Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Love Island Suomi 2021

Vierailija
16.08.2021 |

Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.

Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!

Kommentit (12627)

Vierailija
9041/12627 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saara sopisi Eelin pariksi, deitti klipissä tulivat hyvin juttuun. Salli ihan lapsi Saaraan verrattuna.

Eelille ei Saara kelpaa. Ei ole tarpeeksi kaunis.

Vierailija
9042/12627 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niina pihalle. Katsojat haluaa hänet pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9043/12627 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä haukuttiin alkukaudesta paljon Niinaa. Oli kuulemma juonitellut kanssakilpailijoita vastaan Miss Helsinki -kisoissa ja vaikka mitä, ja kylmäksi ja itsekeskeiseksi ihmiseksi väitettiin. Niinpä olen siitä asti oikein etsimällä etsinyt noita rumia piirteitä Niinan luonteesta ja kuin suurennuslasi kädessä analysoinut kaikkea mitä tekee ja sanoo.

Mutta kuulkaa, tässä on nyt mennyt viikkoja, enkä ole nähnyt mitään sellaista. Pikemminkin on värittynyt kuva vähän höpsöstä nuoresta naisesta, jolla on perusherttainen, joskin vähän sulkeutunut ja varovainen luonne, ehkä joidenkin ikävien kokemusten vuoksi. Jotenkin ikäänsä vieläkin nuoremmalta kylläkin vaikuttaa, sellaisella pikkutyttömäisellä vähän naiivin höppänällä tavalla, mutta mitään ilkeyttä en ole sieltä saanut esiin vaikka kuinka olen yrittänyt löytää - eikä kukaan pysty feikkaamaan noin pitkään ja noin hyvin. En voi siis kuin ihmetellä, mistä nämä alkukauden Niina-luonneanalyysejä varmoina tietoina kertovat oikein puhuvat.

Mulla on käynyt päinvastoin. Olen viime päivinä alkanut huomaamaan, että käyttää ihmisiä tuolla naivin höppänällä asenteellaan kietoo ihmisiä pikkusormensa ympärille. Ja eilen paljastui kylmä taktikoija, kun uhkaili lähdöllä ja tunnusti "rakkautensa". Eli nyt uskon nuo väitteet, mitä hänestä on sanottu, kylmä, juonittelija, itsekeskeinen. Juuri sellaisena olen alkanut hänet näkemään. Toivottavsti ei todellakaan voita.

Vierailija
9044/12627 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saara sopisi Eelin pariksi, deitti klipissä tulivat hyvin juttuun. Salli ihan lapsi Saaraan verrattuna.

En tiedä, onko Salli lapsi. Monet sanovat häntä hyvin lämpimäksi ihmiseksi, mutta ulkonäöllisesti Saara sopisi mielestäni myös Eelille.

Vierailija
9045/12627 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olis niin paljon mielenkiintosempaa nähdä esim. saarelaiset arvailemassa, kenestä henkilöstä katsojat ovat sanoneet mitäkin, tai vaikka totuus vai tehtävä tai saarelaisten sanomisia pitäis arvuutella, että kuka on sanonut mitäkin.

Nämä "mitä katsojat ovat sanoneet kustakin" -arvuuttelut, tyypillisesti hyvin ilkeämieliset, on jätetty UK-versiosta pois Love Island -sarjaan liittyneiden itsemurhien aiheuttaman kuohunnan vanavedessä. Katsottiin vaarantavan kilpailijoiden mielenterveyttä liikaa ja sarja sai siitä kritiikkiä. En siis usko, että näitä nähdään enää Suomenkaan kausilla.

Ihan hyvä huomio, tosin voisihan niitä katsojakysymyksiä rankata, ettei oteta sieltä rankimmasta päästä. Pientä hämminkiä aiheuttavat kysymykset eivät ehkä sitä mielenterveyttä liikaa järkytä.

Vierailija
9046/12627 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tuollaiseen osallistuu, oli se love island, bb, mikä tahansa tosi-tv, täytyy punnita aika tarkkaan, miten se vaikuttaa esim. uskottavuuteen työelämässä.

Vierailija
9047/12627 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä haukuttiin alkukaudesta paljon Niinaa. Oli kuulemma juonitellut kanssakilpailijoita vastaan Miss Helsinki -kisoissa ja vaikka mitä, ja kylmäksi ja itsekeskeiseksi ihmiseksi väitettiin. Niinpä olen siitä asti oikein etsimällä etsinyt noita rumia piirteitä Niinan luonteesta ja kuin suurennuslasi kädessä analysoinut kaikkea mitä tekee ja sanoo.

Mutta kuulkaa, tässä on nyt mennyt viikkoja, enkä ole nähnyt mitään sellaista. Pikemminkin on värittynyt kuva vähän höpsöstä nuoresta naisesta, jolla on perusherttainen, joskin vähän sulkeutunut ja varovainen luonne, ehkä joidenkin ikävien kokemusten vuoksi. Jotenkin ikäänsä vieläkin nuoremmalta kylläkin vaikuttaa, sellaisella pikkutyttömäisellä vähän naiivin höppänällä tavalla, mutta mitään ilkeyttä en ole sieltä saanut esiin vaikka kuinka olen yrittänyt löytää - eikä kukaan pysty feikkaamaan noin pitkään ja noin hyvin. En voi siis kuin ihmetellä, mistä nämä alkukauden Niina-luonneanalyysejä varmoina tietoina kertovat oikein puhuvat.

Mulla on käynyt päinvastoin. Olen viime päivinä alkanut huomaamaan, että käyttää ihmisiä tuolla naivin höppänällä asenteellaan kietoo ihmisiä pikkusormensa ympärille. Ja eilen paljastui kylmä taktikoija, kun uhkaili lähdöllä ja tunnusti "rakkautensa". Eli nyt uskon nuo väitteet, mitä hänestä on sanottu, kylmä, juonittelija, itsekeskeinen. Juuri sellaisena olen alkanut hänet näkemään. Toivottavsti ei todellakaan voita.

Musta ihan ymmärrettävää että sanoi lähtevänsä myös itse. Miten muut olisi toiminut tuossa tilanteessa?

Eeli olisi heittänyt Niinan sekä Muhkun ulos niin siinä vasta pelaaja onkin.

Vierailija
9048/12627 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitäisi saarelaisten olla pakko osallistua äänestykseen eikä jäävätä/jättäytyä pois vain koska ei halua valita kahden kaverinsa väliltä. Kaikkihan nuo ovat tavallaan kavereita keskenään. Mitä siitä tulee kun vaikka joka äänestyksessä moni jättäytyy pois …. Eivät nyt muutamat saarelaiset uskaltaneet äänestää Muhkua pois, jotteivät suututtaisi Niinaa (ja Niinan bestiksisä, mm. Kreteä). Toki olisi ollut varmaan ikävät fiilikset jälkikäteen, (no olisihan ollut draamaa) mutta nyt tilanne oli painostava.

Toine vaihtoehto on että äänestys voisi tapahtua myös salassa puhelimella, niin eivät muut pääsisi painostamaan ja täten pilaamaan koko äänestystä.

Salli oli yllättävän rikki Jasminen pudottua ja koko tilanteesta. Sanoi, että Jasminen myötä saarella oli paljon kivempi olla. Vähän kalskahti tämä sanominen toisaalta siltä, ettei ryhmähenki ole paras mahdollinen. Harmittaa katsojanakin, sillä Jaro ja Jasmine välittivät hyvää fiilistä tänne katsomoonkin.

Vierailija
9049/12627 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pitäisi saarelaisten olla pakko osallistua äänestykseen eikä jäävätä/jättäytyä pois vain koska ei halua valita kahden kaverinsa väliltä. Kaikkihan nuo ovat tavallaan kavereita keskenään. Mitä siitä tulee kun vaikka joka äänestyksessä moni jättäytyy pois …. Eivät nyt muutamat saarelaiset uskaltaneet äänestää Muhkua pois, jotteivät suututtaisi Niinaa (ja Niinan bestiksisä, mm. Kreteä). Toki olisi ollut varmaan ikävät fiilikset jälkikäteen, (no olisihan ollut draamaa) mutta nyt tilanne oli painostava.

Toine vaihtoehto on että äänestys voisi tapahtua myös salassa puhelimella, niin eivät muut pääsisi painostamaan ja täten pilaamaan koko äänestystä.

Salli oli yllättävän rikki Jasminen pudottua ja koko tilanteesta. Sanoi, että Jasminen myötä saarella oli paljon kivempi olla. Vähän kalskahti tämä sanominen toisaalta siltä, ettei ryhmähenki ole paras mahdollinen. Harmittaa katsojanakin, sillä Jaro ja Jasmine välittivät hyvää fiilistä tänne katsomoonkin.

Jasmine oli katsojan kannalta ehkä vähän tylsä, Jarosta tykkäsin, ja olisin toivonut, että olisi pariutunut vielä viime metreillä Sallin kanssa. Joo, tiedän pituuseron, mutta ei se aina sitä katso. Niillä tuntui olevan hyvin luontevaa olla keskenään. Eelin kanssa Salli on hiukan pakotettu tai jännittynyt, taitaa olla mennyt ihastus ohi.

Vierailija
9050/12627 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta ihan ymmärrettävää että sanoi lähtevänsä myös itse. Miten muut olisi toiminut tuossa tilanteessa?

