Kysymys varatuille
Kummalla mielestäsi, sinulla vai kumppanillasi, olisi enemmän vientiä jos eroaisitte? Perustelut?
Kommentit (60)
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 22:06"]
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 21:44"]Ap jatkaa.. Kysyin mieheltäni samaa kysymystä ja hän vastasi, että hänellä olisi enemmän vientiä. Kysyin perusteluita niin vastasi, että hän on sosiaalisempi. Lisäksi arveli, että minulla olisi yh:na vaikea löytää seuraa.. Itse en edes ajatellut, että lapset vähentäisivät vientiä.. Minä kun en ajatellut viennillä välttämättä mitään kauhean vakavaa juttua :D Vaikuttaako teidän mielestä äitiys/isyys vientiin? [/quote] Yh:na? Hän luopuisi huoltajuudestaan tuosta vaan?
[/quote]
Tää mulleki tuli mieleen.
Miehen olisi varmaan vaikea löytää tasoistaan seuraa. Joten vastan, että miehen, vaikka mies on mielestäni aika saalis :)
Minulla. Olen sosiaalisempi ja "viehättävämpi" kin puolisoni jolle olen ensinmäinen tyttöystävä.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 21:44"]
Ap jatkaa.. Kysyin mieheltäni samaa kysymystä ja hän vastasi, että hänellä olisi enemmän vientiä. Kysyin perusteluita niin vastasi, että hän on sosiaalisempi. Lisäksi arveli, että minulla olisi yh:na vaikea löytää seuraa.. Itse en edes ajatellut, että lapset vähentäisivät vientiä.. Minä kun en ajatellut viennillä välttämättä mitään kauhean vakavaa juttua :D Vaikuttaako teidän mielestä äitiys/isyys vientiin?
[/quote]
No musta tuntuu, et sinkkuäidit löytää ihan hyvin seuraa. Äidit kuitenkin yleensä niitä lapsia hoitaa. Isien kanssa heilastellessa on se riski, että lasten äiti puuttuu liikaa elämään (äidin suuremman roolin vuoksi) tai joutuu todennäköisemmin puolison lapsen vahdiksi.
Naisella, kun sattuu olemaan helvetin hyvännäkönen.
Mulle tulee vastenmielinen kuva ihmisistä, jotka vastaa uskovansa itsellä olevan paremmat mahdollisuudet.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 22:18"]
Mulle tulee vastenmielinen kuva ihmisistä, jotka vastaa uskovansa itsellä olevan paremmat mahdollisuudet.
[/quote]
Osaatko sanoa, miksi? Koska totuushan on, että tilastollisesti 50% vastaajista on siinä arviossaan oikeassa. Vai oletko sitä mieltä, että "vaatimattomuus kaunistaa" ja edes anonyymisti ei netissä saa sanoa totuutta?
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 22:18"]
[/quote]
Jos mun rakkaus sanoisi hänellä olevan paremmat mahikset, pitäisin sitä vaan ihan normaalina tosiseikkana, koska niin se vaan on.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 21:08"]
Vaimolla. Erittäin älykäs ja hiukan ristiriitaisesti myös samalla hyvin herttainen luonne. Oikeamielinen. Lisäksi vielä on fyysisestikin hyvin kaunis nainen. Minä vain vanheneva äreä mies, joka ponnistelee miehuutensa rippeiden raunioilla. Omasta nuoruudesta ja kauneudesta ei ole enää jäljellä kuin tuo "ja" -sana tuosta välistä. Kaikki muu on jo mennyt. Luonnekin on jo vähän hapantunut, kun tätä maailmaa on joutunut läheltä katselemaan.
Illuusiot ovat jo menneet, eikä ole enää jäljellä mitään ideoita siitä, miten tätä maailmaa voisi oikeasti parantaa.
Olen ostanut kajuutallisen purjeveneen, jossa on myös lämmityslaite. Aion virittää nuoruuteni intohimoisen kalastus harrastuksen taas tapetille. Irtiottona harjoittelen jo sitä, että saattaa mennä melkein jo viikko, etten katso varsin uutisia. (htpc kone pitää levyllä aina viidet viimeiset ylen uutiset, sieltä ne voi jättää sitten sujuvasti katsomatta.)
Parrankasvu vahvistuu kyllä vuosi vuodelta, mutta ei siitä enää nuorekasta macho sänkeä saa. Se kun on jo harmaata se sänki...
Ajoin kilpapyörällä harjun kuvetta ylös. Kun syke oli 177, tajusin luovuttaa kun alkoi tehdä jo häijyä. Ensin kävelytin pyörää hetken, sen jälkeen menin ja laattasin ojaan. Ohi ajoi nuori nainen pyörällä, ja koko ajan istualtaan.
Voi perkelen perkele tätä elämää. Tämän siis ilmeisesti kuitenkin häviää tämän taistelun.
-.-
Mutta ei ihan vielä.
-.-
[/quote]
Vaimosi kuulostaa ylimaalliselta. En usko, että kovinkaan moni mies rohkenisi lähestyä häntä "vientimielessä". Jos vielä mainitsemiesi ominaisuuksien lisäksi on kovapalkkainen bisnesnainen, niin kukapa hänet haluaisi. Vaatii niin vahvaa itsetuntoa mieheltä, ettei sellaista miestä ehkä olekaan.
Paha mennä sanomaan. Mies on paremman näköinen, mutta melko epäsosiaalinen ja toisinaan stressiherkkä, ja stressatessaan on äreä. Toisaalta on hyvä isä ja osallistuu melko hyvin arkiaskareisiin.
Itse olen tavallisen näkönen normaalipainoinen, mutta sosiaalinen ja ainakin ystäviä minulla on paljon.
Miehelläni. Sosiaalinen, mukava, hauska,menestyvä, mukavan näköinen, terve, jonkin verran sporttinen, naisia puoleensa vetävä. Itse olen niin rikki kaikesta hylkäämisistä, henkisestä ja fyysisestä kohtelusta, ylikävelystä, välinpitämättömyydestä, ilkeydestä ja raivoamisesta, ja välillä hellästä hoivaamisesta, etten edes uskoisi kelpaavani enää kenellekään, ellei muutama mieshenkilö, osa tuttavia, osa ventovieraita, olisi osoittanut minunkin olevan viehättävä nainen. Kauniiksi on miehenikin minua sanonut usein. Mutta raivoaa myös "pirttihirmuksi" (jos olisit silloin kärpäsenä katossa, pyytäisin sinua arvioimaan, kumpi se on). Minulla ei ole oikeutta nyrpistää nenääni hänelle, saati sanoa, ettei nyt ostettais autoa; hän vie tahtonsa läpi kylmästi vaikka avioerouhkauksella. Itse näen itseni rumana ankanpoikana, joka piilottaa kyyneleiset silmänsä siipiensä suojaan, ettei kukaan näkisi minua. Elämäni on jo niin loppusuoraa kohti, että yksin jäisin vakaasta tahdostani, tietäen, että mieheni olisi ilkeä ja loukkaisi minua loppuun saakka, kun niin on päättänyt.
Minä saan nopeammin seuraa, olen kaunis ja sosiaalinen. Mieheni on sosiaalisesti kömpelö mutta rikas, joten nopeasti häneenkin joku iskisi kiinni.
Jaa'a, aika huonosti vois mennä molemmilla. Ainakin tässä omassa pikku kylä pahasessa :D
Miehellä olisi varmaan aika paljon, hänellä on treenattu vartalo ja ihan ok naama. Hän saa nytkin huomiota jos esim. menee pienten lastemme kanssa leikkipuistoon tai mihin vaan. Ulkonäköhän kuitenkin eniten vaikuttaa siihen vientiin ja huomion saamiseen.
Itse varmaan löytäisin seuraa, jos näkisin vaivaa sen eteen, mutta en niin paljon ja niin helposti kuin mieheni.
Miehellä. Pienen lapsen äiti ei ole kuuminta kamaa parisuhdemarkkinoilla.
No varmaan minulla. Olen nätti, hoikka ja sosiaalinen, mies taas melko hiljainen ja ylipainoa löytyy. Mutta eiköhän hänellekin joku ottaja varmasti löytyisi, hyvä ja fiksu mies kun on.
/2