Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 2021

Vierailija
16.08.2021 |

Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.

Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!

Kommentit (12627)

Vierailija
11061/12627 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krete ja Nico aidoimmat puheissaan ja teoissaan, muut liikaa hattaraa ja teinimeininkiä.

Vaikka näin olisi, niin en näe jutun kestävän kuukautta pidempään ulkomaailmassa. Teineimmät ja vähiten löytyy kiinnostusta toisiaan kohtaan.

Vierailija
11062/12627 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mahtaa ulkomaailmassa käydä Oonalle, kun joku uusi ja jännittävä nainen kävelee Kimin ohi? Ettei vaan Kimi lipsahtaisi uuden kainaloon, kun niin näyttää hänelle helposti käyvän.

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjäx kirjoitti:

Elli ja Salli, Krete ja Nico ja Niina ja Muhku todennäköisesti pääsee jatkoon. Eli Emilia ja Tatu tai Kimi ja Oona tippuu.. Oma mielipide on että Tatu ja Emilia ansaitsis enemmän jatko paikan, koska niillä suhde pidemmällä ja Kimi roikotti itsensä mukana Rosan avulla. Todennäköisesti ne kuitenkin saa yleisöltä enemmän ääniä ja Emppu ja Tatu lähtee kotimatkalle.

Kimi ja Oona voisivat lähteä ulkopuolelle rauhassa rakentelemaan suhdetta, eikä yrittää sitä "pikajunan vauhdilla" kasata hätäpäissään Villalla. Lopputulos vois olla parempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11063/12627 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestys käynnissä apissa! Nyt äänestää kimi ja oona pelistä pois

Et sä voi estää ketään äänestämättä heitä!

Vierailija
11064/12627 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin aion antaa oonal ja kimille äänen ❤️ haluun vielä nähdä heitä nää vikat päivät!

Vierailija
11065/12627 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin Krete ja Nico. On vaan hauskin pari.

Vierailija
11066/12627 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sallia selvästi otti pannuun toi, että ei halua eelin kanssa seksiä harrastaa. On siinä varmaan osa totta, vaikka väittää toisin. Reaktio sen kertoi.

Olen eri mieltä. Ei kaikkien tarvitse kameroiden alla seksiä harrastaa. Mikä kiire? Kukin tallaa tyylillään.

Vierailija
11067/12627 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestin Krete ja Nico. On vaan hauskin pari.

Mielestäni rasittava pari ollut.

Vierailija
11068/12627 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suosikkipariäänestyksessä (jossa vähiten ääniä saanut pari tippuu) kaikista muista on kauempaa otettu yhteiskuva, mutta Kretestä ja Nicosta on lähikuva?

Vierailija
11069/12627 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salli pahoitti mielensä kommentista, jonka mukaan hän ei halua harrastaa seksiä Eelin kanssa. Kertoi, että selibaatti johtuu vain kameroista. Salli sai myös kommentin, jonka mukaan hän on villassa pelkästään somejulkisuuden takia.

Ja Muhku katsoi nenänvartta pitkin ja puhui VÄHEKSYEN, kun Salli oli surullinen kommenteista..

Vierailija
11070/12627 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sallille ja Eelille meni ääni, muut parit ovat olleet enemmän teennäisiä.

Vierailija
11071/12627 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhku oli selkeesti ottamassa nuuskaa pois huulesta (tiukkahuulinen Muhku kokeili kielellä suun eläosaa, käänsi pään sivulle ja alkoi kohottaa kättä), kun kamera siirtyi muualle. Heh.

Olisi voitu näyttää enemmän ensivaikutelmakeskustelua!

Vierailija
11072/12627 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi suosikkipariäänestyksessä (jossa vähiten ääniä saanut pari tippuu) kaikista muista on kauempaa otettu yhteiskuva, mutta Kretestä ja Nicosta on lähikuva?

Salaliitto!

Vierailija
11073/12627 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sallia selvästi otti pannuun toi, että ei halua eelin kanssa seksiä harrastaa. On siinä varmaan osa totta, vaikka väittää toisin. Reaktio sen kertoi.

Olen eri mieltä. Ei kaikkien tarvitse kameroiden alla seksiä harrastaa. Mikä kiire? Kukin tallaa tyylillään.

Joo, tää ei ollut mun pointti. Oot ehkä liian yksinkertainen, että voisit lukea rivien välistä?

Vierailija
11074/12627 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salli ja Eeli saa nyt lisäpisteitä, koska katsojilla heräsi empatiafiiliksiä katsojien palautteesta mielensä pahoittanutta Sallia kohtaan.

Vierailija
11075/12627 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nico ja Krete paras pari, oppivat kommunikoimaan ja sopivat hyvin toisilleen. Suloisia omalla hiukan karhealla tavallaan.

Vierailija
11076/12627 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salli on ihana. Mutta mitenhän pärjää jatkossa raadollisella some-alalla? Hänhän oli lopettanut toimistotyönsä ja siirtynyt kokonaan sometyön tekijäksi. Se työ vaatii erittäin paksua nahkaa.

Vierailija
11077/12627 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova insta tykitys meneillään!

Vierailija
11078/12627 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis jotenkin nyt tuntuu pieneltä tuotannon vaikuttamiselta, miten mielipiteet noukittu. Luulis et Salli näiden keskustelujen perusteella sais vähiten lokas niskaansa.

Olen niin samaa mieltä, tuotantohan nuo lauseet ovat valinneet  =(  Ihan nyt on sellainen olo, ollut jo pitkään, että Sallia ja Eeliä dissataan tarkoituksella. Miksi Sallia itketetään? Herää kyllä iso kysymys. 

Vierailija
11079/12627 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, tää ei ollut mun pointti. Oot ehkä liian yksinkertainen, että voisit lukea rivien välistä?

Ehkei kannata eri mielipiteestä pahoittaa mieltään niin paöjon, että alkaa toista itsellesi tuntematonta kommmentoijaa yksinkertaiseksi haukkua. Voihan somemaailma.

Vierailija
11080/12627 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suosikkipari on Oona ja Kimi, heitä äänestinkin, mutta olen lähes varma, että tippuvat seuraavaksi. Muut parit ovat niin vahvoja ja ovat olleet paljon pidempään yhdessä. Jos Kimin ja Oonan saamat some-kommentit olisi otettu Kenestä vaahdotaan? -peliin mukaan, he olisivat saattaneet saada sen jälkeen sympatiaääniä (koska palaute olisi ollut karua). Nyt tuntuu, ette heidät on tavallaan jo nostettu ohjelmassa hattuhylle, kun olivat pelissäkin sivuroolissa (toki ymmärrän syyt miksi ulkomaailmasta palannut Oona ei saanut osallistua).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä