Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noi Nikon hampaat on kyllä järkyt :D
Minä mietin voikohan noista tekareista tulla vielä jokin ilmiö ! ?
Ne on jotenkin karseen näköiset, mutta toisaalta jotain niissä on .
😬
Ne on sellaiset räppäri-hampaat, statussymboli, että henkilö on varakas tai jopa rikas. Se selviytyjissä ollut toiseksi viimeiseksi tullut nainen (en muista nimeä) on laittanut hampaiden päälle hopeaa, Tulee mieleen se rautahammas Bondista, kukin tyylillään, mutta hopeiset tai kultaiset on karseen näköiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😬
Korvaa heijastimen.
Onks noi siis jotkut lelut? Näyttää lähinnä vappunaamarilta.
Mä tykkäsin Kimin ja Muhkun sekä Kimin ja Mikon (ihana pitkä halausote leirinuotiolla) bromancesta. Mistä puskista Aleksi kiilasi uudeksi ykkösmieheksi?
Entäs jos Kimi ei kykenekään rakastumaan naiseen, ja siksi vaihtaa heitä odottaen, että
sykähtäisi. Entäs tämä Aleksi ja Kimi -suhde sitten? Kovin oli tunteikasta muutaman päivän
tuttavuuden jälkeen. Lohdutti Aleksia kuin pariaan, että viikon kuluttua täältä tullaan... Hmmmm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oona pilasi hyvän parin jatkon,vain peluri
Ne eivät takuulla olisi olleet yhtään korkeammalla
Mistä tiedät millä sijalla olivat yleisöäänestyksessä? Parit mainittiin satunnaisessa järjestyksessä, niin luki viestissäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hellukk5 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En soisi Kimille ja Oonalle yhtään päivää villassa enää, oli aitoa rakkautta tai ei. Todella huonosti hoidettu. Jos Kimillä olisi ollut mitään selkärankaa olisi lähteny Rosan sijaan itse ja jättänyt tytöt vielä nauttimaan loppuajaksi.
Nyt on Kimi niin "raukka parka" , joka joutuu tälläiseen. Voi herttilei sentään. Minä, minä, ja minä.
Hienosi toimi Kimi, ei ottanut sitä varmaa voittopalkintonakkia, vaan teki kuten tunteet käski. Piri äänestää Sallia ja Eeliä, mutta näiden feministisolvaajien takia äänestänkin Kimiä ja Oonaa. Ihan sama, jatkavatko talon jälkeen vai ei, mutta pelasti onneksi Kimin Rosalta. Talon jälkeen olisi ollut vielä vaikeampi päästä eroon siitä. Omistushaluisista ihmisistä ei pääse eroon muuta kuin vaihtamalla uuteen. Oona ei tasan tarkkaan ole omistushaluinen.
Hoiti tilanteen kaikkea muuta kuin hienosti. Minusta Rosa vaikutti järkevältä aikuiselta naiselta. Ei varmasti ole Oona omistushaluinen Kimistä kun ei koko miestä edes oikeasti halua.
Hienosti hoiti, itsensä takia hän tuolla on, eikä muiden. Varsinkaan joidenkin yhden asukkaan fanien takia. Viestisi on, että Kimi olisi ollut fiksu, jos olisi valinnut Rosan. Vaikkei ole tähän edes ihastunut. Olisi pitänyt valita, jotta Rosa olisi saanut hylätä hänet ennen finaalia, niinkö?
Voi olla, ettei Oona halua Kimiä, mutta ei hän ollut omistushaluinen Muhkustakaan, silloin kun siihen oli hetken aikaa ihastunut. Ei uhkaillut Muhkulle, että paluuta ei sitten ole, jos et nyt valitse minua. Eli ei ollut omistushaluinen myöskään Muhkun suhteen. Eiköhän Kimillä omat epäilyksensä ole heidän historiansa takia, mutta nuoria ovat ja erehtyväisiä, ja voi hyvinkin olla, että Oona on tosissaan. Ja vaikkei olisikaan, Kimi voi jatkaa sitten eukon hakua siviilissä. Selvää oli, että vaikka olisi jatkanut Rosan kanssa loppuun asti tuolla huvilalla, suhde ei olisi jatkunut heidän palattuaan Suomeen.
Hienoa luetunymmärtämistä. Ei kimin rosaa olisi tarvinut valita mutta olla rehellinen eikä vannoa että on kovemmat tunteet kun oonaa kohtaan yms 3 viikkoa. Näytti kyllä nyt millainen mies todellisuudessa on, hyvä että ei valinnut rosaa, tälle on kyllä parempi oikea mies olemassa. Ovat todella sopiva pari oonan kanssa, jos ei muuten niin pariksi yöksi petihommiin.
Olisiko Kimin siis pitänyt sanoa Rosalle Oonan lähdettyä talosta, että tykkään kyllä enemmän Oonasta, mutta ollaan nyt sitten yhdessä, kun kerran mut valitsit. Sehän olisi ollut sitä oikeasti rehellistä puhetta. Ja väitän, ettei tuolla kukaan mukaan ole mikään ihan umpirehellinen ollut. Mutta yhdeltä sitä vaaditaan? Ei ole tykkäämäni Sallikaan välttämättä ihan rehellinen, enkä sitä edes vaatisi tuolla olevilta. En usko, että Salli välttämättä on niin ihastunut Eeliin, kuin mitä on antanut ymmärtää. Hänhän valitsi myös ensin Muhkun, joten hänkin on sitten ehkä valehdellut tai liioitellut tunteitaan Eelille, koska halusi Muhkun ensin. Emppu halusi ensin Tobiaksen, mutta ei tykännytkään siitä, joten vaihtoi Tatuun, josta tuntuu ainakin tykkäävän kovasti. Voi olla ihastunutkin.
Missä välissä Salli on muka valinnut Muhkun?
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkäsin Kimin ja Muhkun sekä Kimin ja Mikon (ihana pitkä halausote leirinuotiolla) bromancesta. Mistä puskista Aleksi kiilasi uudeksi ykkösmieheksi?
Onko Kimi ollut kaikkien miesten kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuo Kimin ja Aleksin juttu oli?
Kimi ja Aleksi tekivät LISin historiaa ja tulivat kaapista. Tämä oli kyllä kaikkien aikojen ylläri <3 <3
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos Kimi ei kykenekään rakastumaan naiseen, ja siksi vaihtaa heitä odottaen, että
sykähtäisi. Entäs tämä Aleksi ja Kimi -suhde sitten? Kovin oli tunteikasta muutaman päivän
tuttavuuden jälkeen. Lohdutti Aleksia kuin pariaan, että viikon kuluttua täältä tullaan... Hmmmm.
Toivottavasti jälleennäkeminen tapahtuu nopeammin.
Vierailija kirjoitti:
Näinkö väärin vai huomasko joku muukin että Muhku sanoi tulipaikalla Niinalle että ”määki susta”? Ja Niina sanoi kameroille että Muhku olisi myös sanonut rakastavansa? 😄
Juu, näinhän se taisi mennä eilen. Niina sanoi parinvalintapuheessaan "mä rakastan sua". Muhku halasi, kiitti ja kuiskasi "mäkin susta".
Saarahan sanoi sviittiin mennessä, että mukavaa mennä sinne kaksin, kun Aleksi roikkuu vaan Kimissä kaiken aikaa <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en nähnyt kemiaa Kimin ja Oonan välillä. Ihan kun se olisi hävinnyt johonkin.
Kimillä on huono omatunto siitä, että aiheutti sydänsuruja toiselle. Ei voi heti olla Oonan iholla. Mieti mikä poru siitä syntyisi katsojien keskuudessa ja villalla. Kretekin jo manasi Vilille, että saapa nähdä ketä uutta naista Kimi pussailee jo ensi yönä.
Krete pelkää, että Kimi voittaa skaban, kun se sai tän ison rakkausstoorin tähän loppuun. Krete-parka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuo Kimin ja Aleksin juttu oli?
Kimi ja Aleksi tekivät LISin historiaa ja tulivat kaapista. Tämä oli kyllä kaikkien aikojen ylläri <3 <3
Mä niin odotan, että Kimi & Aleksi ja Muhku & Markus pääsevät kotimaassa romanttisille tuplatreffeille ❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hellukk5 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En soisi Kimille ja Oonalle yhtään päivää villassa enää, oli aitoa rakkautta tai ei. Todella huonosti hoidettu. Jos Kimillä olisi ollut mitään selkärankaa olisi lähteny Rosan sijaan itse ja jättänyt tytöt vielä nauttimaan loppuajaksi.
Nyt on Kimi niin "raukka parka" , joka joutuu tälläiseen. Voi herttilei sentään. Minä, minä, ja minä.
Hienosi toimi Kimi, ei ottanut sitä varmaa voittopalkintonakkia, vaan teki kuten tunteet käski. Piri äänestää Sallia ja Eeliä, mutta näiden feministisolvaajien takia äänestänkin Kimiä ja Oonaa. Ihan sama, jatkavatko talon jälkeen vai ei, mutta pelasti onneksi Kimin Rosalta. Talon jälkeen olisi ollut vielä vaikeampi päästä eroon siitä. Omistushaluisista ihmisistä ei pääse eroon muuta kuin vaihtamalla uuteen. Oona ei tasan tarkkaan ole omistushaluinen.
Hoiti tilanteen kaikkea muuta kuin hienosti. Minusta Rosa vaikutti järkevältä aikuiselta naiselta. Ei varmasti ole Oona omistushaluinen Kimistä kun ei koko miestä edes oikeasti halua.
Hienosti hoiti, itsensä takia hän tuolla on, eikä muiden. Varsinkaan joidenkin yhden asukkaan fanien takia. Viestisi on, että Kimi olisi ollut fiksu, jos olisi valinnut Rosan. Vaikkei ole tähän edes ihastunut. Olisi pitänyt valita, jotta Rosa olisi saanut hylätä hänet ennen finaalia, niinkö?
Voi olla, ettei Oona halua Kimiä, mutta ei hän ollut omistushaluinen Muhkustakaan, silloin kun siihen oli hetken aikaa ihastunut. Ei uhkaillut Muhkulle, että paluuta ei sitten ole, jos et nyt valitse minua. Eli ei ollut omistushaluinen myöskään Muhkun suhteen. Eiköhän Kimillä omat epäilyksensä ole heidän historiansa takia, mutta nuoria ovat ja erehtyväisiä, ja voi hyvinkin olla, että Oona on tosissaan. Ja vaikkei olisikaan, Kimi voi jatkaa sitten eukon hakua siviilissä. Selvää oli, että vaikka olisi jatkanut Rosan kanssa loppuun asti tuolla huvilalla, suhde ei olisi jatkunut heidän palattuaan Suomeen.
Hienoa luetunymmärtämistä. Ei kimin rosaa olisi tarvinut valita mutta olla rehellinen eikä vannoa että on kovemmat tunteet kun oonaa kohtaan yms 3 viikkoa. Näytti kyllä nyt millainen mies todellisuudessa on, hyvä että ei valinnut rosaa, tälle on kyllä parempi oikea mies olemassa. Ovat todella sopiva pari oonan kanssa, jos ei muuten niin pariksi yöksi petihommiin.
Olisiko Kimin siis pitänyt sanoa Rosalle Oonan lähdettyä talosta, että tykkään kyllä enemmän Oonasta, mutta ollaan nyt sitten yhdessä, kun kerran mut valitsit. Sehän olisi ollut sitä oikeasti rehellistä puhetta. Ja väitän, ettei tuolla kukaan mukaan ole mikään ihan umpirehellinen ollut. Mutta yhdeltä sitä vaaditaan? Ei ole tykkäämäni Sallikaan välttämättä ihan rehellinen, enkä sitä edes vaatisi tuolla olevilta. En usko, että Salli välttämättä on niin ihastunut Eeliin, kuin mitä on antanut ymmärtää. Hänhän valitsi myös ensin Muhkun, joten hänkin on sitten ehkä valehdellut tai liioitellut tunteitaan Eelille, koska halusi Muhkun ensin. Emppu halusi ensin Tobiaksen, mutta ei tykännytkään siitä, joten vaihtoi Tatuun, josta tuntuu ainakin tykkäävän kovasti. Voi olla ihastunutkin.
Missä välissä Salli on muka valinnut Muhkun?
Treffeille alussa, tai sitten keskusteli vaan Muhkun kanssa, olisiko kiinnostusta. Muhkulla ei ollut, ja sitten Salli kiinnostuikin Eelistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin Kimillä mitään omaatuntoa on surkea luuseri ja Oona on toinen. Eivät varmaan saaren jälkeen ole missään tekemisissä kunhan pilaavat muidenkin kokemuksia.
Mitä väärää Oona on tehnyt? Kuulostat tosi kateelliselta.
Oonan näköiselle naiselle.. mistä? :DDD
Vinosta alahuulesta tietty.
What is looooove?
Aleksi ja Kimi. Kimi ja Aleksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😬
No varmaan tulee pakon sanelemana ilmiö, koska nykynuoriso on syövyttänyt hammaskiilteensä hiilihappojuomilla ja huonolla hammashygienialla. 20 vuoden päästä ei tarvita katuvaloja, kun jengin hampaat valaisevat tienoon pimeällä.
Tykkään Kretestä.
Hän voi olla töksähtelevä ja ailahtelevainen, mutta ainakin on rehellisesti sellainen kuin on.
Moni muu villassa näyttelee, mutta Krete on ihan liian temperamenttinen ja impulsiivinen pystyäkseen esittämään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Permiskin alkaa lässähtää loppua kohden. Alussa oli pöyheämpi.
Kimin ja Aleksin läheinen suhde oli kyllä Rakkauden Saaren suurin mysteeri. Onko ennen nähty näin nopeaa ja syvää salamarakkautta? Missä välissä tuo edes ehti syttyä, kun viime päiväthän Kimi on lähinnä hieronut hiuksiaan ja pohtinut päänsä puhki kumman naisen valitsee.