Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen mopopojun isi - Näkemykseni tähän Tuusulan mopokiilaukseen

Vierailija
10.08.2026 |

Pojat om poikia

Ettekö ite o koskaa ollu nuaria

Olisko parenpi että olis vaa sisä tiloissa ja pelais senki ajan

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tartte tulla tänne önnöttelemään kaasua keskellä yötä. Kiilaan pesismailalla

Vierailija
2/14 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasun pailka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli varmaan parodiaa? Ihan hyvin vedetty, 4/5.

Vierailija
4/14 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäskö sille kersalle opettaa, että jos poliisi on perässä niin silloin kantsis pysähtyä! Toiset pojat oppii virheistään, jos ei muutoin.

Vierailija
5/14 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisilaitoksessa rehottava matriarkaatti on syyllinen. Naispoliiseilta kortti pois ja toimistolle kahvinkeittohommiin. 

Vierailija
6/14 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ET OLE.

Vierailija
7/14 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa huolehtia , että mopo on rekisterissä ja kuskilla on ajokortti.

Ja kannattaa pysähtyä eikä lähteä ajamaan karkuun , etenkin kun taidot ei riitä.

Vierailija
8/14 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ongelma ei ole se, ettei totellut poliisia. Vaan ongelma on systemaattinen lain rikkominen ja piittaamattomuus muiden turvallisuudesta.

Vierailija
9/14 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ainakin uskon ap:tä, kirjoitustyyli paljastaa mopojantterin faijaksi

Vierailija
10/14 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko isillä liikaa lapsia, kun päästät jantterin viritetyllä mopolla, joka kulkee yli 100km/h , ja joka ei ole rekisterissä eikä todessäköisesti vakuutuksessakaan liikenteeseen? 

Vierailija
11/14 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut nuori, mutta mun vanhemmat eivät olisi sallineet minun ajaa rekisteröimättömällä, viritetyllä mopolla ilman ajo-oikeutta. Vanhempani rakastivat minua.

Sääli, ettei tätä ko. poikaa rakasteta.

Vierailija
12/14 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pojat ajavat mopoilla. Toinen kiilattiin kerran tahallisesti tieltä siiviilikuskin toimesta. Vaatteet oli riekaleina. Uusi takki jouduttiin heittämään roskiin. Oli useita avohaavoja ja nilkka vihoiteli pitkään. Myös mopoa jouduttiin korjaamaan. Oli ihan perusmopo, ei virityksiä ja poika fiksu kuski.

Vierailija
13/14 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäskö sille kersalle opettaa, että jos poliisi on perässä niin silloin kantsis pysähtyä! Toiset pojat oppii virheistään, jos ei muutoin.

Kaikki eivät opi omistakaan virheistä. Viisaammat oppivat toisten virheistä niin ettei niitä samoja tule sitten itse tehtyä. 

Vierailija
14/14 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä että poliisilla petti harkinta kyky täysin ja toivon että hän ei voi jatkaa työssään koska varmasti tulee tekemään uudelleen rankkoja virheitä jatkossakin jos jatkaa.  Ollaan sitten mitä mieltä tahansa toiminnasta mutta fakta on se että kyseessä on lapsi joka olisi voinut menehtyä tilanteessa jossa aikuisella meni tilanne pahasti yli, ja vielä poliisilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi