Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Olisi ollut kiva kuulla ensivaikutelmia kaikista.
Vierailija kirjoitti:
Äänestin Oonaa ja Kimbleä ja tässä syy. Eivät ole suosikkini, mutta itse kaipaan jaksoihin actionia näille viimeisille päiville. Kaikki muut parit ovat jo niin vakiintuneet, että ovat liiankin selvää kauraa. Näiden pitkäaikaisten kyyhkyläisparien rutiinit on selviä ja toistuvia. Minusta on puuduttavan tylsää katsoaa seesteisten "avioparien" elämää, eli pelkkää lovey dovey -meininkiä. Oona ja Kimi ovat ainoat, jotka ovat vielä ihan mysteeri. On kiva katsoa sellaista suhteen alkuvaiheen pientä kiusoittelua ja flirttiä, ei ole varmuutta tuleeko heistä mitään. Silti se kemia, sähkö ja kipinä on nähtävissä, siitä tykkään. Siksi täysin itsekkäisytä syistä äänestin tätä paria jatkoon. En jaksa tuijotella pelkkää makoilua ja hempeilyä.
Voisin lyödä vetoa, että tämän parin kohdalla ei ole enää mitään draamaa luvassa.
Suurin mysteeri on se, pääseekö Kimi painamaan jo villassa vain vasta kymppikerhossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestin Oonaa ja Kimbleä ja tässä syy. Eivät ole suosikkini, mutta itse kaipaan jaksoihin actionia näille viimeisille päiville. Kaikki muut parit ovat jo niin vakiintuneet, että ovat liiankin selvää kauraa. Näiden pitkäaikaisten kyyhkyläisparien rutiinit on selviä ja toistuvia. Minusta on puuduttavan tylsää katsoaa seesteisten "avioparien" elämää, eli pelkkää lovey dovey -meininkiä. Oona ja Kimi ovat ainoat, jotka ovat vielä ihan mysteeri. On kiva katsoa sellaista suhteen alkuvaiheen pientä kiusoittelua ja flirttiä, ei ole varmuutta tuleeko heistä mitään. Silti se kemia, sähkö ja kipinä on nähtävissä, siitä tykkään. Siksi täysin itsekkäisytä syistä äänestin tätä paria jatkoon. En jaksa tuijotella pelkkää makoilua ja hempeilyä.
Olipa hyvä kommentti. Oli kyllä niin tylsää katsoa Niinan, Muhkun. Nicon ja Kreten makoilua auringossa ja keskustelua kärpäsistä. Vähissä on noilla puheenaiheet tuolla. Ajattelevat varmaan, et tässä ei ole mitään hätää ja finaalipaikka tulee itsestään. Mä äänestin kans protestina Kimiä ja Oonaa.
Ai kun fiksua, ajattelitte sitten palkita tuon peluriparin äänillänne. Kukin tyylillään ja arvoillaan täällä äänestää.
Meneekö tunteisiin? Alle viikko enää, koita jaksaa!
Vierailija kirjoitti:
Tästä ei kuin vähän aikaa kun Kimi selitti keittiössä että hänen ja Oonan juttu ei ollut niin vakavaa. En muista kuka pojista siinä oli.
Musta Kimi puhuu mitä sylki suuhun tuo. Ei mikään rehellinen ole tuo Kimi.
Samaa mieltä. Puhuu aina sellaisia juttuja mitkä kuulostaa hyvältä siinä tilanteessa, seuraavassa tilanteessa puhuu taas ihan muuta. Ei vaikuta siltä että haluaisi varsinaisesti pahaa kenellekkään, mutta ei tosiaan mikään totuuden torvi ole.
En ole itse yhtään vakuuttunut heistä parina Oonan kanssa. Enkä olisi kyllä ollut Rosankaan kanssa. Joku toinen varmasti ajattelee toisin, mutta itse uskon että Oona halusi vain takaisin ja tiesi että Kimin avulla se onnistuu. Kimi taas on Oonasta kiinnostunut, ollut alusta lähtien, mutta eiköhän hänellekin ole ihan ok että koto-Suomessa koeajon jälkeen suhde hiipuu kasaan. On sitten kortti katsottu loppuun molempien osalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa hyvä kommentti. Oli kyllä niin tylsää katsoa Niinan, Muhkun. Nicon ja Kreten makoilua auringossa ja keskustelua kärpäsistä. Vähissä on noilla puheenaiheet tuolla. Ajattelevat varmaan, et tässä ei ole mitään hätää ja finaalipaikka tulee itsestään. Mä äänestin kans protestina Kimiä ja Oonaa.
Vierailija kirjoitti:
Pistikö muut merkille, että Kimi ei reagoinut Rosan ja Niinan parvekepiknikkiin oikein mitenkään. Oonan järjestämästä piknikistä vaikutti kuitenkin ilahtuvan täysin aidosti. Tosiaan taitaa Oona saada Kimistä energisemmän puolen esiin, niin kuin Kimi itsekin sanoi.
Harmittaa Emilian ja Tatun puolesta, että ovat saaneet niin vähän ruutuaikaa! Varmasti vaikuttaa äänimääriin ja katsojien mielipiteisiin, kun ei heistä ole hirveästi näytetty mitään.
Kiinnitin myöskin huomiota Kimiin näillä treffeillä. On kuin eri mies Oonan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa, no ei tietenkään, tuohan oli Rosalle sanomattakin selvää kun tuli parin väliin jolla oli kiinnostusta. Se mikä Kimistä tekee mulkeron on ne seuraavat 3 viikkoa kestäneet tunnustukset ja lupailut, sekä se että Oonan jo palattua kertoi avoimesti kuinka on vahvemmat tunteet Rosaa kohtaan kuin koskaan oli Oonaa kohtaan. Jos tuo olisi totta, ei tunteet olisi päivässä muuttuneet ja olisi valinnut toisin. Itselle näytti kyllä shitin jauhamiselta parhaimmillaan, ehkä jollekin toiselle ok 😂
Mutta ne oli aina Rosalta lähtöisin ne ulkomaailmaan liittyvät keskustelut. Ja mielestäni molemmat puhuivat tulevaisuudesta aika kepein ottein. Rosa mm. ehdotti Espanjaan paluuta heidän vuosipäivänä ja kyseli Kimiltä minne veisi hänet treffeille Oulussa. Olisiko Kimin pitäyt vaan vastata, että en veis minnekään.
Niina raukka on niin lapsellinen, että luulee suhteen jatkuvan Muhamedin kanssa ohjelman jälkeen. Eipä jatku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai kun fiksua, ajattelitte sitten palkita tuon peluriparin äänillänne. Kukin tyylillään ja arvoillaan täällä äänestää.
Meneekö tunteisiin? Alle viikko enää, koita jaksaa![/quot
Älä huoli, typeryys vain jaksaa aina hämmästyttää.
Äänestin Kimiä ja Oonaa. Ihan vaan sen takia, että minusta heillä on eniten kemiaa ja ”perhosia vatsassa” kivaa katsottavaa ja tulee myös itselle hymy huuliin kun näkee kuinka tyytyväisiä molemmat on tän hetkiseen tilanteeseen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä oman kommentin laittaminen uudelleen näkyville on palstan ärsyttävin tapa.
Vierailija kirjoitti:
Olisi ollut kiva kuulla ensivaikutelmia kaikista.
Jep. Mä olisin halunnut kuulla erityisesti Kreten ja Kimin ensivaikutelmat toisistaan x-D Ovat olleet alusta saakka aika napit vastakkain. Ehkä näistä kaikista tulee huomenna klipit sovellukseen.
Loppuuko 12.10 vai tämän viikon lauantaina.
Silkkarit rules Ok, mutta tekarit ei.
Mä olisin voinut äänestää finaalissa muskeli-Rosa A:n & Mikon voittoon, jos olisivat olleet vielä saarella. Vaikkei heillä olisi kipinöinyt, olivat kuitenkin erittäin aidon oloisia ja tykkään molempien luonteista. Olisivat itse asiassa olleet oikein virkistävä voittopari, nyt kun katsoo näitä muita finaaliehdokkaita!
En ole katsonut joka jaksoa, niin varmaan jotain tärkeää Kimin käytöksestä on saattanut mennä ohi, mutta itse en näe häntä pahana pelurina tai kaksinaamaisena. Rosahan hänet alun perin valitsi jopa tietäen, että Kimi haluaisi ehkä jatkaa Oonan kanssa (muistatteko sen keskustelun ennen Rosan suorittamaa valintaa, jossa Rosa sanoi Kimille: ”Musta jotenkin tuntuu että sä et halua mun valitsevan sua?”). Ymmärrettävää, että Oona jäi kaihertamaan mieltä, kun Kimi ei saanut tätä itse valita, vaan tuli yllättävä ero. Omaan silmääni ainut tahditon juttu oli se, miksi Kimi eteni niin nopeasti Rosan kanssa (”hyvän yön pusu” yms). Mutta sitä en ihmettele, että hän jäi kaipaamaan Oonaa ja lopulta valitsi tämän. Jos olisi saanut valita, olisi varmaan ollut koko ajan Oonan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mä olisin voinut äänestää finaalissa muskeli-Rosa A:n & Mikon voittoon, jos olisivat olleet vielä saarella. Vaikkei heillä olisi kipinöinyt, olivat kuitenkin erittäin aidon oloisia ja tykkään molempien luonteista. Olisivat itse asiassa olleet oikein virkistävä voittopari, nyt kun katsoo näitä muita finaaliehdokkaita!
Mua jotenkin aina naurattaa toi muskeli-Rosa.
Vierailija kirjoitti:
Ne oli symppiksiä :)
Mikko on kuulemma mieskarkki.
Heissä on jotain samaa kun ekan kauden Jaurassa, varmaan tuo persoonallisuus ja eivät ole niin tylsiä kuin muut parit. Vähän kuitenkin tulee fiilis ettei tuo homma jatku ulkopuolella kovin kauaa, tuolla kun eletään kuplassa ja ei oikeastaan ole muuta tekemistä tai houkutuksia kuin olla sen parin ja muiden kanssa. Samat haasteet on toki kaikilla pareilla ulkomaailmassa.