Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys varatuille

Vierailija
06.09.2014 |

Kummalla mielestäsi, sinulla vai kumppanillasi, olisi enemmän vientiä jos eroaisitte? Perustelut?

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 20:47"]Mulla. Oon kaunis, treenattu, fiksu, blondi, silarit ja oon hyvä sängyssä :) Oon hauska ja sosiaalinen, reipas ja kokeilunhaluinen, tykkään myös seksistä todella paljon ja ole bi. Kukapa mua ei haluis, oon ihana! <3 Ja varattu!
[/quote]

fiksu, blondi, silarit ja oon hyvä sängyssä. Nämä sanat ei vaan sovi samaan lauseeseen.

Vierailija
22/60 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä. Hän on ulkomaalainen, jonka ympärillä tuntuu pörräävän potentiaalisia ottajia vaikka olisimme kahdestaan yökerhossa. Humalaiset naisen osaa olla aikamoisia... Eri asia sitten olisiko tämä vienti mitään kovin laadukasta, saati kestävää. Itse taas luultavasti nopeammin löytäisin sen uuden onnen, mies saisi paljon pesää. Onnensa toki siinäkin. Olemme molemmat ihan hyvännäköisiä, urheilullisia ja hyväkroppaisia kolmikymppisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin, että miehellä. Ihan vain siksi, että ylipainoinen mies ei ole naisten mielestä niin no, no kuin ylipainoinen nainen miesten mielestä. Lisäksi minulle jäisi kaksi lasta hoidettavaksi ja miehelle vain yksi satunnaisesti hänen luonaan käyvä lapsi. Mieheni on rauhallinen ja hyvätuloinen, luonteeni on kyllä mielestäni parempi kuin miehelläni :D

Vierailija
24/60 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa. Ollaan molemmat hyvännäköisiä, mutta mies on uskomattoman sosiaalinen ja siinä on sellaista jännää charmia. Pystyy hurmaamaan kenet tahansa haluaa. 

Vierailija
25/60 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolla. Hän on ikäisekseen (N. 40) ihan hyvän näköinen, älykäs ja hyvin toimeen tuleva korkeakoulutettu nainen. Ehkä vähän tylsä ja arka tyyppi, mutta rauhallisia miehiä olisi varmaan jonoksi asti, ja jos hän intoutuisi vähän revittelemään menetettyä nuoruutta kompensoidakseen, niin kaikki olisi mahdollista.

Minun on vaikeampi arvioida omaa suosiota. Nuorena olin hyvin epäsuosittu nörttityyppi, mutta tässä iässä (samanikäinen kuin vaimo) fiksulla, rauhallisella ja koulutetulla nörttityypilläkin olisi varmasti jotain kysyntää turvallista suhdetta haluavien naisten keskuudessa. Seksiseikkailuihin tuskin kelpaisin, koska olen nörtähtävä, sosiaalisesti arka ja aika omalaatuinen edelleen.

Vierailija
26/60 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Paperilla mies on ominaisuuksiltaan haluttavampi mutta käytännössä vientiä olis ollut kuitenkin enemmän minulla, en osaa sanoa miksi. Lapset rajoittais varmaan jonkin verran kun ei oikein ole menohalujakaan nykyään niinkään, mies käy toisinaan iltaa viettämässä niin hänelle olis varmaan helpompaa se uuden löytäminen. Tiedän kyllä että hänelläkin ottajia olisi ;)

Vierailija
27/60 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmilla olisi varmaan vientiä sinkkumarkkinoilla. Olemme kumpikin sosiaalisia ja pidämme huolta kunnostamme/ulkonäöstämme.

Vierailija
28/60 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä piti nostaa

Vierailija
29/60 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä. Hän lähestyy outoja ihmisiä helpommin ym ja on mielestäni sosiaalisempi kuin minä. Hän myös komea ja viisas.

Vierailija
30/60 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan aika 50/50. Minä olen paremman näköinen, mutta miehellä on varallisuutta ja statusta enemmän.

Vierailija
31/60 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla. mies ei käy koskaan missään.

Vierailija
32/60 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä, on hyvännäköinen ja sosiaalisempi.

Vierailija
33/60 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan miehellä, koska minä olen aikas ruma.

Vierailija
34/60 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä. Komea, hoikka, mukava ja osaa keskustella.
Johan hänelle on suhteemme aikanakin moni nainen vannonut rakkauttaan ja sitä, miten he olisivat miljoona kertaa parempia kumppaneita miehelleni mitä minä ikinä. Kumma vaan, että hän edelleen vierelläni pysyy, vaikka tosiaan kauniimpia ja hoikempia naisia pörrää ympärillä.

Vierailija
35/60 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä. Mä oon luonnevikanen, vittumainen läski kahden lapsen äiti. Ei kovin houkutteleva tapaus.

Vierailija
36/60 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi tietää, minä hyvän näkönen, miehellä rahaa,heh.

Vierailija
37/60 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vastaa myös. Miehelläni. Hän on sosiaalisempi kuin minä ja hän on helposti lähestyttävä. Ja mukavan näköinenkin.

Vierailija
38/60 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppii kutonen

Vierailija
39/60 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä varmaan. Itse lähestyn jo vaihdevuosia. Olen miettinyt että yksin elelisin jos mies vaihtaa joskus nuorempaan.

Vierailija
40/60 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla. Olen paremman näköinen, nuorempi enkä ole sotkeentunut kaikkeen niin kuin mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi