Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 2021

Vierailija
16.08.2021 |

Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.

Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!

Kommentit (12627)

Vierailija
3481/12627 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt, kun Eeli mielestäni näyttää jotenkin ei-suomalaiselta, että minkämaalaista hän oikeastaan muistuttaa. Kaksi lopputulemaa, eskimo on toinen ja toinen on japanilainen, kaukana toisistaan olevat silmät, ja silmäluomet eivät näy. Se jossain määrin vaikuttaa ehkä siihen, miksi hän joidenkin mielestä näyttää ikäistään vanhemmalta.

Minusta Eeli on ihan kiva, mutta mua nolottaa kun se puhuu jostain pusuista, aikuisen näköinen mies, ja puhuu kuin 15-vuotias teini.

Eelillä on kyllä hieman "aasialaishenkiset" silmäluomet. Mielestäni hän näyttää myös saksalaiselta, norjalaiselta tai ruotsalaiselta.

Mikko näyttää svedulta. Pystynokka ja värjätyt kulmakarvat. Lothar-viikset kruunaa lookin.

Vierailija
3482/12627 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijaitseeko tämä villa oikeasti jollain saarella Espanjassa, koska nimi on Love Island ja ohjelmassa heitä puhutellaan saarelaisina? Vai onko saari metafora, koska elävät tuolla eristyksissä omassa kuplassaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3483/12627 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikko näyttää svedulta. Pystynokka ja värjätyt kulmakarvat. Lothar-viikset kruunaa lookin.

Nah, ihan suomalaiset piirteet Mikolla mielestäni.

Vierailija
3484/12627 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta Eeli on ihan kiva, mutta mua nolottaa kun se puhuu jostain pusuista, aikuisen näköinen mies, ja puhuu kuin 15-vuotias teini.

Miksei aikuinenkin voisi puhua pusuista ja pussaamisesta? Ihan normaalit sanat puhekielessä. Suudelma ja suuteleminen kuulostaa ehkä hieman virallisemmalta ja muodollisemmalta. Toki kaikki käy.

Pusu, suudelma, kielisuudelma eri asia. Kaikki ei käy kiinni ku imukala näissä asioissa. Sallikin puhui pussaamisesta.

Vierailija
3485/12627 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruotsalaisilla harvemmin on tuollaista pine apple -hiusmallia. Siellä miehet suosivat taaksevedettyä vesikampausta eli ns. menestyskypärää. Ja hiukset on pidemmät, pitkä niskatukka on pop.

Vierailija
3486/12627 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niina nolasi itsensä totaalisti.  Kertomalla ettei ole syvällinen ihminen!  Kuka sanoo itsestään tuolla tavalla?   Alentaa oman arvonsa.   Arvostus ainakin täällä ei kovin korkealla tähänkään saakka ollut - nyt meni vielä enemmän miinukselle.

Hassumpaa olis musta ollut, jos olis väittänyt olevansa syvällinen... Minusta ihan hyvä, jos ihminen itse tiedostaa olevansa pinnallisempi. 

Vierailija
3487/12627 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on housut jalassa, miksi naisilla pelkkä naru prsvaossa?

Formaatti velvoittaa.

Eikö oo huvittavaa koska ohjelman katsojista 99% naisia. Miehille sopis Borat uikkari

Vierailija
3488/12627 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niina nolasi itsensä totaalisti.  Kertomalla ettei ole syvällinen ihminen!  Kuka sanoo itsestään tuolla tavalla?   Alentaa oman arvonsa.   Arvostus ainakin täällä ei kovin korkealla tähänkään saakka ollut - nyt meni vielä enemmän miinukselle.

Hassumpaa olis musta ollut, jos olis väittänyt olevansa syvällinen... Minusta ihan hyvä, jos ihminen itse tiedostaa olevansa pinnallisempi. 

Olet joko pinnallinen tai syvällinen? Ruma tai kaunis? Rikas tai köyhä? Viisas tai tyhmä? jne.

Vierailija
3489/12627 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä talon "ruotsalaisimman näköiset" on Eeli, Muhamed ja Tatukin vähän. Tobias myös sulautuisi hyvin ruotsalaiseen katukuvaan ja erityisesti Ruotsin musiikkiskeneen. Sinne Darinin, Månsin, Eric Saaden yms joukkoon.

Vierailija
3490/12627 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tänään parinvalinta ja kaikille on siis pari, eli kukaan ei putoa? Tuleeko kohta taas uusi asukas vai tikkuuko seuraavaksi pari?

Vierailija
3491/12627 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä talon "ruotsalaisimman näköiset" on Eeli, Muhamed ja Tatukin vähän. Tobias myös sulautuisi hyvin ruotsalaiseen katukuvaan ja erityisesti Ruotsin musiikkiskeneen. Sinne Darinin, Månsin, Eric Saaden yms joukkoon.

😁 yeah bro

Vierailija
3492/12627 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tänään parinvalinta ja kaikille on siis pari, eli kukaan ei putoa? Tuleeko kohta taas uusi asukas vai tikkuuko seuraavaksi pari?

TiPPuuko

Vierailija
3493/12627 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisi paria formaatin mukaan, en jaksa laskea monta päätä tuolla nyt on.

Vierailija
3494/12627 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toi Salli nolo. Tanssii peilin edessä ja tutkailee per******n.

Vierailija
3495/12627 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Formaatti velvoittaa.

ei kuulema velvoita. Ekan kauden Anku just pari päivää sitten vastaili kysymyksiin ohjelmaan liittyen ja tuotanto, eikä formaatti pakota naisia pukeutumaan kuten pukeutuvat. Siellä on lämmin ja suurin osa kuulema haluaa maksimoida rusketuksen. Siksi näin. Ekalla kaudella tosin nähtiin kun jengi hengaili siellä kevyttoppiksissa ja villasukissa, koska siellä oli paikoitellen tosi huonot säät. 

Vierailija
3496/12627 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Formaatti velvoittaa.

ei kuulema velvoita. Ekan kauden Anku just pari päivää sitten vastaili kysymyksiin ohjelmaan liittyen ja tuotanto, eikä formaatti pakota naisia pukeutumaan kuten pukeutuvat. Siellä on lämmin ja suurin osa kuulema haluaa maksimoida rusketuksen. Siksi näin. Ekalla kaudella tosin nähtiin kun jengi hengaili siellä kevyttoppiksissa ja villasukissa, koska siellä oli paikoitellen tosi huonot säät. 

Melanooman saavat aikanaan tuollaisella paahtumisella. Aurinkorasva ei suojaa taudilta.

Vierailija
3497/12627 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Formaatti velvoittaa.

Eikö oo huvittavaa koska ohjelman katsojista 99% naisia. Miehille sopis Borat uikkari

Mikäli näin on niin saisivat ottaa naiskuvaajan.

Iljettää nuo paljaitten persuksien zoomailut.

Muutenkin voisi olla hieman vanhempaa tuo jengi. Eihän nämä poikkea teineistä mitenkään juttujensa perusteella.

Juu seuraan, koska jaksan toivoa jotain parannusta.

Tekstitys ois mukava ja niitä pelejä ei tuota alituista muminaa ja makoilua.

Eelin ei kyllä kestäisi ihastua täysin, ei tuo Salli ole tosissaan.

Huonosti oli näytelty tuokin pussauskohtaus.

Vierailija
3498/12627 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hitto mä ihailen tuota Millan itsevarmuutta.

Mä ihmettelen sitä. En pääse yli tuosta ylähuulesta. Sad but true.

On se kova paikka nykyään, kun maailma on totutettu turbohuuliin ns. "normaaleina".

Eiköhän ihmiset odota ns normaaleja huulia, tuskin mitään turboja, mutta ei myöskään pelkkiä Matti Huutos-viivoja.

Vierailija
3499/12627 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hitto mä ihailen tuota Millan itsevarmuutta.

Mä ihmettelen sitä. En pääse yli tuosta ylähuulesta. Sad but true.

On se kova paikka nykyään, kun maailma on totutettu turbohuuliin ns. "normaaleina".

Eiköhän ihmiset odota ns normaaleja huulia, tuskin mitään turboja, mutta ei myöskään pelkkiä Matti Huutos-viivoja.

Mitkä on normaalit huulet?

Vierailija
3500/12627 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ujojen, kameraa pelkäävien introverttien paikka ei ole reality-sarjassa!

Höpö höpö. Introvertit on usein juurikin niitä kiinnostavimpia realityssä. Big brotherin viime taviskaudella ekstroverttiasukkaat hehkuttivat heti alussa sitä, miten juuri HE tuovat viihdettä katsojille ja veikkailivat toisiaan ja itseään finaaliin ja voittajaksi, nyrpistellen samalla nenäänsä hilaisemmille asukkaille. Olivat sitten aivan äimän käkenä, kun katsojat tykkäsivätkin enemmän niistä asukkaista, jotka eivät pitäneet itsestään meteliä, vaan vetäytyivät toiseen huoneen keskustelenaan kiinnostavia juttuja. Ja juuri tästä introverttien porukasta löytyi lopulta myös ne finalistit ja voittaja. Ekstrovertit tuppaavat usein luulemaan olevansa maailman napa ja viihdettä kansalle.

Toimii vielä ehkä Big Brotherissa, mutta ei enää tässä formaatissa. Pitää olla menevä ja tekijäihminen, ns. social butterfly, että pystyisi löytämään niitä oikeita tunteita ja klikkaavia henkilöitä, jotta lopulta pariutuisi. It takes 2 to tango - muuten se on bye bye baby.

B-luokan julkkiksen ura noillakin vatipäillä vain on mielessä.

Hyvin harva tähän formaattiin osallistuneista on jäänyt julkisuuteen roikkumaan. Palanneet elämään normaalia elämäänsä.

Onhan näissä formaateissa valtavaa kierrätystä, yleensä kyllä saman kanavan ohjelmissa, jos olet kerran saanut jalkasi sisään, mutta tavallaan outoa, että samat ihmiset osallistuvat niin moneen eri tosi-tv-ohjelmaan, siitä näyttää joillekin tulleen ammatti.

Ketju on lukittu.