Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa nähdä kuinka pitkälle Krete ja Nico pääsee. Itse äänestin heitä etteivät tippuisi. Pärjäsivät melko hyvin vaikka epui noilla mitään ole. Kiva pari muuten.
Minäkin äänestin heitä.
Mieluummin katselen tuollaista kuittailua ja hidasta lämpenemistä kuin E&T:n pussailua tai M&N:n ahdistavaa suhdetta. Puhumattakaan neljästä kuntosalilla kasvaneesta asukkaasta, joiden päässä ei pyöri muu kuin treenaaminen.
Nauratti, kun Nico kuvaili Kreteä räjähdysherkäksi pakkaukseksi.
Milloin äänestit? Aiemmin, vai tuliko uusi äänestys? Ei näy mulla :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa nähdä kuinka pitkälle Krete ja Nico pääsee. Itse äänestin heitä etteivät tippuisi. Pärjäsivät melko hyvin vaikka epui noilla mitään ole. Kiva pari muuten.
Minäkin äänestin heitä.
Mieluummin katselen tuollaista kuittailua ja hidasta lämpenemistä kuin E&T:n pussailua tai M&N:n ahdistavaa suhdetta. Puhumattakaan neljästä kuntosalilla kasvaneesta asukkaasta, joiden päässä ei pyöri muu kuin treenaaminen.
Vanha äänestys mistä puhuttiin.
Nyt ei ole mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta vähän yllättäen Kimi onkin saaren komein mies. Hänen ilmeissään on särmää. Muut miehet on liian nuoria makuuni. Kimi muuten muistuttaa kasvonpiirteiltään walesilaista näyttelijää Luke Evansia, googlatkaapa :)
Totta, Luke Evans! Samanlainen veikeä, intensiivinen katse ja kapeahko leuka.
Jep, tässä:
https://www.google.com/search?q=luke+evans&sxsrf=AOaemvKi9G2F8A3CVhir57…;
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin äänestin heitä.
Vanha äänestys mistä puhuttiin.
Nyt ei ole mitään.
Ok, kiitos tiedosta! Toivottavasti tulee pian taas uusia äänestyksiä =)
Mä ymmärrän Muhkua ihan hyvin vaikka oon nainen. Hän haluaa kauniin ja fiksun mutta sellaista komboa tuolla ei vielä ole.... paitsi mun mielestä Krete ois ja astrologisestikin nuo olisivat pari, kauris ja neitsyt. Mutta mitään kipinää noiden välillä ei ole mikä on sääli.
Niina ei ole tarpeeksi fiksu mutta kuitenkin ainoa jota kohtaan Muhku tuntee jotain. Luulen silti että tuon parin taival jossain vaiheessa lopahtaa kun ei niitä hyviä keskusteluja koskaan tule. Niina on tosi lapsellisen ja ärsyttävän oloinen.
Muhku jää varmaan yksin tämän Love Islandin lopuksi ja etsii ulkomaailmasta jonkun ellei tuonne nyt joku miss maailma aivokirurgi tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää uus Rosa on kaikkein fiksuin tuolla talossa. Ja näkee myös siitä, ettei ole tekoripsiä ja muita hömpötyksiä. Luonnonkaunis sekä sisältä että ulkoa.
Sori mutta mun mielestä ei ole kaunis. Kovat silmäpussit ja rumat kulmakarvat, vanhanaikainen meikki punahuulilla. Ei yhtään niin freesi kuin muut. Ei myöskään pukeudu yhtä kivasti. Mutta Kimihän on maalta joten häntä ei haittaa.
Sanoixä tosiaan, et muiden tekoripiset ja laikukkaat naamat on freesit :D ? Ovat toki freesejä silloin kuin meikkiä joko ei ole, tai on tosi vähän, mut sit kun ovat meikanneet kunnolla ni tuoreus kaukana...
Kimi muistuttaa Jeremy Renneriä ( mm.Mission Impossible)
Rosa F:n kommentit:
1. Kimille: ”Mulla ei ole irtoripsiä” ja
2. Muhkulle ”Mä tykkään syvällisistä keskusteluista”
ovat olleet tämän kauden huippukohdat.
Hyvä Rosa F!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää uus Rosa on kaikkein fiksuin tuolla talossa. Ja näkee myös siitä, ettei ole tekoripsiä ja muita hömpötyksiä. Luonnonkaunis sekä sisältä että ulkoa.
Sori mutta mun mielestä ei ole kaunis. Kovat silmäpussit ja rumat kulmakarvat, vanhanaikainen meikki punahuulilla. Ei yhtään niin freesi kuin muut. Ei myöskään pukeudu yhtä kivasti. Mutta Kimihän on maalta joten häntä ei haittaa.
On siinä uudella naiselle sarkaa, aivan järkyttävää kuinka tämän päivän tyttö meillä lähtee moiseen.
Kovat silmäpussit, rumat kulmakarvat, hyvänen aika sentään naiset, miten julmaa ja rumaa.
Miksi miksi niin moni lähtee moiseen. Itse hakisin tyttöni pois, myisin kaiken, että voisin maksaa sakot ja hakisin tyttöni, poikani pos.
En nyt vaan pidä Rosasta ja se johtuu siitä että haluaisin nähdä Kimin ja Oonan yhdessä.
Toivottavasti Kimille ja Rosalle ei tulisi romanssia.
Vierailija kirjoitti:
En nyt vaan pidä Rosasta ja se johtuu siitä että haluaisin nähdä Kimin ja Oonan yhdessä.
Ja sen kyllä huomaa :D Oona..?
Vierailija kirjoitti:
Juna meni jo. Oona oli liian kiinnostunut Muhkusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On siinä uudella naiselle sarkaa, aivan järkyttävää kuinka tämän päivän tyttö meillä lähtee moiseen.
Kovat silmäpussit, rumat kulmakarvat, hyvänen aika sentään naiset, miten julmaa ja rumaa.
Miksi miksi niin moni lähtee moiseen. Itse hakisin tyttöni pois, myisin kaiken, että voisin maksaa sakot ja hakisin tyttöni, poikani pos.
Kuule ei mamma voi hakea aikuista lasta pois talosta. Etkä sinä päätä että kotiin lähdetään. Niillä varmaan muutakin tekemistä kun lukea tätä ketjua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Kimille ja Rosalle ei tulisi romanssia.Juna meni jo. Oona oli liian kiinnostunut Muhkusta.
Kun Kimi näkee ohjelman, hän ei voi kuvitellakaan ottaa Oonaa! Hän ei nähnyt Villassa kaikkea Muhkun & Oonan juttuja. Itse en haluaisi Oonan kaltaista kumppania. M32
Vitsiähän kaikki on, tuskin kukaan jolla on järkeä päässään lähtee taloon, kun on aikansa talon touhua katsellut. Kaikkea sitä kuvataan ja meille näytetään.
Vierailija kirjoitti:
Vitsiähän kaikki on, tuskin kukaan jolla on järkeä päässään lähtee taloon, kun on aikansa talon touhua katsellut. Kaikkea sitä kuvataan ja meille näytetään.
Mä en näe mitään pahaa siinä että lähtee tuohon ohjelmaan.
Kun täällä on nyt pohdittu tuota sohvajupakkaa vaikka miten niin oon kyllä sitä mieltä että Muhku ei välitä Niinasta tarpeeksi että olisi nukkunut epämukavalla sohvalla vs oikealla sängyllä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos vertaa vaikkapa lähinnä transuksi tälläytyneeseen Oonaan, niin kyllä Rosa on kuin aamukaste niityllä.
Mutta koskapa Kimi on maalta, niin ehkä se luuli, että ne järkyt ripset, kynnet ja pakkelit kasvoi Oonassa kiinni luonnostaan😅
En ole Oona, mutta tykkäsin jotenkin hänen "kasvutarinastaan" talossa. Oli aluksi hiljainen, takarivin tyttö, mutta nousi sieltä ainakin minun suosikseni. Harmittaa, että putosi.