Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 2021

Vierailija
16.08.2021 |

Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.

Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!

Kommentit (12627)

Vierailija
11081/12627 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krete ja Nico aidoimmat puheissaan ja teoissaan, muut liikaa hattaraa ja teinimeininkiä.

Vaikka näin olisi, niin en näe jutun kestävän kuukautta pidempään ulkomaailmassa. Teineimmät ja vähiten löytyy kiinnostusta toisiaan kohtaan.

Olisi kiinnostavaa lukea edes joskus jotain perusteluja, eikä pelkkiä heittoja.

Itse näen, että Krete ja Nico ovat hyvinkin kiinnostuneita toisistaan. He ovat luontevasti lähekkäin, jakavat samanlaisen huumorintajun ja ovat puhuneet myös tulevaisuudesta; Krete olisi valmis muuttamaan Nicon kanssa ulkomaille.

He sopivat yhteen myös tyyliltään ja ulkonäöltään. Kumpikaan ei ole mikään peruspirkko tai -pertti.

Vierailija
11082/12627 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun suosikkipari on Oona ja Kimi, heitä äänestinkin, mutta olen lähes varma, että tippuvat seuraavaksi. Muut parit ovat niin vahvoja ja ovat olleet paljon pidempään yhdessä. Jos Kimin ja Oonan saamat some-kommentit olisi otettu Kenestä vaahdotaan? -peliin mukaan, he olisivat saattaneet saada sen jälkeen sympatiaääniä (koska palaute olisi ollut karua). Nyt tuntuu, ette heidät on tavallaan jo nostettu ohjelmassa hattuhylle, kun olivat pelissäkin sivuroolissa (toki ymmärrän syyt miksi ulkomaailmasta palannut Oona ei saanut osallistua).

Siihen oli pakko valita jotkut juontajat, joten siksi käytettiin "syynä" tuota Oonan tilannetta. Oishan silti voinut osa kommenteista koskea Oonaa ja Kimiä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11083/12627 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun suosikkipari on Oona ja Kimi, heitä äänestinkin, mutta olen lähes varma, että tippuvat seuraavaksi. Muut parit ovat niin vahvoja ja ovat olleet paljon pidempään yhdessä. Jos Kimin ja Oonan saamat some-kommentit olisi otettu Kenestä vaahdotaan? -peliin mukaan, he olisivat saattaneet saada sen jälkeen sympatiaääniä (koska palaute olisi ollut karua). Nyt tuntuu, ette heidät on tavallaan jo nostettu ohjelmassa hattuhylle, kun olivat pelissäkin sivuroolissa (toki ymmärrän syyt miksi ulkomaailmasta palannut Oona ei saanut osallistua).

Nehän oli eilen suosituin pari niin ole huoletta.

Aina jotain syitä pitää löytyä niin kuin tämä hattuhylly.

Vierailija
11084/12627 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oona parka.. hän ei tiedä että Aleksi on tulossa lentokentälle vastaan Kimiä banderollit lepattaen <3 <3

Vierailija
11085/12627 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti on noin, kun sanoit. Sehän olisi ihanaa heille ja toivon heille sitä. On pistänyt vain silmään, miten suuria luottamusongelmia Kretellä on miehiin enkä usko, että Nico niitä pystyy korjaamaan, kun Nico melko kokemattomalta vaikuttaa. Näen että Krete tarvitsee vahvan ja itsetietoisen ja itseään hyvin ilmaisevan ihmisen. Ja Nico myös vähän erilaisen, kenen kanssa on hyvä olla. Nico tuntuu tykkäävään vähän vaikeista, mutta kantaako se pitkälle. Toivottavasti kantaa. Ansaitsevat onnen ja rakkauden siinä, missä muutkin.

Vierailija
11086/12627 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua että Oona&Kimi voittaa. Niina ja Muhku hmm..

Vierailija
11087/12627 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on sanottava, että kaikki jäljelläolevat parit ovat tautisen tylsiä. Ei saatu kunnon draamaa eikä sisältöä tälle kaudelle. Aika pintahöttöilyksi jäi. Ehkä sen on peilaus ajastamme. Ei ole enää mitään deeppiä tunteiden eikä kommunikoinnin saralla. Someilu ja pintaliitohypetys ovat pilanneet nuorison. Ihmiset ovat tyhjiä kuoria.

Vierailija
11088/12627 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varma tieto on, että Oona ja Kimi oli eilen suosituin pari. Äänestysprosentit näkyi jossakin vaiheessa äänestyksen aikana applikaatiossa.

Muuten tylsän kauden voiton ansaitsee Salli ja Eeli. Ainoa pari, joka ei pelaa tai ainakaan se ei näy katsojille.

Tuskinpa Kimi ja Oona on kärjessä enää, jos siis edes olivat.. Ihmisten uteliaisuus ehkä siivitti hetkelliseen, mutta lyhyeen suosioon.

Go Eeli ja Salli!

Vierailija
11089/12627 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimi on peluri/naistenmies, lisäksi Aleksin mies. Ärsyttävä, niin olevinaan jotain.

Vierailija
11090/12627 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson mtv-sovelluksen kautta ja tuli hae mukaan -mainos 😂 "villan ovet voivat aueta juuri sinulle". Eiköhän lähetä mammat

Vierailija
11091/12627 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krete ja Nico eivät poseeraa suhdetta kameran edessä, ovat luonnollisia olemisessaan ja kovin ihastuneita toisiinsa. Siksi mielestäni ykköspari.

Jossain vaiheessa tuli outo fiilis Muhkusta, kun näytti kertovan Ninalle miten tämän tulee ajatella ja kommunikoida. Hiukan manipulaatiolta haiskahti. Toivottavasti olen väärässä.

Kimigatesta en viitsi edes kommentoida, antaa miehen puheiden ja tekojen välisen ristiriidan puhua puolestaan.

Vierailija
11092/12627 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varma tieto on, että Oona ja Kimi oli eilen suosituin pari. Äänestysprosentit näkyi jossakin vaiheessa äänestyksen aikana applikaatiossa.

Muuten tylsän kauden voiton ansaitsee Salli ja Eeli. Ainoa pari, joka ei pelaa tai ainakaan se ei näy katsojille.

Tuskinpa Kimi ja Oona on kärjessä enää, jos siis edes olivat.. Ihmisten uteliaisuus ehkä siivitti hetkelliseen, mutta lyhyeen suosioon.

Go Eeli ja Salli!

Ei ne ollutkaan. Viittaan siihen valehtelijaan.

Vierailija
11093/12627 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katson mtv-sovelluksen kautta ja tuli hae mukaan -mainos 😂 "villan ovet voivat aueta juuri sinulle". Eiköhän lähetä mammat

Ihmettelin eilen illalla samaa. Ei kai sinne enää ketään oteta? Ok, jos Tobbe lähtee messiin, niin mä lähden Tobben pariksi ;o).

Vierailija
11094/12627 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin Oona palasi taloon?

Vierailija
11095/12627 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krete ja Nico aidoimmat puheissaan ja teoissaan, muut liikaa hattaraa ja teinimeininkiä.

Minusta kyllä nimenomaan Kreten käytös on ollut eniten sitä puhtainta teinimeininkiä, varsinkin kauden alusta puoliväliin. Kiukuttelua, angstailua, "sä ärsytät mua tahalteen!" -hokemista ja kovisroolin vetämistä ("tunteista puhuminen on niin noloo!"). Onneksi nyt on ollut vähän fiksumpaa käytöstä.

Vierailija
11096/12627 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelin eilen illalla samaa. Ei kai sinne enää ketään oteta? Ok, jos Tobbe lähtee messiin, niin mä lähden Tobben pariksi ;o).

Ei oteta, se on jo ääneen sanottu monesti. Tuolla on joku todella surkea tuotanto ton ohjelman kanssa tänä vuonna. Aivan kujalla.

Vierailija
11097/12627 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta kyllä nimenomaan Kreten käytös on ollut eniten sitä puhtainta teinimeininkiä, varsinkin kauden alusta puoliväliin. Kiukuttelua, angstailua, "sä ärsytät mua tahalteen!" -hokemista ja kovisroolin vetämistä ("tunteista puhuminen on niin noloo!"). Onneksi nyt on ollut vähän fiksumpaa käytöstä.

No enpä tiedä onko tuo toisista ihmistä puhuminen selän takana kovin fiksua. Voin kuvitella kuinka Krete taas paistattelee omaa suosiotaan kun pääsee finaaliin.

Vierailija
11098/12627 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan muu kiinnittänyt huomiota, että Kimi pitää todella usein paljaita jalkojaan ruokapöydällä? Ällöttää.

Vierailija
11099/12627 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...

He sopivat yhteen myös tyyliltään ja ulkonäöltään. Kumpikaan ei ole mikään peruspirkko tai -pertti.

Nico on kyllä persoonallisen näköinen permiksensä ja isojen tatuointiensa kera, mutta miten Krete erottuu massasta tyyliltään ja ulkonäöltään? On siis toli kaunis, mutta hänen näköisiä kauneudenhoitoalan työntekijöitä/yrittäjiä on lukuisia. Pk-seudun kaikki parikymppiset parturi-kampaajat, ripsiteknikot, maskeeraajat ja muut kauneudenhoitajat ovat ihan samasta muotista kuin Krete. En näe hänen ulkonäössään enkä pukeutumistyylissään mitään erityisen persoonallista. Meikki ja kampauksetkin ihan massan mukaista.

Vierailija
11100/12627 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nehän oli eilen suosituin pari niin ole huoletta.

Aina jotain syitä pitää löytyä niin kuin tämä hattuhylly.

No huomenna nähdään kumpi oli oikeassa. Mä veikkaan, että Oona ja Kimi joutuvat sanomaan saarelle heipat, ikävä kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän