Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkkunainen kysyy: Mitä teen väärin?

Vierailija
06.09.2014 |

Ongelma on, että suurin osa miehistä kehen tutustun eivät halua mitään vakavaa juuri minun kanssani.

Jos nainen haluaa suhteen, niin mitä pitää muuttaa itsessä, että tulee vakavasti otetuksi miesten silmissä?

Kommentit (144)

Vierailija
21/144 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 13:43"]

Tylsältä? Aiempi lainattuhan kuulostaa ihanteelliselta kumppanilta. Luuletko sinä, että kaikki suhteissa olevat ovat kiinnostavia? :D

[/quote]

Varmasti on ihannekumppani. Sille kolmekymppiselle vauvakuumeiselle naiselle. 

Listansa nimittäin kuulosti juuri siltä, mitä naiset (tuossa vaiheessa) etsivät miehestä. 

Vierailija
22/144 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytätkö sellaiselta/ annatko sellaisen kuvan, että itse haluat vain leikkiä? Esim. kilo meikkiä, vetyperoksiditukka ja kimaltava makkarankuorimekko eivät vedä puoleensa vaimoa etsiviä miehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/144 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 13:13"]Tosin yleinen ajatus näyttää olevan, että jos nainen on tarpeeksi hyvä kelpaa se miehelle kuin miehelle,

[/quote]

Voin uskoa, että se nostaa itsetuntoa, jos kelpaa miehelle kuin miehelle, mutta kun kyse ei kuitenkaan (minun mielestäni) oles siitä, että pitäisi kelvata kaikille. On ihan ok, että sekä naisella että miehellä on jotain kriteereitä kumppanin suhteen.

Vierailija
24/144 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 13:55"]

Näytätkö sellaiselta/ annatko sellaisen kuvan, että itse haluat vain leikkiä? Esim. kilo meikkiä, vetyperoksiditukka ja kimaltava makkarankuorimekko eivät vedä puoleensa vaimoa etsiviä miehiä.

[/quote]

Meikkiä käytän (ihan siististi ja omia piirteitä korostava), en ole vaaleahiuksinen ja pukeudun ihan normaalisti. En oikein tiedä missä mättää, sillä minusta ne miehet jotka ovat kiinnostuneita eivät tosiaan ole vaimoa etsimässä vaan juuri enemmän jotain hauskaa.

Mitäs jos se, ettei ole itsekään varma mitä haluaa antaa miehille sellaisen kuvan, että olen epävarma ja tästä syystä mitään ei sen ihmeempää tulekaan?

Vierailija
25/144 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa nyt tuo mössötys. Hiton akat analyyseineen LOLOLOL :D

Olet pitkähkö, eikö niin? +168 cm arvaisin. 

Vierailija
26/144 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 14:16"]

[/quote]

Miten pituus tähän liittyy?

Vierailija
27/144 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä yli 50-kymppisenä miehenä yritän nyt sitten vastata.  Ja kyllä, kaipa minä olen sellainen alfa, roikuskelen täällä vain ikävissäni ja uteliaisuuttani, kun vaimo on pitkällä työmatkalla.  (se toinen vaihtoehto olisi siivota autotallia ja leikata nurmikko.)

Vaikutat vähintään keskivertoälykkäältä naiselta päätellen kirjoittamistyylistäsi, joten asian voi siis selventää.  Mennään semantiikkaan eli sanojen merkitykseen.  Sinä haet suhdetta, ja ongelmana on se, että sinun pitäisi hakea sitä miestä.  Jos hakee suhdetta, sitä hakee silloin vain jotain, mitä siitä miehestä seuraa.  Sama kuin mies hakisi hyvää äitiä tuleville lapsilleen, hyvää ruuanlaittajaa, tai muuten vain kätevää keittiöpiikaa.  Tajusitko ?

Ei voi olla itsetuntoista ja älykästä miestä, joka itse tienaa omat rahansa ja hoitaa omat asiansa, ja joka tuollaiseen "halutaan suhdetta" kuvioon sortuu.  Se on tosiaan vähän sama, kuin mies houkuttelisi laadukasta naista "paikalla hellan ja nyrkin välissä" ja noin niin kuin muuten sitten lähinnä pitämään turpansa kiinni.  En usko, että kyseinen lähestymistapa olisi kovin menestyksellinen.  Miksi älykkäätkin naiset luulevat, että tuo lähinnä vain vastenmielinen asetelma toimisi jotenkin toisin päin ?

Haluamalla "suhteen" sitä saa kiinni vain sen täällä kammotun "alemman tason" miehen, joka ei edes tiedä mitä sana semantiikka tarkoittaa, ja joka lähinnä luulee saavansa jatkossa takuu varmasti vain pipsukkaa, kun sitähän se parisuhde sellaiselle miehelle vain tarkoittaa.  Eikö ?

Lienee selvää, että jatkossa on tiedossa silloin ristiriitoja ?  Nainen haluaa suhteen, ja mies haluaa pipsukkaa, mutta kumpikaan ei aivan oikeasti ja syvällä sydämessään halua toisiaan.  Koska halun kohde on jokin muu kuin täsmälleen se toinen, niin sen toisenhan voi siitä kuviosta helposti vaihtaa vaikka parempaan ?  Eikö ?

Tämä nyt ihan oikeasti kuulostaa kummalta, mutta ne miehet ovat ihan oikeasti yksilöitä, ja paremmat niistä ovat vieläpä aika romanttisiakin.  Paikka toisen viulun soittajana orkesterissa "äiti ja lapsi ja hyvät ulkoiset kehykset" ei välttämättä oikein houkuttele.  Sanotaanko näin, ettei siinä välttämättä tunne itseään oikein rakastetuksi.  Petetyksi ennemminkin.

No...  mitäpä minä näistä oikeasti tiedän, osasin itse vältellä aikoinaan kaikki tuollaiset kuviot.  Olen vain sivusta tehnyt havaintoja ystävä ja tuttavapiiristä, ja siellä meno on ollut todella surkeaa, vaikka kaikilla ovat olleetkin taloudellisesti asiat hyvin.  Raha ei tuo onnea, se on se keskinäinen kunnioitus ja arvonanto, joka tuo onnea. Onnea on se, kun pitää itseään onnekkaana sen toisen olemassaolon vuoksi.  En toki ole niin besserwisseri, etten tajuaisi rahan arvoa.  Kun köyhyys astuu ovesta sisään, lentää rakkaus ikkunasta ulos, kuuluu se vanha sanonta.

Ilman oikeaa rakkautta ihmisellä ei ole tässä elämässä mitään.  Tuo on näemmä niin katkerasti totta.  Todennäköisyys löytää se "oikea" on valitettavasti aika pieni, ja yhä huonommaksi se menee, kun aika kuluu.  Ihmisen elämässä kaikella on aikansa ja paikkansa, niin opiskelulla kuin sillä parinmuodostuksella.  Sen jälkeen mahdollisuudet alkavat tasaisesti laskea alaspäin.  Tuo ei saa kuitenkin olla syy panikointiin, koska persiilleen mennyt valinta ihmissuhteissa on kuitenkin se ihmisen elämän pahin konkurssi.  Pysy nirsona, mutta katso meitä miehiä lavealla silmällä.  Minusta hyvä miehiä on paljonkin enemmän kuin tätä palstaa satunnaisesti lukiessa voisi luulla.  Täällä syntyy harhakuvia todellisuudesta, samoin kuin esim. sanomalehtiä lukiessa voi vajota uskomaan, että maailma on aivan persiillään oleva paikka.  Ei se ole.  Eikä siitä tule, kun se on kuitenkin meistä itsestämme kiinni sekin asia.

Korjaa siis nyt se semanttinen virhe, ja ala sen suhteen sijasta etsiä sitä MIESTÄ, omaa kultasiitintäsi ja kädellisten urosten varsinaista mahtisonnia.  Kun katsot hyvää miestä tuollaisilla silmillä, niin hän katsoo mahdollisesti Sinua takaisin samanlaisin silmin.  Älä tee sitä virhettä, että otat siitä miehestä kiinni kuin rievusta, ja alat taputtelemaan häntä omassa päässäsi olevaan kehykseen nimeltä "suhde, avioliitto, lapsi, talo, farmariauto,  ... "  nimittäin tuosta ei tule yhtään mitään.  Koko tuollainen temppukin on tuomittu epäonnistumaan.  Tuollaista tekevät pikkuovelat naiset, jotka luulevat, ettei mies tuota tajua.  No, maailma on oikeudenmukainen paikka...  he saavat sellaisia miehiä, jotka antavat tuollaisten ikävien asioiden tapahtua itselleen. Hankkiihan osa naisista itselleen sen hakkaajamiehenkin, kun tämmöinen voi vaikuttaa jotenkin miehekkäältä ja turvalliselta.

Toivotan onnea nimenomaan se oikean miehen hakuun.  Se parisuhde tulee sitten kun se tulee, jos se on tullakseen.  Ilman sitä oikeaa miestä ensin sitä parisuhdetta ei voi tulla.

-.-

Vierailija
28/144 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu tänään mummotunnelin baariin antaan mulle.  Siinä ei ole mitään väärää.

Vierailija
29/144 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

28: Hyvä pitkä viesti. Totta on, että aloitus antaa sen kuvan, että etsimällä etsin suhdetta enkä miestä. En sinänsä voi sanoa, että olen periaatteessa suurella motivaatiolla etsinyt vaan miehet ovat minut sattuman kautta löytäneet ja kiinnostuneet (osassa tapauksia toisinpäin). Kuitenkin, koska tietty kuvio alkaa toistumaan on itselle ollut hyvä lähteä miettimään tekeekö jotain väärin ja voiko kehittyä. Sinkkuna on kuitenkin ollut niin pitkään, että yksinoleminen alkaa olla suhteellisen ominaista ja tästäkin syystä olen tullut entistä tarkemmaksi siinä millaisen miehen oikeasti haluaisin...Voi hyvin olla etten itselleni oikeaan koskaan edes törmääkään.

Vierailija
30/144 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 14:20"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 14:16"]

[/quote]

Miten pituus tähän liittyy?

[/quote]

Eli olet. 

Liittyy siten, että siinä 25 ikävuoden jälkeen lähes kaikki sinkkunaiset ovat pitkiä. 

Vierailija
31/144 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat pillua vitun pihtari huora

Vierailija
32/144 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa kysyisin.

Minua tullaan jatkuvasti iskemään seksiseuramielessä baarissa ja baarin ulkopuolellakin esimerkiksi kuntosalilla miehet flirttailevat "sillä katseella".

Baariin pukeudun farkkuihin ja toppiin(ei rintavako näkyvissä), sekä yleensä mataliin kenkiin, esim balleriinoihin. Hiuksissä luonnollinen, oma ruskea väri. Meikkinä vain ripsiväri, ei mitään pidennyksiä tms. Normielämässä käytän vain ripsiväriä ja pukeudun salille niin kuin valtaosa naisista; pitkiin trikoisiin ja ei-paljastavaan treenitoppiin.

Muuten saan kuulla olevani luonnonkaunis ja tyttömäinen. Kroppaltani olen normaali tiimalasi. Enemmänkin lihaksikas kuin siro. Luonteeltani olen ujo ja joku joskus sanont, että viattoman näköinen. Eikö seksiä haluta yleensä hieman toisentyyppisiltä naisilta?

Haluaisin löytää vakavan suhteen.

Vierailija
33/144 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 14:51"]

Samaa kysyisin.

Minua tullaan jatkuvasti iskemään seksiseuramielessä baarissa ja baarin ulkopuolellakin esimerkiksi kuntosalilla miehet flirttailevat "sillä katseella".

Baariin pukeudun farkkuihin ja toppiin(ei rintavako näkyvissä), sekä yleensä mataliin kenkiin, esim balleriinoihin. Hiuksissä luonnollinen, oma ruskea väri. Meikkinä vain ripsiväri, ei mitään pidennyksiä tms. Normielämässä käytän vain ripsiväriä ja pukeudun salille niin kuin valtaosa naisista; pitkiin trikoisiin ja ei-paljastavaan treenitoppiin.

Muuten saan kuulla olevani luonnonkaunis ja tyttömäinen. Kroppaltani olen normaali tiimalasi. Enemmänkin lihaksikas kuin siro. Luonteeltani olen ujo ja joku joskus sanont, että viattoman näköinen. Eikö seksiä haluta yleensä hieman toisentyyppisiltä naisilta?

[/quote]

Lisään, että jotkut miehet suoraan sanoneet baarissa, että näytän siltä, että harrastan seksisuhteita!

Vierailija
34/144 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa kysyisin.

[/quote]

Miehet haluavat seksiä kaikilta naisilta, olisi helpompaa, jos ymmärtäisitte sen, ettekä kuvittelisi seksin vonkaamisesta ja flirttailusta jotain sen ihmeellisempää.

Vierailija
35/144 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 14:52"]

Lisään, että jotkut miehet suoraan sanoneet baarissa, että näytän siltä, että harrastan seksisuhteita!

[/quote]

No, sinulla on vagina housuissa, joten onko ihme, että toivovat sinun harrastavan seksisuhteita.

Otatko yleensäkin kaiken mitä muut sanovat ihan tosissasi?

Vierailija
36/144 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

168 ei ole pitkä.

Vierailija
37/144 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä 160 cm. Kiinnosti vain millä ihmeen perusteella 168 cm on joku maaginen raja, sillä sen pituinen nainen ei edes ole vielä pitkä. AP.

Vierailija
38/144 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 12:52"]

Ongelma on, että suurin osa miehistä kehen tutustun eivät halua mitään vakavaa juuri minun kanssani.

Jos nainen haluaa suhteen, niin mitä pitää muuttaa itsessä, että tulee vakavasti otetuksi miesten silmissä?

[/quote]

Näillä tiedoilla arvaan, että et koe sitoutumishaluista turvallisuushakuista miestyyppiä kiinnostavana. Näet heidät arkoina nössöinä, joiden epävarmuutta huokuvat aloitteet eivät sytytä vaan säälittävät. Ne "miehekkäämmät" eivät yleensä ota ketään naista vakavasti ja ne harvat kuin ottavat, pariutuvat parikymppisinä lopullisesti.

Sinun pitää siis muuttaa sitä, millaiset miehet koet haluttavana. Helpommin sanottu kuin tehty. Jos tietäisin miten se tehdään, olisin pian maailman rikkain mies ja maailmassa miljoonia onnellisia pareja.

Vierailija
39/144 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 15:26"]

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 12:52"]

[/quote]

Näillä tiedoilla arvaan, että et koe sitoutumishaluista turvallisuushakuista miestyyppiä kiinnostavana. Näet heidät arkoina nössöinä, joiden epävarmuutta huokuvat aloitteet eivät sytytä vaan säälittävät. Ne "miehekkäämmät" eivät yleensä ota ketään naista vakavasti ja ne harvat kuin ottavat, pariutuvat parikymppisinä lopullisesti.

Sinun pitää siis muuttaa sitä, millaiset miehet koet haluttavana. Helpommin sanottu kuin tehty. Jos tietäisin miten se tehdään, olisin pian maailman rikkain mies ja maailmassa miljoonia onnellisia pareja.

[/quote]

Ihan tavallisista miehistä olen ollut kiinnostunut.

Vierailija
40/144 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 14:54"]

Samaa kysyisin.

[/quote]

Miehet haluavat seksiä kaikilta naisilta, olisi helpompaa, jos ymmärtäisitte sen, ettekä kuvittelisi seksin vonkaamisesta ja flirttailusta jotain sen ihmeellisempää.

[/quote]

Miksi samassa seurasssa olevat ystäväni eivät juurikaan saa näitä ehdotuksia?

t.ensiksi lainattu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän