Muistinmenetys humalassa: Olin kuulemma mennyt alasti pihalle!
Tein eilen vähän boolia itselleni, huomasin vasta aamulla, että viina oli jotain 65 prosenttista. Aamulla muistin vain katsoneeni tv:tä rauhassa juomaa siemaillen. Mies kertoi, että olin oksentanut moneen kertaan, huutanut kiroillut, lyönyt miestä, mennyt alasti pihalle kävelemään!! Apua!! Tämä ei ole YHTÄÄN tapaistani. En ole koskaan ennen käyttäytynyt näin! Nyt olen ihan maassa, vihaan itseäni ja harmittaa kamalasti käytös miestä kohtaan. En tiedä, miten pääsen tästä yli.
Kommentit (44)
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 21:44"]
Naisille ei saisi myydä alkoa ei sovi naisille! Kaikista naisista tulee hulluja humalassa!
[/quote]
Kaikista miehistä tulee hulluja humalassa.
Niin, kokemusmaailmoja on erilaisia. Vaikka minusta kenellekään miehelle ei viina sovi jos katson ainoastaan tuttujani, en silti ole niin helvetin simppeli että soveltaisin tätä koko sukupuoleen. Minulla ei myöskään ole motiiveja sellaiseen. Eräällä palstahullulla on.
Ei aikuinen ihminen voi menettää muistiaan noin totaalisesti! Ettei vain mies etsisi syytä jättää tai sitten lähteä tänään ryypiskelemään kaverin kanssa?? Oletkos miettinyt tätäkin mahdollisuutta. Miehet voivat keksiä ihan uskomattomia juttuja!
Vanha ketju mutta kerron silti. Kärsin unettomuudesta ja ennen eilistä oli takana kolme yötä valvomista.
Eilen illalla otin pari paukkua vodkacolaa ja kuvittelin menneeni nukkumaan ja saaneeni viimein unen päästä kiinni. No, perhe nyt aamulla kertoi, että Olin alkanut tehdä ruokaa, kaadellut ruoka-ainekset pitkin lattioita, syönyt kinkkusämpylän ( olen vege!!) ja syönyt kokonaisen aurajuustopalan kylmiltään. ( yök). Ainakin tukassa on juustoa nytkin. EI mitään mielikuvaa.
Lohduttavaa kuulla. Tuo tuska ja morkkis. Ite oon heilunut hulluna humalassa. Ja katunut muistamattomia menoja. Katunut niin paljon.
Sulle kävi moka. ikävä tapaus. Anna miehesi miettiä omat mietteensä. Et mahda tehdylle enää mitään. Mitä hän päättää, niin ei nyt ole enää sinun vallassasi.
Ei ole sinun vallassasi. Siis voit rauhoittaa mielesi. Et mahda nyt mitään.
Ei auta itku, kun on jo kakka housussa.
Rauhoita mielesi. Ota opiksesi. Et ole maailman ainoa ihminen, joka on mokannut. Jos luulet niin, niin luulet väärin. Ja jos joku sinua kovasti kauhistelee, niin sellainen on tekopyhää. Sinähän kadut teko.. Etkä tekisi, jos voisit sen ottaa takaisin. Tai ehkä tekisikin.
Oletpa kokenut jotakin kummallista. Ymmärrät nyt, että ihmisille voi käydä mitä kummallisempia asioita.
Se on jotain apina-aikaista mitä aivoille käy tollasessa hirveesti tujussa. Olit ihan kanttuvei. Synnytyksessäkin voi käydä noin ihan selvinpäin. Voi ruveta kiroamaan ja takomaan puolisoaan.
Tuskaile nyt aikasi ja käy vaikka al anonissa tai jossain juttelemassa. Et jää sinne omiin tuskiisi.
Tiedätkö, että tärkeintä on, että annat itse itsellesi anteeksi.
Mua vähän naurattaa, kun kuvittelen sinut sinnepihalle heilumaan ja sisälle riehumaan. Ihminen.