Ted Bundy
Mitä mieltä miehestä? Fiksu, älykäs ja hurmaava mies. Eikö vain?
Kommentit (20)
Olisin langennut heti. Niin karismaattinen hän oli..
Brutaali ja häikäilemätön tappaja/raiskaaja.
Vierailija kirjoitti:
Harvinaisen vetovoimainen... Tunnen jotain käsittämätöntä vetoa häneen.
N27
Monet naiset tuntevat selittämätöntä vetoa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Brutaali ja häikäilemätön tappaja/raiskaaja.
Kaikkea sitä mitä nainen haluaa miehestä.
Ihmislihan syöminen ei ole sen ihmeellisempää kuin kanan, lampaan, naudan tai siankaan. Lähinnä muistuttaa porsaanlihan makua.
Ap kirjoittaa itse vastaukset joita haluaa. Bundy oli vastenmielinen pikku nilkki.
Tunsin vatsanpohjassa kutkutusta kun katselin hänen videohaastatteluja.
n28
Oli kyllä komea, älykäs ja karismaattinen.
Näin se taas on viikonloppu saatu kulutettua loppuun piehtaroimalla itsesäälissä. Täydet pisteet sille että tänäkin viikonloppuna poistitte ihan omin käsin itsenne geenipoolista 👏.
Vierailija kirjoitti:
Olisin langennut heti. Niin karismaattinen hän oli..
Yritti varmaan useampia vain jotkut erehtyi. Kehittyy varmaan silmää ketä kannattaa.
Richard Ramirez oli sexympi 🔥🔥🔥
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ted oli ihanaaaaa!
That smile... Those eyes.. En mahda mitään..
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Hirveät hampaat ja suu haisi kuulemma niin hirveelle että jengi pyörty sen vieressä
Mä olen sitä mieltä että Ted oli charmikas ja komea ja puoleensavetävä. Joten luojan kiitos ei koskaan törmätty. Tai noin muutenkaan, olin aika pikkanen kun kuoli, jos nyt tosiasioista puhutaan.
Ei ole mielestäni mitenkään hyvän näköinen. En tiedä millaisia muut naiset ovat, mutta minulla komeatkaan miehet eivät aiheuta mitään reaktioita. En pyörry, en ihastu, en varsinkaan lähde kenenkään miehen mukaan noin vain.
Ei kai tämä nyt ole kilttimiehen ketju, jossa hän nyt todistelee itselleen, millaisia hirviöitä pahat naiset ovat.
Harvinaisen vetovoimainen... Tunnen jotain käsittämätöntä vetoa häneen.
N27