Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys varatuille

Vierailija
06.09.2014 |

Kummalla mielestäsi, sinulla vai kumppanillasi, olisi enemmän vientiä jos eroaisitte? Perustelut?

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla. Oon kaunis, treenattu, fiksu, blondi, silarit ja oon hyvä sängyssä :) Oon hauska ja sosiaalinen, reipas ja kokeilunhaluinen, tykkään myös seksistä todella paljon ja ole bi. Kukapa mua ei haluis, oon ihana! <3 Ja varattu!

Vierailija
42/60 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä, sillä on kriteerit aika paljon matalammalla (mm. osaston sihteeri yökerhon vessassa pikkujoulujen jatkoilla on OK).. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla. Treenaan paljon, käyn salilla 4 krt viikossa ja juoksen 4 krt viikossa ja olen ihan nätti. Mies ei treenaa eikä niinkään panosta vaatteisiin ja on lyhyt.

Vierailija
44/60 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä. Hyvän näköinen ja todella huomaavainen.

Itse olen seurustelun aikana paisunut aika paljon joten tuskin vientiä olisi. Ja itsetunto alhaalla lihoamisesta niin tuskin tulisi lähdettyä viihteelle.

Ja tietysti kun lapsi on, niin tuskin aikaa jäisikään viihteelle.

Vierailija
45/60 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä. On itsevarma, hyvä keho ja paino jne, minä olen unompi ja lievästi ylipainoinen.

Vierailija
46/60 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä; on komea, pitkä ja todella mukava sekä opiskelee hyvinpalkattua alaa. Itse olen nätti ja laiha, mutta vittumaisen luonteeni ja ujouteni vuoksi jäisin yksin. Niin ja kukaan ei tahdo yh:ta joka auttamattomasti silloin olisin.

Vierailija
47/60 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolla.  Erittäin älykäs ja hiukan ristiriitaisesti myös samalla hyvin herttainen luonne. Oikeamielinen. Lisäksi vielä on fyysisestikin hyvin kaunis nainen.  Minä vain vanheneva äreä mies, joka ponnistelee miehuutensa rippeiden raunioilla.  Omasta nuoruudesta ja kauneudesta ei ole enää jäljellä kuin tuo "ja" -sana tuosta välistä. Kaikki muu on jo mennyt. Luonnekin on jo vähän hapantunut, kun tätä maailmaa on joutunut läheltä katselemaan.

Illuusiot ovat jo menneet, eikä ole enää jäljellä mitään ideoita siitä, miten tätä maailmaa voisi oikeasti parantaa.

Olen ostanut kajuutallisen purjeveneen, jossa on myös lämmityslaite.  Aion virittää nuoruuteni intohimoisen kalastus harrastuksen taas tapetille.  Irtiottona harjoittelen jo sitä, että saattaa mennä melkein jo viikko, etten katso varsin uutisia.  (htpc kone pitää levyllä aina viidet viimeiset ylen uutiset, sieltä ne voi jättää sitten sujuvasti katsomatta.)

Parrankasvu vahvistuu kyllä vuosi vuodelta, mutta ei siitä enää nuorekasta macho sänkeä saa.  Se kun on jo harmaata se sänki...   

Ajoin kilpapyörällä harjun kuvetta ylös.  Kun syke oli 177, tajusin luovuttaa kun alkoi tehdä jo häijyä.  Ensin kävelytin pyörää hetken, sen jälkeen menin ja laattasin ojaan.  Ohi ajoi nuori nainen pyörällä, ja koko ajan istualtaan.

Voi perkelen perkele tätä elämää.  Tämän siis ilmeisesti kuitenkin häviää tämän taistelun.

-.-

Mutta ei ihan vielä.

-.-

Vierailija
48/60 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä. Tatuoitu, parrakas ja mahakas mies nyt tuntuu olevan useamman naisen makuun kun tällainen raskauksien myötä arpisen ja löllön mahan sekä riippurinnat saanut nainen. Plus tietty mulla nää lapset ois enemmän, kai sekin aikamoinen turn off on.

Vierailija
49/60 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla. Olen paljon nuorempi, paremman näköinen, hyvä ura, rahaa ja olen aika sosiaalinen. Mies on ulkonäöltään sellainen, että vetoaa vain harvoihin naisiin ja lisäksi niin ujo ja kotona viihtyvä, ettei luultavasti tapaisi niitä vähiä kiinnostuneita naisia missään. Oli onnekas ja harvinainen sattuma, että kohtasimme miehen kanssa ja olin hänen ensimmäinen seurustelukumppaninsa, vaikka hän oli kolmekymppinen tavatessamme.

Vierailija
50/60 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni. Hän on pitkä ja komea ja sosiaalinen. Minä olen liikuntavammainen.

Vierailija
51/60 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoijalla nro 18 on sana hallussaan :) 

Vierailija
52/60 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä teillä on surkea itsetunto, naiset!

Tuskin ne teidän miehet niin ihmeellisiä on verrattuina teihin.

Vierailija
53/60 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 21:08"]Vaimolla.  Erittäin älykäs ja hiukan ristiriitaisesti myös samalla hyvin herttainen luonne. Oikeamielinen. Lisäksi vielä on fyysisestikin hyvin kaunis nainen.  Minä vain vanheneva äreä mies, joka ponnistelee miehuutensa rippeiden raunioilla.  Omasta nuoruudesta ja kauneudesta ei ole enää jäljellä kuin tuo "ja" -sana tuosta välistä. Kaikki muu on jo mennyt. Luonnekin on jo vähän hapantunut, kun tätä maailmaa on joutunut läheltä katselemaan.

Illuusiot ovat jo menneet, eikä ole enää jäljellä mitään ideoita siitä, miten tätä maailmaa voisi oikeasti parantaa.

Olen ostanut kajuutallisen purjeveneen, jossa on myös lämmityslaite.  Aion virittää nuoruuteni intohimoisen kalastus harrastuksen taas tapetille.  Irtiottona harjoittelen jo sitä, että saattaa mennä melkein jo viikko, etten katso varsin uutisia.  (htpc kone pitää levyllä aina viidet viimeiset ylen uutiset, sieltä ne voi jättää sitten sujuvasti katsomatta.)

Parrankasvu vahvistuu kyllä vuosi vuodelta, mutta ei siitä enää nuorekasta macho sänkeä saa.  Se kun on jo harmaata se sänki...   

Ajoin kilpapyörällä harjun kuvetta ylös.  Kun syke oli 177, tajusin luovuttaa kun alkoi tehdä jo häijyä.  Ensin kävelytin pyörää hetken, sen jälkeen menin ja laattasin ojaan.  Ohi ajoi nuori nainen pyörällä, ja koko ajan istualtaan.

Voi perkelen perkele tätä elämää.  Tämän siis ilmeisesti kuitenkin häviää tämän taistelun.

-.-

Mutta ei ihan vielä.

-.-

[/quote]

Ihanasti kuvattu. Kuulostat symppikseltä ja 10 pistettä kun puhut vaimostasi noin kauniisti.

Vierailija
54/60 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys. Meillä molemmilla varmasti aika paljon tulisi olemaan vientiä. Olemme siinä iässä, että moni on toisella kierroksella etsimässä uutta muuttaman avioliittovuoden jälkeen.

Vierailija
55/60 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa!
Mies on komea, osaa hurmata naisia, itse taas olen kaunis pieni isotissinen blondi. Baareissakin saa karistella kilpakosijoita.

Vierailija
56/60 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan kummallakaan mitään kauheeta vientiä olisi, aika tuurista kiinni löytyisikö enää ketään, ja haluaisikokaan kumpikaan.

Vierailija
57/60 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppani, on paremman näköinen.

Vierailija
58/60 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa.. Kysyin mieheltäni samaa kysymystä ja hän vastasi, että hänellä olisi enemmän vientiä. Kysyin perusteluita niin vastasi, että hän on sosiaalisempi. Lisäksi arveli, että minulla olisi yh:na vaikea löytää seuraa.. Itse en edes ajatellut, että lapset vähentäisivät vientiä.. Minä kun en ajatellut viennillä välttämättä mitään kauhean vakavaa juttua :D Vaikuttaako teidän mielestä äitiys/isyys vientiin?

Vierailija
59/60 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt eroaisimme, lapsemme olisi enemmän minulla hoidossa ruokkimisen takia. Tästä johtuen tuskin hirveästi olisi vientiä, kun olisin lähinnä vauvan kanssa. Eli miehellä olisi. Lisäksi tuntuu olevan niin, että sinkkumies lapsen kanssa on hellyyttävää, kun taas sinkkuäiti ei ole kuumaa kamaa parisuhdemarkkinoilla.

Vierailija
60/60 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 21:44"]Ap jatkaa.. Kysyin mieheltäni samaa kysymystä ja hän vastasi, että hänellä olisi enemmän vientiä. Kysyin perusteluita niin vastasi, että hän on sosiaalisempi. Lisäksi arveli, että minulla olisi yh:na vaikea löytää seuraa.. Itse en edes ajatellut, että lapset vähentäisivät vientiä.. Minä kun en ajatellut viennillä välttämättä mitään kauhean vakavaa juttua :D Vaikuttaako teidän mielestä äitiys/isyys vientiin?
[/quote]

Yh:na? Hän luopuisi huoltajuudestaan tuosta vaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan