Onko teidän miehet aina yleisesti vastaan jokaista asiaa/ehdotusta?
Eli siinä kysymys tulikin: onko teidän miehet aina periaatteesta aluksi vastaan jotain uutta ehdotusta?
Meillä on. Esim ehdotin, että meidän lapsi voisi mennä luistelukouluun (7v), koska olen ollut jo pitkään uupunut ja mies ei kuitenkaan vie luistelemaan. Kävimme lähes viikon verran "vääntämisen" ko. asiasta ja mies oli loppuun asti ko. asiaa vastaan, koska hän haluaa itse opettaa (muttei vie). Lopulta antoi periksi. Kauhea voimia vievää tuo miehen käytös!! :(
Ja oli myös vastaan toisen lapsen uutta harrastusta ja siitäkin taas samanlainen vääntö..
Onko miehillä vaikea asennoitua johonkin uuteen asiaan? Vai laittavatko vaan vastaan periaatteen vuoksi?
Miten on teillä muilla?
Asiallisia kommentteja, kiitos. :)
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 12:11"][quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 12:03"]
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 11:57"][quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 11:56"] [quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 11:53"] [quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 11:52"] [quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 11:49"] Minäkö tyhmä kun ajattelen lapseni PARASTA??? [/quote] Kyllä, tee niistä ilmoitusasioita, älä kysy hänen mielipidettään, vaan sovi jo asioista etukäteen. Ilmoitat kursseille ja sitten vaan se tulee osaksi päivärytmiä. Älä kerro etukäteen, älä neuvottele. [/quote] Näin neuvoo siis alistava "naisenkaltainen" miesvihapalstalla. Maksaahan miehesi kuitenkin kulut? [/quote] Minulla ei ole miestä joka maksaisi kulut. Mies on paikallaan vain yhdessä asiassa. Muuten voi pitää suunsa kiinni! [/quote] Miksiköhän sinulla ei ole miestä? Mietipä sitä. [/quote] Miksi sinulla ei ole naista tai lapsia? Silti tulet aina tyrkyttämään säälittäviä "neuvojasi" jokaiseen tämän tapaiseen ketjuun. Lääkäri oli suositellut liikuntaharrastuksen aloittamista, luulisi isääkin kiinnostavan lapsensa terveys. Jos ei luistelu kelpaa isälle, niin normaaliälyllä varustettu isä osaa ehdottaa jotain muuta urheilua.
[/quote]
Kuulepas nyt sinä miehiin katkeroitunut riidanhaastaja!
Olet itse haastamassa riitaa joka ketjussa ja jankkaat loputtomiin. SINUT TUNNISTAA SIITÄ, ETTÄ TEKSTISI ULKOASU POIKKEAA KAIKKIEN MUIDEN TEKSTEISTÄ. Lopeta toi jankkaaminen ja miesviha, ja mene vaikka ulkoilemaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[/quote]
Ahaa. Linkittäisitkö muita kirjoituksiani? Ilmeisesti asia on nyt kuitenkin loppuun käsitelty, kun et kykene enää antamaan mitään järkevää kommenttia itse asiaan. Voidaan siis todeta, että ap:n mies on tyypillinen valittajamies, joka ei kykene antamaan mitään konkreettista vaihtoehtoa. Näitähän näkee esim. työelämässä hyvin paljon. Saneerataan yleensä ensimmäisinä ulos yt:ssä.
Mulla oli tuollainen mies joka teki kaikesta vaikeeta.
Nykyään mulla on mies joka on ideoissa mukana eikä vänkää turhasta.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 12:03"]
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 11:57"][quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 11:56"] [quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 11:53"] [quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 11:52"] [quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 11:49"] Minäkö tyhmä kun ajattelen lapseni PARASTA??? [/quote] Kyllä, tee niistä ilmoitusasioita, älä kysy hänen mielipidettään, vaan sovi jo asioista etukäteen. Ilmoitat kursseille ja sitten vaan se tulee osaksi päivärytmiä. Älä kerro etukäteen, älä neuvottele. [/quote] Näin neuvoo siis alistava "naisenkaltainen" miesvihapalstalla. Maksaahan miehesi kuitenkin kulut? [/quote] Minulla ei ole miestä joka maksaisi kulut. Mies on paikallaan vain yhdessä asiassa. Muuten voi pitää suunsa kiinni! [/quote] Miksiköhän sinulla ei ole miestä? Mietipä sitä. [/quote] Miksi sinulla ei ole naista tai lapsia? Silti tulet aina tyrkyttämään säälittäviä "neuvojasi" jokaiseen tämän tapaiseen ketjuun. Lääkäri oli suositellut liikuntaharrastuksen aloittamista, luulisi isääkin kiinnostavan lapsensa terveys. Jos ei luistelu kelpaa isälle, niin normaaliälyllä varustettu isä osaa ehdottaa jotain muuta urheilua.
[/quote]
Kuulepas nyt sinä miehiin katkeroitunut riidanhaastaja!
Olet itse haastamassa riitaa joka ketjussa ja jankkaat loputtomiin. SINUT TUNNISTAA SIITÄ, ETTÄ TEKSTISI ULKOASU POIKKEAA KAIKKIEN MUIDEN TEKSTEISTÄ. Lopeta toi jankkaaminen ja miesviha, ja mene vaikka ulkoilemaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!