Sinkkunainen kysyy: Mitä teen väärin?
Ongelma on, että suurin osa miehistä kehen tutustun eivät halua mitään vakavaa juuri minun kanssani.
Jos nainen haluaa suhteen, niin mitä pitää muuttaa itsessä, että tulee vakavasti otetuksi miesten silmissä?
Kommentit (144)
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 15:30"]Ihan tavallisista miehistä olen ollut kiinnostunut.[/quote]
"Ihan tavallinen" ei kerro yhtään mitään. Lähinnä vain sen, että ei ole millään elämän osa-alueella äärimmäinen friikki. 80-90 % miehistä voidaan hyvin pitää "ihan tavallisina". Koetko todella melkein jokaien miehen seksuaalisesti kiinnostavana?
Tuokin voi olla ongelma, koska miehetkin haluavat olla jotenkin erityisiä naisilleen. Mutta toisaalta, jos "ihan tavallinen" perusnyhverö kelpaa mieheksi, niin ei sellaista voi olla vaikea löytää ja sitouttaa. Kunhan et itse odota siltä ihmeitä.
Voisiko olla, että sinua kiinnostavat miehet ovat sellaisia, etteivät he halua itse mitään vakavampaa?
Syy on joko sinussa tai miesmaussasi, tai molemmissa. Kuulostat normaalilta naiselta, et erityisen halvalta tai kevytkenkäiseltä. Halvat naiset ovat miehistä viehättäviä ainoastaan seksimielessä. Eli jospa kyse on miesmaustasi. Vältä pelimiehiä. Tapaile miestä jonkun aikaa ennen kuin harrastat seksiä, tutustu häneen. Jos molemminpuolinen kiinnostus säilyy ja mies vaikuttaa kunnollisella, anna mennä.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 15:31"]
Miksi samassa seurasssa olevat ystäväni eivät juurikaan saa näitä ehdotuksia?
t.ensiksi lainattu
[/quote]
Ei millään pahalla, mutta olet luultavasti vähiten hyvännäköinen seurueessa, sen takia miehet ajattelevat sinun olevan helpoin.
Siitä kertoo tuokin, että olet ihan otettu seksiehdotuksista, kukaan kaunis nainen ei pidä niitä minään ihmeellisenä.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 15:35"]
Voisiko olla, että sinua kiinnostavat miehet ovat sellaisia, etteivät he halua itse mitään vakavampaa?
[/quote]
Voi hyvin olla. Olen kyllä yrittänyt tietoisesti jättää asiat sikseen, jos huomaan että miehen erosta on vaikkapa vain vähän aikaa (nykyisin vedän rajan jo vuoteen viimeisimmästä erosta) tai muuten jossain elämäntilanteessa, missä ei sitoutuminen kiinnosta.
Ei sinussa mitään vikaa ole. Jotkut meistä vaan jää sinkuiksi, ei sille mitään voi. Älä yritä väkisin mutta ole "saatavilla", harrasta monipuolisesti ja käy ulkona hauskanpidon, ei miehen metsästyksen, merkeissä.
Tämä on varmaan yksi ihmiselämän tärkeimmistä asioista joten ei ihme että se vaivaa mieltäsi.
Toivon että saat elämässäsi rakkautta.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 15:36"]
Syy on joko sinussa tai miesmaussasi, tai molemmissa. Kuulostat normaalilta naiselta, et erityisen halvalta tai kevytkenkäiseltä. Halvat naiset ovat miehistä viehättäviä ainoastaan seksimielessä. Eli jospa kyse on miesmaustasi. Vältä pelimiehiä. Tapaile miestä jonkun aikaa ennen kuin harrastat seksiä, tutustu häneen. Jos molemminpuolinen kiinnostus säilyy ja mies vaikuttaa kunnollisella, anna mennä.
[/quote]
Tai sitten vedän puoleeni vain jostain syystä miehiä, jotka eivät tosiaan kaipaa mitään ihmeempää? Kehonkieli sun muut seikat. Halpana en jaksa itseäni pitää, vaikka aloituksen perusteella voi kenties saada sellaisen kuvan, että harrastan seksiä kaikkien miesten ja odotan sen perusteella miehen sitoutuvan. Pikemminkin olen enemmän se, joka antaa olettaa muttei oleta antaa...
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 15:41"]
Ei sinussa mitään vikaa ole. Jotkut meistä vaan jää sinkuiksi, ei sille mitään voi. Älä yritä väkisin mutta ole "saatavilla", harrasta monipuolisesti ja käy ulkona hauskanpidon, ei miehen metsästyksen, merkeissä.
Tämä on varmaan yksi ihmiselämän tärkeimmistä asioista joten ei ihme että se vaivaa mieltäsi.
Toivon että saat elämässäsi rakkautta.
[/quote]
Kiitos :) Kivasti sanottu ja pidän mielessä!
älä ole helppo.säästä itsesi jokin aikaa..ja joskus miehet eivät tiedä todellakaa mitä haluavat joten älä luovuta helposti
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 15:44"]
Tai sitten vedän puoleeni vain jostain syystä miehiä, jotka eivät tosiaan kaipaa mitään ihmeempää? Kehonkieli sun muut seikat. Halpana en jaksa itseäni pitää, vaikka aloituksen perusteella voi kenties saada sellaisen kuvan, että harrastan seksiä kaikkien miesten ja odotan sen perusteella miehen sitoutuvan. Pikemminkin olen enemmän se, joka antaa olettaa muttei oleta antaa...
[/quote]
Vedät puoleesi ihan tavallisia miehiä, suurin osa ikäisistäsi miehistä ei halua muuta kuin seksiseuraa, eivät sitoutumista.
Joten sinussa ei ole mitään vikaa, luulet ilmeisesti vaan, että miehet haluavat sitoutua, paitsi ne, joita itse kohtaat.
Todella hyvä kirjoitus 28! Olen kanssasi pitkälti samaa mieltä. Olen kuitenkin eri mieltä tuosta "oikeasta" ja että niitä olisi harvassa. Riippuu varmasti paljon ihmisestä. En itse ollut hirveän rakastunut mieheeni, kun aloimme seurustella. Halusin oikeasti vain mukavan, luotettavan kumppanin, jonka kanssa voisi perustaa perheen joku päivä. Miehelleni olin kuulemma unelmien täyttymys ja hän oli meistä se, joka oli aluksi enemmän rakastunut. Olen kuitenkin oppinut rakastamaan miestäni aivan uskomattoman paljon. Saatan jopa nykyään olla se, joka rakastaa enemmän. En halua edes kuvitella elämääni ilman miestäni, minusta hän on maailman ihanin mies, en vaihtaisi keneenkään muuhun. Mutta kun mietin, niin hänen tilallaan voisi hyvin olla moni muukin normaali, mukava mies. En siis ole kanssasi samaa mieltä siitä, että järjellä valitun kumppanin kanssa elämä olisi vain jotain kulissia ja oikeasti onnetonta. Olen jopa sitä mieltä, että järkisuhde/-liitto voi tehdä monen onnellisemmaksi, etenkin jos on tapana retkahtaa renttuihin. Rakkaus, kiintymys ja kunnioitus ovat asioita, joita voi myös oppia.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 12:52"]
Ongelma on, että suurin osa miehistä kehen tutustun eivät halua mitään vakavaa juuri minun kanssani.
Jos nainen haluaa suhteen, niin mitä pitää muuttaa itsessä, että tulee vakavasti otetuksi miesten silmissä?
[/quote]
mikä on sun koulutus ja älykkyys?
puhutko myös ns. vakavista asioista vai yritätkö vain miellyttää miestä ulkonäöllisesti? houkuttaisit miehiä jotka hakevat vain panoa eniten.
en kyllä miehenä ymmärrä miten ei voi löytää miehiä jotka olisivat myös vakavalla mielellä liikkeellä. tosi pelimiehiä on vain murto-osa
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 15:50"]
tosi pelimiehiä on vain murto-osa
[/quote]
Se riippuu siitä missä liikkuu.
Osoittaa, että on oma elämä. Ei roiku" tekee niitä, juttuja mistä tykkää ja sitä kautta tutustuu mielenkiintoisin. Ei uhraa koko elämäänsä, jos mielenkiintoinen tulee. Silleen mä ainakin löysin sen oikean. Osaa olla aito. Uskaltaa tuntea.
Et vaan ole tavannut sitä oikeita tai et ole itsekään osoittanut vielä oikeita kiinnostusta. Tai sit on vaan mennyt toiveet ristiin. Noi on harjoituksia. Sitten kun molemmilla natsaa, niin sitten se on menoa.
Ei ole mitään absoluuttista takuuta, että kaikki löytää itselleen puolison. Ei sinun ap tai muiden samanlaisten tarvitse miettiä, onko jotain vikaa. Näissä asioissa on niin monta muuttuvaa tekijää, että mikään ei takaa sinun löytävän miestä itsellesi välttämättä koskaan. Anteeksi tyly teksti, mutta ihan oikeasti ihmetyttää kun ihmiset olettaa, että "ku nteen näin tai noin tai olen sellainen ja tällainen, niin saan miehen/naisen".
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 15:51"]
[/quote]
[/quote]
jos liikkuu puhtaasti pintaliitopaikoissa tms niin silloin ap voi katsoa ihan peiliin miksei löydy oikeanlaisia miehiä
Näistä teidän "ohjeista" saa sen käsityksen, että te luulette sinkkunaisen makaavan sakset auki jokaisen miehen alla ja että sinkkuus johtuu siitä ja on siten sinkun oma vika. Miten sitä voi rauhassa tutustua mieheen, kun kaikki ovat sen seksin ja yhden yön jutun perässä? Ja kun tästä "kunniasta" kieltäytyy, se on siinä. Ei tule mitään toisia treffejä.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 15:51"]
[/quote]
[/quote]
Ei riipu.
Kyseessä on harvojen ja valittujen taito. Enkä allekirjoita sitäkään, että kaikki miehet edes haluaisivat joka ilta eri pillua. Suurin osa lentäjistä on ihan perus parisuhteessa olevia perheenisiä. Hitto, formulakuskeillakin taitaa kaikilla olla vakimuija - ja monella kuten Kimillä, yllättävän vaatimatonkin. Kiekkoilijoistakin tiedetään vain kourallinen kovia panomiehiä.
Ei ole siis olemassa mitään 'piirejä' joissa suunnilleen jokainen olisi pelimies. Muuta kuin tietysti akkojen tv-sarjoissa.
Jos kaikki miehet olis vain seksin perässä niin maailmassa ei olisi yhtään perhettä.
Niin ja siis tuosta mihin miehiin kohdistan kiinnostukseni, suurin osa naiskavereistani seurustelee ihan tavallisten, itsensä kaltaisten miesten kanssa. Samantyyppisten joista itse olen kiinnostunut. Ei miehet jakaudu kusipääpelimiehiin ja sellaisiin miehiin, jotka on arkoja nössöjä. Siihen välille mahtuu ties millaista miestä. AP.