Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastuneen näkökulma

Vierailija
06.09.2014 |

Ihastuksia on ihastuneella harvoin vain yksi. Totta vai ei? Kertokaa omistanne. Tässä minun:

a) työmatkamies 1, komea ja pitkä, ei vaikuta kiinnostuneelta, oma ihastumisen aste lievä, ystäväpotentiaalia

b) työmatkamies 2, komea ja keskimittainen, yrittää ottaa katsekontaktia, kiinnostavin kaikista, sympaattinen ja liian potentiaalinen, välttelen katsekontaktia, täydellisen oloinen paketti

c) työkaveri, mahdoton yhtälö, varattu, hauskaa seuraa, ihastuksen aste lievä

d) entinen koulukaveri, en ole nähnyt pitkään aikaan, ajattelen joskus, kiva ja komea, ihastumisen aste lievä

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei ole koskaan ollut kuin yksi ihastuminen kerrallaan.

-Nettityyppi, minua jonkun verran vanhempi miehekkään ja fiksun oloinen kaveri

Kiinnostus yksipuolista, kuten aina ennenkin :/ Syytä en tiedä, en nyt ihan perseestä tuoreeltaan revitynkään näköiseltä näytä. Se, ettei haluta edes tutustua tuntuu tosi ikävältä.

Vierailija
2/11 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi niitä olla monta yhtä aikaa, jos ne eivät ole voimakkaita. Sitten kun alkaa jo rakastua, ällöttääkin ajatus muista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 0-1 kerrallaan. Ihastun harvoin. Olen naimisissa. Tällä hetkellä kuitenkin pahasti ihastunut yhteen mieheen, jota tapaan satunnaisesti työpaikalla. Tulemme hyvin toimeen, olen saanut mieheltä paljon apua, komea, ihanat silmät, flirttiä. Muutaman kuukauden kestänyt, tuntuu olevan laantumaan päin.

Vierailija
4/11 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 ihastus, aste voimakas. Työkaveri, viimeiset 7vuotta. Ei tiedä tunteistani.

Vierailija
5/11 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi satunnainen työkaveri aiheutti joskus hormonien hurinaa ,mikä laantui jos häntä näki useammin. Kerran koin jonkinlaisen isomman kohtauksen, kun tilanne ja paikka oli sopiva, enkä luule olleeni yksin. Pidin kuitenkin omana tietonani ja ajattelin sen olevan vain biologiaa.

Nykyään ko.mies saattaa tulla mieleen kun olo on muutenkin himokas, mutta häipyy sieltä jahka olo tasaantuu. Molemmat ollaan varattuja ja itse olen ainakin aviotliitossa onnellinen.

Vierailija
6/11 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 21:39"]

Ihastuksia on ihastuneella harvoin vain yksi. Totta vai ei? Kertokaa omistanne. Tässä minun:

a) työmatkamies 1, komea ja pitkä, ei vaikuta kiinnostuneelta, oma ihastumisen aste lievä, ystäväpotentiaalia

b) työmatkamies 2, komea ja keskimittainen, yrittää ottaa katsekontaktia, kiinnostavin kaikista, sympaattinen ja liian potentiaalinen, välttelen katsekontaktia, täydellisen oloinen paketti

c) työkaveri, mahdoton yhtälö, varattu, hauskaa seuraa, ihastuksen aste lievä

d) entinen koulukaveri, en ole nähnyt pitkään aikaan, ajattelen joskus, kiva ja komea, ihastumisen aste lievä

[/quote]

Mitä varten?!!

Vierailija
7/11 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 22:44"]

Ei tiedä tunteistani.

[/quote]

Kerro.

Vierailija
8/11 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap välttelet nimenomaan kiinnostavimman katsekontaktia, oletko itse varattu?

Vierailija
9/11 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 00:38"]

Miksi ap välttelet nimenomaan kiinnostavimman katsekontaktia, oletko itse varattu?

[/quote]En ole varattu. En tiedä miksi välttelen...ajankohta ei kai ole paras mahdollinen millekään, oma elämä liian kiireinen. Tiedän, ettei katsekontakti tarkoita suhdetta, mutta...en tiedä. Tyhmää, eikö?

Vierailija
10/11 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi opiskelijakaveri/salainen panokaveri/täsä-ehkä-tulee-jotain-sutina. Joo oon ihan hulluna siihen. Ei oo muita.

Vierailija
11/11 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi