Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Vierailija kirjoitti:
Mark oli tosiaan parempi luonnossa kuin kuvissa, mutta joku tökkii. Tykkäsin jopa hänen aksentistaankin eli se ei ole syy. Ehkä se on tuo hiusmalli, joka näyttää jotenkin epäluonnolliselta. Vähän kuin olisi tupee päässä....?!?
Itse en oikein tykkää. Jotain siinä on mistä en vaan tykkää ja en tarkoita ulkonäköä.
Vierailija kirjoitti:
Jaksojen perusteella mielikuva asukkaista jää väkisinkin kapeaksi.
Itse esimerkiksi olin ajatellut, että Eeli on jokseenkin tylsä tyyppi, mutta miesten missikilpailussa hän oli aivan hulvaton.
Eeli on aina täysillä mukana jutuissa 👍 Aluks ällötti se, mutta on mielipide ihan täysin muuttunu.
Vierailija kirjoitti:
Olen yllättynyt näistä "Muhku on narsku" -kommenteista. Koin itse, että Kimi ja Muhku olivat tässä ne kypsimmät ihmiset, kun he ärähtivät, että sohvalle ei mennä yöksi. He osasivat asettua Rosa F:n asemaan. Eli että Rosa F:lle olisi tässä rakennettu epämukava tilanne viestittämällä, että parijaot on jo kuule hei tehty (lue: manipuloitu ja päsmäröity a la Niina ja Oona) ennen seuraavan päivän virallista parinjakoa. Kyky asettua toisen ihmisen asemaan on just niin anti-narskua kuin olla ja voi! Lisäksi olen kokenut, että Niina on paljon enemmän manipuloinut ja gaslightannut Muhkua kuin toisinpäin. Sitä tosin ihmettelen, että Muhku viitsii vielä yrittää Niinan kanssa. Itse en jaksaisi.
Ehkä pointti oli siinä myös miten asiat sanotaan ja tarvitseeko itkettää toisia ja olla tyly? Kun Oona alkoi itkeä, alkoi Muhku hymyilemään että ”hehheh meneekö tunteisiin?” Yök! Ei tippaakaan katunut omaa kommunikointitapaansa edes siinä vaiheessa kun huomaa menneensä liian pitkälle. Päinvastoin voitonriemuisesti hymyilee.
Vaikka olisikin eri mieltä, ei noin tarvitse puhua toisille! Muhku on kuin ilkeä saarnaava opettaja, joka pistää ”pikkutytöt kuriin”. Myös antaa Niinan ymmärtää ettei Niina ole riittävän syvällinen, ei tarpeeksi hyvä, ei tarpeeksi avoin tai riittävän sitä tai tätä. Vähän yllättää että Niina haluaa tässä roikkua hinnalla millä hyvänsä.
Kyllä toi uusi nainen kiinnostusta herättää, jos osaa keskustellakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mark oli tosiaan parempi luonnossa kuin kuvissa, mutta joku tökkii. Tykkäsin jopa hänen aksentistaankin eli se ei ole syy. Ehkä se on tuo hiusmalli, joka näyttää jotenkin epäluonnolliselta. Vähän kuin olisi tupee päässä....?!?
Itse en oikein tykkää. Jotain siinä on mistä en vaan tykkää ja en tarkoita ulkonäköä.
Se ainakin tuli selväksi, että asuu Pariisissa että on ranskalaista verta. Muuten jännityksestö jäykkä, miksi lähtee noilla eväillä moiseen.
Jos olisi kyseessä somali, olisi parissa päivässä nuljahtanut suomalaiseksi.
Mitä se tuolla tekee jos tatuoitu pelle saisi vaki suhteen. Mitä töitä tuollainen tekee joka on pärstästä asti tatuoitu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yllättynyt näistä "Muhku on narsku" -kommenteista. Koin itse, että Kimi ja Muhku olivat tässä ne kypsimmät ihmiset, kun he ärähtivät, että sohvalle ei mennä yöksi. He osasivat asettua Rosa F:n asemaan. Eli että Rosa F:lle olisi tässä rakennettu epämukava tilanne viestittämällä, että parijaot on jo kuule hei tehty (lue: manipuloitu ja päsmäröity a la Niina ja Oona) ennen seuraavan päivän virallista parinjakoa. Kyky asettua toisen ihmisen asemaan on just niin anti-narskua kuin olla ja voi! Lisäksi olen kokenut, että Niina on paljon enemmän manipuloinut ja gaslightannut Muhkua kuin toisinpäin. Sitä tosin ihmettelen, että Muhku viitsii vielä yrittää Niinan kanssa. Itse en jaksaisi.
Ehkä pointti oli siinä myös miten asiat sanotaan ja tarvitseeko itkettää toisia ja olla tyly? Kun Oona alkoi itkeä, alkoi Muhku hymyilemään että ”hehheh meneekö tunteisiin?” Yök! Ei tippaakaan katunut omaa kommunikointitapaansa edes siinä vaiheessa kun huomaa menneensä liian pitkälle. Päinvastoin voitonriemuisesti hymyilee.
Vaikka olisikin eri mieltä, ei noin tarvitse puhua toisille! Muhku on kuin ilkeä saarnaava opettaja, joka pistää ”pikkutytöt kuriin”. Myös antaa Niinan ymmärtää ettei Niina ole riittävän syvällinen, ei tarpeeksi hyvä, ei tarpeeksi avoin tai riittävän sitä tai tätä. Vähän yllättää että Niina haluaa tässä roikkua hinnalla millä hyvänsä.
Onko Muhku tyyppiesimerkki kaurismiehestä? Ei ole henk. koht kokemuksia seurustelusta kaurismiehen kanssa, mutta tiedän muutamia ja aika moni muhkun piirre (esim. tietynlainen itsekkyys, tunteettomuus, oman edun etuajo-oikeus) sopii heihinkin...
Vierailija kirjoitti:
Psoriasis kutiaa ei vitiligo?
Onko sulla kokemuspohjaa vitiligosta? Mulla on, ja juu kutiaa. Kyllä vitiligo toisen vitiligon tunnistaa.
Vierailija kirjoitti:
Prorissa iho hilseilee psorikohdista runsaasti. Kretellä siisti iho, ei ole psoria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla kokemuspohjaa vitiligosta? Mulla on, ja juu kutiaa. Kyllä vitiligo toisen vitiligon tunnistaa.
Sulla on valkojäkälä, ei vitiligo, mene pätevämmälle ihotautilääkärille.
Vitiligo ei kutise. Eikä niitä vitiligoläikkiä "ilmesty" kutinan myötä, ne tulevat (usein varhaislapsuudessa) ja pysyvät. Se, mikä Kretelle saattaa tuolla villalla aiheuttaa kutinaa, on riittämätön aurinkosuoja, sillä läikät palavat herkästi.
Vitiligo vai psrorias? Rutto se on!
Lopettakaa noi ihosairauksista puhuminen. Menee jo liian pitkälle nämä jutut.
Vierailija kirjoitti:
Vitiligo vai psrorias? Rutto se on!
Äläpäs rupea! Kyllä spittaalinen toisen spitaalisen tunnistaa! Seuraavassa pyllyrallissa Kreteltä irtoo kankku ja munarallissa kulhoon tippuu munan sijaan ylähuuli. Siinä teille draamaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ei nyt kannata nimetä ihmisiä. Jokainen osaa hakea jos haluaa.
Ihan julkisia on missifinalistien nimet.
Lopeta jo tai perusta oma ketju. Menee taas niin ohi aiheen, ettei mitään rajaa.
Joka päivähän täällä on harmiteltu sitä, ettei hakijoita ohjelmaan ole ja mistä saataisiin uusia kauniita/komeita osallistujia villaan. En ymmärrä miksi sinulle meni nyt tunteisiin. Voit hypätä ne viestit yli, jotka ei kiinnosta.
Onneksi nyt miehille saapuu uusi Jasmine, tulee edes vähän vaihtelua.
Ei mennyt tunteisiin. Ei vaan kiinnosta jotkut Miss Helsinki-finalistit, koska kukaan heistä ei ole menossa Love Islandiin.
Tiedätkö siis 100% varmasti ettei kukaan heistä ole tuonne menossa?
Minustakin Kuopion mies on puoleensavetävä. Iloiset silmät, asiallisen näköinen, naurava, opiskellut itselleen ammatin. Jotenkin sellainen kaikinpuolin hyvä "jukolanjussi". Oikeastaan yllättävän normaali mies tuohon formaattiin. Heti lähtisin saarelle jo olisin nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En silti pidä noin suoran rehellisestä sanomisesta ja sen voisi sanoa kiltimminkin niin ettei järkytä toista. Ja kun ihminen tatuoi itsensä noin vahvasti niin sitä vain voi ihmetellä mitä ongelmia sillä on itsellään. Aivan järkyttävän näköisiä ne kroppa maalaukset. Minä en voisi tuollaista luonnotonta nahkaa katsella. On niin kuin ruma vaatetus naamaan asti peittämään jotain. En voi ymmärtää kuinka joku ihonsa pilaa noin karseilla maalauksilla ja myrkyillä. Tuommoisen kanssa ei kukaan lapsia tee sillä ne myrkyt ihossa vaikuttavat ihan kaikkeen. Iho on ihmisen suurin elin ja jos se on pilattu niin on montaa muutakin asiaa pilalla.
Hohhoijaa. Et pidä noin rehellisestä sanomisesta ja asiat voisi sanoa kiltimminkin, mutta katsopa omaa kommenttiasi. Siinä haukut todella, todella törkeästi toisen ihoa ja manaan nuoren miehen tulevaisuutta. Tosi kiltti kommentti.
Jokainen saa tehdä ulkonäölleen mitä haluaa. Nico tuskin haluaisi juuri sinun kanssa pariutua, joten sinun ei häntä tarvitse katsella. Nico on myöskin sanonut, ettei haaveile perheestä. Jos muuttaa mielensä, lastensaaminen tuskin tulee olemaan ongelma tatuointien vuoksi. Monia naisia viehättää tatuoidut miehet, joten ei Nicolla tule olemaan mitään hätää naisrintamalla.
Kummallisen henkilökohtainen ja angstinen purkaus sinulta. Voisi jopa luulla, että kuulut Kreten lähipiiriin.
Ei helkuti että minä ja mieheni ei voida sietää nahkamaalauksia ja kamalan näköisiä ne ovat. Ei ole ihan normaali ihminen jotka tuollaista harrastavat niin että myrkkyjä hakataan ihoon.
Juu saa tehdä ulkonäölleen mitä tahansa ja olla järkyttävän näköinen elämäntapa intiaani. Mielestäni ihmisellä on jotain ongelmia kun pitää korostaa omaa itseään erikoisuuksilla niin ettei tavallisena kelpaa.
Minä ja mieheni -katsoja taas palasi tänne sekoilemaan. Joillain vaan on tatuointeja, get over it.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nico kyllä loukkasi Greteä pahasti kun vetosi että kaikki muutkin ajattelevat noin. Minun mielestäni se oli halpamaisesti sanottu tytölle ja sitten meni kavereille naureskelemaan kun oli pakit saanut. Jotenkin ihan tunteeton jätkä tämä tatuointi pelle.
Minullekkin on sanottu joskus noin että muka kaikki muutkin ovat samaa mieltä mikä ei ole todellisuudessa pitänyt paikkaansa mutta se kiusaaja vain haluaa lyödä lyttyyn uhrinsa keksimällä että ihan kaikki muutkin ovat samaa mieltä. Annetaan sille uhrille mielikuva että kaikki vihaavat häntä jos tämä yksi ei vain tykkää siitä kohteestaan.
Mutta eihän Nico valehdellut. Kaikki muut miehet olivat ihmetelleet ihan samaa. Tämä oli mielestäni ihan ok ottaa esille siinä vaiheessa, kun Krete piti Nicon havaintoa epäuskottava.
En silti pidä noin suoran rehellisestä sanomisesta ja sen voisi sanoa kiltimminkin niin ettei järkytä toista. Ja kun ihminen tatuoi itsensä noin vahvasti niin sitä vain voi ihmetellä mitä ongelmia sillä on itsellään. Aivan järkyttävän näköisiä ne kroppa maalaukset. Minä en voisi tuollaista luonnotonta nahkaa katsella. On niin kuin ruma vaatetus naamaan asti peittämään jotain. En voi ymmärtää kuinka joku ihonsa pilaa noin karseilla maalauksilla ja myrkyillä. Tuommoisen kanssa ei kukaan lapsia tee sillä ne myrkyt ihossa vaikuttavat ihan kaikkeen. Iho on ihmisen suurin elin ja jos se on pilattu niin on montaa muutakin asiaa pilalla.
Nicohan sanoi, ettei haluakaan lapsia. Itsekään en tykkää tatuoinneista, mutta olipa tämä hassu alkeellinen vuodatus...
kolmen äiti
En enää jaksaisi Muhkua ja Niinaa, tuonne ei tule ketään heidän tasoistaan, mutta ovat nyt ohjelman loppuun yhdessä paremman puutteessa. Eeli ja Salli sopii toisilleen, mutta suhteesta puuttuu joku romanttisuus tai aitous. En osaa selittää, en vaan ole heistä kovin kiinnostunut parina. Olin jo hetken Kimi ja Rosa F fani, ja halusin heidän voittavan. Mutta toisaalta epäilyttää, että Kimi pelaa ja onko oikeasti läheskään niin kiinnostunut Rosasta kuin antaa ymmärtää? Tykkään Rosa F:stä, vaikuttaa mukavalta ihmiseltä. Ja mielestäni on nätti. Kreten kannattaisi nyt vaan valita Mikko seuraavassa parinvalinnassa. Olen alkanut pitää Mikosta, mutta Rosa A. ei anna itsestään mitään, ainakaan kameroille. En ole Krete fani, mutta olisi kiva nähdä hänet Mikon kanssa, jos tunteita on. Varmasti käytöskin muuttuisi. Emilia voi ottaa Nicon, vaikka Tatun puolesta harmittaisikin. Ei Emilia vaikuta ihastuneen Tatuun yhtä paljon kuin Tatu Emiliaan.
En haluaisi noista nykyisistä miehistä ketään pois. Uusista saisi lähteä toinen.
Ei helkuti että minä ja mieheni ei voida sietää nahkamaalauksia ja kamalan näköisiä ne ovat. Ei ole ihan normaali ihminen jotka tuollaista harrastavat niin että myrkkyjä hakataan ihoon.
Juu saa tehdä ulkonäölleen mitä tahansa ja olla järkyttävän näköinen elämäntapa intiaani. Mielestäni ihmisellä on jotain ongelmia kun pitää korostaa omaa itseään erikoisuuksilla niin ettei tavallisena kelpaa.