Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinalla on tosi kauniit solisluut/ olkapäät / olkavarret; todella kaunis olkaimettomassa topissa.
Vois olla, ellei rinnat olis järkyttävät utareet.
Niinalla on saaren kauneimmat rinnat❤️
Jokaisella on oikeus mielipiteeseensä. Minun mielestäni ovat kroppaan nähden muutamaa kokoa liian isot hiekkasäkit.
Kauheaa bodyshamingia täällä.
Vierailija kirjoitti:
Ootteko kuulleet Niinan Miss Helsinki-kilpailun kykyosioon kirjoittaman runon? Löytyy Youtubesta. Jäätävä myötähäpeä.
Etkö muuta keksinyt? 😂😂
Ykskään muu saaren naisista ei pääsis edes kykyosioon asti...
.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on nyt 15 jakson verran puhuttu Muhkun henkevyydestä.
Olisi mukavaa nähdä joku esimerkki.Niin pohtiiko hän asioita liiaksi omassa päässään. Ehkä hän on Oonalle pystynyt vähän avautumaan. Niina voi olla Muhkulle liian pinnallinen.
Katsokaa Niinan Bio.
..ei riitä..pinnallinen, upean kuoren alla on pohdiskeleva ja syvällinen nainen.
Joopa joo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootteko kuulleet Niinan Miss Helsinki-kilpailun kykyosioon kirjoittaman runon? Löytyy Youtubesta. Jäätävä myötähäpeä.
Etkö muuta keksinyt? 😂😂
Ykskään muu saaren naisista ei pääsis edes kykyosioon asti...
.
On oikeasti aivan hirveä. Mene kuuntelemaan. 7-vuotiaankin ajatukset ovat syvällisempiä.
Hohhoijaa, toivottavasti nyt Oona älyää keskittyä Kimiin. Tuuliviiri Muhku ja Niina lähtekööt kotiin. Ovat ehkä liian ulkoisesti hotteja muodostaakseen parisuhteen tuossa iässä, kun on liian paljon vaihtoehtoja ihan normielämässäkin.
Muhku siis koko ajan käytännössä vihjaa ettei Oona ole tarpeeksi hyvännäköinen. Ei kauheen kiva.
Mitä pudonneet on tehneet sen jälkeen? Esim. Rafael. Mikä on sen instatili?
Vierailija kirjoitti:
Kauheaa bodyshamingia täällä.
Nämä ihmiset hakevat huomiota, jotkut jopa toimeentuloa vartalollaan. Jos tietentahtoen asettaa vartalonsa katseltavaksi, on hyväksyttävä, etteivät kaikki arviot ole ihailevia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva nähdä tämän uuden Rosan esittely ennen kun äänestää.
Kenen kanssa Rosa treffeille?Kiva kun tulee uusi!
Äänestin Muhkua ;)
Ei jumaleisson tää ei oo Muhku-show,Tatu,Kimi tai Nico treffeille..
Ei olekaan Muhku-show, vaan nimenomaan tarkoitus ja toive on saada hänen ajatukset pois sekavasta Niina-Oona kuviosta. Kun ihastuis tuohon uuteen, niin eikö se olis kaikkien etu ;)
Muhkulle uusi leikkikalu, ettei tule paha mieli?
Tuo sekava kuvio on miehen itsensä järjestämä, joten hänen pitäisi se myös ryhdikkäästi ratkaista.
Pitää sopia ”mun katukuvaan” vai mitä se sano? Siis että on oltava hyvännäköinen nainen, joka sopii hänen täydelliseen ulkomuotoonsa? On kyllä itsetietoinen tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Miten Niina menee niin monella ihon alle? Ihan suht normaalin kuvan oon saanut. Ei kyllä kukaan noista oo mitenkään ärsyttänyt :D
Persoonana ei kummempaa sanottavaa hänestä, ihan perus mukavalta vaikuttaa. Mutta ehkä liian missi muodostaakseen parisuhteen tässä formaatissa ja elämässä ylipäänsä, tottunut ylitarjontaan.
Muhku ei oo syvällinen muuta kuin itserakkaudessa (joka on tosi syvältä!)
Kylläpä Niina on mennyt jonkun av-mamman ihon alle. :D
Muhkulla ei oo kyllä enää mitään oikeutta valittaa Niinan yhdestä ahdistuksesta sillon alussa. Itse on nyt ailahdellut niin paljon että huh huh. Näkee selvästi omat virheet muissa ja syyttää muita, varsinkin Niinaa, jatkuvasti näkemättä itsessään ja omassa toiminnassaan mitään kehitettävää. Inhottava, ahdistava ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Pitää sopia ”mun katukuvaan” vai mitä se sano? Siis että on oltava hyvännäköinen nainen, joka sopii hänen täydelliseen ulkomuotoonsa? On kyllä itsetietoinen tyyppi.
Tosi ällö.
On haukkunut käytännössä Oonan liian rumaksi ja Niinan liian tyhmäksi. YÖK!
En koskisi noin itserakkaaseen ja tyhmään tyyppiin tikullakaan?
Vierailija kirjoitti:
Ja tietenkin yhtä täydelliset, ylivalkaistut hampaat kuin hänellä itsellään. X)
Toivottavasti toi Muhku lähtisi pian kotiin. Negatiivinen ja huono energia.
Ninasta löytyy iloa ja lämpöä, Muhkusta ei. M kotiin!
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä Niina on mennyt jonkun av-mamman ihon alle. :D
Minä kommentoin niitä rintoja, ja olivat ensimmäiset ketjuun kirjoittamani kommentit. Ei mulla muuten ole hänestä oikein mitään mielipidettä hyvässä eikä pahassa.
Muhkun päässä pyörii Muhku.
Ei tuo Oonan kanssa käyty keskustelu kovin syvälliseltä vaikuttanut.