Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen miten tän kauden tuotantoryhmä voi olla niin vässyköitä, että antava osallistujien määräillä ketkä saarella ovat. Jos Niina haluaa jatkaa lomaansa Muhkun kanssa, niin pienellä uhkialulla tämä järjestetään. Uskallan väittää että tälläkin palstalla olevista kirjoittajista suurin osa on sisäistänyt formaatin paremmin kuin ohjelman tekijät: Pointti ei ole tarjota muutamalle nuorelle ihmiselle lemmenlomaa, vaan luoda hyvää draamaa. Eiliset valinnat olivat ihan viimeinen niitti. Vanhat parit saivat toisensa ja tahtonsa läpi loman jatkumisesta. Kaksi uutta eivät uskaltaneet valita kuin toisensa, joten seuraavassa äänestyksessä lentävät pihalle., niin kuin kävei J&Jlle. Säälittävää ohjelmatuotantoa.
Kiitos tästä asiallisesta viestistä. Itselle on tullut mieleen täällä olevasta keskustelusta, että suomalaiset haluavat, että parit muodostuvat heti ja saavat nimenomaan olla tuolla lomalla ja syventää suhdettaan. Eli ei edes haluta eroja ja draamaa ja jännitystä, niin kuin muissa maissa. Ja sen sallin heille, eihän tätä ole kenenkään pakko katsoa. Itse odottelen sitä uusinta USA:n versiota, toivottavasti tulee pian katsomoon/Cmoreen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen miten tän kauden tuotantoryhmä voi olla niin vässyköitä, että antava osallistujien määräillä ketkä saarella ovat. Jos Niina haluaa jatkaa lomaansa Muhkun kanssa, niin pienellä uhkialulla tämä järjestetään. Uskallan väittää että tälläkin palstalla olevista kirjoittajista suurin osa on sisäistänyt formaatin paremmin kuin ohjelman tekijät: Pointti ei ole tarjota muutamalle nuorelle ihmiselle lemmenlomaa, vaan luoda hyvää draamaa. Eiliset valinnat olivat ihan viimeinen niitti. Vanhat parit saivat toisensa ja tahtonsa läpi loman jatkumisesta. Kaksi uutta eivät uskaltaneet valita kuin toisensa, joten seuraavassa äänestyksessä lentävät pihalle., niin kuin kävei J&Jlle. Säälittävää ohjelmatuotantoa.
Juu, todella tylsä Love Island tällä kertaa. Grete ja Nico ainoat viihdyttävät tyypit tuolla.
Ai millä perusteella? Mua ei ainakaan kiinnosta kuunnella lapsellista läpänheittoa ja näyttelemistä. Angstia tunteva Krete vetoaa kyllä teineihin, mut en usko et he ovat kypsiä oikeaan parisuhteeseen. Kimi, Tatu ja Eeli ovat myös hyviä tyyppejä, mut jäävät Kreten ja Nikon varjoon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, todella tylsä Love Island tällä kertaa. Grete ja Nico ainoat viihdyttävät tyypit tuolla.
Ai millä perusteella? Mua ei ainakaan kiinnosta kuunnella lapsellista läpänheittoa ja näyttelemistä. Angstia tunteva Krete vetoaa kyllä teineihin, mut en usko et he ovat kypsiä oikeaan parisuhteeseen. Kimi, Tatu ja Eeli ovat myös hyviä tyyppejä, mut jäävät Kreten ja Nikon varjoon
Et voi tietää kehen Nico ja Krete vetoaa. Teet vaan päätelmiä ja ihan oikeen nyt ei kyllä mene.
T. Melko vanha
Miten he sopisivat koulutuksen tai ammatin puolesta 😌
Roni, mittatilauspukujen myynti ja markkinointi, rakennusalan koulutus.
Saara, opiskelee sosiaalipsykologiaa.
Eveliina, sijoitusneuvoja pankissa.
Vili, opiskelee liikunnanohjaajaksi + töissä urheiluliikkeessä.
Krete, yrittäjä Ja Nico, opiskelee tietojenkäsittelyoppia ja kauppatieteitä.
Salli, liiketalouden opiskelija ( somettaja/ kuntosali).
Eeli, opiskelee kauppakorkeakoulussa
Emilia, myyntitöitä ja Tatu, autoasentaja.
Kim kiinteistövälittäjä ja Rosa F, esimiestehtävissä kahvilassa.
Niin ja
Muhku ja Niina , joista ei tiedetä.
Näistä pareista ( tulevien) ammattinsa puolesta sopivat toisilleen Salli ja Eeli.
Muista en nyt oikein tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaksi pieni ennustus tulevaisuuteen:
-Niina rakastuu taas pissapäähän. Hänen sydämensä särkyy ja usko miehiin järkkyy.
-Muhkulla naisia riittää. Hän onnistuu väistelemään vastuuta omista sanoistaan sekä teoistaan ja saavuttaa manipuloinnin mustan vyön.
-Kimi jatkaa naisrulettiaan keski-ikään saakka.
-Rosa löytää rinnalleen tavallisen suomalaisen miehen.
-Salli ja Eeli saavat yhteisen vauvan 5 vuoden sisällä.
-Nicon ja Kreten tarina päättyy omaan mahdottomuuteensa ja kumpikin saa tarpeekseen jatkuvasta kinastelusta.
-Tatun ja Emilian juttu lässähtää, koska kaikkien tunneskaalojen lopuksi Emilia kokee Tatun jälleen kuin pikkuveljenään.
-Loppuja tyyppejä kukaan meistä ei muista enää 2 viikon päästä.Noista pareista luultavasti Tatun ja Emilian sekä Sallin ja Eelin suhde kestää pisimpään villan ulkopuolella. Nicosta ja Kretestä tulee vähän samat vibat kun ekan kauden Jeffreystä ja Aurasta, jostain syystä ne alko kiehtomaan katsojia ja ne jopa voitti, vaikka käytännössä suhde ei toimi ulkona. Tämä vaikuttaa vähän samalta, nuo saattaa jopa voittaa.
Minustakin Krete on ihan kuin Aura!
Minä heteronainen olin melkein ihastunut Auraan mutten voi sietää Kreteä :)
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kommentti! Olen täysin samaa mieltä. Lapsellista! Tulin vihaiseksi eilisistä tapahtumista. Onko mitään järkeä? Katselijoita aliarvioidaan ja se ei ole hyvä asia.
Vierailija kirjoitti:
Näillä spskeillä kirjoitti:
Taustat , opiskelu ja ammatti
Roni, mittatilauspukujen myynti ja markkinointi, rakennusalan koulutus.
Saara, opiskelee sosiaalipsykologiaa.
Eveliina, sijoitusneuvoja pankissa.
Vili, opiskelee liikunnanohjaajaksi + töissä urheiluliikkeessä.
Rosa F, esimiestehtävissä kahvilassa.
Nico, opiskelee tietojenkäsittelyoppia ja kauppatieteitä.
Salli, liiketalouden opiskelija ( somettaja/ kuntosali).
Niina, - -
Eeli, opiskelee kauppakorkeakoulussa.
Muhamed, - -
Emilia, myyntitöitä.
Krete, yrittäjä
Kimi, kiinteistövälittäjä.
Tatu, autoasentaja.No, tuosta voisi miettiä kuka ammattinsa / koulutuksen puolesta sopisivat toisilleen.
Tai kenellä ei ole ammattia/ koulutusta 😇
Sen perusteella siis Eveliina ja Nico sopisivat yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On aikuinen, mutta hirveän epävarma naisen kanssa. Ikäänkuin odottaa torjuntaa heti kun yrittää pussata ja Kreete nauttii miehen epävarmuudesta.
Mulle tulee Nicosta vahvasti sellaiset vibat, että se on ollut joskus tosi pahasti kiusattu ja päähänpotkittu, ja nyt nuorena aikuisena on bodannut ja tatuoinut itsensä hottikseksi ja yrittänyt kaikin puolin vääntäytyä kuuman, välinpitämättömän, naisia pyörittävän nuorenmiehen ns. f*ckboy-malliin, mutta henkinen puoli ei ole seurannut perässä vaan on edelleen kovin epävarma itsestään.
Se Kreten mainitsema "mutta etkö sanonut että ulkomaailmassa olet ihan mulkku?" liittyy varmaan kanssa siihen. Jos ei ole sinut itsensä kanssa, käytös vastakkaisen sukupuolen kanssa tekemisissä aaltoilee sellaisen välinpitämättömän mulkkuuden ja sitoutumattomuuden ja toisaalta hirvittävän epävarmuuden ja takertuvuuden välillä edestakaisin. Tältä tuo Nicon homma vähän näyttää. Ja Krete on sen taatusti huomannut, ja tosiaan nauttii kun pääsee hämmentämään poikaparkaa aina vaan lisää.
Minusta tulee sinusta tosi vahvat vibat, että olit koulussa tärkeilevä ja näsäviisas besserwisser, joka ei koskaan päässyt suosittujen tyttöjen ja poikien piireihin.
Sen ajan "kretet" ja "nicot" nauroivat mielistelyllesi.Olisit halunnut yliopistoon opiskelemaan psykologiaa, mutta et ollut riittävän älykäs.
Sen jälkeen kotiraamattusi on ollut Psychology For Dummies.
Teet mielelläsi analyysejä ihmisistä, joita et tunne lainkaan.
Olet erikoistunut reality-ohjelmien asukkaisiin. Osaat kertoa heistä kaiken sen perusteella, mitä näet muutaman minuutin aikana iltaisin.
Keskityt jatkuvasti ketjun kommentoijiin, ohjelman sijaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä kiinnosta ei
Vierailija kirjoitti:
Ensin ajattelin että Niina pelaa. Nyt mulla on tunne, että tyttö sellaiseen ehkä edes kykenisi, vaan on vähän naiivi ja oikeasti ihastunut. Tuollaisessa kuplassa tunteetkin vahvistuu epätodellisen voimakkaiksi, niin en oikeasti yhtän epäile, ettei kokisi jopa rakastumisen tunnetta Muhkuun.
Kyllä oli ihan peliliike eilen se rakkaudentunnustus. Kaksi ennen finaalia huomaa olevansa "rakastunut". Kuinka naiveja katsojat on oikein, että menee tällainen harlekiini-rakkaus läpi? Selvästi halusi olla ensimmäinen tunnustaja, kun seuraavien rakkaudentunnustukset leimataan helposti matkimiseksi. Ei ole rakastunut, Krete oli fiksu kun sanoi, että on pikkasen kiinnostunut. Sen katsoja voi jopa uskoa.
Vierailija kirjoitti:
Voittajasuosikkini on Emilia ja Tatu🤩 tai Salli ja Eeli. Krete ja Nico vaikuttaa just siltä, et ulkomaailmassa ovat sen max. kuukauden yhdessä, mutta työ- ja opiskelustressin ja arkistressin takia eroavat pian, koska riitelevät liikaa.
Mä en taas välitä siitä, kuinka kauan jatkavat talon jälkeen. Tärkein kriteeri voittamiselle on se, kuka on mielenkiintoisin ja antanut jotain sisältöä ohjelmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kretestä on ollut mukava nähdä uusia puolia, kun on uskaltanut raottaa suojakuortaan ja päästää Nicon lähellensä. Eivät ole tippaakaan tylsä pari.
Itsekin olen alkanut katsella että sehän vaikuttaa taas melkein ihan ihmiseltä. Melkein sympaattiselta.
Ja sitten muistutan itseäni siitä miten sotki Rosan ja Mikon välit selän takana puhumalla ja käytännössä pelasi ne ulos talosta, ja sitten kirkkain silmin räpsytteli haastattelussa kuinka "niillä on jotain kriisiä, mutta mä en halua sekaantua siihen". Pelottavaa, miten jotkut on niin hyviä manipuloimaan, että katsojanakin alkaa taas sulamaan, vaikka tietää, millainen käärme on kyseessä. Ei ihme, että pystyy saarelaisia pyörittämään miten haluaa, kun niillähän raukoilla ei edes ole sitä informaatiota käytössä kuin meillä katsojilla!
Nää, oikeasti haluat muistuttaa näistä väitteistä muita katsojia, ja näemmä meni aika hyvin läpi peukutuksista päätelleen. Manipuloit siis itse muita kirjoittelijoita ajattelemaan Kretestä negatiivisesti, mutta harva tämän on huomannut:). Ihan tämänkin takia, toivottavasti Krete ja Nico voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Niina ihastuneempi kuin Muhis siihen,Eeli taasen enempi Salliin,Tatu Emppuun enempi,Rosa Kimiin, ehtiikö Evästä ja Vilistä tulla mitään ennenku putoavat saarelta,Saara ja Roni saattavat säästyä seuraavasta pudotuksesta. Nicon ja Kreten fanitus varmaan teineissä älyttömän suuri, joten voittavat kauden. Ite en tuu äänestää heitä.
Mä luulen toisinpäin. Olen vaistoavinani Muhkussa sellaista itämaista patoutunutta mustasukkaisuutta, mitä peittelee vilkuilemalla muita naisia (Oona, Krete), jotain itsesuojelumeininkiä luulen. Niina on kai jonkinlainen pikkujulkkis Suomen mittapuissa, jos on jotain säpinää ollut Cheekin kanssakin, niinkuin joku kirjoitti. Joten kun pääsevät siviiliin, Niina lähtee baanalle tapaamaan tuntemiaan melkein julkkiksia, ja Muhku jää rannalle. Jotain tällaista Muhku puheli muistaakseni silloin ihan alussa, kun heillä oli vähän kitkaa, ei ihan noill sanoilla siis, mutta Muhku epäili, että Niina ei ollut tosissaan hänen kanssaan. Luulen, että Muhkun vaisto osui oikeaan tuolloin. Nyt ehkä toivoo, että Niina olisi tosissaan, tai sitten pelaa Niinan kanssa pelin loppuun.
Niina on niinsanotusti rotunainen, ei hän tyydy Muhkuun, sori vaan.
Vierailija kirjoitti:
Löysin Rosa F instagramin!
No mikä se on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaksi pieni ennustus tulevaisuuteen:
-Niina rakastuu taas pissapäähän. Hänen sydämensä särkyy ja usko miehiin järkkyy.
-Muhkulla naisia riittää. Hän onnistuu väistelemään vastuuta omista sanoistaan sekä teoistaan ja saavuttaa manipuloinnin mustan vyön.
-Kimi jatkaa naisrulettiaan keski-ikään saakka.
-Rosa löytää rinnalleen tavallisen suomalaisen miehen.
-Salli ja Eeli saavat yhteisen vauvan 5 vuoden sisällä.
-Nicon ja Kreten tarina päättyy omaan mahdottomuuteensa ja kumpikin saa tarpeekseen jatkuvasta kinastelusta.
-Tatun ja Emilian juttu lässähtää, koska kaikkien tunneskaalojen lopuksi Emilia kokee Tatun jälleen kuin pikkuveljenään.
-Loppuja tyyppejä kukaan meistä ei muista enää 2 viikon päästä.Noista pareista luultavasti Tatun ja Emilian sekä Sallin ja Eelin suhde kestää pisimpään villan ulkopuolella. Nicosta ja Kretestä tulee vähän samat vibat kun ekan kauden Jeffreystä ja Aurasta, jostain syystä ne alko kiehtomaan katsojia ja ne jopa voitti, vaikka käytännössä suhde ei toimi ulkona. Tämä vaikuttaa vähän samalta, nuo saattaa jopa voittaa.
Minustakin Krete on ihan kuin Aura!
Mä taas en tykännyt yhtään Aurasta, minusta hän oli tylsä, mutta Kretestä pidän. En näe heitä yhtään samanlaisina, ellei nyt sitten räväkkää puhetyyliä pidetä sitten ydistävänä tekijänä. Auralla ei ollut mielestäni sitä Kreten kuivaa huumoria, ja se erottaa heidät.
Onhan tämä vähän kakspiippusta hommaa. Toki on hienoa,että on syntynyt pareja,mutta kyllähän tämä on aika puuduttavaa seurata jatkuvaa kiehnäämistä. Tuntuu,että moni ottaa tän loman kannalta,ruoka tuodaan nenän eteen, ehkä kisaillaan ja välillä valitaan pari,joka pysyy samana. Näin varmistellaan loman jatkumista,kun hehkutetaan ihastusta tai jopa rakastumista. Kuitenkin todennäkösesti suurimmasta osasta näistäkään pareista ei synny mitään sen pysyvämpää.valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Tässä paljastui Niinan kova luonne. Herttainen ulkonäkö hämää, mutta on tainnut tottua saamaan haluamansa uhkailemalla ennenkin. Ihmisillä kun on tapana toistaa hyväksi toteamiaan toimintatapoja. Mutta katsojia on vaikea kusettaa. Oikeasti pidin Niinasta, ja olen pitänyt hänen puoliaankin täällä jossain vaiheessa, mutta nyt munasi. Tyhjää koliseva vaski se on.
Nämä "mitä katsojat ovat sanoneet kustakin" -arvuuttelut, tyypillisesti hyvin ilkeämieliset, on jätetty UK-versiosta pois Love Island -sarjaan liittyneiden itsemurhien aiheuttaman kuohunnan vanavedessä. Katsottiin vaarantavan kilpailijoiden mielenterveyttä liikaa ja sarja sai siitä kritiikkiä. En siis usko, että näitä nähdään enää Suomenkaan kausilla.