Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Mitä missä on Illan jakso?!
Mitä ihmettä, Kokkisota Love Islandin tilalla :D
TULEEKO MUILLA KOKKISOTA????
Missä love island? Kokkisotaa vaan näkyy..
Tuli tosi paha mieli Rosan takia :(
Hei nyt ihan oikeesti AVA/mtv3
Ei s**tana! Tuotannossa on ollu kaikkia mokia kauden aikana mutta että Kokkisotaa?!
No nyt on kaikki sekaisin, kun some ei toimi ja telkusta tulee vääriä ohjelmia 😖
Siis todella kiva, mihin Love island katosi?
Ei ole todellista! Kokkisota täälläkin. Ja huvikseni kurkkasin, niin kokkisota ei edes ole tällä hetkellä ohjelmistossa! Siis ollenkaan. Viimeksi tullut viime elokuussa.
Huomaa että Oonavihaajilla meni Kimin päätös tunteisiin. Heti alkaa kauhea haukkuminen Oonaa kohtaan. Ihanku hän tässä ois jotain väärää tehnyt. Taitaa tämmöisten kommenttien laukoja olla ihan itse tyhjäpää. Ja tuo transuksi haukkuminen on jo todella alhaista, hyi hitto mitä porukkaa täällä kirjoittelee.
Menee hermo, koko päivän odottanut tätä!
Prkl mä odotin tämän päivän jaksoa!!!
Eiii, ei Kokkisotaa!! Argh!!
No nyt oli yllätys että kape ja sikke on love islandin keittiössä😂
Oliko Kimi ollenkaan ihastunut Rosaan vai pelasiko vaan?
Vierailija kirjoitti:
Prkl mä odotin tämän päivän jaksoa!!!
Niinpä! Ihan hanurista tällanen Kokkisotasekoilu
No joko sinne korona iski niin ei saada kuvattua??
Kimi vaikuttaa mieheltä, joka ulkomaailmassa ei ole tottunut naisten piiritykseen. Meni aivan sekasin!