Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Krete on kyllä saanu joltain mieheltä tosi pahasti turpiinsa. Ei tuo Kimin naisenvaihto voi mennä noin pahasti ihon alle muutoin.
Seuraavaksi kotiin lähtee Oona ja Kimi. Taitaa mennä monta päivää ennen seuraavaa tiputusta.
Apua. Siis mikä tämä Aleksin ja Kimin salamabondaus ja sydänystävyys on? Tosi outoa! Aleksi on ollut tuolla vain jotain pari päivää. Olisi voitu katsojillekin näyttää minkä vuoksi tällä kaksikolla klikkasi niin hyvin, mitkä aihepiirit heillä on yhteisiä? Jääkiekko, joku muu? Pitäiskö heidän päästä sviittiin ja valita toisensa pariksi? :D No aika selvää kuitenkin on, että 2 uutta paria poistuu tässä jaksossa (mulla jakso siis vielä kesken). Toisaalta olis hauska käänne, että Kimi (joka tuntee edelleen syyllisyyttä Oonan koskettamisesta) jättäisi Espanjan ja luovuttaisi paikkansa Aleksille. Aleksihan taisi tykätä Oonasta muutenkin..
Myrtsinaama Saaraa ei onneksi tarvitse enää nähdä..
Vierailija kirjoitti:
Krete on kyllä saanu joltain mieheltä tosi pahasti turpiinsa. Ei tuo Kimin naisenvaihto voi mennä noin pahasti ihon alle muutoin.
Niinpä. Luulin ensin et Rosan tippuminen otti noin koville, mutta se olikin toi Kimin säätäminen kahen naisen välillä.
Hellukk5 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En soisi Kimille ja Oonalle yhtään päivää villassa enää, oli aitoa rakkautta tai ei. Todella huonosti hoidettu. Jos Kimillä olisi ollut mitään selkärankaa olisi lähteny Rosan sijaan itse ja jättänyt tytöt vielä nauttimaan loppuajaksi.
Nyt on Kimi niin "raukka parka" , joka joutuu tälläiseen. Voi herttilei sentään. Minä, minä, ja minä.
Hienosi toimi Kimi, ei ottanut sitä varmaa voittopalkintonakkia, vaan teki kuten tunteet käski. Piri äänestää Sallia ja Eeliä, mutta näiden feministisolvaajien takia äänestänkin Kimiä ja Oonaa. Ihan sama, jatkavatko talon jälkeen vai ei, mutta pelasti onneksi Kimin Rosalta. Talon jälkeen olisi ollut vielä vaikeampi päästä eroon siitä. Omistushaluisista ihmisistä ei pääse eroon muuta kuin vaihtamalla uuteen. Oona ei tasan tarkkaan ole omistushaluinen.
Hoiti tilanteen kaikkea muuta kuin hienosti. Minusta Rosa vaikutti järkevältä aikuiselta naiselta. Ei varmasti ole Oona omistushaluinen Kimistä kun ei koko miestä edes oikeasti halua.
Hienosti hoiti, itsensä takia hän tuolla on, eikä muiden. Varsinkaan joidenkin yhden asukkaan fanien takia. Viestisi on, että Kimi olisi ollut fiksu, jos olisi valinnut Rosan. Vaikkei ole tähän edes ihastunut. Olisi pitänyt valita, jotta Rosa olisi saanut hylätä hänet ennen finaalia, niinkö?
Voi olla, ettei Oona halua Kimiä, mutta ei hän ollut omistushaluinen Muhkustakaan, silloin kun siihen oli hetken aikaa ihastunut. Ei uhkaillut Muhkulle, että paluuta ei sitten ole, jos et nyt valitse minua. Eli ei ollut omistushaluinen myöskään Muhkun suhteen. Eiköhän Kimillä omat epäilyksensä ole heidän historiansa takia, mutta nuoria ovat ja erehtyväisiä, ja voi hyvinkin olla, että Oona on tosissaan. Ja vaikkei olisikaan, Kimi voi jatkaa sitten eukon hakua siviilissä. Selvää oli, että vaikka olisi jatkanut Rosan kanssa loppuun asti tuolla huvilalla, suhde ei olisi jatkunut heidän palattuaan Suomeen.
Tuskin Oona ja Kimi tulee jatkamaan juttua Suomessa ihan vaan jo senkin takia, että Kimi asuu Oulussa ja Oona Keravalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Luulin ensin et Rosan tippuminen otti noin koville, mutta se olikin toi Kimin säätäminen kahen naisen välillä.
Jostain tällaisesta traumasta se varmaa sille Muhkulle itki silloin alussa niillä treffeillä. Mutta joo, en usko jatkavan Nicon kanssa talon jälkeen. Ihan on ollut rooli päällä tällä Kretellä alusta lähtien. Alun kiukkupussi lauhtui ehkä vähän liiankin nopeasti lempeäksi miestään ihailevaksi naiseksi. Sen jälkeen, kun oli ensin solvannut sitä useamman päivän ajan. Draamaqueen haluaapi olla Krete.
Noh... eipä menny kauaa, kun oonaa jo alko ärsyttää kimin jutut - ja kun ei ole heti riittävästi iholla jne..
Ei mene myöskään kauaa, kun oona jo haluaa taas katsoa muita kortteja..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti molemmat asiat ottivat koville.
Krete on alusta asti puhunut miesten petollisuudesta. Rosaan hänellä oli hyvin tiivis suhde.
Tuo Rosan ja Kreten vahva ystävyys on muuten yksi niistä asioista, jotka ovat jääneet jaksoissa täysin pimentoon.
Vierailija kirjoitti:
Heh. Nyt on kyllä Muhkulla ja Niinalla pelimoodi päällä. Tietävät, että heitä äänestetään herkemmin voittoon, jos siirtyvät nextille levelille. Rakkaudentunnustukset, seurustelusta sopiminen, jatkuvaa hempeilyä, ulkomaailmasuunnitelmat, Muhkun järkkäämät suklaatreffit villan pihalla. Tietävät, että varsinkin nuorten katsojien sydämet sulaa näistä eleistä ja katsojille tulee olo, että tämä pari on tosi rakastanut, äänestetään heidät voittoon. Muhku on osoittanut olevansa ihan fiksu, eli tämä kuvio on mastermindin tuotosta.
Tämä, tosi läpinäkyvää. Mun ääntä ei ainakaan saa!
Vierailija kirjoitti:
Minustakin Kimi hoiti tilanteen päin honkia enkä ole kokenut väkivaltaa mieheltä. Aika erikoista leimata tuollaista ja Krete pahaksi ihmiseksi jos olisikin väkivallan uhri. Onkohan kirjoittaja itse mies?
Oona ja Kimi voittoon. Eivät feikkaa ja pelaa.
Rosa puhu Oonastakin niin nätisti. Mitä tekee Oona. Vieläkö tässä vellataan sanoo Kimille! Oikeen lojaali toiselle naiselle. Oona on just sitä tyyppiä että iskee kaverin miehet myös. Oksettavaa käytöstä. Kimin pitäisi heti hypätä sen syliin. Vitsi mikä vosu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin Kimillä mitään omaatuntoa on surkea luuseri ja Oona on toinen. Eivät varmaan saaren jälkeen ole missään tekemisissä kunhan pilaavat muidenkin kokemuksia.
Mitä väärää Oona on tehnyt? Kuulostat tosi kateelliselta.
Oonan näköiselle naiselle.. mistä? :DDD
Pistäpäs oma kuvasi jakoon, niin katsotaan ”:DDDDD” hohhoijaa.
Ei Oona ole kyllä kaunis minunkaan mielestäni, ei sisäisesti eikä ulkoisesti. Ja kyllä, olen Oonaa kauniimpi, luojan kiitos.
🥱🥱
Vierailija kirjoitti:
Noh... eipä menny kauaa, kun oonaa jo alko ärsyttää kimin jutut - ja kun ei ole heti riittävästi iholla jne..
Ei mene myöskään kauaa, kun oona jo haluaa taas katsoa muita kortteja..
Mitä kortteja kun kohta on finaali ja Oona ei tule finaaliin pääsemään.
Vierailija kirjoitti:
Hellukk5 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En soisi Kimille ja Oonalle yhtään päivää villassa enää, oli aitoa rakkautta tai ei. Todella huonosti hoidettu. Jos Kimillä olisi ollut mitään selkärankaa olisi lähteny Rosan sijaan itse ja jättänyt tytöt vielä nauttimaan loppuajaksi.
Nyt on Kimi niin "raukka parka" , joka joutuu tälläiseen. Voi herttilei sentään. Minä, minä, ja minä.
Hienosi toimi Kimi, ei ottanut sitä varmaa voittopalkintonakkia, vaan teki kuten tunteet käski. Piri äänestää Sallia ja Eeliä, mutta näiden feministisolvaajien takia äänestänkin Kimiä ja Oonaa. Ihan sama, jatkavatko talon jälkeen vai ei, mutta pelasti onneksi Kimin Rosalta. Talon jälkeen olisi ollut vielä vaikeampi päästä eroon siitä. Omistushaluisista ihmisistä ei pääse eroon muuta kuin vaihtamalla uuteen. Oona ei tasan tarkkaan ole omistushaluinen.
Hoiti tilanteen kaikkea muuta kuin hienosti. Minusta Rosa vaikutti järkevältä aikuiselta naiselta. Ei varmasti ole Oona omistushaluinen Kimistä kun ei koko miestä edes oikeasti halua.
Hienosti hoiti, itsensä takia hän tuolla on, eikä muiden. Varsinkaan joidenkin yhden asukkaan fanien takia. Viestisi on, että Kimi olisi ollut fiksu, jos olisi valinnut Rosan. Vaikkei ole tähän edes ihastunut. Olisi pitänyt valita, jotta Rosa olisi saanut hylätä hänet ennen finaalia, niinkö?
Voi olla, ettei Oona halua Kimiä, mutta ei hän ollut omistushaluinen Muhkustakaan, silloin kun siihen oli hetken aikaa ihastunut. Ei uhkaillut Muhkulle, että paluuta ei sitten ole, jos et nyt valitse minua. Eli ei ollut omistushaluinen myöskään Muhkun suhteen. Eiköhän Kimillä omat epäilyksensä ole heidän historiansa takia, mutta nuoria ovat ja erehtyväisiä, ja voi hyvinkin olla, että Oona on tosissaan. Ja vaikkei olisikaan, Kimi voi jatkaa sitten eukon hakua siviilissä. Selvää oli, että vaikka olisi jatkanut Rosan kanssa loppuun asti tuolla huvilalla, suhde ei olisi jatkunut heidän palattuaan Suomeen.
Hienoa luetunymmärtämistä. Ei kimin rosaa olisi tarvinut valita mutta olla rehellinen eikä vannoa että on kovemmat tunteet kun oonaa kohtaan yms 3 viikkoa. Näytti kyllä nyt millainen mies todellisuudessa on, hyvä että ei valinnut rosaa, tälle on kyllä parempi oikea mies olemassa. Ovat todella sopiva pari oonan kanssa, jos ei muuten niin pariksi yöksi petihommiin.
Näinkö väärin vai huomasko joku muukin että Muhku sanoi tulipaikalla Niinalle että ”määki susta”? Ja Niina sanoi kameroille että Muhku olisi myös sanonut rakastavansa? 😄
Vierailija kirjoitti:
Tuskin Oona ja Kimi tulee jatkamaan juttua Suomessa ihan vaan jo senkin takia, että Kimi asuu Oulussa ja Oona Keravalla.
On sitä välimatkaa muillakin. Miksi kukkaan ei puhu esim. Kreten ja Nikon välimatkasta?
Mä olin oikeasti eiliseen saakka äänestämässä Kreteä ja Nicoa voittoon, ja jopa puhuin aiemmin, että vaikka pelaisikin, niin ovat tuoneet sentään jotain vauhtia taloon. Sen jälkeen, kun Kimi pariutui Rosan kanssa, niitä ei jaksanut katsella yhtään keskenään. Eilisen jälkeen en tosiaan äänestä Kreteä ja Nicoa. Kaksi syytä, siinä vuoteella kun esittivät, ettei ole enää mitään puhuttavaa, niin oli jo niin selvää teatteria, tyyliin "me ei yritetä esittää mitään", ja juuri siten paljastui, että näyttelivät. Ja toinen oli tietenkin toi Kreten Kimin haukkuminen mulkuksi - 3-4 kertaa, että varmasti taltioitui nauhalle. Eli halusi vahvistaa tätä suorasuu-imagoaan, teki sen vaan nyt toisen ulkopuolisen ihmisen kustannuksella, ei hyvä. Ja se murhaava katse siellä tulipaikalla, sekin oli teatteria katsojille, että hän niin pitää ystäviensä puolia. Krete paljastui ilkeäksi ja pahantahtoiseksi, jote perun aiemmat puheeni hänen kannttamisestaan.