Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Vierailija kirjoitti:
En enää jaksaisi Muhkua ja Niinaa, tuonne ei tule ketään heidän tasoistaan, mutta ovat nyt ohjelman loppuun yhdessä paremman puutteessa. Eeli ja Salli sopii toisilleen, mutta suhteesta puuttuu joku romanttisuus tai aitous. En osaa selittää, en vaan ole heistä kovin kiinnostunut parina. Olin jo hetken Kimi ja Rosa F fani, ja halusin heidän voittavan. Mutta toisaalta epäilyttää, että Kimi pelaa ja onko oikeasti läheskään niin kiinnostunut Rosasta kuin antaa ymmärtää? Tykkään Rosa F:stä, vaikuttaa mukavalta ihmiseltä. Ja mielestäni on nätti. Kreten kannattaisi nyt vaan valita Mikko seuraavassa parinvalinnassa. Olen alkanut pitää Mikosta, mutta Rosa A. ei anna itsestään mitään, ainakaan kameroille. En ole Krete fani, mutta olisi kiva nähdä hänet Mikon kanssa, jos tunteita on. Varmasti käytöskin muuttuisi. Emilia voi ottaa Nicon, vaikka Tatun puolesta harmittaisikin. Ei Emilia vaikuta ihastuneen Tatuun yhtä paljon kuin Tatu Emiliaan.
Mikko on ihana mutta tulisi paremmin esille toisen parin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se tuolla tekee jos tatuoitu pelle saisi vaki suhteen. Mitä töitä tuollainen tekee joka on pärstästä asti tatuoitu.
Sulla on nyt selkeesti jotain muitakin ongelmia kuin Nico ja sen tatuoinnit. Ehkä tämä ohjelma ja ketju ei ole sinua varten. Mieti vähän omaa asiatonta kielenkäyttöäsi, opettele nöyryyttä ja muiden kunnioittamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yllättynyt näistä "Muhku on narsku" -kommenteista. Koin itse, että Kimi ja Muhku olivat tässä ne kypsimmät ihmiset, kun he ärähtivät, että sohvalle ei mennä yöksi. He osasivat asettua Rosa F:n asemaan. Eli että Rosa F:lle olisi tässä rakennettu epämukava tilanne viestittämällä, että parijaot on jo kuule hei tehty (lue: manipuloitu ja päsmäröity a la Niina ja Oona) ennen seuraavan päivän virallista parinjakoa. Kyky asettua toisen ihmisen asemaan on just niin anti-narskua kuin olla ja voi! Lisäksi olen kokenut, että Niina on paljon enemmän manipuloinut ja gaslightannut Muhkua kuin toisinpäin. Sitä tosin ihmettelen, että Muhku viitsii vielä yrittää Niinan kanssa. Itse en jaksaisi.
Ehkä pointti oli siinä myös miten asiat sanotaan ja tarvitseeko itkettää toisia ja olla tyly? Kun Oona alkoi itkeä, alkoi Muhku hymyilemään että ”hehheh meneekö tunteisiin?” Yök! Ei tippaakaan katunut omaa kommunikointitapaansa edes siinä vaiheessa kun huomaa menneensä liian pitkälle. Päinvastoin voitonriemuisesti hymyilee.
Vaikka olisikin eri mieltä, ei noin tarvitse puhua toisille! Muhku on kuin ilkeä saarnaava opettaja, joka pistää ”pikkutytöt kuriin”. Myös antaa Niinan ymmärtää ettei Niina ole riittävän syvällinen, ei tarpeeksi hyvä, ei tarpeeksi avoin tai riittävän sitä tai tätä. Vähän yllättää että Niina haluaa tässä roikkua hinnalla millä hyvänsä.
Onko Muhku tyyppiesimerkki kaurismiehestä? Ei ole henk. koht kokemuksia seurustelusta kaurismiehen kanssa, mutta tiedän muutamia ja aika moni muhkun piirre (esim. tietynlainen itsekkyys, tunteettomuus, oman edun etuajo-oikeus) sopii heihinkin...
Uskooko joku oikeasti horoskooppeihin :O Siihen, et planeetan suhteet syntymähetkellä vaikuttais ihmisen perusluonteeseen? Kaikki maailman ihmiset jotka syntyvät tiettyyn aikaan vuotta ovat keskenkään samanlaisi? Miten tämä voisi tieteellisesti olla selitettävissä, voisko joku vastata?
Vierailija kirjoitti:
Onko Muhku tyyppiesimerkki kaurismiehestä? Ei ole henk. koht kokemuksia seurustelusta kaurismiehen kanssa, mutta tiedän muutamia ja aika moni muhkun piirre (esim. tietynlainen itsekkyys, tunteettomuus, oman edun etuajo-oikeus) sopii heihinkin...
Spoileri: Horoskoopit eivät liity mitenkään ihmisten luonteeseen, käytökseen eikä siihen kuka sopii kenenkin elämänkumppaniksi. Jos valitset ystäväsi, deittisi ja puolisosi horoskooppien perusteella, niin suljet pois valtavan määrän ihmisiä täysin turhaan.
Mitenköhän tuo seuraava parinjako menee, kun on tuo uusi nainenkin? Saako hän valita ensin ja sitten muut naiset? Onko lopputuloksena seitsemän paria ja yksi lähtijä?
Vierailija kirjoitti:
Uskooko joku oikeasti horoskooppeihin :O Siihen, et planeetan suhteet syntymähetkellä vaikuttais ihmisen perusluonteeseen? Kaikki maailman ihmiset jotka syntyvät tiettyyn aikaan vuotta ovat keskenkään samanlaisi? Miten tämä voisi tieteellisesti olla selitettävissä, voisko joku vastata?
Joo, samaan ihmettelin. Ei kai kukaan voi oikeasti pitää tällaista totena ja hylätä jonkun ihanan, komean ja kiinnostavan miehen siksi, että mies on horoskooppimerkiltään "väärä"? Ei ole kovin terve ajattelutapa. Horoskoopit on pikemminkin viihdettä.
Vierailija kirjoitti:
Mikko on ihana mutta tulisi paremmin esille toisen parin kanssa.
Ai niinku Kreten? :D
Dr Dick kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vitiligo vai psrorias? Rutto se on!
Äläpäs rupea! Kyllä spittaalinen toisen spitaalisen tunnistaa! Seuraavassa pyllyrallissa Kreteltä irtoo kankku ja munarallissa kulhoon tippuu munan sijaan ylähuuli. Siinä teille draamaa.
😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Nico kyllä loukkasi Greteä pahasti kun vetosi että kaikki muutkin ajattelevat noin. Minun mielestäni se oli halpamaisesti sanottu tytölle ja sitten meni kavereille naureskelemaan kun oli pakit saanut. Jotenkin ihan tunteeton jätkä tämä tatuointi pelle.
Minullekkin on sanottu joskus noin että muka kaikki muutkin ovat samaa mieltä mikä ei ole todellisuudessa pitänyt paikkaansa mutta se kiusaaja vain haluaa lyödä lyttyyn uhrinsa keksimällä että ihan kaikki muutkin ovat samaa mieltä. Annetaan sille uhrille mielikuva että kaikki vihaavat häntä jos tämä yksi ei vain tykkää siitä kohteestaan.
Kretehän itse ei vääristele yhtään toisten sanomisia kun juoruaa niitä eteenpäin?
Eilisistä sanomisistaan tökkäsi korvaan mm kun Emilialle selitti kenestä Mark kertoi olevansa kiinnostunut, kun juuri Mark itse haastattelussa oli maininnut ainoastaan Empun nimen: "...ja sit yks kenen nimi alkaa K:lla...".
Emilian nimen jätti kokonaan selostuksestaan pois.
Se nainen on pelkkä juonitteleva ja itsekäs käärme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nico kyllä loukkasi Greteä pahasti kun vetosi että kaikki muutkin ajattelevat noin. Minun mielestäni se oli halpamaisesti sanottu tytölle ja sitten meni kavereille naureskelemaan kun oli pakit saanut. Jotenkin ihan tunteeton jätkä tämä tatuointi pelle.
Minullekkin on sanottu joskus noin että muka kaikki muutkin ovat samaa mieltä mikä ei ole todellisuudessa pitänyt paikkaansa mutta se kiusaaja vain haluaa lyödä lyttyyn uhrinsa keksimällä että ihan kaikki muutkin ovat samaa mieltä. Annetaan sille uhrille mielikuva että kaikki vihaavat häntä jos tämä yksi ei vain tykkää siitä kohteestaan.
Kretehän itse ei vääristele yhtään toisten sanomisia kun juoruaa niitä eteenpäin?
Eilisistä sanomisistaan tökkäsi korvaan mm kun Emilialle selitti kenestä Mark kertoi olevansa kiinnostunut, kun juuri Mark itse haastattelussa oli maininnut ainoastaan Empun nimen: "...ja sit yks kenen nimi alkaa K:lla...".
Emilian nimen jätti kokonaan selostuksestaan pois.Se nainen on pelkkä juonitteleva ja itsekäs käärme.
Katsoin vähän uudestaan niin Mark sanoi että on kiinnostunut Sallista ja Niinasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emilian nimen jätti kokonaan selostuksestaan pois.Se nainen on pelkkä juonitteleva ja itsekäs käärme.
Mä ihmettelin myös että missä kohtaa Mark muka sanoi olevansa Kretestä kiinnostunut. Toki eihän tuolla kaikki televisioon asti päädy mutta aika erikoista jos Kretestä olisi tv:stä saadun kuvan perusteella kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasin nyt sen Seiskan uutisen ja kumpikaan ei ole kiinnostunut Kretestä.
Se tumma tykkää Sallista,Niinasta ja Emiliasta.
Se kellä parta niin kiinnostunut Rosasta.
En todellakaan toivo että saavat väkisten viedä jonkun parin.Jatkan vielä..
On tää helkuttia jos Kreteä ja Nicoa ei eroteta vieläkään.
Olisi parempi jos toinen näistä miehistä hajottaisi tuon parin.
Kukaan mies ei oo niin hullu..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin vähän uudestaan niin Mark sanoi että on kiinnostunut Sallista ja Niinasta.
Juu niin oli aluksi. Nyt kyllä väitti uusimmassa klipissä, että ei ole enää Niinasta kiinnostunut. Rosa A. on selkeästi ihastunut Markiin. Vähän on ylimielisen oloinen tuo Mark, joten saapa nähdä kenet tytöistä se huolii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnistan Kretessä manipuloivia luonteenpiirteitä. Päätyy aina syyllistämään ja sulkemaan silmät omalta käytökseltään. Ja on selvästikin on kiinnostunut Mikosta, ja haluaa tämän itselleen pariksi. Hän puhuikin Mikolle että Rosa ei "ymmärrä hänen vitsejään". Mikko sitten tuumasi että onhan Rosa paljonkin häntä rauhallisempi, mutta kuten myöhemmin sanoi niin ei koe asiaa ongelmaksi. Krete sitten juoruaa muille naisille miten Mikon mielestä Rosa voi olla jopa hänelle liiankin rauhallinen, ja aiheuttaa muutenkin hämmennystä.
Tiivistettynä kyseessä erittäin itsekeskeinen ja toksinen tyyppiTulee mieleen, et Kretellä on varmaan ollut kova lapsuus köyhän yksinhuoltajaäidin hoivissa. Miehen mallit olemattomat tai huonot, ehkä väkivaltaakin tai muuten vain epätervettä mallia saatavilla. Pakko ollut kehittää kova kuori ja negatiivinen panssari, ettei vain kukaan satuttaisi.
Tyttö-parka, mutta kyllä tuosta nyt voisi päästä eteenpäin, kasvua tapahtua ja oppia katsomaan myös peiliin. Terapiaa toivon hänen saavan kunhan talosta tokenee.
Joo ja mua ärsyttää nää nuoret mimmit, jotka haluaa että mies osaa lukea ajatuksia ja toimia sitten sen pohjalta oikein. Onnea parin metsästykseen..miehet ei oo niin kehittyneitä, että ne ajatuksia lukemalla osais viedä jalat alta.
Mark sanoo esittelyssä että Emilia.
Talossa istuu ja puhuu että Salli ja Niina.
Noniin saadaan eräs kiintiöihminen formaattiin
Vierailija kirjoitti:
Noniin saadaan eräs kiintiöihminen formaattiin
Niin kuka?
Mielenkiintoisimmat ovat Nico ja Krete,näkispä ensisuudelman,kun molempia polttelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu niin oli aluksi. Nyt kyllä väitti uusimmassa klipissä, että ei ole enää Niinasta kiinnostunut. Rosa A. on selkeästi ihastunut Markiin. Vähän on ylimielisen oloinen tuo Mark, joten saapa nähdä kenet tytöistä se huolii.
Naiset valitsevat pakko huolia hänet valitseva. Mutta voi tietysti tähdätä pitemmälle, että myöhemmin saa mieluisen parin.
Tässä sen näkee, että kaikki ei tykkää samoista. Hyvä niin, harmi jos olis vain yksi kaikkien mielestä hyvännäköinen mies maailmassa, kauhea kissatappelu ;)