Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Vierailija kirjoitti:
Tuskin Oona ja Kimi tulee jatkamaan juttua Suomessa ihan vaan jo senkin takia, että Kimi asuu Oulussa ja Oona Keravalla.
Voi olla, mutta tolla logiikalla tuonne ei kannata muiden kuin stadilaisten tai siellä lähellä asuvien hakea. Viime vuoden voittajaparista Sofia asui Helsingissä, mutta on nyt muuttanut Hämeenlinnaan Eetun luo. Että voi niinkin käydä. Ja epäilin heidän suhdetaan, kun yhtäkkiä olivat niin kovin rakastuneita, ja näyttelihän ne kameroille, mutta yllättäen se juttu sitten jatkuikin siviilissä. Hyvä heille.
Mä en nähnyt kemiaa Kimin ja Oonan välillä. Ihan kun se olisi hävinnyt johonkin.
Vierailija kirjoitti:
Oona varmaan jo ajattelee, että miksi piti tänne vielä tulla. Kimi ei ole halannut/ pussaillut oonas sängyssä moneen päivään, kun "tarttee aikaa". Eiköhän tämä kuihdu kohta pois, oona jo miettii keneen siviilissä seuraavaksi kajoaisi.
No jos oona on houkuteltu tuonne tuotannon puolesta selvittää asiat omasta tahdostaan tietysti mennyt. Tuli ainakin draamaa ja nettikeskustelua viikon edestä 😅 Kimi ei kyllä pariudu tuolla tosissaan,kunhan pääsee ulos niin ksiiihhhh juhlat lähtee ja sitten katsellaan!
En usko että Kimi ja Oona feikkaa. En kyllä tosin osaa sanoa mikä pareista on syvimmällä tunnetilojen suhteen. Emppu on rehellinen ja eipä tunnu ees oikein kokevan ihastumisenkaan tunnetta.
Jos Kimi sais nyt valita se ottaa Aleksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin Oona ja Kimi tulee jatkamaan juttua Suomessa ihan vaan jo senkin takia, että Kimi asuu Oulussa ja Oona Keravalla.
Voi olla, mutta tolla logiikalla tuonne ei kannata muiden kuin stadilaisten tai siellä lähellä asuvien hakea. Viime vuoden voittajaparista Sofia asui Helsingissä, mutta on nyt muuttanut Hämeenlinnaan Eetun luo. Että voi niinkin käydä. Ja epäilin heidän suhdetaan, kun yhtäkkiä olivat niin kovin rakastuneita, ja näyttelihän ne kameroille, mutta yllättäen se juttu sitten jatkuikin siviilissä. Hyvä heille.
Heillä välimatka oli 100 km.
Vähän eri asia kun tapaillaan. Ei sitä heti muuteta yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Mä en nähnyt kemiaa Kimin ja Oonan välillä. Ihan kun se olisi hävinnyt johonkin.
Kimillä on huono omatunto siitä, että aiheutti sydänsuruja toiselle. Ei voi heti olla Oonan iholla. Mieti mikä poru siitä syntyisi katsojien keskuudessa ja villalla. Kretekin jo manasi Vilille, että saapa nähdä ketä uutta naista Kimi pussailee jo ensi yönä.
Vierailija kirjoitti:
No ei meille kaikkia näytetä. Mitä jos Kimi ois heti hyppinyt eron jälkeen Oonan kaulassa?Siitäkin olisi heti tullut sanomista. Ehkä tilanne oli nyt vähän eri.
Vierailija kirjoitti:
Oona ja Kimi alkaa tympiä joka jaksossa aina vain enemmän. En tiedä, kumpi on rasittavampi. Aina nämä vain nykyään jaksojen päärolissa, muita pareja ei paljon enää edes näytetä. Toivottavasti parien tunteet on kuitenkin aitoja, vaikka vaikuttaakin että osa saattaa vain pelata rahoista. Mun mielestä tuolla on jäljellä kuitenkin melkein kaikki parhaimmat, joiden matkaa on ollut kyllä ihana seurata <3
Salli ja Eeli on ainakin vaikuttaneet aika aidoilta ja kun he ovat yhdessä, näkee että molemmat oikeasti välittävät toisistaan. Oon tykännyt Empusta ja Tatusta tosi paljon, mutta harmittaa ettei heitä oo näytetty enää oikeastaan ollenkaan. Tuntuu vaan, että Emilian kohdalta saattaa tulla stoppi, mitä ei vain halua tuoda ohjelmassa esille. Söpöjä he kuitenkin ovat<3 Muista pareista en tiedä, mutta toivottavasti voittajapari ei ole mikään niistä. Tietääkö joku tätä ohjelmaa enemmän seurannut, että miten se nyt etenee tästä? Putoaako pareja vielä kuinka paljon ja olis kiva tietää, mitä te veikkaatte lopputulokseksi? Tää on ensimmäinen kausi, kun oon seurannut Love Islandia :)
Tykkään kanssa Sallista eniten tuolla talossa, mutta en enää oikein usko, että olisi ihastunut Eeliin. Tuntuu, ettei hänkään viitsi enää eroamaan, mutta aika vähän tuntuvat olevan edes yhdessä enää. Vähän niinkuin Kimin ja Rosan tilanne, ollaan kun ei nyt enää kannata uuttakaan odottaa. Toi on todella lyhyt aika, mitä ne tuolla villalla on, kun ajatellaan, että pitäisi sitä kumppani sieltä löytyä.
Tatu-Emppu -parissa tykkään enempi vielä Tatusta, mutta Emppukin ihan ok. Uusilla ei ole mitään mahiksia enää muuta kuin hankkia vähän julkisuutta. Nämähän tähtäävät usein myös muihin formaatteihin, kuten vaikka niihin paraatisisaariin ja muihin vastaaviin, joku haaveilee ehkä pääsevänsä vaikka selviytyjiin. Tuolla luodaan tv-uraa. Vois se Rosakin hakea nyt johonkin näistä, niin sais kannattajat jotain hyvitystä.
Niinan ja Muhkun meinasin jo unohtaa. Niinan rakkaudentunnustus tuli ihan puskista ja liian nopeasti, mutta kun finaaliin on enää muutama päivä...
Formaatti olis hauskempi kun kaikki olis biseksuaaleja.
Nyt vain osa taitaa olla.
Niina: "Eikä! Missä välissä sä oot ehtinyt tehä tän?"
Niin, siis laittaa viltin nurmikolle??
Taisi rakkaus leimahtaa Aleksin ja Kimin välille... 🤣
Vierailija kirjoitti:
Oona ja Kimi vikana parina jatkossa, aika odotetusti. ilman Rosan väliintuloa olisivatten olleet paljon pidemmällä suhteessa..
Viestissä sanottiin, että jatkoon päässeiden parien nimet tulee satunnaisessa(!) järjestyksessä, ei suosituimmuusjärjestyksessä. Tottakai draaman kaaren vuoksi Kimi ja Oona jätettiin viimeiseksi jatkoon pääseväksi pariksi, jonka nimet luetaan, jotta jännitys säilyisi.
Mehän ei tiedetä vaikka Kimi ja Oona olisi ollut äänestetyin pari. Se on hyvinkin mahdollista, koska ovat saaneet viime päivinä eniten ruutuaikaa, ovat tuoneet muuten tylsään ohjelmaan actionia ja moni täälläkin kertoi äänestäneensä eilen Oonaa ja Kimiä. Tuskin olivat oikeasti bottom 3:ssa. Ja järjestyshän oli tosiaan satunnainen, kuten kerrottiin.
Vierailija kirjoitti:
Kimihän ihan sanoitti sen. Sanoi, että on outo, kun olet siinä, nähdä sut, kuulla sut, haistaa sut. Ja sanoi, että Oona saa hänet syttymään. Ja Oona hakeutuu sen lähelle, ja koskettelee. Ei kuitenkaan lääppinytja roikkunut liikaa, koska Rosa oli vielä paikalla. Eilen illalla varmaan vähän vaisumpaa, kun oli toi ikävä tilanne. Eihän toi tilanne ole omiaan, jotta osoittaisivat hirveetä tunteenpaloa.
Mikä tuo Kimin ja Aleksin juttu oli?
No olipas siinä tunteellinen hetki lopussa nuilla kahdella miehellä😳
Mä en nyt ihan ymmärtänyt tätä Kimin ja Aleksin nopeasti kehittynyttä suhdetta...? Oisin äänestänyt ne pariksi ja jatkoon jos oisin tiennyt.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko tämän kolmiodraaman puinnin jättää vähemmälle jo.
Eilen joku sanoi yrittäneensä keskustelun avausta joistain muista, mutta kukaan ei lähtenyt mukaan.
Vois!