Sinkkunainen kysyy: Mitä teen väärin?
Ongelma on, että suurin osa miehistä kehen tutustun eivät halua mitään vakavaa juuri minun kanssani.
Jos nainen haluaa suhteen, niin mitä pitää muuttaa itsessä, että tulee vakavasti otetuksi miesten silmissä?
Kommentit (144)
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 22:02"]
Ei pidä haluta suhdetta. Pitää toimia niin että aloite tulee mieheltä, tai siis että mies luulee olevansa se aloitteen tekijä.
[/quote]
Niinhän mulla aivan kaikki jutut menikin, eli ei se mitään kerro. AP.
Olet nuori vielä. Ei ole vain oikeanlainen mies osunut kohdalle. Pyri nauttimaan elämästäsi tällaisena kuin se nyt on. Hyvin todennäköisesti sopiva mies kohdalle osuu, jos olet avoin mahdollisuuksille. Ei haittaa, vaikka siihen menisi 5 tai 10 vuotta.
Olet niin nuori, että ikäisesi miehet eivät vielä kaikki oikein ole vakava suhde -iässä. Varsinkaan nykyaikana, kun sinkkuuden ja sarjarakastajuuden ilosanomaa toitotetaan joka puolella.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 22:12"]
Olet niin nuori, että ikäisesi miehet eivät vielä kaikki oikein ole vakava suhde -iässä. Varsinkaan nykyaikana, kun sinkkuuden ja sarjarakastajuuden ilosanomaa toitotetaan joka puolella.
[/quote]
Suurin osa kavereista on vuosia kestäneissä parisuhteissa, noin hieman alle puolet on jo kihloissa ja menossa naimisiin parin vuoden sisällä =)
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 22:14"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 22:12"]
[/quote]
Suurin osa kavereista on vuosia kestäneissä parisuhteissa, noin hieman alle puolet on jo kihloissa ja menossa naimisiin parin vuoden sisällä =)
[/quote]
Kaveripiirisi on aikaisin sitoutuvaa sorttia, suurin osa ei silti enää ole.
Kyllä pisti silmään tuo kirjoitus, missä on 5kk oltu ennenkuin on menty sänkyyn. Miten pystyy olemaan, jos on löytänyt jonkun ihanan? Ja miksi pitää niin kauan odottaa, aikuisten ihmisten? Ehkäisyn hoitaminen kuntoon (esim. hormonaalinen ehkäisy) vie aikaa, mutta ei herranjumala puolta vuotta. Tulee mieleen, että onko jotain epäluottamusta ollut.
Jos mies ei yrittäisi seksiä kanssani vaikka kuukauden jälkeen niin minä loukkaantuisin. Ystävät ei pane keskenään, mutta seurustelevat parit kyllä.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 22:26"]
Kyllä pisti silmään tuo kirjoitus, missä on 5kk oltu ennenkuin on menty sänkyyn. Miten pystyy olemaan, jos on löytänyt jonkun ihanan? Ja miksi pitää niin kauan odottaa, aikuisten ihmisten? Ehkäisyn hoitaminen kuntoon (esim. hormonaalinen ehkäisy) vie aikaa, mutta ei herranjumala puolta vuotta. Tulee mieleen, että onko jotain epäluottamusta ollut.
Jos mies ei yrittäisi seksiä kanssani vaikka kuukauden jälkeen niin minä loukkaantuisin. Ystävät ei pane keskenään, mutta seurustelevat parit kyllä.
[/quote]
Olen samaa mieltä. Ei seksin pitäisi olla mitään glorifioitavaa mitä pihdataan kun siltä tuntuu. Itse jos näen vielä joskus jotain kiinnostavaa miestä niin harrastan seksiä kun tuntuu oikealta, heti tai sitten en missään vaiheessa.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 13:22"]
Aito nainen menee aina. Sellainen, joka on oma itsensä eikä hirveästi esitä mitään.
Tämän vuoksi monella vähemmän kauniilla tai pulskallakaan naisella ei ole ongelmia löytää miehiä.
[/quote]
Vai näinkö on! no lähes kaikki minun tuntemani suhteissa olevat naiset ovat enemmän tai vähemmän omituisia ja epäaitoja, tässä tulee:
nainen 1. on sellainen että harrasti paljon yhden yön juttuja lukuisten eri miesten kanssa, myös poikaystävänsä kaverien kanssa, ilmeisesti muutti "hieman" käytöstään ja hankki uuden vakikumppanin ja toivottavasti on muuttunut.
Nainen 2. on jossain on-off suhteessa poikaystävänsä kanssa. Nainen pettää ja bilettää minkä kerkiää, mutta kaipaa silti myös arkea jaettavaksi yhden kumppanin kanssa. Tykkää meikata ja pukeutua "rajusti" ja seksikkäästi baariin muita miehiä varten, kun taas kotonaan vakikumppanin kanssa löhöilee pyjamassa ilman meikkiä. Itse en tätä ymmärrä mutta jokainen tyylillään. Aitous näistä kumminkin aika kaukana?
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 12:43"]
Ei minusta kyllä kukaan normaali aikuinen enää odottele liki puolta vuotta. Jos saadakseen miehen pitäisi ensin pihdata seksiä miltei puoli vuotta vain todetakseen, että on ihastunut mieheen, mutta seksi on totaalista paskaa niin olen sitten sinkkuna mieluummin.
[/quote]
Vai niin. No mitäs mieltä olette tästä kun malli Adriana Lima odotti avioliittoon asti kunnes harrasti ekan kerran seksiä? niin että onko sekin sitten tyhmää nykypäivänä? minun mielestäni ei, jokainen saa tehdä kuten parhaaksi näkee, vaikka ei olisikaan uskonnollinen. Itse tunsin yhden naisen joka aina itki minulle sitä että tutustuu vain pettäjiin ja sitten miehet hylkäävät hänet. No lopulta nainen löysi itselleen pitkäaikaisen vakikumppanin kun pihtasi 3 kuukauden ajan, suositteli tätä muillekin. En sitten tiedä johtuiko suhteen toimivuus tuosta, vaiko ei. Mutta luulisi että pelkkää seksiä hakeva pelimies lähtisi jo parissa viikossa kävelemään, jos ei onnistuisi saamaan haluamaansa. Itse tapasin yhden pelimiehen joka piti tuon naisen miesystävää "homona ja tyhmänä" kun odotti naiselta seksiä tuon 3kk ajan. No pelimieheksihän se minun tapaamani mies paljastuikin että niin, itse kyllä arvostan niitä jotka jaksavat odottaa! vaikka jokainen tehköön miten parhaaksi kokee.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 22:02"]
Ei pidä haluta suhdetta. Pitää toimia niin että aloite tulee mieheltä, tai siis että mies luulee olevansa se aloitteen tekijä.
[/quote]
kyllä se vähän näin menee.
Itse olen huomannut sen että jos yritän kirjoittaa usein niin mies kun mies jossain vaiheessa kyllästyy eikä vastaa, ovat yleensä niitä epäluuloisia miehiä jotka luulevat että kaikki nettitreffinaiset ovat feikkihuijareita tai sitten ovat pelimiehiä joita ei kirjoittelu kiinnosta. Olen kysynyt kysymyksiä joihin ei kovin monikaan vaivaudu vastaamaan. Molempia on joukkoon mahtunut: pelureita ja epäluuloisia miehiä. Jostain kumman syystä eniten vastauksia ja kiinnostumisia tulee ulkomaalaisilta, eri uskontoa edustavilta miehiltä ja minua kun ei sellaiset kiinnosta koska en halua vaihtaa omaa uskontoani johon jotkut pyrkivät. Tästäkin on jo kokemusta mutta uskontoani en vaihda.
