Tänään ärsyttää!
Kommentit (7)
Ärsyttää, kun lasten sukkahousut maksaa niin paljon, KappAhlissa olivat 9 euroa parilta. Mur.
Oma saamattomuus ja flunssa joka ei meinaa parantua.
Ystäväperhe, jolta menee luottotiedot vain ja ainoastaan omaa tyhmyyttään. Pakkoko oli asuntolainaisen tuhlata niin paljon muuhun, kun olisi aivan hyvin voinut säästää, kun korotkin ovat olleet lähes nollassa? Haloo, korot eivät ole vieläkään nousseet lähellekään stressitestin 6 %! Ei ollut ilmeisesti tarkoituskaan ajatella taloutenne kokonaiskuvaa? Muuten olisitte säästäneet.
Mua ärsyttää työkaveri, joka tuli tänään saikulta ekaa kertaa töihin ja kuvittelee nyt olevansa jotenkin erityinen ongelmineen ja kuvittelee voivansa valita työtehtäviä oman mielen mukaan (kyse ei mistään fyysisestä vaivasta, vaan mielenterveysongelmista.)
Työtön ahne naapuri, joka kokee, että hänellä on oikeus saada ilmaiseksi, kun on ollut työttömänä niin kauan. Maksaa pelkkiä korkoja asuntolainastaan. Ei halua laittaa asuntoaan myyntiin. Kuluttaa entiseen tapaan, vaikka työtä ei ole tiedossa jatkossakaan. Se, että hän valittaa minulle, lähettää lapsiaan syömään meille, kyselee liikenisikö meiltä käytettyjä vaatteita tai jotain myytävää kirpputorille. Mitta alkaa täyttymään. Eläköön tulojensa mukaan!
Kaksi isoa punaista finniä :( Lisäksi mulla on koko ajan toooosi kylmä.