Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Love Island Suomi 2021

Vierailija
16.08.2021 |

Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.

Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!

Kommentit (12627)

Vierailija
5921/12627 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä täällä on outoa kun puhutaan, että kaikki havittelevat voittosummaa rahankiilto silmissä. Eihän se edes niin iso summa ole? 25 000 jaettuna kahdelle eli 12 500 yhdelle miinus verot käsittääkseni. On sitä helpompiakin keinoja tienata tuo summa kuin olla saarella 24/7 kuvattavana ja arvosteltavana. En usko, että kukaan on tuolla rahan takia.

En tiedä paljonko tuosta sitä veroa lähtee mutta itselleni ainakin kymppitonni on iso summa rahaa. En kyllä itsekään silti usko että kovin moni jaksaa tuonne pelkästään sen takia lähteä (varsinkin kun voittaminen ei ole mitenkään itsestäänselvää). Osa varmaan lähtee tuonne ilmaisen loman ja instaseuraajien toivossa.

Sitä olen myös miettinyt että vaikka tuolla "pelaisikin" niin aika älykäs saa olla jotta pystyisi tuon koko ajan täysin teeskentelemään jotain mitä ei ole oikeasti ollenkaan. Kun kuitenkin kamerat kuvaa 24/7, ohjelmaa leikataan eikä voi tietää mitä katsojat milloinkin puhuvat. Itse en ainakaan osaa sanoa yhtään tykättäiskö musta vai ei jos tuonne menisin. Muhkukin jaksoi mitä viikon pitää herrasmies roolia päällä ja sitten alkoi rooli rakoilla.

Vierailija
5922/12627 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko luuli että Niina pidetty ja Markus ei sitten tipu. Tässä esimerkki ettei ne oikein tiedä kuka on pidetty ja kuka ei.

Se että Muhku voitti äänestyksen ei tarkoita että voittaisi uudestaan.

Tilanteet muuttuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5923/12627 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinkö oikein, että tuossa suihkukohtauksessa Niina polvistui Muhkun eteen? Jos, niin teko oli kyllä huippu Niinan epätoivoisuudelle. Mielestäni nainen saa nauttia seksuaalisuudestaan niin kuin itse haluaa (myös lyhyen tuttavuuden jälkeen), mutta onko oikeasti nautinnollista antaa pikainen ja puolijulkinen suikkari itsekeskeiselle tyypille, joka on viikkojen ajan arvostellut, torjunut ja käynyt välillä toisen naisen kainalossa? Säälittää Niina.

TAI sitten Niina halusi oma-alotteisesti tehdä toiselle hyvän olon. Ja sitähän emme nähneet, mitä Muhku teki Niinalle. Ehkä kyse oli kuitenkin yhteisymmärryksessä tehdystä aktista eikä narsistisen Muhkun painostuksesta ja Niinan alistumisesta tai hyväksynnän hausta. 

Vierailija
5924/12627 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä yhtäkään noista ala seuraamaan somessa😂

Ekalta kaudelta muutamaa seuraan ja he olivat mielenkiintoisia tuolla silloin👍🤗

Vierailija
5925/12627 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin Muhkua.

Eeli olikin kiva.

Nyt äänestäisin Mikko tai Nico.

Vierailija
5926/12627 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä täällä on outoa kun puhutaan, että kaikki havittelevat voittosummaa rahankiilto silmissä. Eihän se edes niin iso summa ole? 25 000 jaettuna kahdelle eli 12 500 yhdelle miinus verot käsittääkseni. On sitä helpompiakin keinoja tienata tuo summa kuin olla saarella 24/7 kuvattavana ja arvosteltavana. En usko, että kukaan on tuolla rahan takia.

En tiedä paljonko tuosta sitä veroa lähtee mutta itselleni ainakin kymppitonni on iso summa rahaa. En kyllä itsekään silti usko että kovin moni jaksaa tuonne pelkästään sen takia lähteä (varsinkin kun voittaminen ei ole mitenkään itsestäänselvää). Osa varmaan lähtee tuonne ilmaisen loman ja instaseuraajien toivossa.

Sitä olen myös miettinyt että vaikka tuolla "pelaisikin" niin aika älykäs saa olla jotta pystyisi tuon koko ajan täysin teeskentelemään jotain mitä ei ole oikeasti ollenkaan. Kun kuitenkin kamerat kuvaa 24/7, ohjelmaa leikataan eikä voi tietää mitä katsojat milloinkin puhuvat. Itse en ainakaan osaa sanoa yhtään tykättäiskö musta vai ei jos tuonne menisin. Muhkukin jaksoi mitä viikon pitää herrasmies roolia päällä ja sitten alkoi rooli rakoilla.

Mä en kykene ajattelemaan tuota lomana. Kamerat kuvaa 24/7, mihinkään et pääse yksin paitsi suihkuun tai vessaan. Jos haluaisit olla edes yhden päivän yksin ja rennosti "lomalla" tuosta kaikesta, niin se ei oo mahdollista. Itse olisin ainakin tosi itsetietoinen tuolla kameroista, olispa ahdistavaa. Itse ajattelen tuota 24/7 näyttelijän työnä. Kymppitonni 8 viikon 24/7 näyttelijän työstä ei ole paljon. Lisäksi potin saaminen on hyvin epävarmaa. Tiedän helpompiakin tapoja saada kymppitonni kasaan.

Vierailija
5927/12627 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krete oli aivan oikeassa todetessaan, että Kimillä kesti 3 tuntia päästä irti Oonasta..... Siis ei mitään haikeutta Oonan perään, meni kyllä pojot Kimiltä.

Krete on muutenkin ainoa joka uskaltaa sanoa asiat niin ne on.

Tulispa hälle joku karvainen mies!

Vierailija
5928/12627 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krete oli aivan oikeassa todetessaan, että Kimillä kesti 3 tuntia päästä irti Oonasta..... Siis ei mitään haikeutta Oonan perään, meni kyllä pojot Kimiltä.

Ei sanonut noin.

Vierailija
5929/12627 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä Muhku on tiuskaissut Emilialle?

Vierailija
5930/12627 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koitko sä Oonan ja Kimin suhteen jonain rakkautarinana? Minä en, ollenkaan, varsinkaan siinä vaiheessa kun Oona katseli Muhku-korttia...

Vierailija
5931/12627 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs Kretelle on tullut? Analysoi kaikkien muiden suhteita?!

Vierailija
5932/12627 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästäkää Krede tuskistaan , näyttää olevan kärsivä ollessaan saarella.

Vierailija
5933/12627 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuuko Emilia mitään muuta kuin ”mm, joo, siis jep, mmm”.

Vierailija
5934/12627 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhuuko Emilia mitään muuta kuin ”mm, joo, siis jep, mmm”.

Tatuhan kerran sanoi, että olis joskus kiva vaan jutella Emilian kanssa, eikä vaan pussailla. Mutta Emilialla ei taida oikein olla mtn sanottavaa 🤭

Vierailija
5935/12627 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka täällä on puhuttu siitä, kuka teki ja mitä ja ensin, niin silti aika raskas peli olisi pelattavaksi ihastua johonkin ja sit lentää parivalinnassa kotiin kun uusi tulisi tilalle. Ei sille minkään maha, raskaalta tuntuisi, taitaa olla pelin henki mutta harvemmin oikeasti aiemmin jo viikkoja parina olleet lentää tuollain ja sit kun tietää, et kaikki näkyy telkkarista. Ei taitaisi sopia mulle, vaikka toisaalta aiempi parinvaihto ja oma käytös siinä kyllä taisikin saada vähän karmasta seurausta tässä uudessa vaihdossa.

Vierailija
5936/12627 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan kuullut Emilian keskustelevan kenenkään kanssa kokonaisilla lauseilla? Olipa keskustelukumppani kuka vaan niin Emilian panos keskusteluun on epämääräistä yninää ja hyminää ja joojoota. Onkohan hänellä oikeasti mitään ajatuksia?

Vierailija
5937/12627 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis täh nyt Kimi? Aina vaan paranee.. "Pari pusua Rosan kanssa. Ei se Oonakaan jäis pendaamaan, DM on räjähtänyt iiihaan viiituust**! Se on semmone nakkifesti ku se painelee baariin et huuhhuh!" '

:-D Ai siis mitä?! Kukaan näistä ei ole tuolla feimin takia vai??? M i t ä ...

Vierailija
5938/12627 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On turha luulla, että Krete löytää tuolta etsimäänsä. Joutaisi lähteä jo kotiin.

Krete kotiin makaamaan narisemasta tuolta. Tobias oli oikeassa, kyllä on negatiivinen persoona ja manipuloi toisten suhteita. Hyvin sanottu Nicolta, miksi yleensä lähti tuonne.

Vierailija
5939/12627 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulispa tonne villaan daami mikä antais mahdollisuuden Nicolle!

Eihän tota Kreteä jaksa kuunnella

Vierailija
5940/12627 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista, miten mielipiteet muuttuu, kun kuulee ja näkee jaksoissa enemmän. Aluksi piti Kreteäkin tosi mukavana, girls girl ja muuta - ja jopa ihmettelin 10 minuuttia sitten vielä miksi jotkut kyselevät, miksi hän on talossa :D nyt tämän jakson nimikin jo kertoo aika paljon

Ketju on lukittu.