Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkunainen kysyy: Mitä teen väärin?

Vierailija
06.09.2014 |

Ongelma on, että suurin osa miehistä kehen tutustun eivät halua mitään vakavaa juuri minun kanssani.

Jos nainen haluaa suhteen, niin mitä pitää muuttaa itsessä, että tulee vakavasti otetuksi miesten silmissä?

Kommentit (144)

Vierailija
101/144 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 22:02"]Ei pidä haluta suhdetta. Pitää toimia niin että aloite tulee mieheltä, tai siis että mies luulee olevansa se aloitteen tekijä.[/quote]

Tämä on yksi naisilla yleinen idioottimainen asennepiirre, joka houkuttaa tehokkasti pelimiehiä ja panomiehiä. Heille on tärkeää kuvitella olevansa mahtisonneja. Sen sijaan tavallinen sitoutumishaluinen mies on yleensä tyytyväinen, jos saa naisilta aloitteellisuutta.

Vierailija
102/144 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo hyvä, että annatte ohjeita täällä (joku muuhan ikisinkku voi saada toimivia ohjeita), mutta kuten sanoin luovutin jo. Antakoot miesten sitoutua ihan rauhassa niihin jollain tavalla parempiin naisiin, kiitti mulle riitti jo nää vuosien nöyryytykset miesten taholta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/144 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä, että kyllä mä väitän, että ne tavalliset sitoutumishaluiset miehet on tässä iässä (25+) jo miltei kaikki varattuja. Jäljellä on ne, jotka on juuri eronneet ja kykenemättömiä suhteeseen, sekä ne jotka ei haluakaan sitoutua ellei löydä itselleen parasta naista (eli mua ei ole sellaiseksi laskettu). Olisi pitänyt olla apajilla siinä 18-22 vuosien kohdalla mutta minkäs teet kun elämä ei niin aina mene kuin haluaisi.

Vierailija
104/144 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plus hei keksin parhaimman jutut tästä, että hyväksyn yksineloni!

Saan lopultakin syödä mitä haluan :D Olen viimeiset vuodet pitänyt painoani tahallisesti siinä 53-54 kg (olen 160 cm pitkä), koska jos ei ole hoikka on täysin näkymätön miehille. Nyt saa onneksi relata eli veikkaan painoni nousevan siihen, mitä se yleensä ilman kitkuttelua on eli joku 60 <3 AP.

Vierailija
105/144 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 10:21"]Ja vielä, että kyllä mä väitän, että ne tavalliset sitoutumishaluiset miehet on tässä iässä (25+) jo miltei kaikki varattuja. Jäljellä on ne, jotka on juuri eronneet ja kykenemättömiä suhteeseen, sekä ne jotka ei haluakaan sitoutua ellei löydä itselleen parasta naista (eli mua ei ole sellaiseksi laskettu). Olisi pitänyt olla apajilla siinä 18-22 vuosien kohdalla mutta minkäs teet kun elämä ei niin aina mene kuin haluaisi.[/quote]

Olet väärässä. Sitoutumis (eli turvallisuus) haluisimmat miehet alkavat pariutua vasta noin 25 vuoden iässä. Siihen asti he eivät kelpaa kenellekään, koska he ovat normaaleille naisille nyhverönörttejä ja samanluonteiset naiset eivät uskalla aloittaa sukupuolielämää nuorempina, mutta tuossa vaiheessa heillä alkaa olla opiskelut valmiina ja mieleen tulee seuraava askel elämässä, perhe. Ja siihen tarvitaan se mies. 30 iässä naisella on jo kiire ja 35:sena jäljellä on vain jollain tapaa pahemmin sosiaalivammaiset.

Vierailija
106/144 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 10:28"]

Olet väärässä. Sitoutumis (eli turvallisuus) haluisimmat miehet alkavat pariutua vasta noin 25 vuoden iässä. Siihen asti he eivät kelpaa kenellekään, koska he ovat normaaleille naisille nyhverönörttejä ja samanluonteiset naiset eivät uskalla aloittaa sukupuolielämää nuorempina, mutta tuossa vaiheessa heillä alkaa olla opiskelut valmiina ja mieleen tulee seuraava askel elämässä, perhe. Ja siihen tarvitaan se mies. 30 iässä naisella on jo kiire ja 35:sena jäljellä on vain jollain tapaa pahemmin sosiaalivammaiset.

[/quote]

Luitko ollenkaan mitä kirjoitin?

En ole koskaan muunlaisia kuin turvallisuushakuisia, tavallisia miehiä tapaillut. En mitään pleijeripellejä. Minkäs sille voi, jos en noille miehille koskaan kelvannut :D Nyt ne miehet, ketä tapailin ja jonka kanssa ei toiminut ovat pääasiassa jo kihloissa tai ainakin seurustelleet vuosia, jonkun muun mutta ei minun kanssani. 

Vierailija
107/144 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 10:32"]En ole koskaan muunlaisia kuin turvallisuushakuisia, tavallisia miehiä tapaillut. En mitään pleijeripellejä.

Se on mahdotonta sanoa, mikä sinulle on turvallisuushakuista ja mikä ei. Monilla naisilla on ilmiömäinen kyky pettää itseään tässä asiassa. He luulevat turvallisuuhakuiseksi miestä, joka ei ole kaikkein reikäpäisin koheltaja, mutta todellisuudessa he eivät ole noteeranneet mitenkään suurta valtaosaa "nössöinä". Saati sitten niitä oikeasti turvallisuushakuisia.

Minkäs sille voi, jos en noille miehille koskaan kelvannut :D Nyt ne miehet, ketä tapailin ja jonka kanssa ei toiminut ovat pääasiassa jo kihloissa tai ainakin seurustelleet vuosia, jonkun muun mutta ei minun kanssani.

Sitten sinussa on ilmeisesti jokin epäsopivuus pitkä suhdetta ajatellen. Tämä on täydellistä arvailua, mutta ehkä olet jotenkin vaikea luonne. Turvallisuushakuiset miehet haluavat melkein aina helppoa ja ennustettavaa elämää, johon ei kuulu oikutteleva draamakuningatar. Nössähtävä kilpailua välttelevä harmaavarpusnainen pesee noissa peleissä kovin usein kauniit ja seksikkäät kilpasiskonsa, jotka pyrkivät tekemään vaikutuksen olemalla parempia kuin muut. Oletko tarpeeksi tylsä tyyppi?

Vierailija
108/144 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Se on mahdotonta sanoa, mikä sinulle on turvallisuushakuista ja mikä ei. Monilla naisilla on ilmiömäinen kyky pettää itseään tässä asiassa. He luulevat turvallisuuhakuiseksi miestä, joka ei ole kaikkein reikäpäisin koheltaja, mutta todellisuudessa he eivät ole noteeranneet mitenkään suurta valtaosaa "nössöinä". Saati sitten niitä oikeasti turvallisuushakuisia."

Mies, jolla ei ole paljoa vientiä. Hiljaisempi, nörtähtävät kiinnostuksenkohteet ja keskittyy bilettämisen sijaan opiskeluun ja töihin.

"Sitten sinussa on ilmeisesti jokin epäsopivuus pitkä suhdetta ajatellen. Tämä on täydellistä arvailua, mutta ehkä olet jotenkin vaikea luonne. Turvallisuushakuiset miehet haluavat melkein aina helppoa ja ennustettavaa elämää, johon ei kuulu oikutteleva draamakuningatar. Nössähtävä kilpailua välttelevä harmaavarpusnainen pesee noissa peleissä kovin usein kauniit ja seksikkäät kilpasiskonsa, jotka pyrkivät tekemään vaikutuksen olemalla parempia kuin muut. Oletko tarpeeksi tylsä tyyppi?"

Pikemminkin liian tylsä, sovinnainen ja rauhallinen noiden kaltaisille miehille. Noiden miesten tulevat tyttöystävät osoittautuivat pirteiksi, positiivisiksi ja sopivalla tavalla luoviksi naisiksi. Eli olin taas vääränlainen.

Kumma kyllä jos joku on saanut musta draamahakuisen kuningattaren kuvan. Pikemminkin olen naisena juuri se tossukka, jota miehet on pompotelleet miten itseä huvittaa kun en osaa puolustaa itseäni :D Tai no, ennen en osannut. Tästä lähtien välttää nuokin tilanteet kun ei enää aiokaan tapailla ketään.

Vierailija
109/144 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan, voi olla lopulta vaan se, että en ole tarpeeksi kaunis kellekään miehelle. 

Vierailija
110/144 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 10:49"]Ei vaan, voi olla lopulta vaan se, että en ole tarpeeksi kaunis kellekään miehelle. 
[/quote]

Pleijereitä erityisen komeita tai varakkaita miehiä lukuunottamatta se naisen ulkonäkö on todella harvoin mikään kynnyskysymys tai edes kriteeri.

Vierailija
111/144 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyile enemmän äläkä ole tosikko. Miehet tykkää iloisista ja nauravaisista naisista.

Vierailija
112/144 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 10:55"]

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 10:49"]Ei vaan, voi olla lopulta vaan se, että en ole tarpeeksi kaunis kellekään miehelle.  [/quote] Pleijereitä erityisen komeita tai varakkaita miehiä lukuunottamatta se naisen ulkonäkö on todella harvoin mikään kynnyskysymys tai edes kriteeri.

[/quote]

Mun omat kokemukset on aikalailla erilaisia. Eihän miehet suostu edes puhumaan ellei näytä tarpeeksi hyvältä. Jopa arkielämässä kukaan ei avaa edes ovea, ellei näytä niiden mielestä nätiltä. Tiedä sitten missä maailmassa te elätte, mutta tää on mun kokemuksia. 

Vierailija
113/144 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tee mitään väärin, ole oma itsesi. Empaattinen ja luonnollinen. Laita ripsiväriä ja juttele. Välillä ärsyttää, kun lehdet huutavat ohjeita toisen perään, miten mies löydetään, miten tietää onko vakavissaan, miten sitä ja miten tätä. Voihan plaaaaah!

En ole kaunis, laiha, rikas tai muutenkaan erikoinen. En extra-sosiaalinen. Tavis. Olin vuosia täysin sinkkuna, kunnes yli 30-vuotiaana tapasin samanikäisen mieheni Turussa baarissa. Mieskin ihan tavis, ei ole korkeasti koulutettu, mutta hyvä työ ja elämässä kaikki kunnossa. Ei myöskään ole mikään parkettien partaveitsi tai hassunhauska seuramies. Mutta halusi lapsia, niitä tuli ja superhyvä isä onkin. Meidän alku ei ollut mikään love at first sight -tyyppinen pläjäys, vaan tunteet vahvistuivat ja seksi parani (huimasti) ajan kanssa. Nyt 10 v. yhdessä.

Tarinan opetus: niitäkin miehiä on, jotka oikeasti haluavat perustaa perheen ja elää arkea. Toinen opetus:  korkeat vaatimukset alas. Vaikka juttu ei heti tuntuisi olevan se vuosisadan rakkaustarina, anna sille mahdollisuus. Meille ei koskaan tullut mitään kovaa pudotusta onnenhuumasta arkeen, koska järki pysyi päässä koko ajan. Tosin meillä lähes kaikki periaatteet niin rahaa, lapsia kuin asumista ja elämistä koskien osui yhteen. Siinä ehkä salaisuus. Tsemppiä, löydät vielä sen sinulle sopivimman !

Vierailija
114/144 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 10:48"]Mies, jolla ei ole paljoa vientiä. Hiljaisempi, nörtähtävät kiinnostuksenkohteet ja keskittyy bilettämisen sijaan opiskeluun ja töihin.[/Quote]

Yksikö vain? Eivät kaikki tuollaiset miehet halua suhdetta koko ajan. Eivätkä he aina halua kenen kanssa tahansa, vaikka tietävätkin että seuraava mahdollisuus on työn ja tuskan takana. Jos kyse on yhdestä tai muutamasta yksittäistapauksesta, turha siitä on yleistää "miehet eivät halua" -vinguntaa. Yleensä ihmiset joutuvat kokeilemaan kymmeniä suhdevirityksiä ennen sopivan löytämistä.

"Pikemminkin liian tylsä, sovinnainen ja rauhallinen noiden kaltaisille miehille. Noiden miesten tulevat tyttöystävät osoittautuivat pirteiksi, positiivisiksi ja sopivalla tavalla luoviksi naisiksi. Eli olin taas vääränlainen."

Siltä vaikuttaa. Sitten vaan kokeilet seuraavaa. Tylsillekin jurottajanaisillekin on ottajansa, kunhan he eivät halua mieheltä räiskyvää persoonallisuutta, pilvilinnaoptimismia ja sosiaalista huippulahjakkuutta.

"Kumma kyllä jos joku on saanut musta draamahakuisen kuningattaren kuvan."

Sanoin, että se oli pelkkää arvaamista, koska ei sinusta voi saada näiden juttujen perusteella minkäänlaista kuvaa. Älä ota sitä vakavasti.

Vierailija
115/144 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 11:00"][quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 10:55"]

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 10:49"]Ei vaan, voi olla lopulta vaan se, että en ole tarpeeksi kaunis kellekään miehelle.  [/quote] Pleijereitä erityisen komeita tai varakkaita miehiä lukuunottamatta se naisen ulkonäkö on todella harvoin mikään kynnyskysymys tai edes kriteeri.

[/quote]

Mun omat kokemukset on aikalailla erilaisia. Eihän miehet suostu edes puhumaan ellei näytä tarpeeksi hyvältä. Jopa arkielämässä kukaan ei avaa edes ovea, ellei näytä niiden mielestä nätiltä. Tiedä sitten missä maailmassa te elätte, mutta tää on mun kokemuksia. 
[/quote]

Katsoppa kadulla kulkevia pariskuntia ja mieti tätä asiaa. Useimmat ovat ihan normaalin näköisiä. Tätä neuvoahan täällä myös miehille toitotetaan, toimii varmasti myös toiseen suuntaan.

Vierailija
116/144 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 11:00"]Mun omat kokemukset on aikalailla erilaisia. Eihän miehet suostu edes puhumaan ellei näytä tarpeeksi hyvältä.[/Quote]

Nyt vähän reality checkkiä. Mene vaikka johonkin kauppaan ja katsele pariskuntia. Laske paljonko on rumilus- ja tavispareja jokaista missiä ja ammattiurheilijaa kohti. Huomaa myös, että pariskuntien osapuolten ulkonäöissä voi olla yleisesti arvioiden valtavia eroja.

"Jopa arkielämässä kukaan ei avaa edes ovea, ellei näytä niiden mielestä nätiltä. Tiedä sitten missä maailmassa te elätte, mutta tää on mun kokemuksia. "

Elämme sellaisessa maailmassa, että jos joku nainen alkaa vaatia ovien aukomisia tai muuta vanhanaikaista palvontamenoa, ei sen kanssa jutella jos ei ole työn puolesta pakko, vaikka hän näyttäisi miltä. Jotkut keskenkasvuiset playerit voivat yrittää haastaa noita "high maintenance" -tapauksia seksiin, mutta siinä vakka valitsee kantensa.

Vierailija
117/144 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 11:27"]

Nyt vähän reality checkkiä. Mene vaikka johonkin kauppaan ja katsele pariskuntia. Laske paljonko on rumilus- ja tavispareja jokaista missiä ja ammattiurheilijaa kohti. Huomaa myös, että pariskuntien osapuolten ulkonäöissä voi olla yleisesti arvioiden valtavia eroja.

"Jopa arkielämässä kukaan ei avaa edes ovea, ellei näytä niiden mielestä nätiltä. Tiedä sitten missä maailmassa te elätte, mutta tää on mun kokemuksia. "

Elämme sellaisessa maailmassa, että jos joku nainen alkaa vaatia ovien aukomisia tai muuta vanhanaikaista palvontamenoa, ei sen kanssa jutella jos ei ole työn puolesta pakko, vaikka hän näyttäisi miltä. Jotkut keskenkasvuiset playerit voivat yrittää haastaa noita "high maintenance" -tapauksia seksiin, mutta siinä vakka valitsee kantensa.

[/quote]

Tarkennuksena en odota ovien avaamista, mutta se on vaan kerta toisensa jälkeen ällistyttävää, miten erilaista kohtelua saa pelkän ulkomuodon perusteella. Tiedän tämän, sillä olin ennen aikalailla erinäköinen joten se näkymättömyys miehille oli arkipäivää. En koskaan tavoitellut missiulkonäköä, vain sitä etten olisi totaalisen ruma.

Vierailija
118/144 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 11:32"]Tarkennuksena en odota ovien avaamista, mutta se on vaan kerta toisensa jälkeen ällistyttävää, miten erilaista kohtelua saa pelkän ulkomuodon perusteella. Tiedän tämän, sillä olin ennen aikalailla erinäköinen joten se näkymättömyys miehille oli arkipäivää. En koskaan tavoitellut missiulkonäköä, vain sitä etten olisi totaalisen ruma.[/quote]

Niin, saat enemmän huomiota, mutta mietitkö yhtään mitä siellä huomion takana on? Houkutteletko nyt kauniimpana (käsitin, että muutuit siihen suuntaan) enemmän sellaisia miehiä, jotka haluavat samaa kuin sinä?

Minä olen antanut naisten kertoa, että kauniilla voi olla vaikeampaakin löytää miestä, joka kiinnostuu naisesta persoonana. Heitä on, mutta kauneus houkuttaa niin paljon seksin tai pelien tavoittelijoita, että on hyvin vaikeaa ja helposti pettymyksiä tuovaa alkaa seuloa helmiä sonnasta. Rumemmilla suurempi osuus vonkaajista on tosissaan. Etkö sinä ole huomannut mitään sellaista?

Vierailija
119/144 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 15:24"]

Olen kyllä 160 cm. Kiinnosti vain millä ihmeen perusteella 168 cm on joku maaginen raja, sillä sen pituinen nainen ei edes ole vielä pitkä. AP.

[/quote]

Jonkun alemmuudentuntoisen lyhyen ihmisen päähänpinttymä varmaankin vaan.

Vierailija
120/144 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuntemani nainen vetää miehiä puoleensa kuin kärpäsiä, vaikka onkin hieman ylipainoinen, hieman lyhytkin ja muutenkin aivan tavallisen näköinen.

Ja siis hänellä toki on jo (valitettavasti) miesystävä.

Tällä naisella on siis erittäin iloinen ja rempseä luonne ja onkin lähes mahdotonta olla ihastumatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän