Sinkkunainen kysyy: Mitä teen väärin?
Ongelma on, että suurin osa miehistä kehen tutustun eivät halua mitään vakavaa juuri minun kanssani.
Jos nainen haluaa suhteen, niin mitä pitää muuttaa itsessä, että tulee vakavasti otetuksi miesten silmissä?
Kommentit (144)
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 16:11"]
Ei ole siis olemassa mitään 'piirejä' joissa suunnilleen jokainen olisi pelimies. Muuta kuin tietysti akkojen tv-sarjoissa.
[/quote]
Kyllä vaan on, jos liikkuu esim. helsingin yöelämässä.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 16:12"]
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 16:07"]
Näistä teidän "ohjeista" saa sen käsityksen, että te luulette sinkkunaisen makaavan sakset auki jokaisen miehen alla ja että sinkkuus johtuu siitä ja on siten sinkun oma vika. Miten sitä voi rauhassa tutustua mieheen, kun kaikki ovat sen seksin ja yhden yön jutun perässä? Ja kun tästä "kunniasta" kieltäytyy, se on siinä. Ei tule mitään toisia treffejä.
[/quote]
Ei niitä olisi tullut, vaikka olisikin suostunut seksiin, koska kyseinen mies ei ollut sitoutumassa.
[/quote]
No shit. Siinähän se ongelma onkin, kun niitä muunlaisia miehiä ei löydy. Aikasta hankalaa toteuttaa näitä "ohjeita" rauhassa etenemisestä, kun se ongelma on tuossa.
Mulla sama ongelma, mutta vika löytyy kyllä ihan omasta itsestäni. Olen muilla elämän osa-alueillakin melko perfektionistinen ja tässäkin suhteessa haluan saada sen "parhaan" miehen. Ja paras mies on minulle se komein, urheilullisin, supliikein ja älyäkin täytyy löytyä. Nämä miehet ovat yleensä niitä, jotka lentävät kukasta kukkaan, koska tarjontaa on niin paljon.
Eli vika on omissa mieltymyksissäni, mutta minua vain etoo mies, joka ei esimerkiksi ole kovin fokusoitunut kuntoiluun, joka taas näkyy niin konkreettisesti ulkonäössä ja olemuksessa kuin elämänasenteessakin.
Olen kertonut sen varmaan ennenkin, mutta sitä ei uskota. Ulkonäöllä saa miehen.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 16:34"]Mulla sama ongelma, mutta vika löytyy kyllä ihan omasta itsestäni. Olen muilla elämän osa-alueillakin melko perfektionistinen ja tässäkin suhteessa haluan saada sen "parhaan" miehen. Ja paras mies on minulle se komein, urheilullisin, supliikein ja älyäkin täytyy löytyä. Nämä miehet ovat yleensä niitä, jotka lentävät kukasta kukkaan, koska tarjontaa on niin paljon.
Eli vika on omissa mieltymyksissäni, mutta minua vain etoo mies, joka ei esimerkiksi ole kovin fokusoitunut kuntoiluun, joka taas näkyy niin konkreettisesti ulkonäössä ja olemuksessa kuin elämänasenteessakin.
[/quote]
Ei kannata valittaa sinkkuudestaan, jos tavoittelee selvästi itseään korkeampitasoista miestä. Kannattaisiko laskea vähän rimaa ja keskittyä niihin asioihin, jotka ovat oikeasti tärkeitä, esim. LUONNE. Kuullostat kyllä todella pinnalliselta ja lapselliselta, ei ihme, jos et löydä fiksua sitoutumishaluista miestä.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 15:50"]
mikä on sun koulutus ja älykkyys?
puhutko myös ns. vakavista asioista vai yritätkö vain miellyttää miestä ulkonäöllisesti? houkuttaisit miehiä jotka hakevat vain panoa eniten.
en kyllä miehenä ymmärrä miten ei voi löytää miehiä jotka olisivat myös vakavalla mielellä liikkeellä. tosi pelimiehiä on vain murto-osa
[/quote]
Valmistun kahden vuoden kuluttua yliopistosta. Tietysti haluan miellyttää miestä ulkoisesti, mutta olen tapaillut vain sellaisia miehiä jotka ovat (oletettavasti) pitäneet ulkonäöstäni minkä lisäksi on ollut tärkeää, että ollaan suunnilleen samalla aaltopituudella arvoissa, mielenkiinnonkohteissa ja keskusteluaiheissa noin ylipäänsä. En näe koulutusta ratkaisevana tekijänä, ihan ammattikoulu - yliopisto -välillä tässä on miehiin tutustuttu.
Noista paikoista missä: työt, netti, osa baareista.
Vielä tarkennuksena, toivottavasti ei nyt näytä siltä, että MINÄ väitän tavanneeni vain pelimiehiä, sillä kuten aiemmin sanoin olen ihan tavallisia miehiä tapaillut jotka eivät juuri minun kanssani halua sitoutua :D Tässä syy miksi koko keskustelun tekeminen ja mitä muuttaa.
> Haluaisin löytää vakavan suhteen.
Täysin ilmeisesti et ole ap, mutta et sitten jaksanut lukea aiempia viestejä edes ollenkaan ? Ennuste onnellisuuden täyttymisesti oikean miehen löytymisen muodossa alkaa näyttäämään nyt jo vähän huonolta...
Haet suhdetta, vaikka ensin pitäisi löytää se mies, jonka kanssa yhdessä on kivaa ja jonka kanssa viihtyy. Mies, josta pidät aidosti. <- lue tuo nyt herrantähden jo uudestaan, ja makustele edes tuota asiaa: miestä, josta pidät aivan aidosti. Mikä on se kohta tuossa lauseessa, mitä et aivan aikuisten oikeasti nyt ymmärrä ?
Se miehiä karkoittava virhe päässäsi on se sana "suhde", kun Sinun pitäisi olla kiinnostunut aidosti ja oikeasti siitä miehestä, ja haluta viettää aikaasi juuri täsmälleen hänen kanssaan. Niin kauan kun siellä pään sisällä pyörii se sana "suhde" ja luulet sen olevan synonyymi sille miehelle, niin nopeaälyinen mies laistaa Sinua kuin karikkoa, koska sehän Sinä silloin olet. Karikko hänen mukavassa elämässään, liki ekoilta treffeilta raskaaksi hankkiutuva naisen näköinen kammotus, joka vain pilaa hänen elämänsä.
Mies haluaa, että nainen haluaa viettää hänen kanssaan aikaa, pitää hänestä ja sekstaileekin hänen kanssaan. Siksi että se sekstailu on kivaa ja tuntuu molemmista mukavalta. Mies haluaa viihtyä seurassasi, että olet hauska ja tasapainoinen ja nimenomaan älykäs. Että teillä on yhdessä mukavaa keskenänne. Mies haluaa, että olet hänen paras kaverinsa. (älykkäällä miehellä asia on oikeasti noin)
Nyt käyt vain kauppaa ulkonäölläsi, ja ulkoisilla avuillasi, ja haluat siitä miehestä jotain toissijaista. Etkä välttämättä edes juuri sitä määrättyä miestä vain ja ainoastaan, vaan kunhan nyt vain jonkin miehen, jonka kanssa saat sen "suhteen". Tavoitteesi ei siis ole sen älykkään miehen silmissä juuri hän itse, vaan jokin maaginen "suhde", joka johtaa siihen avioliittoon (lue: häihin) ja lapseen. Sen jälkeen sillä miehellähän ei olekaan enää mitään varsinaista käyttöä, kunhan tuo vain palkkarahat kotiin eikä jätä huusholliin näkyvillä olevia merkkejä itsestään.
Jos et nyt kerta selittämällä tajua tätä asiaa, vaan jankaat vain siitä viattomasta ulkonäöstäsi ja tiimalasi vyötäröstäsi, niin kaikki oikeasti fiksut miehet ovat Sinulta aivan poissuljettuja tapauksia. Löydät jonkun tampion joka antaa kusettaa itseään, ja jolle Sinä itse olet sen miehen elämän suurin karikko, mihin hän omasta tyhmyydestään johtuen oman elämänsa ajaa. Siinä on silloin muuten vakka kantensa valinnut.
Onko tämä nyt ihan todellakin näin jumalattoman vaikea asia ymmärtää ?
Jokainen star trekkiä katsonut mies suorastaan unelmoi löytävänsä naisen näköisen huippuälykkään avaruusolennon, joka haluaa kuitenkin esim. seksiä juuri hänen kanssaan, ja jonka kanssa on kivaa myös seikkailla ja pelastaa maailma. Olennon, jonka kanssa on mukavaa. Olennon, joka ei juonittele tai käy jatkuvasti "kauppaa" itsellään ja sillä muka erinomaisella viehättävyydellään. (Viehättävyydellä, joka on naistenlehtiä kirjoittavien naisten kynästä lähtöisin oleva kollektiivinen harha.) Olennon, joka ei ole jatkuvasti valheellinen, koska todellisuudessa haluaakin miehen sijasta jonkin perhanan "suhteen" ja mitä ilmeisimminkin ihan vain siksi, koska muillakin naisilla sellainen tuntuu olevan.
Se on se MIES jota pitää aidosti haluta ja jota pitää aivan aidosti rakastaa, että voisi saada sen parisuhteen. Jos tuo ensimmäinen ehto ei täyty, tiedossa ei ole parisuhde, vaan tapauksesta riippuen muutaman vuoden tai loppuelämän mittainen helvetti ja kujanjuoksu, josta jää käteen vain onnettomuutta ja katkeruutta kaikille, jotka tuohon säälittävään näytelmään sattuivat osumaan osallisiksi. Ettekö te tunneälyn kiistattomat mestarit ihan aikuisten oikeasti edes ymmärrä tätä asiaa ? Tämähän on ihan selvää aivan kaikille vähintään keskitason järjenjuoksulla varustetuille miehille. Älykkäät naiset nappaavat noista sitten ne parhaat, ja muut joutuvat tyytymään siihen mitä jää jäljelle.
Mies käyttää seksiä mittarina sille, kuinka paljon hänestä pidetään. Se on tasan juuri noin tuo asia. Enemmän seksiä = enemmän pitämistä, vähemmän seksiä = vähemmän pitämistä. Siksi se seksi on siinä alussakin aika tärkeä asia, ja seksin loppuminen miehelle tarkoittaa myös niiden tunteidenkin loppumista. Sillä sitähän se tarkoittaa, jos asiaa katselee aivan yltiö rehellisesti. Ei seksi oikeasti ole mitään erillistä akrobatiaa, vaan se on osa sitä keskinäistä rakkautta. Mittari on siis hyvä. Sen mittarin olemassaolosta ei voi myöskään äänestää, se vain ON niin tuokin asia, koska siltä se miehistä nyt vain tuntuu.
Se, että on kaunis ja viattoman näköinen kasvoiltaan, tai että on tiimalasi vyötärö... sillä ei pärjää kuin siinä ensimmäisen tutustumis askeleen aikana. Sen jälkeen naisen sielu ja naisen tavoitteet tulevat kyllä näkyviin, jos niitä osaa katsoa, ja älykäs mies kyllä osaa. Sen jälkeen jos saatu mielikuva ei miellytä, mies haihtuu. (aamulla siis tietenkin, ettei ilta nyt ihan kokonaan hukkaan mene.) Hän näkee nimittäin sen karikon ja mahdollisen parisuhde helvetin. Mies haihtuu koska näkee aamulla naisen joka ei edes näe häntä miehenä ja hänenä itsenään, vaan jonain "suhteena", jota vain jotenkin halutaan, koska toisillakin on sellainen parisuhde ja "se nyt vain kuuluu asiaan". Tuollaista naista epämiellyttävämpää olentoa ei kertakaikkiaan vain ole, eikä kenenkään älykkään miehen tuollaiseen naiseen tarvitse tyytyä. Aivan kuin kenenkään naisen ei tarvitse tyytyä mieheen, joka näkee hänet vain kotitalouskoneena ja passaavana piikana ja sopivana äitinä jälkikasvulleen. Pidän vähän kummallisena, ettei näitä asetelmia nähdä analogioina tosilleen, sillä sitähän ne ovat.
Kun nainen sen yhteisen ajanviettämisen ja viihtymisen sijasta alkaa soveltaa mieheen jonkinlaista esterataa, mies tietää heti että häntä mitataan kuin hevosta, ja hevosta mitataan siksi että siitä saataisiin jotain hyötyä. Naisen tavoitteena on siis sen miehen sijasta se hyöty, lähinnä arvo parisuhde markkinoilla ja miehen sosiaalisen aseman mukaan tuoma status etc etc etc.
Mitäpä luulette, miten älykäs mies tuossa tilanteessa alkaa toimimaan ? Varsinkin kun älykäs mies oikeasti tietää, että hänen sosiaalisen vaihtoarvonsa parhaat päivät ovat vielä vasta edessäpäin, ja sen toisen osapuolen vaihtoarvo alkaa säälimättömästä vain laskea, ja tilanne on kuin deflaatiossa ikään ? Nainen joka tarjoaa miestä kohtaan julmia mittareita, ei yleensä tajua, että myös häneen niitä voidaan soveltaa aivan samalla tavoin...
Oikeasti älykäs mies ei kyllä sorru moiseen käytökseen. Älykäs mies kun ei nimittäin vihaa naisia. Ei edes alitajuisesti.
Eli: Se homma lähtee kyllä siitä keskenään yhdessä viihtymisestä ja siitä, että tuntuu siltä, että haluaa nähdä vielä toisenkin kerran. Näistä "pitää toimia ja testata nopeasti, ettei aikaa kulu hukkaan" -naisista on kerrottu miesten saunailloissa aivan herttaisia tarinoita, joita voi ymmärtää vain sellainen mies, joka on kyseisen testaamisen kohteeksi joutunut, ja tämän testaamisen myös pystynyt havaitsemaan, ja tästä jopa hiukan iloitsemaankin. - Sen mitä nyt noilta kauhun väristyksiltään on pystynyt sitä iloitsemista tekemään.
-.-
69 viestiin: yksi ongelma mulla varmaan juuri ulkonäöllä kaupankäyminen. Jotenkin se, että pitää näyttää hyvältä on iskostunut mulle niin hyvin, etten ole jaksanut miettiä välillä tarpeeksi sitä sopiiko jonkun kanssa oikeasti yhteen...Silloin sitä keskittyy niin paljon siihen, että näyttääkö riittävän hyvältä miehelle että unohtaa miten parisuhteeseen (eikä seksiin) tarvitaan paljon muutakin.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 16:40"]
Olen kertonut sen varmaan ennenkin, mutta sitä ei uskota. Ulkonäöllä saa miehen.
[/quote]
Varmaan kun ei ole totta? Pikemmin väittäisin, että jos on todella kaunis ja hyvännäköinen on entistä vaikeampaa löytää mies, joka on kiinnostunut naisen sisällöstä. Taviksena on kuitenkin suhteellisen helppoa kun tietää että jos joku kiinnostuu, niin varmaankin se on aitoa.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 17:04"]
69 viestiin: yksi ongelma mulla varmaan juuri ulkonäöllä kaupankäyminen. Jotenkin se, että pitää näyttää hyvältä on iskostunut mulle niin hyvin, etten ole jaksanut miettiä välillä tarpeeksi sitä sopiiko jonkun kanssa oikeasti yhteen...Silloin sitä keskittyy niin paljon siihen, että näyttääkö riittävän hyvältä miehelle että unohtaa miten parisuhteeseen (eikä seksiin) tarvitaan paljon muutakin.
[/quote]
Tuo on ihan hullun raskas luonteenpiirre, sekä naisilla, että miehillä.
Tuon takia monet on mielummin tavallisen näköisen miehen/naisen kanssa, kuin tosi hyvännäköisen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 17:08"]
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 17:04"]
[/quote]
Tuo on ihan hullun raskas luonteenpiirre, sekä naisilla, että miehillä.
Tuon takia monet on mielummin tavallisen näköisen miehen/naisen kanssa, kuin tosi hyvännäköisen kanssa.
[/quote]
Onko noin vai? Tosin en mä sano itseäni että olisin hyvännäköinen, yritän vain näyttää siltä.
En muista koska joku mies olisi kehunut mun luonnetta...Vain ulkonäköä kehutaan aina. Kertookohan tämä sitten sen, missä mulla menee pieleen tää juttu?
Kyllä liian värikäs seksuaalihistoria karkottaa ne vakavaa suhdetta etsivät miehet nopeasti. Sori vaan, naiset.
Jos tapailemasi mies saa selville, että tunteekin jonkun entisen yhden yön hoitosi, päättyy tapailu yleensä nopeasti. Mies ei halua tuttujensa polkemaan naikkosta vaimokseen, jos voi itse jollain tavalla asiaan vaikuttaa.
74, tuossa voi kyllä olla perää. Niitä neitsyitäkin halutaan ilmeisesti juuri siksi, ettei pääse syntymään vertailua. Kaikkihan menee silloin lävitse, kun verrokki puuttuu...
Se sitten tietty eri asia, mitä mieltä itse kukin on tuollaisesta touhusta. Toivottavasti internetin leviäminen hiljalleen pakolla sivistää maailman.
Kannattaa ottaa sellainen tosimiehen asenne, että kyllähän sitä kestää vertailun ketä ja mitä vastaan tahansa. Onhan se lisäksi vielä tottakin.
Älkää jaksako vauhkota noista yhden yön jutuista, kun niitä ei kaikilla (ap:kin lukien) ei ole.
Ei minusta kyllä kukaan normaali aikuinen enää odottele liki puolta vuotta. Jos saadakseen miehen pitäisi ensin pihdata seksiä miltei puoli vuotta vain todetakseen, että on ihastunut mieheen, mutta seksi on totaalista paskaa niin olen sitten sinkkuna mieluummin.
Mulle tulee 28:n ja 69:n kirjoituksesta mieleen, että minä olen miesten mielestä juonitteleva ämmä. Olen vähän liian tunteellinen. Kun ihastun, haluan katsella tilannetta rauhassa, enkä pysty seksiin ennen parisuhdetta. Miehillehän se olisi tietysti kaikkein mukavinta, että nainen avaa haaransa heti, on aina mukavaa seuraa, ei "vaadi" mitään ja on poissa tieltä, kun mies ei kaipaa seuraa. Näin päätyy hyväksikäytetyksi, kun omia haluja ei saa olla. Mies ei halua parisuhdetta, jos en anna heti seksiä ja minä en halua seksiä ennen sitoutumista vaan haluan tutustua ensin. Seurauksena jään sinkuksi. Avioliitto ja farmariauto ei ole mielessäkään, olen 20-vuotias.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 19:40"]Joko takerrut heti alusta liikaa, et ole ollenkaan itse aktiivinen tai sitten tapailet vain pleijereitä.
[/quote]
Melkein kaikki ovat pleijereitä, jopa sellaiset, joista ei IKINÄ ulkonäön tai luonteen perusteella uskoisi.
Jos kaikki miehet, jotka valehtelevat tai esittävät vain saadakseen seksiä lasketaan plejereiksi, niin eipä muunlaisiin tule edes tavatuksi.
Ap täällä vielä, kiitos kaunis neuvoista, pohdin asiaa viikonlopun yli ja tää "yrittäminen" jäi nyt tähän. Toivotaan, että sinkkuna yksin on rennompaa kuin haaveilla parisuhteesta jota ei saa ;D
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 16:07"]
Näistä teidän "ohjeista" saa sen käsityksen, että te luulette sinkkunaisen makaavan sakset auki jokaisen miehen alla ja että sinkkuus johtuu siitä ja on siten sinkun oma vika. Miten sitä voi rauhassa tutustua mieheen, kun kaikki ovat sen seksin ja yhden yön jutun perässä? Ja kun tästä "kunniasta" kieltäytyy, se on siinä. Ei tule mitään toisia treffejä.
[/quote]
Ei niitä olisi tullut, vaikka olisikin suostunut seksiin, koska kyseinen mies ei ollut sitoutumassa.