Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Sottisen jutut taas uusimmassa jaksossa: Parvelle, Oo-Nalle. Näille jutuille nauraa varmasti samat ihmiset jotka hekottaa luokkakokous tai se mieletön remppa -leffoissa. Vitsien taso on jotain jopa puujalkaa pahempaa.
Kaipaan niin Naked Gun huumoria, ne olivat oikeasti hauskoja.
Empun rehellisyys, ettei juuri ole syventyneitä tunteita saattaa puottaa heidät kolmen joukosta. Sallin seksi kommentti taasen saattoi nostattaa jopa Eelin kans voittoon. Oma äänestykseni meni kuitenki muualle. Hyvä että pian loppuu tää kausi, mutta pakko on silti nähä loppuun asti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestin Oonaa ja Kimbleä ja tässä syy. Eivät ole suosikkini, mutta itse kaipaan jaksoihin actionia näille viimeisille päiville. Kaikki muut parit ovat jo niin vakiintuneet, että ovat liiankin selvää kauraa. Näiden pitkäaikaisten kyyhkyläisparien rutiinit on selviä ja toistuvia. Minusta on puuduttavan tylsää katsoaa seesteisten "avioparien" elämää, eli pelkkää lovey dovey -meininkiä. Oona ja Kimi ovat ainoat, jotka ovat vielä ihan mysteeri. On kiva katsoa sellaista suhteen alkuvaiheen pientä kiusoittelua ja flirttiä, ei ole varmuutta tuleeko heistä mitään. Silti se kemia, sähkö ja kipinä on nähtävissä, siitä tykkään. Siksi täysin itsekkäisytä syistä äänestin tätä paria jatkoon. En jaksa tuijotella pelkkää makoilua ja hempeilyä.
Voisin lyödä vetoa, että tämän parin kohdalla ei ole enää mitään draamaa luvassa.
Suurin mysteeri on se, pääseekö Kimi painamaan jo villassa vain vasta kymppikerhossa.
Kimihän oli aiemmin Oonan kanssa sviitissä. Oona oli pukenut viettelyalusasun, mutta mitään ei kuulemma tapahtunut, kun Kimi ei halunnut.
Kreten ja Nicon juttu loppuu ulkomaailmassa hyvin lyhyeen. Parilla ei ole keskenään oikein muuta puhuttavaa kuin "ei ole enää mitään puhuttavaa".
Kreteen en luottaisi pätkääkään.
Ketään paria en äänestäis finaaliin 😅
En tiedä, pelaako Muhku ja Niina, mutta tänään särähti vähän korvaan toi Muhkun selitys nopean etenemisen syistä. Suhteen syventyminen enimmäkseen sängyssä juttelemalla kuulostaa selitykseltä, jonka he olisivat voineet yhdessä keksiä, kun ei aamu- ja iltajutteluita kuvata oikeastaan koskaan. Jotenkin oli outo sävy siinä, miten Muhku melkein puolusteli suhdetta ja vaikutti olevan kovin tietoinen siitä, miten heitä on kuvattu ja miltä se ulkopuolelle näyttää. Voin tietysti olla täysin väärässä, mutta vähän outo viba tuosta joka tapauksessa jäi.
Vierailija kirjoitti:
Ai kun fiksua, ajattelitte sitten palkita tuon peluriparin äänillänne. Kukin tyylillään ja arvoillaan täällä äänestää.
Peluri olisi pitäytynyt Rosassa eikä vaihtanut Oonaan, mistä saa kaikkien vihat päälleen.
Tämä on kepeä viihdeohjelma. Äänestän sitä paria, jota on minusta mielenkiintoisinta seurata. Minua ei henkilökohtaisesti kiinnosta katsella näitä seesteisiä pareja, koska he eivät tarjoa enää mitään uutta. Pelkkää suutelua, makoilua, hipsuttelua. Jokainen saa äänestää kuten itsestä tuntuu, millä tahansa perusteilla.
"Ai kun fiksua, ajattelitte sitten palkita tuon peluriparin äänillänne."
Ja kyllä, siinä mielessä palkitsen parin, koska toivat edes hitusen mielenkiintoa tähän tylsähköön kauteen. Sama pätee Kreteen ja Nicoon. Krete ei ole luonteeltaan edelleenkään lemppareitani, mutta kiitän toki siitä, että toi kiinnostavaa sisältöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi ollut kiva kuulla ensivaikutelmia kaikista.
Jep. Mä olisin halunnut kuulla erityisesti Kreten ja Kimin ensivaikutelmat toisistaan x-D Ovat olleet alusta saakka aika napit vastakkain. Ehkä näistä kaikista tulee huomenna klipit sovellukseen.
Mitä tyhmää sinä puhut Kimusta ja Kreetasta koko ajan????
Mua nauratti kun reippaat urheilijaneitoset Salli ja Oona juoksivat aamulenkillä Kreten aurinkotuolin ohi.
Lippiksen alta kuului kysymys: "Käyttekste täällä usein?"
Salli itkee kun katsojat kommentoivat häntä mm. seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Mua nauratti kun reippaat urheilijaneitoset Salli ja Oona juoksivat aamulenkillä Kreten aurinkotuolin ohi.
Lippiksen alta kuului kysymys: "Käyttekste täällä usein?"
Luulin tuossa kohtaa pienen hetken ajan, että oho, onko Krete lähtenyt lenkille, kun näin lenkkeilijät ja kuulin Kreten äänen jossain taustalla. Mutta Kretehän makoilikin siinä aurinkotuolilla :)
Nainen, jos huomaat olevasi se, joka pyytää tapaamista, järjestää treffejä, haluaa puhua kun mies ei tee oma-aloitteisesti juuri mitään, niin tiedoksi: olet väärän miehen kimpussa.
Häshtäg kirjoitti:
Ketään paria en äänestäis finaaliin 😅
Finaaliäänestykseen pitäisi tulla villinä korttina vielä yksi vaihtoehtoinen pari, Pepe ja Jorge [Horhe].
Vierailija kirjoitti:
Kreten ja Nicon juttu loppuu ulkomaailmassa hyvin lyhyeen. Parilla ei ole keskenään oikein muuta puhuttavaa kuin "ei ole enää mitään puhuttavaa".
Nicohan nimenomaan sanoi, että ulkomaailmassa on paljon puhuttavaa: voi tutustua molempien kavereihin ja saa tietää, mitä viikkojen aikana on tapahtunut.
Muutto Suomesta olisi iso juttu ja vaatisi suunnittelua.
Vierailija kirjoitti:
En ole katsonut joka jaksoa, niin varmaan jotain tärkeää Kimin käytöksestä on saattanut mennä ohi, mutta itse en näe häntä pahana pelurina tai kaksinaamaisena. Rosahan hänet alun perin valitsi jopa tietäen, että Kimi haluaisi ehkä jatkaa Oonan kanssa (muistatteko sen keskustelun ennen Rosan suorittamaa valintaa, jossa Rosa sanoi Kimille: ”Musta jotenkin tuntuu että sä et halua mun valitsevan sua?”). Ymmärrettävää, että Oona jäi kaihertamaan mieltä, kun Kimi ei saanut tätä itse valita, vaan tuli yllättävä ero. Omaan silmääni ainut tahditon juttu oli se, miksi Kimi eteni niin nopeasti Rosan kanssa (”hyvän yön pusu” yms). Mutta sitä en ihmettele, että hän jäi kaipaamaan Oonaa ja lopulta valitsi tämän. Jos olisi saanut valita, olisi varmaan ollut koko ajan Oonan kanssa.
Ilmeisesti emme ole katsoneet samaa ohjelmaa. Kimi vaihtoi Rosaan vauhdilla, eikä haikaillut Oonan perään. Kimi sai egobuustauksen, kun Rosa osoitti kiinnostusta, aitoja tunteita ei ollut Rosaa kohtaan. Oonan palattua egoa taas hiveltiin, joten naisen vaihto sujui itsesäälissä kieriskelyn jälkeen (on niin vaikeaa olla suosittu) sukkelasti. Siis vähät välitti Rosan tunteista, koki itse olevansa uhri.
Oona joutui pitäytymään Kimissä, koska Muhku ei hänestä kiinnostunut. Tuli uudestaan taloon halutessaan näyttää Rosalle kaapin paikan, suurista tunteista ei ole kysymys. Tuotannossa arvasivat Kimin jo nähdyn käyttäytymismallin perusteella, että Kimiin puree tuo naisen osoittama "ihailu" ja saavat draamaa aikaan.
Ei siinä ole sen kummemmin tunteita Oonaakaan kohtaan, peluri on peluri, eikä ehkä sitä edes itse käsitä. Luu jää kummallekin käteen tästä romanssista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole katsonut joka jaksoa, niin varmaan jotain tärkeää Kimin käytöksestä on saattanut mennä ohi, mutta itse en näe häntä pahana pelurina tai kaksinaamaisena. Rosahan hänet alun perin valitsi jopa tietäen, että Kimi haluaisi ehkä jatkaa Oonan kanssa (muistatteko sen keskustelun ennen Rosan suorittamaa valintaa, jossa Rosa sanoi Kimille: ”Musta jotenkin tuntuu että sä et halua mun valitsevan sua?”). Ymmärrettävää, että Oona jäi kaihertamaan mieltä, kun Kimi ei saanut tätä itse valita, vaan tuli yllättävä ero. Omaan silmääni ainut tahditon juttu oli se, miksi Kimi eteni niin nopeasti Rosan kanssa (”hyvän yön pusu” yms). Mutta sitä en ihmettele, että hän jäi kaipaamaan Oonaa ja lopulta valitsi tämän. Jos olisi saanut valita, olisi varmaan ollut koko ajan Oonan kanssa.
Ilmeisesti emme ole katsoneet samaa ohjelmaa. Kimi vaihtoi Rosaan vauhdilla, eikä haikaillut Oonan perään. Kimi sai egobuustauksen, kun Rosa osoitti kiinnostusta, aitoja tunteita ei ollut Rosaa kohtaan. Oonan palattua egoa taas hiveltiin, joten naisen vaihto sujui itsesäälissä kieriskelyn jälkeen (on niin vaikeaa olla suosittu) sukkelasti. Siis vähät välitti Rosan tunteista, koki itse olevansa uhri.
Oona joutui pitäytymään Kimissä, koska Muhku ei hänestä kiinnostunut. Tuli uudestaan taloon halutessaan näyttää Rosalle kaapin paikan, suurista tunteista ei ole kysymys. Tuotannossa arvasivat Kimin jo nähdyn käyttäytymismallin perusteella, että Kimiin puree tuo naisen osoittama "ihailu" ja saavat draamaa aikaan.
Ei siinä ole sen kummemmin tunteita Oonaakaan kohtaan, peluri on peluri, eikä ehkä sitä edes itse käsitä. Luu jää kummallekin käteen tästä romanssista.
Aika kyynistä settiä
Kerrotaankohan villalaisille huomisessa jaksossa applikaation gallupin tulokset? Kenen saarelaisen kanssa katsojat lähtisivät mieluiten kaljalle, kuka on villan kuumin mies/nainen, kelle parile syntyy todennäköisimmin ekana lapsi, kuka on saaren hauskin, fiksuin, jne?
Vierailija kirjoitti:
Kimi on itsekäs lääväeläin
Se on itse, joka toista noin ikävästi nimittelee.
Samaa mieltä.
Oona ei erotu massasta mitenkään.
Kaikki pk-seudun parikymppiset kauneudenhoitajat ovat ihan samasta muotista kuin Oona. Ei mitään kiinnostavaa tai persoonallista.