Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Kimi melkonen takinkääntäjä. Jos joku on varma nii en siltä kyllä kämppää ikinä ostais, mut ei tavallaan tule yllätyksenä että kiinteistövälittäjät on tommosia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinkö väärin vai huomasko joku muukin että Muhku sanoi tulipaikalla Niinalle että ”määki susta”? Ja Niina sanoi kameroille että Muhku olisi myös sanonut rakastavansa? 😄
Juu, näinhän se taisi mennä eilen. Niina sanoi parinvalintapuheessaan "mä rakastan sua". Muhku halasi, kiitti ja kuiskasi "mäkin susta".
Muhku sanoi Niinalle sen puheen jälkeen kun Niina istui alas: ” jännittikö sua. Sen näki susta.” Ei vastannut siihen rakkaudentunnustukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään Kretestä.
Hän voi olla töksähtelevä ja ailahtelevainen, mutta ainakin on rehellisesti sellainen kuin on.Moni muu villassa näyttelee, mutta Krete on ihan liian temperamenttinen ja impulsiivinen pystyäkseen esittämään mitään.
Näin mäkin luulin eiliseen saakka, ja olen tykännyt, että toi jotain eloa tuohon taloon. Mutta eilen tajusin, että kyllä se vaan näyttelee. Haluaa antaa sellaisen kuvan, että hän on rehellinen, kun laukoo suoria sanoja muista ihmisistä. Varmaan on tempperamenttinen, mutta on myös pahansuopa, ja sen takia tippui mun jatkosta. Käytti siis Kimin ja Rosan, kyllä hänenkin, tilannetta hyväkseen, ja esitti närkästynyttä.
En kyllä nähnyt tuossa mitään esittämistä. Hän oli närkästynyt.
Jos katse voisi tappaa, niin Kimi olisi kuollut sinne tulipaikalle Oonan viereen.
No se katse just oli ihan ylimitoitettua reaktiota.
Eilen villaan jäävät parit julkistettiin järjestyksessä K&N, N&M, E&T, S&E, O&K. Piti olla satunnainen mutta olikohan kuitenkin suositummuusjärjestys? K&N on viime aikoina ollut kärjessä ja on luultavaa, että O&K jää viitoseksi. N&M ovat varmaan tekemässä nousua rakkaudentunnustuksillaan, joita suuri osa katsojia ei luultavasti näe feikeiksi.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin, mutta en vaan pysty uskomaan Eelin ja Sallin juttuun.
Eeli puhkui muutama jakso sitten seksuaalista turhautumistaan, mutta nyt hymisteli Sallin vieressä, miten yhdessä on päätetty odottaa.
Tuntuu, että molemmilla on vain yksi oikea intohimo, ja se on kuntoilu.
Mitäs muu tuolla sitten tekevät? Löhöilevät aurinkotuoleilla ja rupattelevat. Tuollahan ei ilmeisesti ole käytössä nettiä, TV:tä, sanomalehtiä, kirjoja, lautapelejä eikä mitään muitakaan ajanviete- tai harrastusvälineitä, kahvakuulapaikkaa lukuun ottamatta.
Onko tänään seuraava pudotus? Vili toi hauskuutta Villalle,harmi kun saapui sinne vähän liian myöhään.
Kimin näyttää olevan mahdotonta istua normaalisti. Aina levittelemässä jalkoväliään eri suuntiin toinen jalka ylhäällä ja ruokapöydässä likaiset JALAT PÖYDÄLLÄ! Ei minkäänlaisia tapoja. Tosi vastenmielistä.
Ja kannattaisi hakeutua johonkin harrastelijateatteriin - ei kuka tahansa pysty tuollaisia krokotiilinkyyneleitä tiristämään tosta vaan.
Tänään ei ole pudotusta, koska Rosan ja Ronin lähtö tuli vähän yllättäen sekä eilen putosi kaksi paria. Seuraava pudotus on varmaan perjantaina/lauantaina. Olisiko silloinkin tuplapudotus vai voiko olla finaalissa neljä paria.
Vierailija kirjoitti:
Saara vaikuttaa tylyltä
No eipä Saaraa ole paljon näytetty, jotta käsitystä saa.
Hänellä on tuo "resting bitchface", josta voi turhaan saada tylyn vaikutelman.
Vierailija kirjoitti:
Onko tänään seuraava pudotus? Vili toi hauskuutta Villalle,harmi kun saapui sinne vähän liian myöhään.
Ei tietenkään ole. Nyt ei ketään lähde vähään aikaan. Ennen finaalia vasta äänestys.
Tällä viikolla putoaa vielä kaksi paria jos mennään samalla tavalla kun viime kaudella.
Viime kaudella kolmanneksi viimeisellä jaksolla tippui neljästä parista yksi ja jäi finalistit jäljelle.
Katsoin äsken hiukan viime kauden jaksoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noi Nikon hampaat on kyllä järkyt :D
Minä mietin voikohan noista tekareista tulla vielä jokin ilmiö ! ?
Ne on jotenkin karseen näköiset, mutta toisaalta jotain niissä on .
😬
Mulla on itsellänikin laminaatit ettei ole mitään konseptia vastaan, mutta noi Nicon on liian valkoiset ja ennen kaikkea muovisen, halvan ja epäaidon näköiset.
Vierailija kirjoitti:
Tänään ei ole pudotusta, koska Rosan ja Ronin lähtö tuli vähän yllättäen sekä eilen putosi kaksi paria. Seuraava pudotus on varmaan perjantaina/lauantaina. Olisiko silloinkin tuplapudotus vai voiko olla finaalissa neljä paria.
Katsoin äsken niin finaalissa kolme paria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin äsken niin finaalissa kolme paria.
Siis viime kaudella oli.
Mun mielestä on neljä vahvaa paria mutta en osaa sanoa ketkä pääsee finaaliin.
Äänestäjiä on kuitenkin niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Rosa sanoo appin haastattelussa, että haluaa ulkomaailmassa pysyä Kimin ystävänä. Tuskin hän täyden m*lkun ystävä haluaisi olla. Taisi tämä kolmiodraama mennä enempi katsojien tunteisiin...[/quote
Eilen Ilta Sanomissa oli juttu, jossa toimittaja toivoo, että katsojat osaisivat suhtautua yhtä kypsästi kolmiodraamaan kuin sen osapuoletkin... Taitaa täällä kuohua paljon enemmän kuin villalla, oisko ehkä kärpäsestä tehty härkänen??
Viime kaudella 4 paria äänesti yhden parin suoraan finaaliin. Katsojat äänesti sitten kaksi paria finaaliin.
Kyllä seuraavassa pudotuksessa vaarassa lienevät Kimi/Oona sekä Eeli/Salli. Kretellä/Nicolla tuntuu olevan kannatusta kuten myös Muhkulla/Niinalla. Aino kysymysmerkki on Tatu/Emilia. Onko heillä kuitenkaan niin iso määrä kannattajia, vetoavat ehkä nuorimpiin katsojiin, mutta riittääkö se?
Mä tykkään Sallista ja Emiliasta, toivottavasti pääsevät pareineen finaaliin :)
Harmi, että Eveliina ja Vili putosivat.