Ihanaa asiakaspalvelua Lastentarvikkeessa :/
Olimme mieheni kanssa viime viikolla katselemassa turvakaukaloa parin kuukauden päästä syntyvälle lapsellemme. Menimme Lastentarvikkeen myymälään jossa ennen meitä oli yksi asiakas ja kaksi myyjää.
Katselimme kaupan takaosassa eri kaukaloita ja koitimme kuikuilla josko myyjä tulisi palvelemaan (seisoskeli myymälän etuosassa tekemättä mitään, suora näköyhteys meihin)... Ei tullut kysymään tarvitsemmeko apua tms, niinpä otimme itse kaukalon hyllystä ja menimme sovittelemaan sitä mallipenkkiin.
Muutaman minuutin kaukaloita soviteltuamme kauppaan tuli uusi asiakas jota myyjä hyökkäsi heti palvelemaan, tämäkin asiakas tuli ostamaan turvaistuinta ja myyjä tuli ja otti mitään sanomatta mieheni kädestä kaukalon jota hän juuri kiinnitti mallipenkkiin ja alkoi esitellä tälle uudelle asiakkaalle istuimia!
Hetken päästä toinen myyjä tuli kysymään hymyttömästi " Niin, tarviitteko tekin apua vai?" ...
Saimme ihan asiantuntevaa opastusta mutta jos päädymme ko. kaukalon ostamaan niin haemme sen taatusti jostain asiakaspalveluhenkisemmästä liikkeestä!
Kommentit (48)
Aina olen saanut hyvää palvelua ja myyjät ovat jaksaneet selostaa tuotteista kaiken mahdollisen (olen kova tenttaamaan tuotteista ennen ostopäätöstä).
Olisi vaan se crago pitänyt ottaa!
Ninpä hain britaxin penkin sieltä joonasta!
t.27
on ilmeisesti se potentiaalinen hyvä asiakas, jota palvellaan ja meidät muut sysätään kyynärpäällä syrjään siksi ajaksi..
Yritimme ostaa sieltä vaunuja. Toivotonta. Naismyyjä ei tiennyt mitään mistään, ei malleista, hinnoista, ei niin mistään. Haluamaamme väriä, pyöriä jne. ei ollut koskaan yhtäaikaa liikkeessä saatavilla, vaikka laitoimme tilaukseen tietyn yhdistelmän. Aina " on tulossa kohta" . Kysyin, että eivätkö voi tilata sieltä päävarastosta (tai mikä onkaan) juuri tällaista yhdistelmää. Vastaus oli, että no voi kun he ei koskaan tiedä mitä sieltä heille lähetetään(!). Miespuolinen (liikkeen omistaja/vetäjä?) oli puhelimessa epäasiallinen ja tyly. Katseltuamme tätä viisi viikkoa, totesimme että antaa olla. Purimme kaupan, menimme ostamaan muualta, mistä ko. yhdistelmä saatiin heti mukaan - mitenhän he sitten olivat sen saaneet sieltä keskusvarastosta??? Sen koommin emme ole asioineet tässä liikkeessä.
Ehkä olitte niin luotaantyöntäviä ettei kehdannu tulla lähemmäksi..?
en muista koskaan näkeneeni Treen lastentarvikkeessa miesmyyjää, vaikka olemme useat kerrat siellä vierailleet, pelkkiä naisia vaan. Palvelu on pääsääntöisesti ollut ihan hyvää, muutamia poikkeuksia lukuunottamatta.
Mä jouduin odottaa Lastentarvikeliikkeessä (Kuopiossa) 45 minuuttia, ennen kuin mua palveltiin. Monen moni meni edelle, vaikka olivat tulleet mun jälkeen. Näin jälkikäteen en ymmärrä miten saatoinkin edes odottaa moista aikaa. 3 kertaa kävin sanomassa, että joutasko joku välillä muakin palvelemaan. Muina kertoina kun mut on jopa huomioitu, käyttäytyminen on vähintäänkin töksähtävää. Enää en sinne mene, sielläkään ei tunneta sanaa asiakaspalvelu.
Ostin vaunut ja turvaistuimen leluliike Partaselta. Se mies jos kuka osaa palvella! Muistaa asiakkaansa vielä tosi pitkään jälkeenpäin. Ja antaa aina alennusta tai kaupanpäällisiä. Aina iloinen ja valmis auttamaan.
Siellä on mukavat myyjät. Mentiin ostamaan turvavyöistuinta niin tosi mukava myyjä tuli hetken päästä eikä tosiaan tuputtanut tuotetta ja muutenkin oli hyvä palvelu.. Variston liikkeistä on kanssa samanlaisia kokemuksia..
lastentarvikkeesta. Ollaan ostettu suurin osa tarvikkeista sieltä, ja joka kerta ollut eri myyjä. Palvelu on ollut hyvää myös puhelimessa, kun olen soittanut ja kysellyt " tyhmiä"
Olisko se kuitenkin niin; " että niin metsä vastaa, kuin sille huudetaan"
Hyvä että kassalla joku viitsii rahastaa!
Ainoa kunnon myyjä siellä on vaalea, pyöreähkö nainen.
Eli jos et mene vaatimaan palvelua, sitä ei tule?
Hiljaisuuteen vastataan hiljaisuudella, ei palvella?
Seuraavat turvaistuimet haemme saksasta itse.
Siellä ovat ystävällisiä ja auttavaisia. Pähkäiltiin noin tunti :D kaupassa vuonna 2005 kesällä, että ostetaanko tarjous rattaat Emmat 150 ¿ vai uudet Emmaljungan Scooterit (loistava väri!) hintaan 250 ¿.. Mietittiin vaihtoehtoja ja hinta-asioita ja loistava myyjä ilmoitti miehen " sata euroa on kyllä paljon hinnanta erona" , että 80 ¿ ei kuulosta niin pahalta? Emmaljungat lähti matkaan ja saatiin niistä vielä 20 ¿ alennus ;)
at-lastenturvassa ja lauttasaaren vaunuaitassa taas todella hyvä palvelu, joten niistä pysimme kaikki ostokset tekemään
vantaalla en ole koskaan saanut palvelua ja törkeää palvelua olen saanut vauvatalo Johannasta. Siellä en käy enää periaatteesta.
Ja antoi tosiaan mulle vapauden katsoa mitä vaunua halusin eikä tuputtanut vaan näytti vain eri vaihtoehtoja ja kertoi tarkkaan.
Oli tosi nohkeä tilaamaan kun on niin kallis!!! Sen pussistako se on pois?? Suostui lopulta tilaamaan kun vannoin hakevani sen. Eikä suostunut siihen että olis postittanut sen suoraan meille kun emme asu niin lähellä liikettä.
Suositteli minua ompelemaan uuden päällisen!!!!
Ja näin oli Jkl palokan liikkeessä....
sais ampua puolet niistä myyjistä ihan siihen paikkaan, eivät ole ikuna edes kuulleet termiä " asiakaspalvelu" . Harmittaa että siellä on kumminkin kilpailukykyiset hinnat ja niitä merkkejä, mistä itse tykkään, muuten en asioisi siellä. Mieluummin mennäänkin mummolareissulla Lappeenrannan myymälään, siellä ei sentään ole myyjät kuin petolinnunperseitä naama kurtullaan ja äänensävykin on ihan eri.
tehdään yllätyshyökkäys palauteryöpyllä, ehkä heräisivät?
ostettiin ihan sen vuoksi vauvalle sieltä loppujen lopuksi kaikki mahdollinen. Sai aina iloista ja asiantuntevaa palvelua, vaikka kerrankin meni jo liike kiinni siinä välissä kun vaunuja testailtiin.
kanssa todella surkea palvelu, tai ei sitä palveluksi voi kyllä kutsua!
Pari kertaa olen siellä käynyt, mutta enpä käy enää!
Esim. olin ostamassa matkarattaita ja pyysin neuvoa, rattaat oli alakerrassa. Myyjä vaan tiuskaisi että kuule mä olen yksin täällä niin en sinne alas voi lähteä. Selvä, jäi rattaat ostamatta.
Toisella kerralla oli ihan yhtä " ystävällistä" palvelua.
Niinpä ollaan tarvittavat ostettu lastentarvike JOONAsta jossa palvelu on erittäin hyvää!