Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 2021

Vierailija
16.08.2021 |

Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.

Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!

Kommentit (12627)

Vierailija
8481/12627 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei. Olin jo unohtanut ne rääkyvät vauvat. Miksi niitäkin pitää tukkia joka kerta ja moneen formaatiin. Big Brotherissakin nähty vaikka kuinka monta kertaa. Onko se harjoituskoliikkivauva sponsorituote?

Myydäänköhän näitä juomapullojen ohella fanishopissa? :D

Vierailija
8482/12627 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko missään kerrottu osallistujien lempikappaleita tai mitä musiikkia kuuntelevat? Ne LIS-spotify-listat taitaa koostua vain ohjelmassa soitetuista musiikeista? Eelin lempibiisi taisi talossa soidakin, se oli joku Perjantai tms. En tuntenut, mutta vaikutti aika karsealta. Ehkä on joku nykynuorison suosima radiohitti...

Mä en jotenkin pääse yli siitä, että Eeli on muka noin nuori. Naama, tukka ja kroppa huutavat 38+ -setämiestä ja sitten hän seukkaa teinitytön kanssa ja bilettää tanssilattialla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8483/12627 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jasmine jankkaaja rauhoittuu jos Jasmine lähtee kotiin. Eilinen kirjoittelu oli melkoista.

Spagaatilla voittoon oli melkoista. Riks raks poks...

:D

Vierailija
8484/12627 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krete heittää hyvää äijäläppää. On se äijä

Vierailija
8485/12627 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko missään kerrottu osallistujien lempikappaleita tai mitä musiikkia kuuntelevat? Ne LIS-spotify-listat taitaa koostua vain ohjelmassa soitetuista musiikeista? Eelin lempibiisi taisi talossa soidakin, se oli joku Perjantai tms. En tuntenut, mutta vaikutti aika karsealta. Ehkä on joku nykynuorison suosima radiohitti...

Eelin fanittama biisi on uusi väännös Nightcrawlersin vanhasta hitistä Push The Feeling On. Alkuperäisenä loistava tanssibiisi ja toimisi ihan sellaisenaan. En tajua miksi on taas pitänyt miksata uusiksi.

Vierailija
8486/12627 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eelin fanittama biisi on uusi väännös Nightcrawlersin vanhasta hitistä Push The Feeling On. Alkuperäisenä loistava tanssibiisi ja toimisi ihan sellaisenaan. En tajua miksi on taas pitänyt miksata uusiksi.

Saatu tungettua pari turhaa räppäriä mukaan raiskaamaan hyvä biisi. Peruskuvio nykyään.

Vierailija
8487/12627 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainoa, jonka mielestä kreten ja nicon suhde näyttää perustuvan ainoastaan keskenäiselle vittuilulle:D

Ja olet ainoa, joka ajattelee niin, koska  sinun suosikkisi eivät ole kuvassa koko ajan, se saa sinut turhautuneeksi. a näin ollen sinun  tällaisia ​​outoja ajatuksia ja kommentteja.

Vierailija
8488/12627 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tänäänkin kaikilla ihana fiilis ja positiiviset vibat! Ihana päivä, aurinko paistaa ja rakkautta maailma tulvillaan. Ollaan kaikki kauniita ja ihania ja levitetään hyvää mieltä. Hyvän mielen päivä! Nyt ja aina! Ihquu! Mä diggaan teist kaikist ja ootte ihan best <3 Pusi pus ja eihän vaan mitään negatiivista sanota tai kirjoiteta mistään. Ihanaa kun on hyvä mieli kaikilla oi että! Lovelove!!

Vierailija
8489/12627 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, ylläri, että Krete ja Niko -pari oli sijoitettu äänestyksen alkuun ylimmäs 1. pariksi, joka kiinnittää heti äänestäjien huomion. Ja Niina pareineen sijoitettu heti siihen viereen ylös samasta syystä. Taas tuotanto tahtoo pelastaa Niinan. Seuraavana sitten muut vahvat parit. Kaikkein alimmaksi äänestykseen on laitettu Kimi ja Rosa (joille on annettu muutenkin vähiten ruutuaikaa viime päivinä), heitä ennen on Jasminen ja Jaro. Eli näin äänestysasetelmalla viestitään ketä "kuuluu" tuotannon mielestä äänestää. Kimi&Rosa tai Jasmine&Jaro tippuu, selvä peli. Höh :(

Höpö höpö nyt taas.

Edellisessä äänestyksessä Emilian ja Tatun kuva oli viimeisenä, ja he olivat suosituin pari.

Todella kiinnostavat nämä kolme alapeukkua...

Emilian ja Tatun kuva oli viikolla järjestetyssä äänestyksessä viimeisenä, ja he saivat eniten ääniä.

Tällä palstalla on kyllä lapsellista porukkaa.

Vierailija
8490/12627 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tänäänkin kaikilla ihana fiilis ja positiiviset vibat! Ihana päivä, aurinko paistaa ja rakkautta maailma tulvillaan. Ollaan kaikki kauniita ja ihania ja levitetään hyvää mieltä. Hyvän mielen päivä! Nyt ja aina! Ihquu! Mä diggaan teist kaikist ja ootte ihan best <3 Pusi pus ja eihän vaan mitään negatiivista sanota tai kirjoiteta mistään. Ihanaa kun on hyvä mieli kaikilla oi että! Lovelove!!

Tämä juttu ei enää naurata eikä ärsytä ketään, mutta kirjoitat sen joka päivä kauden loppuun asti, koska olet omasta mielestäsi niin tavattoman hauska 😂

Vierailija
8491/12627 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en jotenkin pääse yli siitä, että Eeli on muka noin nuori. Naama, tukka ja kroppa huutavat 38+ -setämiestä ja sitten hän seukkaa teinitytön kanssa ja bilettää tanssilattialla.

Joo, itse olen 38v. ja arvioisin ensinäkemältä, että Eeli olisi minua pari vuotta nuorempi tai samanikäinen, ehkä jotain 33-38v. Todellinen ikä 25v. oli yllättävä tieto. Ehkä se on tuo alhainen rasvaprosentti, kuivuus, joka vanhentaa?

Vierailija
8492/12627 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, itse olen 38v. ja arvioisin ensinäkemältä, että Eeli olisi minua pari vuotta nuorempi tai samanikäinen, ehkä jotain 33-38v. Todellinen ikä 25v. oli yllättävä tieto. Ehkä se on tuo alhainen rasvaprosentti, kuivuus, joka vanhentaa?

Mä sanoisin, että tukka ja kasvot. Etenkin syvällä olevat silmät ja laskeutuneet yläluomet vanhentavat.

Vierailija
8493/12627 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä juttu ei enää naurata eikä ärsytä ketään, mutta kirjoitat sen joka päivä kauden loppuun asti, koska olet omasta mielestäsi niin tavattoman hauska 😂

Mut hei ihquu jos sain hyvän mielen sullekin! Ihanaa päivää ja ollaan kaikki mukavia toisillemme. Hyvää mieltä kaikille! Ei olla negatiivisia, se pilaa kaiken. Rakkautta ja posiposiposia pusipusipusia vaan!

Vierailija
8494/12627 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuolla saa olla piittaamatta paristaan ja mennä sohvalle bunkkaamaan. Eihän koko parin valinnalla ole mitään merkitystä, jos siitä ei tarvitse välittää mitenkään.

Tämä on Love Island jossa on tarkoitus pariutua eikä vaihtaa paria koko ajan. Eveliina ei onnistunut tulemaan Muhkun ja Niinan väliin. Oikeasti nyt aikuiset ihmiset vaikka vihaatte Niinaa niin ette te nyt voi vaatia Muhkua olemaan toisen kanssa. Eveliina valitsi väärin. Ei ole järkeä ottaa miestä, joka ei anna yhtään vastakaikua koska siinä vaan jää kakkoseksi.

Vierailija
8495/12627 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuolla saa olla piittaamatta paristaan ja mennä sohvalle bunkkaamaan. Eihän koko parin valinnalla ole mitään merkitystä, jos siitä ei tarvitse välittää mitenkään.

Tämä on Love Island jossa on tarkoitus pariutua eikä vaihtaa paria koko ajan. Eveliina ei onnistunut tulemaan Muhkun ja Niinan väliin. Oikeasti nyt aikuiset ihmiset vaikka vihaatte Niinaa niin ette te nyt voi vaatia Muhkua olemaan toisen kanssa. Eveliina valitsi väärin. Ei ole järkeä ottaa miestä, joka ei anna yhtään vastakaikua koska siinä vaan jää kakkoseksi.

Siinä mielessä oikein että saa jäädä nyt taloon. Muhku saa pelastusääniä. Vaihtaa kyllä varmaan Viliin pian.

Vierailija
8496/12627 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eveliina tippuu kyllä pian. Aina ajattelen että kiva kun uudet saa edes pienen loman.

Vierailija
8497/12627 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta on näköjään kolme versiota eri vuosikymmeniltä. Tuorein on hirvein, koska lyriikat on niin typerät.

Mulle lauluosuudet oli vieraat, mutta tunnistin kuitenkin välittömästi sen instrumentaaliosuuden tutun sävelen. Muistan alkuperäisen version ajoilta kun katsoin nuorena MTV- ja VIVA-musiikkikanavia. Biisi soi aina Saksan Love Paraden aikana. Sori ohis.

Vierailija
8498/12627 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eeli näyttää nuorelta Arnoldilta.

Vierailija
8499/12627 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muuten lihaksikkaat salijantterit kuuntelee aina edm-musiikkia? Onhan niitä muitakin genrejä, joiden tahtiin on hyvä treenata.

Vierailija
8500/12627 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eeli näyttää nuorelta Arnoldilta.

Samaa mieltä. Olen todennut tämän jo aiemmin ketjussa.

Ketju on lukittu.