Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Love Island Suomi 2021

Vierailija
16.08.2021 |

Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.

Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!

Kommentit (12627)

Vierailija
9061/12627 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä haukuttiin alkukaudesta paljon Niinaa. Oli kuulemma juonitellut kanssakilpailijoita vastaan Miss Helsinki -kisoissa ja vaikka mitä, ja kylmäksi ja itsekeskeiseksi ihmiseksi väitettiin. Niinpä olen siitä asti oikein etsimällä etsinyt noita rumia piirteitä Niinan luonteesta ja kuin suurennuslasi kädessä analysoinut kaikkea mitä tekee ja sanoo.

Mutta kuulkaa, tässä on nyt mennyt viikkoja, enkä ole nähnyt mitään sellaista. Pikemminkin on värittynyt kuva vähän höpsöstä nuoresta naisesta, jolla on perusherttainen, joskin vähän sulkeutunut ja varovainen luonne, ehkä joidenkin ikävien kokemusten vuoksi. Jotenkin ikäänsä vieläkin nuoremmalta kylläkin vaikuttaa, sellaisella pikkutyttömäisellä vähän naiivin höppänällä tavalla, mutta mitään ilkeyttä en ole sieltä saanut esiin vaikka kuinka olen yrittänyt löytää - eikä kukaan pysty feikkaamaan noin pitkään ja noin hyvin. En voi siis kuin ihmetellä, mistä nämä alkukauden Niina-luonneanalyysejä varmoina tietoina kertovat oikein puhuvat.

Tais olla kyse pelkäsä panettelusta ja jopa valehtelusta :( Totta et kun Niina tuli sisään, olis voinut hyvin kuvitella et on oikein ämmä. Mut ei, tosi kiltti ja herttainen kaikkia kohtaan.

Vierailija
9062/12627 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juontaja puhui taas toiseksi viimeisestä viikosta ja finaaliviikon lähestymisestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9063/12627 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin ajattelin että Niina pelaa. Nyt mulla on tunne, että tyttö sellaiseen ehkä edes kykenisi, vaan on vähän naiivi ja oikeasti ihastunut. Tuollaisessa kuplassa tunteetkin vahvistuu epätodellisen voimakkaiksi, niin en oikeasti yhtän epäile, ettei kokisi jopa rakastumisen tunnetta Muhkuun.

Kyllä oli ihan peliliike eilen se rakkaudentunnustus. Kaksi ennen finaalia huomaa olevansa "rakastunut". Kuinka naiveja katsojat on oikein,  että menee tällainen harlekiini-rakkaus läpi? Selvästi halusi olla ensimmäinen tunnustaja, kun seuraavien rakkaudentunnustukset leimataan helposti matkimiseksi. Ei ole rakastunut, Krete oli fiksu kun sanoi, että on pikkasen kiinnostunut. Sen katsoja voi jopa uskoa.

Aika uskaliasta väittää tietävänsä, et Niina ei ole rakastunut. Voi hyvin ollakin, et voi tietää. 

Vierailija
9064/12627 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saara sopisi Eelin pariksi, deitti klipissä tulivat hyvin juttuun. Salli ihan lapsi Saaraan verrattuna.

Eelille ei Saara kelpaa. Ei ole tarpeeksi kaunis.

On varaa valikoida, kun itse on niin komea... not. Katoin taas viime jaksossa että Eeli näyttää niin elähtäneeltä sedältä nuorten joukossa, että koomisen rajoja kolkutellaan.

Vierailija
9065/12627 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikkokin näyttää kiroilevan instassaan.

Ai kauheeta... kuin se nyt sillai? Eihän kukaan kunnon ihminen tokikaan kiroile... voi jeesus!

Vierailija
9066/12627 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Niko on niiiin tossukka, ja vielä ruma! Noi tautoinnit on todella karmeita. Moni tatuoitu ihminen on kaunis, mutta toi vaa pelkkää mustesotkua.

Edelliskausiin verrattuna tuolla ei oo kenelläkään mitään aitoa, ei oo Sofiaa ja Eetua eikä Patrikkia ja Ankua. Tää kausi huge disappointment.

Vierailija
9067/12627 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saara sopisi Eelin pariksi, deitti klipissä tulivat hyvin juttuun. Salli ihan lapsi Saaraan verrattuna.

On varaa valikoida, kun itse on niin komea... not. Katoin taas viime jaksossa että Eeli näyttää niin elähtäneeltä sedältä nuorten joukossa, että koomisen rajoja kolkutellaan.

Eelillä on kroppa timmissä kunnossa. Eelin tyttöystävä tulee olemaan myös urheilija.

Vierailija
9068/12627 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään Emilian naurusta.

Vierailija
9069/12627 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei kyllä Kimi oo kiinnostunut Rosasta. Ahdistui selvästi kun Rosa alkoi puhua vuosipäivästä. Oli jotenki kiusallinen hetki.

Vierailija
9070/12627 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krete on mulle ainoa syy katsoa koko ohjelmaa. Kiehtovan ristiriitainen ja vinkeällä tavalla hankala. Seksikäs myös.

Toiset on niin peruskauraa... kivoja, latteita.

Vierailija
9071/12627 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eelillä on kroppa timmissä kunnossa. Eelin tyttöystävä tulee olemaan myös urheilija.

Eeli on mukava, huumorintajuinen, herkkä ja lempeä.

On todella ilkeää kuvailla häntä elähtäneeksi.

Sinun ulkonäöstäsi en tiedä, mutta luonteesi on p*ska.

Vierailija
9072/12627 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sanoiko juontaja jakson alkupuolella,että Saara ja Rami ei oo vielä viimeset sinkut. Eli oisko kuitenkin vanhoja tulossa?

Vierailija
9073/12627 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä haukuttiin alkukaudesta paljon Niinaa. Oli kuulemma juonitellut kanssakilpailijoita vastaan Miss Helsinki -kisoissa ja vaikka mitä, ja kylmäksi ja itsekeskeiseksi ihmiseksi väitettiin. Niinpä olen siitä asti oikein etsimällä etsinyt noita rumia piirteitä Niinan luonteesta ja kuin suurennuslasi kädessä analysoinut kaikkea mitä tekee ja sanoo.

Mutta kuulkaa, tässä on nyt mennyt viikkoja, enkä ole nähnyt mitään sellaista. Pikemminkin on värittynyt kuva vähän höpsöstä nuoresta naisesta, jolla on perusherttainen, joskin vähän sulkeutunut ja varovainen luonne, ehkä joidenkin ikävien kokemusten vuoksi. Jotenkin ikäänsä vieläkin nuoremmalta kylläkin vaikuttaa, sellaisella pikkutyttömäisellä vähän naiivin höppänällä tavalla, mutta mitään ilkeyttä en ole sieltä saanut esiin vaikka kuinka olen yrittänyt löytää - eikä kukaan pysty feikkaamaan noin pitkään ja noin hyvin. En voi siis kuin ihmetellä, mistä nämä alkukauden Niina-luonneanalyysejä varmoina tietoina kertovat oikein puhuvat.

Mulla on käynyt päinvastoin. Olen viime päivinä alkanut huomaamaan, että käyttää ihmisiä tuolla naivin höppänällä asenteellaan kietoo ihmisiä pikkusormensa ympärille. Ja eilen paljastui kylmä taktikoija, kun uhkaili lähdöllä ja tunnusti "rakkautensa". Eli nyt uskon nuo väitteet, mitä hänestä on sanottu, kylmä, juonittelija, itsekeskeinen. Juuri sellaisena olen alkanut hänet näkemään. Toivottavsti ei todellakaan voita.

Höpön löpön taas :D Niina ei edes äänestänyt Muhkun puolesta.... Olisiko hänen pitänyt olla hiljaa päätöksestään lähteä, jos Muhku lähtee????? Miettikää nyt vähään näitä järjenvaloja mitä kirjoittelette. 

Vierailija
9074/12627 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis sanoiko juontaja jakson alkupuolella,että Saara ja Rami ei oo vielä viimeset sinkut. Eli oisko kuitenkin vanhoja tulossa?

Sanoi mutta en tiedä onko vanhoja vai uusia.

Vierailija
9075/12627 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että menee Kreten ja Nicon sviittiyö panemiseksi

Vierailija
9076/12627 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo Muhku nyt on muka niin in love Niinaan kun kaikki näkevät ettei heillä ole mitään tulevaisuutta ulkomaailmassa. Muhku haluaa keskustella ja Niina ei.

Nääh Muhku mitään halua keskustella, se haluaa vaippapöksyistä Niinaa ;)

Vierailija
9077/12627 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on ainakin kaikki pois lähteneet pojat.

Vierailija
9078/12627 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoi mutta en tiedä onko vanhoja vai uusia.

Tuskin on enää ketään uusia enää tulossa, Epäilen vahvasti et Oona palaa vielä tuonne. Jotenkin Kim muisteli kauniista poikien kanssa saarelta lähteneitä. Jotenkin haluaisin vielä nähdä Kimin ja Oonan yhdessä. Kimillä ei ole mitään tunteita Rosaa kohtaan.

Vierailija
9079/12627 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löysin Rosa F instagramin!

No mikä se on?

rosamarlenee

Vierailija
9080/12627 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niko ja Krete taas pääroolissa, ja swiiti yö vielä siihen päälle. Kiitos tuotannolle, kun haluatte vahvasti vaikuttaa siihen kuka voittaa potin. Ulkomaailmassa ei taida kuitenkaan heidän juttunsa toimia.

Ketju on lukittu.