Ehkä sisimmässään miehet (ja naisetkin) arvostavat aitoutta, mutta kun se ei päälle päin näy, niin ulkonäkö vaikuttaa aika lailla.
Laitetaan vetävän näköinen gimma vaikka baariin tai minne vaan "tyrkylle" ja sama juttu Aidolle naiselle. Kumpiko saa enemmän iskuyrityksiä? Varmaan se hyvännäköinen. Kun tarjontaa sitten on, niin senkun valkkaa sieltä itselleen parhaimmain. Aito nainen joutuu tyytymään siihen kenet saa. Valitsemaan tukin pääsee. Kauniimpi voi myös kerta toisensa jälkeen "hukkua" näihin iskuyrityksiin ja kun tarjontaa kerran on, niin aina löytyy joku. Pinnallista, mutta se on se alku sellaista.
Kumpi sitten parisuhteessaan onnistuu, on ihan toinen juttu. Ehkä kumpikin. Ehkei kumpikaan.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 22:43"]
Vai niin. No mitäs mieltä olette tästä kun malli Adriana Lima odotti avioliittoon asti kunnes harrasti ekan kerran seksiä? niin että onko sekin sitten tyhmää nykypäivänä? minun mielestäni ei, jokainen saa tehdä kuten parhaaksi näkee, vaikka ei olisikaan uskonnollinen. Itse tunsin yhden naisen joka aina itki minulle sitä että tutustuu vain pettäjiin ja sitten miehet hylkäävät hänet. No lopulta nainen löysi itselleen pitkäaikaisen vakikumppanin kun pihtasi 3 kuukauden ajan, suositteli tätä muillekin. En sitten tiedä johtuiko suhteen toimivuus tuosta, vaiko ei. Mutta luulisi että pelkkää seksiä hakeva pelimies lähtisi jo parissa viikossa kävelemään, jos ei onnistuisi saamaan haluamaansa. Itse tapasin yhden pelimiehen joka piti tuon naisen miesystävää "homona ja tyhmänä" kun odotti naiselta seksiä tuon 3kk ajan. No pelimieheksihän se minun tapaamani mies paljastuikin että niin, itse kyllä arvostan niitä jotka jaksavat odottaa! vaikka jokainen tehköön miten parhaaksi kokee.
[/quote]
En vaan jaksa mitään pihtailuja, kukin tehköön tietysti itse mitä huvittaa. Pisin aika itsellä ollut miltei 2 kk (miehen kanssa joka myös osoittautui seksin perässä olleeksi), ja musta vaan turha tosiaan tuhlata aikaa siihen, että ei harrasta seksiä vaikka kumpikin selvästi haluaisi.
Jos homma toimii niin se toimii meni sänkyyn missä vaiheessa tahansa. AP.
Olen mennyt sänkyyn sekä ensimmäisenä iltana että noin kahden kuukauden jälkeen. Suhteisiin ei vaikuttanut millään tavalla. Molemmat pitkiä ja hyviä suhteita. Tuo 2kk odotus oli sen miehen vuoksi, kun häntä niin jännitti (oli ujo). Muistan, että hänen kanssaan suhteessa ei ollut sellaista intohimoa, mitä oli toisessa suhteessa. Intohimo jotenkin laantui, kun ei päässyt niissä ensikosketusten huumassa riisumaan toista.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 12:43"]Ei minusta kyllä kukaan normaali aikuinen enää odottele liki puolta vuotta. Jos saadakseen miehen pitäisi ensin pihdata seksiä miltei puoli vuotta vain todetakseen, että on ihastunut mieheen, mutta seksi on totaalista paskaa niin olen sitten sinkkuna mieluummin.
[/quote]
No sitten en ole normaali. ;)
En koe "pihdanneeni" tai "pelanneeni" yhtään sen enempää kuin jos olisin mennyt sänkyyn ensimmäisillä treffeillä vain "päästäkseni toisille treffeille". Meillä suhde eteni omalla painollaan, kaikessa rauhassa. Seksuaalinen jännite oli siellä koko ajan taustalla, mutta ystävyyden kautta etenimme. Itse asiassa odotus voi olla osa nautintoa, ja näinkin pitkässä parisuhteessa jälkikäteen katsellen se vajaa puolivuotinen on loppujen lopuksi aika lyhyt aika.
Ja toki jos seksi olisi ollut järkyttävän huonoa, olisi sitä voinut ryhtyä taas sinkuksi sen 5 kk:nkin jälkeen.
Tarinani sanomani ei ollut että pihdatkaa pelaamisen ilosta. Vaan ihan yksinkertaisesti se, ettei kaikkien miesten kanssa suinkaan tarvitse mennä sänkyyn ensitreffeillä vain päästäkseen toisille treffeille.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 22:46"]
Ehkä sisimmässään miehet (ja naisetkin) arvostavat aitoutta, mutta kun se ei päälle päin näy, niin ulkonäkö vaikuttaa aika lailla.
Laitetaan vetävän näköinen gimma vaikka baariin tai minne vaan "tyrkylle" ja sama juttu Aidolle naiselle. Kumpiko saa enemmän iskuyrityksiä? Varmaan se hyvännäköinen. Kun tarjontaa sitten on, niin senkun valkkaa sieltä itselleen parhaimmain. Aito nainen joutuu tyytymään siihen kenet saa. Valitsemaan tukin pääsee. Kauniimpi voi myös kerta toisensa jälkeen "hukkua" näihin iskuyrityksiin ja kun tarjontaa kerran on, niin aina löytyy joku. Pinnallista, mutta se on se alku sellaista.
Kumpi sitten parisuhteessaan onnistuu, on ihan toinen juttu. Ehkä kumpikin. Ehkei kumpikaan.
[/quote]
Juu ehkä se menee irl noin, mutta ei netissä. Netissä kauniit naiset saavat koko ajan syytöksiä että ovat miehiä ja käyttävät jonkun julkkiksen/mallin varastettuja kuvia. Se voi tuntua aika ikävältä syytökseltä jos ei ole totta! ja mielestäni ne tavallisen näköiset ja perusnätit saavat kyllä huomiota ja naimisiin asti haluavia miehiä, kun taas miehet ajattelevat että kauniit saavat kenet tahansa eivätkä luota niin paljoa ja siten eivät sitten jaksa kiinnostua aidosti. Joillain miehillä on myös niin huono itsetunto etteivät he halua/uskalla hankkia kumppaniksi kaunista naista joka voi olla pinnallinen, koska he tuntevat jotain alemmuudentunteita, mikä on ikävää, koska silloin jää myös tutustuminen väliin. Pelimiehet kiinnostuvat kauniista naisista ja jäävät pitkiksikin ajoiksi piirittämään kauniita, koska heille on jokin saavutus saada kaunis edes hetkeksi. Ja silloin myös kaunis voi tuntea itsensä rumaksi, kelpaamattomaksi ja vääräksi kaikille. Tällainen kokemus itsellä.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 14:22"]
No minä yli 50-kymppisenä miehenä yritän nyt sitten vastata. Ja kyllä, kaipa minä olen sellainen alfa, roikuskelen täällä vain ikävissäni ja uteliaisuuttani, kun vaimo on pitkällä työmatkalla. (se toinen vaihtoehto olisi siivota autotallia ja leikata nurmikko.)
Vaikutat vähintään keskivertoälykkäältä naiselta päätellen kirjoittamistyylistäsi, joten asian voi siis selventää. Mennään semantiikkaan eli sanojen merkitykseen. Sinä haet suhdetta, ja ongelmana on se, että sinun pitäisi hakea sitä miestä. Jos hakee suhdetta, sitä hakee silloin vain jotain, mitä siitä miehestä seuraa. Sama kuin mies hakisi hyvää äitiä tuleville lapsilleen, hyvää ruuanlaittajaa, tai muuten vain kätevää keittiöpiikaa. Tajusitko ?
Ei voi olla itsetuntoista ja älykästä miestä, joka itse tienaa omat rahansa ja hoitaa omat asiansa, ja joka tuollaiseen "halutaan suhdetta" kuvioon sortuu. Se on tosiaan vähän sama, kuin mies houkuttelisi laadukasta naista "paikalla hellan ja nyrkin välissä" ja noin niin kuin muuten sitten lähinnä pitämään turpansa kiinni. En usko, että kyseinen lähestymistapa olisi kovin menestyksellinen. Miksi älykkäätkin naiset luulevat, että tuo lähinnä vain vastenmielinen asetelma toimisi jotenkin toisin päin ?
Haluamalla "suhteen" sitä saa kiinni vain sen täällä kammotun "alemman tason" miehen, joka ei edes tiedä mitä sana semantiikka tarkoittaa, ja joka lähinnä luulee saavansa jatkossa takuu varmasti vain pipsukkaa, kun sitähän se parisuhde sellaiselle miehelle vain tarkoittaa. Eikö ?
Lienee selvää, että jatkossa on tiedossa silloin ristiriitoja ? Nainen haluaa suhteen, ja mies haluaa pipsukkaa, mutta kumpikaan ei aivan oikeasti ja syvällä sydämessään halua toisiaan. Koska halun kohde on jokin muu kuin täsmälleen se toinen, niin sen toisenhan voi siitä kuviosta helposti vaihtaa vaikka parempaan ? Eikö ?
Tämä nyt ihan oikeasti kuulostaa kummalta, mutta ne miehet ovat ihan oikeasti yksilöitä, ja paremmat niistä ovat vieläpä aika romanttisiakin. Paikka toisen viulun soittajana orkesterissa "äiti ja lapsi ja hyvät ulkoiset kehykset" ei välttämättä oikein houkuttele. Sanotaanko näin, ettei siinä välttämättä tunne itseään oikein rakastetuksi. Petetyksi ennemminkin.
No... mitäpä minä näistä oikeasti tiedän, osasin itse vältellä aikoinaan kaikki tuollaiset kuviot. Olen vain sivusta tehnyt havaintoja ystävä ja tuttavapiiristä, ja siellä meno on ollut todella surkeaa, vaikka kaikilla ovat olleetkin taloudellisesti asiat hyvin. Raha ei tuo onnea, se on se keskinäinen kunnioitus ja arvonanto, joka tuo onnea. Onnea on se, kun pitää itseään onnekkaana sen toisen olemassaolon vuoksi. En toki ole niin besserwisseri, etten tajuaisi rahan arvoa. Kun köyhyys astuu ovesta sisään, lentää rakkaus ikkunasta ulos, kuuluu se vanha sanonta.
Ilman oikeaa rakkautta ihmisellä ei ole tässä elämässä mitään. Tuo on näemmä niin katkerasti totta. Todennäköisyys löytää se "oikea" on valitettavasti aika pieni, ja yhä huonommaksi se menee, kun aika kuluu. Ihmisen elämässä kaikella on aikansa ja paikkansa, niin opiskelulla kuin sillä parinmuodostuksella. Sen jälkeen mahdollisuudet alkavat tasaisesti laskea alaspäin. Tuo ei saa kuitenkin olla syy panikointiin, koska persiilleen mennyt valinta ihmissuhteissa on kuitenkin se ihmisen elämän pahin konkurssi. Pysy nirsona, mutta katso meitä miehiä lavealla silmällä. Minusta hyvä miehiä on paljonkin enemmän kuin tätä palstaa satunnaisesti lukiessa voisi luulla. Täällä syntyy harhakuvia todellisuudesta, samoin kuin esim. sanomalehtiä lukiessa voi vajota uskomaan, että maailma on aivan persiillään oleva paikka. Ei se ole. Eikä siitä tule, kun se on kuitenkin meistä itsestämme kiinni sekin asia.
Korjaa siis nyt se semanttinen virhe, ja ala sen suhteen sijasta etsiä sitä MIESTÄ, omaa kultasiitintäsi ja kädellisten urosten varsinaista mahtisonnia. Kun katsot hyvää miestä tuollaisilla silmillä, niin hän katsoo mahdollisesti Sinua takaisin samanlaisin silmin. Älä tee sitä virhettä, että otat siitä miehestä kiinni kuin rievusta, ja alat taputtelemaan häntä omassa päässäsi olevaan kehykseen nimeltä "suhde, avioliitto, lapsi, talo, farmariauto, ... " nimittäin tuosta ei tule yhtään mitään. Koko tuollainen temppukin on tuomittu epäonnistumaan. Tuollaista tekevät pikkuovelat naiset, jotka luulevat, ettei mies tuota tajua. No, maailma on oikeudenmukainen paikka... he saavat sellaisia miehiä, jotka antavat tuollaisten ikävien asioiden tapahtua itselleen. Hankkiihan osa naisista itselleen sen hakkaajamiehenkin, kun tämmöinen voi vaikuttaa jotenkin miehekkäältä ja turvalliselta.
Toivotan onnea nimenomaan se oikean miehen hakuun. Se parisuhde tulee sitten kun se tulee, jos se on tullakseen. Ilman sitä oikeaa miestä ensin sitä parisuhdetta ei voi tulla.
-.-
[/quote]
Hyvä kirjoitus, mutta tuo väittämä, että ilman rakkautta, ilmeisesti kirjoittaja tarkoittaa juuri kumppanirakkautta, ei ole mitään. Mutta onhan täällä elämässä vaikka mitä ilman sellaista rakkautta. Itse olen pettynyt miessuhteissani pahan kerran ja nyt olen miehistä vapaa. On ihanaa olla vapaa rakastumisista ja rakkaudesta. Voi keskittyä rauhassa kaikkeen kiinnostavaan. Mielestäni rakkaus on aivan yliarvostettua nykymaailmassa, siis juuri tuollainen kumppanirakkaus. Kun rakastuu ns. pahaan ihmiseen, esim. persoonallisuushäiriöiseen, elämästä tulee sen rakkauden takia pieni helvetti. Rakkaus on onni vain silloin, kun rakkauden kohde on jotakuinkin hyvä ihminen, haluaa hyvää kumppanilleen ja muille ihmisille.
Mun ohjeet:
1.Hanki itsellesi itsetunto
2.Mieti vähemmän
3. Nauti elämästä ja tartu hetkeen.
Minä olin ujo tyttö ja Eka poikaystävä tuli vasta 18-vuotiaana. Siitä lähtien on vientiä ollut, koska nautin elämästä ja olen iloinen&energinen.
Tosirakkaus tuli 3 viikkoa bänkseistä ja 4 viikossa minua oli jo kosittu. Nyt oon jo yhtä rakkausavioliittoa viisaampi.
Oon blondi ja muutama kilokin jäi lasten jälkeen. Ei oo haitannu tahtia. Nuoruudessa lahkeeseen tarttui pelimiehet, mutta opinpahan monenlaista.
Elämä on ihanaa! Nauti sinäkin, äläkä märehdi.
Rakkaus pamahtaa yhtäkkiä. Mutta se on harvinaista!
t. 35 plus nykysinkku
Ps. Otsikkosi *Mitä teen väärin?* kertoo jo vastauksen.
Ota vähän rennommin ja nauti elämästäsi. Rakkaus on lahja&yllätys. Ei sitä voi hakea kuin pankista lainaa.
Carpe Diem!