. Varsinkin Krete näytti luulevan, että on hyvinkin yleinen mielipide pitää häntä ja Nicoa ihanan erottuvana parina, kun yksi ihminen on kirjoittanut näin. (Ehkä useampikin, mutta sitä hän ei voi tietää.) Onko nuori ikä vai mikä näillä syynä siihen, ettei tajuta, että mielipiteitä on melkein yhtä paljon kuin ihmisiäkin. Vaikka joku rakastaa, joku toinen vihaa – ja toisinpäin.

Vierailija
11120/12627 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa hyvä kommentti. Oli kyllä niin tylsää katsoa Niinan, Muhkun. Nicon ja Kreten makoilua auringossa ja keskustelua kärpäsistä. Vähissä on noilla puheenaiheet tuolla. Ajattelevat varmaan, et tässä ei ole mitään hätää ja finaalipaikka tulee itsestään. Mä äänestin kans protestina Kimiä ja Oonaa.

Ai kun fiksua, ajattelitte sitten palkita tuon peluriparin äänillänne. Kukin tyylillään ja arvoillaan täällä äänestää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi