Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 2021

Vierailija
16.08.2021 |

Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.

Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!

Kommentit (12627)

Vierailija
10841/12627 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että Kimi ja Oona feikkaa. En kyllä tosin osaa sanoa mikä pareista on syvimmällä tunnetilojen suhteen. Emppu on rehellinen ja eipä tunnu ees oikein kokevan ihastumisenkaan tunnetta.

Eihän he feikkaakaan. Kimillä ei vaan ole tunteita Oonaa kohtaan. Haluaa käydä painamassa. Oona halusi villaan takaisin ja hänen pääsylippu oli Kimi.

Vierailija
10842/12627 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tossa lopussa oikeen tapahtui😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10843/12627 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko tämän kolmiodraaman puinnin jättää vähemmälle jo.

Eilen joku sanoi yrittäneensä keskustelun avausta joistain muista, mutta kukaan ei lähtenyt mukaan. 

Se olin minä. Ihan turha toivo.

Vierailija
10844/12627 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimi se jaksaa yllättää. Onneks Aleksi joutuu odottamaan vaan viikon.<3

Vierailija
10845/12627 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi Nikon hampaat on kyllä järkyt :D

Vierailija
10846/12627 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin Oona ja Kimi tulee jatkamaan juttua Suomessa ihan vaan jo senkin takia, että Kimi asuu Oulussa ja Oona Keravalla.

Voi olla, mutta tolla logiikalla tuonne ei kannata muiden kuin stadilaisten tai siellä lähellä asuvien hakea. Viime vuoden voittajaparista Sofia asui Helsingissä, mutta on nyt muuttanut Hämeenlinnaan Eetun luo. Että voi niinkin käydä. Ja epäilin heidän suhdetaan, kun yhtäkkiä olivat niin kovin rakastuneita, ja näyttelihän ne kameroille, mutta yllättäen se juttu sitten jatkuikin siviilissä. Hyvä heille.

Aika eri asia olla etäsuhteessa Helsinki-Hämeenlinna välillä kuin Keravan ja Oulun välillä. Helsingistä pääsee junalla tunnissa Hämeenlinnaan kun taas Helsingistä Ouluun juna kestää jotain 5-6 tuntia. Ja tietty lisäks liikkuminen ensin Keravalta Helsinkiin. Toki tollasella pitkälläkin välimatkalla etäsuhde voi toimia, jos molemmilla on vahvaa ihastusta ja tahtoa jatkaa tutustumista ja suhdetta, mutta eipä tuo Oonan ja Kimin juttu nyt ihan niin vahvalta vaikuta. Että he välttämättä jaksaisi jatkuvasti rampata tuollasta 600 kilometrin väliä ihan vaan toisen luo vaikka pariksi päiväksi.

Vierailija
10847/12627 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku oikeasti yllättynyt että uusimmat neljä joutui lähtemään. Ei kukaan katsoja viikossa vielä saa irti eikä lämpeä hetken olleille niin paljon että finaaliin asti pääsisivät.

Vierailija
10848/12627 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaksossa Kimi sanoi ettei ole rakastunut tällä saarella ja tarkoitti Oonaa sekä Rosaa.

Kimi tulee jatkamaan sinkkuna.

Seuraavat lähtijät on Oona ja Kimi.

Miten voisikaan olla, kun hänen ja Oonan juttu on ollut 3 viikkoa tauolla ja nyt on vielä tunnemyrsky päällä Rosan lähtemisestä. Kuten Kimi itsekin sanoi, tilanne voisi olla täysin eri, jos hän olisi saanut olla saman parin (Oonan) kanssa kauden alusta saakka, kuten saaren muutkin vahvat parit. Eikä noista muistakaan pareista, Muhkua ja Niinaa lukuun ottamatta, kukaan ole rakkaudesta puhunut. Eikä Muhkukaan sitä ääneen sanonut, Niina kuuli väärin 🙈

Vierailija
10849/12627 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en siis kertakaikkiaan ymmärrä mikä porukalla on Oonaa vastaan? Nuorta tyttöä haukutaan täällä ihan kamalilla sanoilla, hävetkää oikeesti jos tv-ohjelma tekee teistä tämmöisiä kiusaajia. Noloa haukkua anonyymina netissä ihmistä ketä ette edes tunne.

Mä en kyllä ole edes nähnyt mitään kamalaa Oonan haukkumista. Joku yksittäinen trolli nyt sanoo, mitä sanoo, mutta paljon järjestelmällisemmin täällä kiusataan Kreteä ja Rosaa.

Se ei vain näytä sinua vaivaavan 🤔

Vierailija
10850/12627 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko että Kimi ja Oona feikkaa. En kyllä tosin osaa sanoa mikä pareista on syvimmällä tunnetilojen suhteen. Emppu on rehellinen ja eipä tunnu ees oikein kokevan ihastumisenkaan tunnetta.

Eihän he feikkaakaan. Kimillä ei vaan ole tunteita Oonaa kohtaan. Haluaa käydä painamassa. Oona halusi villaan takaisin ja hänen pääsylippu oli Kimi.

Kimillä voimakkaimmat tunteet Aleksia kohtaan. Tuollaista rakkautta ei ennen ole sarjassa nähty.

Vierailija
10851/12627 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oona varmaan jo ajattelee, että miksi piti tänne vielä tulla. Kimi ei ole halannut/ pussaillut oonas sängyssä moneen päivään, kun "tarttee aikaa". Eiköhän tämä kuihdu kohta pois, oona jo miettii keneen siviilissä seuraavaksi kajoaisi.

Miten Kimi voisikaan vielä pussailla tai halailla Oonaa, kun Krete vahtii kuin haukka viereisellä sängyllä ja saa sätkyn, jos Kimi etenee liian nopeasti.

Vierailija
10852/12627 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on Aleksin instagram?

Vierailija
10853/12627 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Applikaatiossa kysely.

Vierailija
10854/12627 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joutuu laskee näytön kirkkautta ettei silmät sokeudu.

Vierailija
10855/12627 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh... eipä menny kauaa, kun oonaa jo alko ärsyttää kimin jutut - ja kun ei ole heti riittävästi iholla jne..

Ei mene myöskään kauaa, kun oona jo haluaa taas katsoa muita kortteja..

Olin Oonaan kanssa samaa mieltä siitä 'jauhamisesta', josta Kimi ei tunnu saavan tarpeekseen.

Kyllä ketä vaan kypsyttäisi kuunnella sitä samaa vatvontaa päiväkaupalla. Vaikka Aleksille ja Muhkulle Kimi taisi etupäässä jauhaa kohtaloaan. Tietääkö nyt kaikki.

Katsojana on myönnettävä, että oli pakko kelata ne jaarittelut ja nekin Aleksin piitkät selittelyt.

Vierailija
10856/12627 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök kirjoitti:

Jos jotain olen oppinut tästä ohjelmasta ,

Niin ikinä en laittaisi pitkiä kynsiä. Ällöttävän näköiset, pöpöpesät .

Eikä yksikään kauneudellaan ihminen koske minun naamaani pöpöpesä pitkillä kynsillä.

"Pöpöpesä"????

Anteeksi, mutta oletko sama, joka kirjoitti aiemmin "meikkipelleistä"?

Vierailija
10857/12627 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä mietin voikohan noista tekareista tulla vielä jokin ilmiö ! ?

Ne on jotenkin karseen näköiset, mutta toisaalta jotain niissä on .

😬

Vierailija
10858/12627 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hellukk5 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En soisi Kimille ja Oonalle yhtään päivää villassa enää, oli aitoa rakkautta tai ei. Todella huonosti hoidettu. Jos Kimillä olisi ollut mitään selkärankaa olisi lähteny Rosan sijaan  itse ja jättänyt tytöt vielä nauttimaan loppuajaksi. 

Nyt on Kimi niin "raukka parka" , joka joutuu tälläiseen. Voi herttilei sentään. Minä, minä, ja minä.

Hienosi toimi Kimi, ei ottanut sitä varmaa voittopalkintonakkia, vaan teki kuten tunteet käski. Piri äänestää Sallia ja Eeliä, mutta näiden feministisolvaajien takia äänestänkin Kimiä ja Oonaa. Ihan sama, jatkavatko talon jälkeen vai ei, mutta pelasti onneksi Kimin Rosalta. Talon jälkeen olisi ollut vielä vaikeampi päästä eroon siitä. Omistushaluisista ihmisistä ei pääse eroon muuta kuin vaihtamalla uuteen. Oona ei tasan tarkkaan ole omistushaluinen.

Hoiti tilanteen kaikkea muuta kuin hienosti. Minusta Rosa vaikutti järkevältä aikuiselta naiselta. Ei varmasti ole Oona omistushaluinen Kimistä kun ei koko miestä edes oikeasti halua.

Hienosti hoiti, itsensä takia hän tuolla on, eikä muiden. Varsinkaan joidenkin yhden asukkaan fanien takia. Viestisi on, että Kimi olisi ollut fiksu, jos olisi valinnut Rosan. Vaikkei ole tähän edes ihastunut. Olisi pitänyt valita, jotta Rosa olisi saanut hylätä hänet ennen finaalia, niinkö?

Voi olla, ettei Oona halua Kimiä, mutta ei hän ollut omistushaluinen Muhkustakaan, silloin kun siihen oli hetken aikaa ihastunut. Ei uhkaillut Muhkulle, että paluuta ei sitten ole, jos et nyt valitse minua. Eli ei ollut omistushaluinen myöskään Muhkun suhteen. Eiköhän Kimillä omat epäilyksensä ole heidän historiansa takia, mutta nuoria ovat ja erehtyväisiä, ja voi hyvinkin olla, että Oona on tosissaan. Ja vaikkei olisikaan, Kimi voi jatkaa sitten eukon hakua siviilissä. Selvää oli, että vaikka olisi jatkanut Rosan kanssa loppuun asti tuolla huvilalla, suhde ei olisi jatkunut heidän palattuaan Suomeen.

Hienoa luetunymmärtämistä. Ei kimin rosaa olisi tarvinut valita mutta olla rehellinen eikä vannoa että on kovemmat tunteet kun oonaa kohtaan yms 3 viikkoa. Näytti kyllä nyt millainen mies todellisuudessa on, hyvä että ei valinnut rosaa, tälle on kyllä parempi oikea mies olemassa. Ovat todella sopiva pari oonan kanssa, jos ei muuten niin pariksi yöksi petihommiin.

Olisiko Kimin siis pitänyt sanoa Rosalle Oonan lähdettyä talosta, että tykkään kyllä enemmän Oonasta, mutta ollaan nyt sitten yhdessä, kun kerran mut valitsit. Sehän olisi ollut sitä oikeasti rehellistä puhetta. Ja väitän, ettei tuolla kukaan mukaan ole mikään ihan umpirehellinen ollut. Mutta yhdeltä sitä vaaditaan? Ei ole tykkäämäni Sallikaan välttämättä ihan rehellinen, enkä sitä edes vaatisi tuolla olevilta. En usko, että Salli välttämättä on niin ihastunut Eeliin, kuin mitä on antanut ymmärtää. Hänhän valitsi myös ensin Muhkun, joten hänkin on sitten ehkä valehdellut tai liioitellut tunteitaan Eelille, koska halusi Muhkun ensin. Emppu halusi ensin Tobiaksen, mutta ei tykännytkään siitä, joten vaihtoi Tatuun, josta tuntuu ainakin tykkäävän kovasti. Voi olla ihastunutkin.

Vierailija
10859/12627 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en siis kertakaikkiaan ymmärrä mikä porukalla on Oonaa vastaan? Nuorta tyttöä haukutaan täällä ihan kamalilla sanoilla, hävetkää oikeesti jos tv-ohjelma tekee teistä tämmöisiä kiusaajia. Noloa haukkua anonyymina netissä ihmistä ketä ette edes tunne.

Mä en kyllä ole edes nähnyt mitään kamalaa Oonan haukkumista. Joku yksittäinen trolli nyt sanoo, mitä sanoo, mutta paljon järjestelmällisemmin täällä kiusataan Kreteä ja Rosaa.

Se ei vain näytä sinua vaivaavan 🤔

Itsellä on kyllä eniten silmään pistänyt Oonan haukunta. En myöskään kenenkään muunkaan haukkumista hyväksy, että tiedoksi vain ennenkuin teet omia johtopäätöksiä.

Vierailija
10860/12627 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en nähnyt kemiaa Kimin ja Oonan välillä. Ihan kun se olisi hävinnyt johonkin.

Kimillä on huono omatunto siitä, että aiheutti sydänsuruja toiselle. Ei voi heti olla Oonan iholla. Mieti mikä poru siitä syntyisi katsojien keskuudessa ja villalla. Kretekin jo manasi Vilille, että saapa nähdä ketä uutta naista Kimi pussailee jo ensi yönä.

Kimi ei ehkä tunne itseään niin hyvin  kuin on itse luullut tuntevansa.Itsetutkiskelun paikka,mitä haluaa ja onko valmis ensinnäkään ottamaan elämäänsä ja sydämeensä ketään.Siltä vaikutti,ettei tiedä tai tunne itseään ja kyynelethän siitä ristiriidasta syntyy. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi