Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkunainen kysyy: Mitä teen väärin?

Vierailija
06.09.2014 |

Ongelma on, että suurin osa miehistä kehen tutustun eivät halua mitään vakavaa juuri minun kanssani.

Jos nainen haluaa suhteen, niin mitä pitää muuttaa itsessä, että tulee vakavasti otetuksi miesten silmissä?

Kommentit (144)

Vierailija
121/144 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 11:39"]

Niin, saat enemmän huomiota, mutta mietitkö yhtään mitä siellä huomion takana on? Houkutteletko nyt kauniimpana (käsitin, että muutuit siihen suuntaan) enemmän sellaisia miehiä, jotka haluavat samaa kuin sinä?

Minä olen antanut naisten kertoa, että kauniilla voi olla vaikeampaakin löytää miestä, joka kiinnostuu naisesta persoonana. Heitä on, mutta kauneus houkuttaa niin paljon seksin tai pelien tavoittelijoita, että on hyvin vaikeaa ja helposti pettymyksiä tuovaa alkaa seuloa helmiä sonnasta. Rumemmilla suurempi osuus vonkaajista on tosissaan. Etkö sinä ole huomannut mitään sellaista?

[/quote]

Ennen oli tilanne: kukaan mies ei ollut kiinnostunut. Ei aloitteiden tekemiseen, ei siihen vaikka tein itse niitä. Uusi ulkonäkö: nykyisin ei tarvitse tehdä itse enää mitään, miehiä tarttuu joka paikasta mukaan, mutta silti sama homma lopulta, eli seksiin yes very much, suhteeseen never.

Eiköhän se nyt sitten niin mene, että sekä ulkonäkö että luonne on jotain missä molemmissa menee totaalisen vikaan, kun aiemmin luonnekaan ei kompensoinut puuttuvaa ulkonäköä?

Vierailija
122/144 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 10:48"]

Kumma kyllä jos joku on saanut musta draamahakuisen kuningattaren kuvan. Pikemminkin olen naisena juuri se tossukka, jota miehet on pompotelleet miten itseä huvittaa kun en osaa puolustaa itseäni :D Tai no, ennen en osannut. Tästä lähtien välttää nuokin tilanteet kun ei enää aiokaan tapailla ketään.

[/quote]

Tästä voisi vetää vielä yhden teorian. Voisiko olla, että olet niin ylijoustava ja miellyttämishaluinen, että miehet eivät saa kiinni persoonastasi ollenkaan? Voi olla, että sellainen hajuton ja mauton "kaikki käy" -tyyppi jää jotenkin etäiseksi. Toisaalta tossun alla oleminen voi myös vaikuttaa liian helpolta ja epätoivoiselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/144 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 12:18"]

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 10:48"]

Kumma kyllä jos joku on saanut musta draamahakuisen kuningattaren kuvan. Pikemminkin olen naisena juuri se tossukka, jota miehet on pompotelleet miten itseä huvittaa kun en osaa puolustaa itseäni :D Tai no, ennen en osannut. Tästä lähtien välttää nuokin tilanteet kun ei enää aiokaan tapailla ketään.

[/quote]

Tästä voisi vetää vielä yhden teorian. Voisiko olla, että olet niin ylijoustava ja miellyttämishaluinen, että miehet eivät saa kiinni persoonastasi ollenkaan? Voi olla, että sellainen hajuton ja mauton "kaikki käy" -tyyppi jää jotenkin etäiseksi. Toisaalta tossun alla oleminen voi myös vaikuttaa liian helpolta ja epätoivoiselta.

[/quote]

Olen aina ollut tällainen. Ei mulla naispuoleisten kavereiden kanssa ole ongelmia koskaan ollut, vaikka olenkin tällainen tossuliini. Ihan normaaleja ystävyyssuhteita joissa ei ole ollut mitään valtapelejä vaan ihan normaalia yhdessäoloa ja kaveruutta. Osan kanssa lopettanut yhteydenpidon jos homma ei toiminut tai muututtiin erilaisiksi, eli samaa mitä muillakin ihmisillä kun kasvaa ja kehittyy.

Miesten kanssa ei tällainen vaan tosiaan toimi, mutten oikein osaa itseäni tässä suhteessa muuttaa (tai tuskin pitäisikään yrittää muuttaa).

Vierailija
124/144 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja se vielä, että ei se kerro kauneudesta mitään että joku mies haluaa seksiä. Pikemminkin voi olla se viimeinen vaihtoehto silti ja olla miehelle rumahko, mutta joka kelpaa kun ei muuta löydä.

Vierailija
125/144 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todistaakseni tätä etten ole tosiaankaan tarpeeksi hyvännäköinen kertoo myös se, ettei kukaan mies kenen kanssa olen tapaillut halua nähdä tai tiedostaa olemassaoloani jos nähdään vahingossa jossain joskus jälkeenpäin :D Ilmeisesti olen vaan niin ihan järkyttävännäköinen, ei sille voi mitään.

Vierailija
126/144 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 12:40"]

Todistaakseni tätä etten ole tosiaankaan tarpeeksi hyvännäköinen kertoo myös se, ettei kukaan mies kenen kanssa olen tapaillut halua nähdä tai tiedostaa olemassaoloani jos nähdään vahingossa jossain joskus jälkeenpäin :D Ilmeisesti olen vaan niin ihan järkyttävännäköinen, ei sille voi mitään.

[/quote]

Tuskin tuo ulkonäköön liittyy. Ennemminkin se on varmaan semmoinen awkward moment kun ei oikein tiedä mitä sanoisi. Lisäksi mikäli miehelle on aiemmin tullut yhtään "roikkuva" kuva (joka voi tulla jos on ylijoustava ja miellyttämishaluinen), hänelle voi tulla myös sellainen reaktio ettei ole huomaavinaankaan, kun tulee sellainen vaistomainen väistöreaktio kun ei halua antaa ymmärtää mitään.

Vierailija
127/144 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 12:43"]

[/quote]

Tuskin tuo ulkonäköön liittyy. Ennemminkin se on varmaan semmoinen awkward moment kun ei oikein tiedä mitä sanoisi. Lisäksi mikäli miehelle on aiemmin tullut yhtään "roikkuva" kuva (joka voi tulla jos on ylijoustava ja miellyttämishaluinen), hänelle voi tulla myös sellainen reaktio ettei ole huomaavinaankaan, kun tulee sellainen vaistomainen väistöreaktio kun ei halua antaa ymmärtää mitään.

[/quote]

Ei se ole edes sitä, että ei tiedä mitä sanoisi vaan katsoo hetken ja kääntyy poispäin/teeskentelee ettei huomaa etenkin jos on muiden ihmisten seurassa. 

Vierailija
128/144 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 12:44"]

[/quote]

[/quote]

Ei se ole edes sitä, että ei tiedä mitä sanoisi vaan katsoo hetken ja kääntyy poispäin/teeskentelee ettei huomaa etenkin jos on muiden ihmisten seurassa. 

[/quote]

Juuri tuollaista tilannetta yritin avata aiemmassa viestissäni. En siis mitenkään ymmärtänyt väärin tilannetta. Monesta se on vaan kiusallista ja outoa törmätä johonkuhun, jonka kanssa on ollut jotain juttua mutta ei ole sitten kuitenkaan natsannut.

Vierailija
129/144 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 12:48"]

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 12:44"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Juuri tuollaista tilannetta yritin avata aiemmassa viestissäni. En siis mitenkään ymmärtänyt väärin tilannetta. Monesta se on vaan kiusallista ja outoa törmätä johonkuhun, jonka kanssa on ollut jotain juttua mutta ei ole sitten kuitenkaan natsannut.

[/quote]

Ehkä, ehkä ei. Mutta jos olisin nätti ja kaunis niin ei sillä sisällöllä enää mitään suurempaa väliä miehelle edes olisi.

Vierailija
130/144 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Varatut tekee tota.

Vierailija
131/144 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 12:52"]

[/quote]

[/quote]

Varatut tekee tota.

[/quote]

Varmuudella tiedän, ettei kys. olevat henkilöt ovat olleet vapaina tuossa kohdissa kun ollaan nähty. Ei mulla ole mitään ihmeen aikeita kellekään entiselle miehelle mennä edes puhumaan, mutta kyllä se jotenkin loukkaa kun osoitetaan taas kerran että olin vaan joku turha horatsu jollekin miehelle jonka olemassaolo päättyy kun mies siten päättää.

Vierailija
132/144 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

*ovat olleet siis vapaita, ei varattuja.

Vierailija
133/144 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmuudella tiedän, ettei kys. olevat henkilöt ovat olleet vapaina tuossa kohdissa kun ollaan nähty. Ei mulla ole mitään ihmeen aikeita kellekään entiselle miehelle mennä edes puhumaan, mutta kyllä se jotenkin loukkaa kun osoitetaan taas kerran että olin vaan joku turha horatsu jollekin miehelle jonka olemassaolo päättyy kun mies siten päättää.

[/quote]

Miten voit toisesta ihmisestä tietää varmuudella ettei ole varattu? Ihmisillä voi olla vaikka miten kummallisia suhdekuvioita ja ei niistä kaikki voi tietää. Ellei nyt jossain 10 hengen kyläpahasessa asu.

Vierailija
134/144 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 13:10"]

Miten voit toisesta ihmisestä tietää varmuudella ettei ole varattu? Ihmisillä voi olla vaikka miten kummallisia suhdekuvioita ja ei niistä kaikki voi tietää. Ellei nyt jossain 10 hengen kyläpahasessa asu.

[/quote]

Mulla on omat tietoni. 

Varmaan yhtenä syynä sille, miksi nykyisin en enää edes uskalla lähteä kenenkään kanssa ulos (viimeisen kuukauden aikana on kolme eri miestä pyytänyt ulos, tai siis muka "treffeille"), koska mitäs jos taas käy samalla tavalla kuin ennenkin. Ei vaan jaksa tällaista enää, parempi olla ihan yksin. 

Vierailija
135/144 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 12:52"]Ehkä, ehkä ei. Mutta jos olisin nätti ja kaunis niin ei sillä sisällöllä enää mitään suurempaa väliä miehelle edes olisi.[/quote]

Olisi sillä. Silloin miehet miettisivät sitä sisältöä seuraavana päivänä, alkuhuuman haihduttua tai kun tuntisivat saaneensa sinut rakastumaan. Lue kauniiden naisten valituksia vaikka tällä palstalla ja ota opiksesi.

Jos haluat pysyä sinkkuna, niin sen kun pysyt, mutta jos vain petät noilla höpinöillä itseäsi, teet itsellesi massiivisen karhunpalveluksen psyykkaamalla tuollaisia typeriä ulkonäköasioita. Ulkonäöllä ei ole vakavassa pariutumisessa paljoakaan merkitystä, jos se ei ole missitasoa tai sairaalloisen epämuodostunut. Voit ravata maailman tappiin leikkauksissa ja tahkota naamaasi litrakaupalla pakkeleita ja silti rumemmat vievät ne miehet, joita sinä haluaisit.

Vierailija
136/144 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2014 klo 13:17"]Lue kauniiden naisten valituksia vaikka tällä palstalla ja ota opiksesi.

[/quote]

Valituksia, siis millaisia? Ehkä pitää etsiä haulla kun ei ole osunut vielä silmiin. Oikeassa elämässä kauneudella on vaan etuja, sen avulla saa aseman, jossa vain valitsee parhaiden miesten joukosta mielensä mukaan sen itselleen sopivan. Näin ainakin kun katsonut omaa lähipiiriä.

Vierailija
137/144 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vielä 35plus nykysinkku.

Mun kohdalla kävi niin, että ex-aviomieheni oli sekä varakas, että Player. Ja päivääkään en kadu

Vierailija
138/144 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää katkaisi viestin.t. 35 plus.

Halusin sanoa: Love yourself and good Will follow!!!!

Vierailija
139/144 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävä naisraukka.

Vierailija
140/144 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 16:21"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 16:12"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 16:07"]

Näistä teidän "ohjeista" saa sen käsityksen, että te luulette sinkkunaisen makaavan sakset auki jokaisen miehen alla ja että sinkkuus johtuu siitä ja on siten sinkun oma vika. Miten sitä voi rauhassa tutustua mieheen, kun kaikki ovat sen seksin ja yhden yön jutun perässä? Ja kun tästä "kunniasta" kieltäytyy, se on siinä. Ei tule mitään toisia treffejä.

[/quote]

Ei niitä olisi tullut, vaikka olisikin suostunut seksiin, koska kyseinen mies ei ollut sitoutumassa.

[/quote]

No shit. Siinähän se ongelma onkin, kun niitä muunlaisia miehiä ei löydy. Aikasta hankalaa toteuttaa näitä "ohjeita" rauhassa etenemisestä, kun se ongelma on tuossa.

[/quote]

Meillä meni lähes 5kk ennen kuin miehelläni ja minulla oli seksiä. Ihan Helsingissä tavattiin, 2000-luvulla,  komea mies, nykyään olemme onnellisesti naimisissa ja lapsia. Tuli niitä jatkotreffejä muidenkin kanssa, vaikken koskaan hypännyt edes ensimmäisten viikkojen/kuukausien aikana sänkyyn. 

Oikeanlaisen ja hyvän tyypin kanssa voi tutustua ihan rauhassa ilman niitä pelejä. Toki varmaan he ovat sitten harvassa, en tiedä, eivätkä kaikkien kohdalle osu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi