Muistinmenetys humalassa: Olin kuulemma mennyt alasti pihalle!
Tein eilen vähän boolia itselleni, huomasin vasta aamulla, että viina oli jotain 65 prosenttista. Aamulla muistin vain katsoneeni tv:tä rauhassa juomaa siemaillen. Mies kertoi, että olin oksentanut moneen kertaan, huutanut kiroillut, lyönyt miestä, mennyt alasti pihalle kävelemään!! Apua!! Tämä ei ole YHTÄÄN tapaistani. En ole koskaan ennen käyttäytynyt näin! Nyt olen ihan maassa, vihaan itseäni ja harmittaa kamalasti käytös miestä kohtaan. En tiedä, miten pääsen tästä yli.
Kommentit (44)
En usko tätä tarinaa. En usko, että muisti voi kadota niin kokonaan ettei pienintäkään välähdystä tule. Paitsi jos tyrmäystipat kehissä.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 22:08"]
En usko tätä tarinaa. En usko, että muisti voi kadota niin kokonaan ettei pienintäkään välähdystä tule. Paitsi jos tyrmäystipat kehissä.
[/quote]
Kyllä se 65% mukavasti siemaillen on aikamoinen tyrmäystippa. Eikä ihan tippa vaan. Mä uskon, että noin voi käydä. Aivot sakkaa siitä nopeesta isosta alkoholiannoksesta. Ei ihminen ite tiedä mitään. Se on ihan alitajuntaan ja muuttuu koko henkilö.
Jotenkin kamala lynkkausmeininki täällä. Tietysti teit kamalasti, mutta ihmiset ovat tehneet humalassa paljon kamalampiakin asioita. Ja toiset lyövät puolisoitaan ihan selvinpäin, vihan vallassa, säännöllisesti.
Minun mielestä kuulostaa hyvältä, että otat tämän vakavasti, ja olet pyytänyt anteeksi. Kestä nyt tätä morkkista hetki, mutta ei siihen ole tarkoitus märehtimään jäädä. Yritä vielä jutella miehen kanssa, ja tee selväksi että otat tämän vakavasti ja olet esim valmis jättämään alkoholin kokonaan pois. Kukaan meistä ei ole täydellinen, ja kaikki tekevät suuriakin virheitä elämänsä aikana. Tämä on nyt sinulle sellainen; suuri virhe. Ota siitä opiksi, sillä se erottaa jyvät akanoista.
Nimimerkillä: Usein kännissä ääliö joka on mokaillut yhtä pahasti kuin sinä (lukuunottamatta alastomana pihalla kirmailua), ja nykyään juon hyvin hyvin harvoin, silloinkin vähän kerrallaan.
Juoppo mikä juoppo. Ets sä muuksi muutu. Hyvä vaan jos miehes lähtee läiskimään. Maailma on täynnä ihania raittiita naisia. Ei kukaan haluis tollasta haisevaa juoppo lehmää
Jättäisi kyllä ison arven luottamukseen jos mies kotona joisi yhtäkkiä itsensä umpitunneliin ja alkaisi riehumaan.en tiedä mutt kertoisi jostain syvemmästä minun mielestäni ja itse väkivaltaa lapsena seuranneena en varmaankaan jäisi enää suhteeseen.en osaisi luottaa vaan olisin aina varuillani jatkossa kun toinen alkoon koskee.joku raja tuossa on ylittynyt ja pahasti. Alasti pihalla juoksentelun ja oksentelua ymmärtäisin ja asialle naurettaisiin myöhemmin mutta uhkaavaa käytöstä en ymmärtäisi. Entä jos ensi kerralla tartut veitseen?
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 21:09"]
Oon tehny monesti paljon rajumpia juttuja eikä ne kauaa hävetä :D ole onnellinen ettet revitellyt baarissa :)
[/quote]
Mitä ihmettä?!? valaisisitko hieman tämän tapahtuman taustoja?
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 22:04"]
Ei aikuinen ihminen voi menettää muistiaan noin totaalisesti! Ettei vain mies etsisi syytä jättää tai sitten lähteä tänään ryypiskelemään kaverin kanssa?? Oletkos miettinyt tätäkin mahdollisuutta. Miehet voivat keksiä ihan uskomattomia juttuja!
[/quote]
Olisikin näin... Kyllä aamulla ainakin oli paha maku suussa ja nenästä tuli verta, viittaisi oksentamiseen. Mies ei ole ollenkaan juttuja keksivää sorttia. Sen kyllä huomasi, että oli hyvin loukkaantunut ja surullinen tänään.Saa nähdä saanko ahdistukseni takia unta tänä yönä. Ajattelin tehdä valmiiksi aamiaista, jos mies vaikka tulisi aamupäivästä kotiin. Teen mitä tahansa, kunhan saan pitää mieheni.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 21:29"]Voi kuule! Ei syytä huoleen. Minä likka se tempasin kerran eksää nyrkillä turpaan ja taisi se kumoonkin lentää. Tuloksena vekki naamassa ja silmä mustana. Kyllä se anteeksi antoi ajan myötä ;) Nykyään tosin jo ex muista syistä. Myöhemmin, kun miettii eipä juurikaan edes kaduta käytökseni, sai mitä ansaitsi
[/quote]
Herranjumala!! Miten tätä ollaan peukutettu?? Kuule sun asia ei oo jakaa oman läden oikeutta! Ja oot vielä ylpeä asiasta. Häpeä, hyi että mikä väkivaltainen alistaja oot. Vankilaan sä kuuluisit.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 22:53"]
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 21:29"]Voi kuule! Ei syytä huoleen. Minä likka se tempasin kerran eksää nyrkillä turpaan ja taisi se kumoonkin lentää. Tuloksena vekki naamassa ja silmä mustana. Kyllä se anteeksi antoi ajan myötä ;) Nykyään tosin jo ex muista syistä. Myöhemmin, kun miettii eipä juurikaan edes kaduta käytökseni, sai mitä ansaitsi [/quote] Herranjumala!! Miten tätä ollaan peukutettu?? Kuule sun asia ei oo jakaa oman läden oikeutta! Ja oot vielä ylpeä asiasta. Häpeä, hyi että mikä väkivaltainen alistaja oot. Vankilaan sä kuuluisit.
[/quote]
Älä viitti. Ei täällä kukaan väkivaltaa ihannoi. Se on sarkasmia, jota sellaiset, jotka ei ole TOSI IKÄVIÄ asioita kohdanneet
ymmärrä.
Ehkä sinne terapiaan kannaltasi pyytää mies mukaan. Se lyöminen on se mikä satuttaa kokonaisvaltaisesti. Ei noi muut oikeestaan.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 23:00"][quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 22:53"]
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 21:29"]Voi kuule! Ei syytä huoleen. Minä likka se tempasin kerran eksää nyrkillä turpaan ja taisi se kumoonkin lentää. Tuloksena vekki naamassa ja silmä mustana. Kyllä se anteeksi antoi ajan myötä ;) Nykyään tosin jo ex muista syistä. Myöhemmin, kun miettii eipä juurikaan edes kaduta käytökseni, sai mitä ansaitsi [/quote] Herranjumala!! Miten tätä ollaan peukutettu?? Kuule sun asia ei oo jakaa oman läden oikeutta! Ja oot vielä ylpeä asiasta. Häpeä, hyi että mikä väkivaltainen alistaja oot. Vankilaan sä kuuluisit.
[/quote]
Älä viitti. Ei täällä kukaan väkivaltaa ihannoi. Se on sarkasmia, jota sellaiset, jotka ei ole TOSI IKÄVIÄ asioita kohdanneet
ymmärrä.
[/quote]
Sarkasmia..? Oon ihan sanaton, oikeasti. Tasan tarkkaan ihannoit ja vitsailet väkivallallasi. Musta silmä ja vekki naamassa on "TOSI IKÄVIÄ" asoita jotka voi jättää niin fyysiset kuin henkisetkin arvet. Uskomatonta, että olet jopa onnistunut sysäämään vastuun käyttäytymisestäsi exälle "se ansaitsi sen". Aivan sairasta. Kukaan ei ansaitse väkivaltaa, ja se ei ole sun oikeutesi muita kurittaa.
Oot oikeasti luonnevikainen, psykopaattinen.
Jos parisuhteessa on murheita, siitä erotaan. Thats it.
ä kauhistelija puhuu. Ei se sanaton ainakaan ole. Eihän kukaan tiedä kuinka monta kertaa on saanut turpiinsa, ennenkin on tyttö lyönyt miestä ...tietty se ei ole hyvä. Väkivalta on aina paha.
Muta niin moni nainen jää sinne nyrkin alle. Miten sinne oikeestaan ajautuu? Ja poispääsy voi olla ollut se mottUs. En tiedä.
Se siinä kauhistelussa ärsyttää, kun et yhtään tiedä taustaa... Mitä kirjoittaja tarkoittaa " oli ansainnut sen" . Toki sitä lyömistä kukaan ei ansaitse.
Tämä ap on nyt kerran mokannut ollessaan ihan pihalla tästä maailmasta. Toivon hänelle kaikkeahyvää. Niin kyllä muillekin.
Tuo tapaus sattuu varmasti mutta älä huoli samanlaista myös tapahtunut täällä ja alkoholin käyttö on vähäistä(joskus menee kuitenkin överiksi). Mieheni kertoo mitä olen tehnyt ja häpeä kestää jonkun aikaa.
Niin naiset ei muka ole väkivaltaisia! Hyi vittu teitä kännisiä läpsijä akkoja!
no mitä haluat kuulla? että ei se mitää kaikille sattuu joskus?? toiv miehesi jättää sut ansaitsee varmasti paremman kun väkivaltaisen alkoholistin
Perus Wt-perjantai, tsemppiä. Tänään uudet metkut.
Miten voi olla mahdollista ettet muista tuosta _yhtään mitään_? Tai siis, kai se mahdollista on, mutta minä muistan ainakin yleensä edes jotain, joko alku- tai loppupäästä tapahtumia. Ja siis ei, tapanani ei ole juoda usein niin että muisti menee, mutta on niinkin varsinkin nuorempana käynyt.
Ei olisi kannattanut tehdä tätä aloitusta, nyt vain entistäkin pahempi mieli. Mies on tosi hiljainen, sanoi, että saan anteeksi, mutta en tiedä... Kaduttaa hirveästi. En oikeasti muista MITÄÄN tuosta, Muistan vain, kun katsoin tv:tä. Luulin aamullakin, että olin vain mennyt rauhassa nukkumaan jossain vaiheessa. Ei ollut yhtään krapula varmaan, koska olin kuulemma oksentanut paljon. Korostan nyt sitä, että MOKASIN, en olisi uskonut, että kykenen tällaiseen sekoiluun.
Ap
Edellinen vielä lisää... Varsinainen kätevä emäntä...Nukahti rauhallisesti siemailtuaan hieman tyttöä vahvempaa. Ja sitten koitti aamu. Sympatiseeraan kovin sinua. Nyt ei ehkä ole huumorin aika, mutta joskus toivon, että näet sen koomisuudenkin. Jos aina yleensä olet se kiltti tyttö, niin tulinpahan näytettyä se paha puoli. Edes maailmalle...vaikkei itselle. :) sori. Kyllä sä selviät. Selviät kyllä! Mummona on muisteltavaa.