Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 2021

Vierailija
16.08.2021 |

Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.

Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!

Kommentit (12627)

Vierailija
5961/12627 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nicon oisteet on kovassa nousussa. 

Aluksi mietin, että mikähän jäbä, mutta sehän on ihan huikee. Ja söpökin on.. Ansaitsis jonkun kivan tyttösen :) 

Vierailija
5962/12627 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko on rehti kaveri ja tykkää Rosasta. Toivottavasti pysyvät yhdessä ja Krete saa nenilleen moisen kieroilun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5963/12627 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krete on kyllä ikävä ihminen, epävarma wannabe-kovis. Tunkee nenänsä muiden suhteisiin, vääristelee toisten sanomisia ja levittää negaa ympärilleen. "Mua ärsyttää et sä ärsytät mua tahalteen!", "Mua ärsyttää, jos sulla on on sellanen asenne et mun asenne ärsyttää!" "Pelkäätsä mua?"

Hyvä Nico, että jaksaa haastaa Kreteä. Harmi, ettei meille näytetty mitä Krete vastasi Nicolle, joka kysyi miksi on edes tullut tähän ohjelmaan, kun tiesi, että täällä nukutaan parin kanssa samassa sängyssä, puhutaan parisuhteesta ja edetään ehkä nopeammin kuin ulkomaailmassa.

Mikkokin taisi lopulta todeta, että kyllä se oma pari on sittenkin kiinnostavampi kuin Krete. Se ajatus siitä, ettei Rosa tajua hänen läppiään taisi olla Kreten istuttama ajatus Mikon päähän? Rosalle ei tosiaan Mikon vitsit olekaan ongelma, kun mainitsi huumorintajun Mikon parhaaksi puoleksi.

Vierailija
5964/12627 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krete ihan mulQ

Vierailija
5965/12627 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti jos käy niin Nico ja Krete lähtevät kummatkin pois.

Vierailija
5966/12627 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kretelle käy kuten Oonalle. Sanokaa mun sanoneen...

Vierailija
5967/12627 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäkää Nico! Nyt Nicolle uusi nainen taloon ja Krete tuolta ulos. Pliis, tuotanto!

Vierailija
5968/12627 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä Nico, että jaksaa haastaa Kreteä. Harmi, ettei meille näytetty mitä Krete vastasi Nicolle, joka kysyi miksi on edes tullut tähän ohjelmaan, kun tiesi, että täällä nukutaan parin kanssa samassa sängyssä, puhutaan parisuhteesta ja edetään ehkä nopeammin kuin ulkomaailmassa.

Krete todennäköisesti vastasi siihen, että häntä ärsyttää, että Nico edes kysyy tollasia! Nytkin vaan yrittää ärsyttää tahalteen just tollasilla kysymyksiä! Eikä halua vastata, kun koko kysymys on niin ärsyttävän asenteellinen!

Vierailija
5969/12627 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

PMS?

Vierailija
5970/12627 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krete 🤮 niin läpinäkyvää touhua. Se haluais vaan Mikon pariksi, kaikki köytös viittaa siihen. Yrittää selän takana jauhaa paskaa Rosasta ja rikkoa heidän suhdetta. Samaan aikaan on ilkeä Nicolle, jotta heidän suhde viilenusi.. Toivottavasti Krete tippuu...

Vierailija
5971/12627 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emilian kommentit :D

Vierailija
5972/12627 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloon on varmaan jo katsottu uudet tulijat ja jos se on mies niin saatte odottaa melko pitkään että Krete lähtee pois.

Vierailija
5973/12627 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosa F on oikeasti ihastunut. Söpöä.

Vierailija
5974/12627 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimillä suuret luulot itsestään. Ottaa itsensä liian vakavasti. Ärsyttävä nillittäjä.

Eeliä ja Sallia ei oikein pysty enää katsomaan. On niin teennäistä ja imelää. Se Eelin mairea kestohymy on jo liikaa.

Vierailija
5975/12627 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krete itse sanoi jakson alussa Mikolle, että näyttää siltä, että Rosa ei ymmärrä sinun huumoria ja saattaa olla liian rauhallinen sinulle. Sen jälkeen meni kaakattamaan kaikille muille paitsi Rosalle, että "Mikko sanoi...". Laittoi omat sanat Mikon suuhun. Epämiellyttävää käytöstä. Vaikka Krete olisi kiinnostunut Mikosta, niin tuollainen valheellinen juoruilu ja epävarmuuden kylväminen ei ole ok.

Niinpä! En ollut uskoa korviani, kun meni puhumaan täyttä puppua muille. Mikkokin oli lievästi hämmentynyt.

Kaiken lisäksi Krete kehtasi väittää, että Rosa on edelleen kiinnostunut Eelistä.

Wtf?

Vierailija
5976/12627 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs se Kimi yritti vihjailla Muhkun ja Niinan tehneen yläkerrassa? Muhku kiisti. Onko yläkerrassa ne suihkutilat? Mihin muuten se eilisen jakson lopussa näytetty teaser jäi? Oliko tämän päivän jaksossa joku huuruinen suihkukaappi vai menikö multa ohi?

Vierailija
5977/12627 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nico ärsyttää Kreteä tahalleen kyselemällä tämän tuntemuksia? Mitä h*lvettiä?

Vierailija
5978/12627 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä kiukuttelija Krete. Teki pahaa katsoa. Tuollaiset ihmiset on helppo normielämässä kiertää kaukaa, mutta tuolla on pakko sietää toisen veetuilua, marinaa ja valheita. Mikälie epävarma narsku.

Vierailija
5979/12627 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh mikä tyyppi tuo Krete on. Sopisi paremmin johonkin toiseen formaattiin. Love Island on hyvän mielen ohjelma. Krete voisi mennä kieroilemaan, juonittelemaan ja valehtelemaan vaikka Selviytyjiin, Temppareihin, Paratiisihotelliin, Bacheloriin, tms.

Vierailija
5980/12627 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimi sanoi Oonan lähtöiltaa edeltävänä iltana, et tytöillä on joku x-vaihde päällä. Nyt se on Kretellä. Epätoivoista ja typerää käytöstä. En olisi uskonen kenenkään olevan noin kiero.

Ketju on lukittu.