Pitikö se ilmoittaa julkisesti? Selvää taktikointia. Olisi katsonut, että jos Muhku putoaa niin olisi silloin ilmoittanut lähtevänsä. Niin tekee aikuiset ihmiset, eivätkä taktikoi kiristämällä.

Hävisi viimeisetkin pisteet! Ällöttävä tyyppi!

Pitää itseään niin tärkeänä asukkaana, että toiset eivät halua hänestä luopua. Teki itsestään katsojien silmissä naurettavan. Hänethän suuri yleisö halusi pois kuvaruudusta jo viikkoja sitten!

Tatu ja Eeli olivat ainoat älykkäät kilpailijat, kun halusivat Muhkun ulos. Olisi ollut yksi uhka vähemmän!

Ohjelma on kilpailu missä on rahapalkinto!

Vierailija
9051/12627 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut mielenkiintoinen pari on Rosa ja Kimi. Muiden tilanne on selvä. Heitä ei näytetä paljoa ohjelmassa kuitenkaan..

Vierailija
9052/12627 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitikö se ilmoittaa julkisesti? Selvää taktikointia. Olisi katsonut, että jos Muhku putoaa niin olisi silloin ilmoittanut lähtevänsä. Niin tekee aikuiset ihmiset, eivätkä taktikoi kiristämällä.

Hävisi viimeisetkin pisteet! Ällöttävä tyyppi!

Pitää itseään niin tärkeänä asukkaana, että toiset eivät halua hänestä luopua. Teki itsestään katsojien silmissä naurettavan. Hänethän suuri yleisö halusi pois kuvaruudusta jo viikkoja sitten!

Tatu ja Eeli olivat ainoat älykkäät kilpailijat, kun halusivat Muhkun ulos. Olisi ollut yksi uhka vähemmän!

Ohjelma on kilpailu missä on rahapalkinto!

Sitä rahapalkintoa ei vaan saa kun näyttää olevansa kepuli.

Käsitykseni mukaan vain Eeli äänesti Muhkua pois.

Tatu ei ainakaan myöntänyt. Muhku oli mukana tässä keskustelussa.

Vierailija
9053/12627 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainut mielenkiintoinen pari on Rosa ja Kimi. Muiden tilanne on selvä. Heitä ei näytetä paljoa ohjelmassa kuitenkaan..

En pidä kyllä kovin mielenkiintoisena parina. Rosa on ihan pihkassa,lätkässä vai millä tasolla lienee. Mutta Kimi ei jotenkin ole messissä. Eivät vissiin vietä hirveästi kahdestaan aikaa,koska ei paljon ohjelmassa näy ja jos näytetään,niin jutustelu on liiba laabaa.

Vierailija
9054/12627 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä erikoista ettei ollut pakko äänestää. Juontaja paikalla ja parempaan ei pystytty.

Vierailija
9055/12627 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo Muhku nyt on muka niin in love Niinaan kun kaikki näkevät ettei heillä ole mitään tulevaisuutta ulkomaailmassa. Muhku haluaa keskustella ja Niina ei.

Vierailija
9056/12627 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pidä kyllä kovin mielenkiintoisena parina. Rosa on ihan pihkassa,lätkässä vai millä tasolla lienee. Mutta Kimi ei jotenkin ole messissä. Eivät vissiin vietä hirveästi kahdestaan aikaa,koska ei paljon ohjelmassa näy ja jos näytetään,niin jutustelu on liiba laabaa.

Minusta Rosa feikkaa, yliesittää tunteitaan, mikä on saanut Kimin kiinnostuksen lopahtamaan. Rosa halusi taloon tullessaan Muhkun kanssa treffeille, siitä oli kiinnostunut, kuten niin moni muukin nuori nainen tuolla. Se on se tumma ja pitkä mies -syndrooma, mikä on lähes kaikilla naisilla. Eveliina ja tämä uusi nainen Saarakin sanoivat heti, että Muhku kiinnostaa. Oonaakin kiinnosti Muhku:).

Vierailija
9057/12627 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo Muhku nyt on muka niin in love Niinaan kun kaikki näkevät ettei heillä ole mitään tulevaisuutta ulkomaailmassa. Muhku haluaa keskustella ja Niina ei.

Voi ei rakkaat katsojat ettekö te huomanneet mikä Muhku on.,toki Niinakin sen tietää.

Vierailija
9058/12627 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ainakaan Muhkun ulkonäkö kiinnosta. Ei noi tummat ole mun makuun.

Vierailija
9059/12627 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei ainakaan Muhkun ulkonäkö kiinnosta. Ei noi tummat ole mun makuun.

Ei munkaan enää, nuorena naisena oli.

Vierailija
9060/12627 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva-palsta mainittu :D

Ketju on lukittu.