Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Vierailija kirjoitti:
Tarpeeksi tiukkaan sävyyn kun ilmoittaa että älä valitse minua niin harva viitsii väkisin ketään valita.
Itse en ainakaan valitsisi jos joku ei parikseni tahtoisi.
Tätä mä mietin. Et kumpi on enemmän pelin hengen mukaista, antaa toisen/uuden valita vapaasti, vai manipuloida olemaan valitsematta. Periaatteessa eka olis enemmän oikein, toisaalta taas toka.
Jos olisin oikein ihastunut johonkin vanhaan saarelaiseen, niin varmasti sitten olisi enemmän oikein sanoa uudelle, et älä kiitos valitse minua. Mutta esim. Kimin tilanteessa hankalampaa, koska häntä oikeasti vähän se Rosa F kiinnostaa.
Mielipiteitä, kumpi on enemmän oikein ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monelle mielestäsi se 'pari' on pelkkä vapaalippu saarilomailuun?
Kyse on joittenkin kohdalla siitä, että yrittävät esittää tunteita, joita ovat nähneet ehkä elokuvista. Tuskin edes kokeneet omakohtaisesti.
No siihen on tyydyttävä, jos ei tule pudotuksia.Nytkin tuotanto yrittää noita yhdistää leikein ja bailuin ja lopulta makoilevat ukot omissa porukoissaan ja akat päällekkäin omissaan. Tuotannon toiveesta?
Minä en olisi noin kyyninen. Tuollaisessa kuplassa tunteet nousee helposti, toki myös laskee eri tavalla kuin normaalielämässä. Mutta rakkautta ovat varmasti oikeastikin menneet hakemaan, miksi ihmeessä joku nuori ihminen EI haluaisi ihastua? Ja kun on rajatut mahikset, kohdennetaan tunteet parhaaseen mahdolliseen saatavilla olevaan tyyppiin. Peruspsykologiaa mielestäni.
N44
20 vuotias hakemassa vakavaa parisuhdetta? Nauttisi villistä ja vapaasta nuoruudesta!
Ei nyt naimisiin tietenkään tarvitse heti mennä, mutta miksi ei voisi ihastua yhteen tuolla saarella?
Vierailija kirjoitti:
Tulisipa joku hyvähampainen, kaunis, keskustelutaitoinen, Muhkun ikäinen nainen, johon Muhis ihastuisi. Olisi kiva katsoa Niinan kiemurtelua. Rosa F. ei sytyttänyt Muhkua, joten pitäisi vielä joku sirokasvoisempi ja nuorempi. Rosa F. sopii Kimille.
Rosa F on minusta ihan tarpeeksi sirokasvoinen, mutta tosiaan turhan vanha Muhkulle.
Vierailija kirjoitti:
Ai täällä te kaulatatskatut suomiräppiä kuuntelevat va lk orosk anaiset siis hengaatte?
Minä kuuntelen kyllä enimmäkseen klassista =)
kasvatustieteiden tohtori
ps. akateeminenkin voi haluta katsoa hömppää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulisipa joku hyvähampainen, kaunis, keskustelutaitoinen, Muhkun ikäinen nainen, johon Muhis ihastuisi. Olisi kiva katsoa Niinan kiemurtelua. Rosa F. ei sytyttänyt Muhkua, joten pitäisi vielä joku sirokasvoisempi ja nuorempi. Rosa F. sopii Kimille.
Rosa F on minusta ihan tarpeeksi sirokasvoinen, mutta tosiaan turhan vanha Muh
kulle.
Ettei vaan olis yh-äippä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai täällä te kaulatatskatut suomiräppiä kuuntelevat va lk orosk anaiset siis hengaatte?
Vähä niiku professori Uuno D. G. Turhapuro🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krete ja Nico ovat yllättäen nousseet suosikkiparikseni.
Vähän sama. Tulee mieleen Reetu ja Vanessa.
Paitsi että Vanessa oli huippukaunis :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkää muistelee menneitä omaan ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan käyny plastiikkatohtorilla, kun suupielet näyttää jokerilta? Ja ylläri, hänkin tekee somevaikuttajan "töitä".
Tuossa vanha lehtileike, jossa SDP tuki Neuvostoliittoa ja syytti tsekkejä vuoden 1968 miehityksessä imperialisteiksi. Jonnet ei vaan muista mitä sakkia SDP on:
MIKSI TÄMÄ POISTETAAN? Eikö tärkeästä historiallisesta tapahtumasta saa keskustella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noloa.
Noloa luokitella ihmisiä sen mukaan, mitä nämä haluavat katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noloa.
Noloa luokitella ihmisiä sen mukaan, mitä nämä haluavat katsoa.
Aivan, kyllä tohtorikin voi kuunnella vaikka iskelmää ja katsoa vaikka po*noa.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monelle mielestäsi se 'pari' on pelkkä vapaalippu saarilomailuun?
Kyse on joittenkin kohdalla siitä, että yrittävät esittää tunteita, joita ovat nähneet ehkä elokuvista.Nytkin tuotanto yrittää noita yhdistää leikein ja bailuin ja lopulta makoilevat ukot omissa porukoissaan ja akat päällekkäin omissaan. Tuotannon toiveesta?
En jaksa millään uskoa, että jaksaisivat jutella ja pohtia noita "suhteitaan" oikeasti.
Ihan taatusti heillä on muitakin mielenkiinnon kohteita, mutta niitä ei näytetä. Siksi esim. Niinankin löpinät tuntuvat jo tulevan korvista ulos.
Roolit ovat turhan kapeat.
Ei pääse niissä ihminen esille. Nättejä kiiltokuvaihmisiä vaan.
Uusi Rosa voisi osata flirtatakin ja pojista Nico.
Emilia ja mikähän se poika oli, jolla se leijonatatska, ovat kuin lemmenleikkirekvisiittaa villassa.
Aiempi Rosakin yrittää olla. Lähinnä hänestä jäi mieleen se samanlainen asento, kuin niillä auringon paahtamilla tsunamin uhreilla.
Mikko siinä vielä syljenhajuisena kyljessä hikoilemassa.
kaksi naista lähtee First Lookin mukaan, Milla on toinen, mutta kenet uusi Rosa ottaa? Jos Muhku on viimeisenä valintavuorossa (eli Rosa otti esim. Kimin, mitä en kuitenkaan usko) ja jäjellä ovat sekä Niina ja Oona, niin kallistuuko kuitenkin Oonaan, eli"pelastaisi" O:n varalta takaisin Kimille, jos juttu uuden Rosan kanssa ei ala sujumaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvatustieteiden 😂 wau
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rosa F on minusta ihan tarpeeksi sirokasvoinen, mutta tosiaan turhan vanha Muh
kulle.Ettei vaan olis yh-äippä?
Pitää olla lapseton että ohjelmaan pääsee.
Muhku on huippu 😂 huippua et joku laittaa noille akoille jauhot suuhun, eikä taivu akkojen manipulointiyrityksiin. Oonahan sai jo Kimin pään käännytettyä, huippua et Muhkun pää ei ole niin vaan käännytettävissä.
20 vuotias hakemassa vakavaa parisuhdetta? Nauttisi villistä ja vapaasta nuoruudesta!