Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa asiakaspalvelua Lastentarvikkeessa :/

Vierailija
29.08.2006 |

Olimme mieheni kanssa viime viikolla katselemassa turvakaukaloa parin kuukauden päästä syntyvälle lapsellemme. Menimme Lastentarvikkeen myymälään jossa ennen meitä oli yksi asiakas ja kaksi myyjää.

Katselimme kaupan takaosassa eri kaukaloita ja koitimme kuikuilla josko myyjä tulisi palvelemaan (seisoskeli myymälän etuosassa tekemättä mitään, suora näköyhteys meihin)... Ei tullut kysymään tarvitsemmeko apua tms, niinpä otimme itse kaukalon hyllystä ja menimme sovittelemaan sitä mallipenkkiin.

Muutaman minuutin kaukaloita soviteltuamme kauppaan tuli uusi asiakas jota myyjä hyökkäsi heti palvelemaan, tämäkin asiakas tuli ostamaan turvaistuinta ja myyjä tuli ja otti mitään sanomatta mieheni kädestä kaukalon jota hän juuri kiinnitti mallipenkkiin ja alkoi esitellä tälle uudelle asiakkaalle istuimia!

Hetken päästä toinen myyjä tuli kysymään hymyttömästi " Niin, tarviitteko tekin apua vai?" ...

Saimme ihan asiantuntevaa opastusta mutta jos päädymme ko. kaukalon ostamaan niin haemme sen taatusti jostain asiakaspalveluhenkisemmästä liikkeestä!

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen saanut Vantaalla aina ihan ok palvelua.

Vierailija
2/48 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan saatu siellä aina vähän huonoa/töykeää palvelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
4/48 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa palautetta!

Vierailija
5/48 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmittaa vaan kun menin ihan sanattomaksi ko. tilanteessa...

ap

Vierailija
6/48 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis siellä on niin uskomattoman huono palvelu

Vierailija
7/48 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa kyseisessä paikassa asioineena voin jo todeta, että myyjät on tympeitä ja piikikkäitä :/

Myös siskoni on vakaasti päättänyt jättää asioinnin kyseisessä liikkeessä.

Vierailija
8/48 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat kuulemma koirille tarkoitettuja ja olen huono äiti, jos laitan lapsilleni sellaiset.

Vierailija
9/48 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ovat kuulemma koirille tarkoitettuja ja olen huono äiti, jos laitan lapsilleni sellaiset.

Vierailija
10/48 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinne varmaan pääsis aika helpolla töihin...

Vierailija
11/48 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos turvaistuinta/-kaukaloa olet ostamassa niin AT Lastenturvasta saa asiallista palvelua

Vierailija
12/48 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jos turvaistuinta/-kaukaloa olet ostamassa niin AT Lastenturvasta saa asiallista palvelua

Vierailija
13/48 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvää, että erittäin nahkeaa palvelua samalta pörröpermis-myyjältä eri kerroilla. Ilmeisesti tuulen suunnasta kiinni..? Kitsaasti myyvät halvempia merkkejä (Emma) ja vielä kitsaammin tosi kalliita (Pliko), olimmekohan liian köyhän näköisiä sille merkille?

Se yksi nuorempi myyjä oli mun tuttu, niin tietty palvelu oli jees.. =0)

Pomoni kertoi ko. paikasta, että jäi rattaat ostamatta kun myyjä silmää räpäyttämättä vakuutti runkomateriaalin olevan HIILIKUITUTERÄSTÄ. Metallialan insinöörinä pomo tiesi, ettei sellaista matskua ole olemassakaan ja toisella kysymällä kun myyjä edelleen vakuutti että joo hiilikuituterästä on, tosi kestävää ja hyvää.. Niin jätti pomo ostamatta kun ei kerran myyjä sen paremmin tiedä tuotteestaan.. =0)

Vierailija
14/48 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisemme oli vasta noin muutaman viikon vanha kesäaikana, kun menimme hänelle ostamaan uutta kaukaloa lainassa olleen sijaan. Myyjä haukkui meidät suorasanaisesti, kun olimme niin pienen kanssa liikkeellä. Niinkuin ei olisi joskus pakko olla?

Toisella kertaa myyjä oli todella hyökkäävä, emme saaneet suunvuoroa. Olimme ostamassa isoa turvaistuinta. Hän kauppasi meille väkisin kallista istuinta ja oli todella näsäviisas ja ärsyttävä muutenkin. Istuinta ei saanut jostain syystä selkä menosuuntaan, niinkuin ainakin tuolloin suositus vähän pienemmälle lapselle kuului. Ihmettelin tätä ja hän ilmoitti meille, että istuin on täydellinen ja että tuollaisessa ohjeessa ei ole mitään perää, höpöjuttuja kuulemma.

Mitenköhän on?

No, joka tapauksessa sen jälkeen ostimme tavallisen syöttötuolin pehmusteen, eikä hän sitäkään antanut valita rauhassa vaan teki siitä kauhean numeron. Kyseessä oli vain värin valinta.

Huokaisimme helpotuksesta kun pääsimme pois, enkä toista kertaa enää mene, kyllä riitti!

Vierailija
15/48 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kellonajasta riippuen varsin ankeaa toisinaan...

Vierailija
16/48 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka AT-lastenturva vaikuttaa enemmän varastomyymälältä, niin asioimme siellä mielummin, koska myyjät ystävällisiä.

Vierailija
17/48 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin alustavasti turvaistuinta kuopukselle, esikoisella oli two-way elite vielä käytössä, ja tämän menin mainitsemaan. Myyjä haukkui ko. istuimen pystyyn, ja kun mainitsin haluavani selkä menosuuntaan asennettavan istuimen, niin siitäkös riemastui. Että " voihan tulla peräänajo, eikä silloin ole mitään hyötyä olla selkä menosuuntaan, euroopassakin kaikki istuvat kasvot menosuuntaan vauvasta asti" . Halusi myydä minulle pelkästään kasvot menosuuntaan käytettävän istuimen siis. En voinut olla kommentoimatta, että harvemmin peruuttelen 120 km/h, ja joku törmää perääni samalla nopeudella. Sanomattakin lie selvää, että myyjä sai pitää istuimensa, ja muutkin tavaransa.

Vierailija
18/48 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion asioida siellä myös tällä viikolla.

Vierailija
19/48 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei suostuttu muita merkkejä myymään, vaikka sanoin etten halua Gracoa. Piti oikein mennä sitten toisesta kaupasta ostamaan kun eivät myyneet.

Vierailija
20/48 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itikssä myös huonoa palvelu! Pitkään aikaan ei ole tarvinnut siellä asioida ja olin jo unohtanut kuinka ärsyttävä paikka, mutta nyt kyllä päätin että sinne en enään mene.

Viikonloppuna käytiin kyselemässä voisiko 2,5vuotta sitten ostettujen emmaljungan Cannon one rattaiden korjata. Mies myyjä vaan katsoi ylimielisesti ja tokas " Never heard!" (tätä mallia ei enään myydä) Mä olin vähän ihmeissäni kun ei kuitenkaan mitkään ikivanhat rattaat. Ei tehnyt mitään elettä että olis selvittänyt asioita oli vaan " juu en kyllä tiedä" kaikkeen mitä kysyttiin. Ymmärrän kyllä ettei voi kaikkea tietää, mutta se asenne..argh!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme