Jenni Janakka, 35, sai tarpeekseen Tinderistä – hän julkaisi 3 kriteerin deitti-ilmoituksen Twitterissä ja kertoo, miksi etsii kumppania julkisesti
Jenni Janakka haluaa kumppanin, joka pysyy hänen tahdissaan, on feministi ja haluaa lapsia. Hän vihaa stereotypiaa siitä, ettei vahva ja itsenäinen nainen pystyisi pariutumaan.
https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000008138074.html
Kommentit (231)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hän mahtaa tarjota miehille jotta niiden kiinnostus heräisi?
98% ei juuri muuta kuin sitä yhtä. Naisen onneksi hän ei myöskään ole kiinnostunut kuin siitä 2%, ongelma tietenkin on että 2% on kiinnostunut moni muukin nainen.
Ja 98% naisista ei ota selvää niistä sitä yhtä haluavista miehistä haluaisivatko he kuitenkin jotain muutakin. Suoran seksi ehdotuksen takaa löytyy usein fiksu ja älykäskin mies, mutta ei vain viitsi muuta ehdottaa kuin seksiä, koska turhaan kirjoittaa asiallista esittelyä tai viestiä, kun 99% varmuudella ei saa vastausta.
Viekö sen kivan, asiallisen viestin kirjoittaminen siis enemmän energiaa kuin seksivonkauksen? Kun eihän ensimmäisessä viestissä yleensä vielä romaania kirjoiteta.
Vie. Ettehän te naiset yhden lauseen aloituksille lämpene, mutta ette sillekkään jos kunnolla panostaa siihen ensimmäiseen viestiin...
"Te naiset". Ei ole mitään yhtenäistä naisten joukkoa. Itse vastaan jokaikiselle minulle ensin viestin laittavalle. Niitä ei ole montaa, matcheja tippuu pari kolme viikossa ja suurin osa on vain hiljaa. Itse en ole koko ajan puhelimella, mutta laitan viestin sitten kun istun rauhassa alas ja katson uudet matchit. Noin yksi kymmenestä miehestä vastaa, loput ovat hiljaa ja joko poistavat matchin tai jäävät sinne kunnes itse poistan. Olen minäkin kokeillut erilaisia aloitusviestejä (tosin en suoria ehdotteluja kun en etsi irtoseuraa) eikä niillä näytä olevan mitään eroa miesten vastausaktiivisuuden kannalta.
Onko tosiaan näin naisillakin, että saattaa vain yksi kymmenestä miehestä vastata? En nyt haluaisi tätä välttämättä ottaa esiin, mutta kiinnostaa tietää että oletko kuinka nätti? Jos olet ihan perusnätti tjsp, niin aika oudolta vaikuttaa. Niille jotka eivät ole ehkä niin nättejä, uskon, että miehet saattavat toimia sitten näin. Surullistahan se on eikä mielestäni oikein.
Kuinka nopeasti miehet ovat sitten myös poistaneet tämän matchin kun eivät ole vastanneet? Ja mikä on näiden kaikkien miesten ulkonäkötilanne?
Olen mielestäni ihan nätti, olen normaalipainoinen ja se myös näkyy kuvistani, mutta mitään paljastavaa ei kuvissa ole. Suuret siniset silmät, pitkät vaaleat hiukset. Käytän mekkoja jne. Kasvoissa ei ole mitään suuria kauneusvirheitä, vaikkakaan en missi tai malli ole. Itse olen tyytyväinen, ja se lienee pääasia.
Miehet on laidasta laitaan mutta bilettäjiä/paidatta pullistelijoita en huolisi joten ne menee vasemmalle. Samoin sarjamurhaajatuijottajat, kuvattomat, aurinkolasien takana piileskelijät. Esim. Yksi profiili josta innostuin todella oli tällainen: kaksi kasvokuvaa (hymy, silmälasit, siistit hiukset), kaksi vartalokuvaa (normaalipainoinen, ruutupaita, toisessa t-paita, oli kesällä jossain patikoimassa), ja viimeisessä koira (superplussa, kuten omassakin profiilissani ilmaisen että itselläni ei ole mutta miehellä saisi ihan mielelläänkin olla). Plus teksti jossa kertoi muutaman hassun tiedon itsestään. Ei vastausta :(.
En ole kauheasti seurannut kuinka pian poistavat mutta n. viikon sisällä yleensä huomaan että keskustelu on poistunut. Ja kun niitä chatteja ei montaa ole, tietenkin huomaan kun määrä on vähentynyt. 8kk olen nyt kokeillut ja tuloksena on kolmet treffit joissa yksillä kumpikaan ei halunnut jatkoa, ja kaksilla itseäni kiinnosti mutta miestä ei.
Mutta sellaista se on. Ihmiset on kylmiä toisilleen, ja kuvien virta vaan vilisee kännykän ruudulla. Luulen että kohta lopetan tämän, vaikkei tästä mitään traumoja jää, mutta ei näköjään mitään käteenkään. Elämä joskus vaan on tällaista, pitäisi olla onneakin matkassa :).
Niin, eli passiivisena naisena saat miehiltä huomiota, ja mikään ei kelpaa.
On se raskasta =D
Mitähän helvettiä taas? Kirjoittaja kertoi että miehiltä on vaikeaa saada vastausta ja treffeille pääsee vain hyvin harvakseltaan. Jonkun palstaälykön mielestä passiivinen nainen paistattelee miesten huomiossa. Mikä ihme teitä inttäjiä vaivaa???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin perusnätti normaalipainoinen ja lapseton nainen. Suomalaiset miehet mätsäävät, mutta eivät oikein aloita keskusteluja. Jos itse aloitan, niin vastaavat niin hitaasti ja harvakseltaan ettei sitä voi keskusteluksi sanoa. Homma ei sitten etene edes treffeille asti. Tuntuu kuin kivirekeä vetäisi. Olen päätynyt tapaamaan ulkkiksia.
Ja vieläkään ei mikään siellä kelpaa, eikö niinkin?
Eli mikä ei kelpaa? Mies joka ei edes vastaa? Tai vastaa hitaasti ja harvakseltaan yhdellä sanalla? JOO EI KELPAA. Miten voisi kelvata? Miten voi alkaa esim. parisuhteeseen miehen kanssa joka ei vastaa Tinderissä viestiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feministi. Ei kiitos.
Sovinisti tai persu - ei kiitos.
Ei muuten ole tullut vielä yhtään naista vastaan tinderissä joka olisi laittanut noin. Tai ne ovat varmaankin juuri näitä jotka ilmoittavat olevansa feministejä. Niitä on tullut vain pari vastaan.
-ohis
Vierailija kirjoitti:
Uhh, tästä naisesta pysyn kaukana, sori siitä.
T. Mies
Huh, suurin osa, ellei kaikki miehet, tulee pysymään erossa tästä! Tässähän tulee tungos ja ryysis, kun kaikki juoksee samaan suuntaan pakoon minkä kerkeää! Tuollaiset tapaukset saa ihan rauhassa toteuttaa versiotaan "vahvuudesta ja itsenäisyydestä", sillä aikaa kun miehet pariutuvat niiden aitojen naisellisten naisten kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuossa on niin kamalaa? Hyvännäköinen nainen, ja eikös miehet juuri halua naisia jotka ovat sinut seksuaalisuutensa kanssa? Taitaa olla kuitenkin kaksoisstandardit palstalla…
Rehellisen suoraan sanottuna melko keskinkertaisen näköinen, ja erittäin hankalalta kuullostavan luonteen omaava. ikääkin alkaa olla melko runsaasti mittarissa. Eikä aiemmista jutuista päätellen ole niitä henkevimpiä keskustelukumppaneita. Eli kun ei mieltä, ja vielä vähemmän silmää miellyttävä tapaus, niin ei tuollaista jatkoon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin perusnätti normaalipainoinen ja lapseton nainen. Suomalaiset miehet mätsäävät, mutta eivät oikein aloita keskusteluja. Jos itse aloitan, niin vastaavat niin hitaasti ja harvakseltaan ettei sitä voi keskusteluksi sanoa. Homma ei sitten etene edes treffeille asti. Tuntuu kuin kivirekeä vetäisi. Olen päätynyt tapaamaan ulkkiksia.
Ja vieläkään ei mikään siellä kelpaa, eikö niinkin?
Aika harvan miehen kanssa kohtaa arvot ja edes osa harrastuksista. En halua shoppailevaa salimakea mutta en myöskään sohvalla kyhjöttävää mykkää kaljankittaajaa. Ja kyllä sen ulkonäönkin pitäisi miellyttää.
Ulkkisten kanssa ongelmaksi tulee kieli. Puhun sujuvaa englantia ja edellytän sitä myös kumppaniltani (siis mikäli ei puhu sujuvaa suomea).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hän mahtaa tarjota miehille jotta niiden kiinnostus heräisi?
98% ei juuri muuta kuin sitä yhtä. Naisen onneksi hän ei myöskään ole kiinnostunut kuin siitä 2%, ongelma tietenkin on että 2% on kiinnostunut moni muukin nainen.
Ja 98% naisista ei ota selvää niistä sitä yhtä haluavista miehistä haluaisivatko he kuitenkin jotain muutakin. Suoran seksi ehdotuksen takaa löytyy usein fiksu ja älykäskin mies, mutta ei vain viitsi muuta ehdottaa kuin seksiä, koska turhaan kirjoittaa asiallista esittelyä tai viestiä, kun 99% varmuudella ei saa vastausta.
Viekö sen kivan, asiallisen viestin kirjoittaminen siis enemmän energiaa kuin seksivonkauksen? Kun eihän ensimmäisessä viestissä yleensä vielä romaania kirjoiteta.
Vie. Ettehän te naiset yhden lauseen aloituksille lämpene, mutta ette sillekkään jos kunnolla panostaa siihen ensimmäiseen viestiin...
"Te naiset". Ei ole mitään yhtenäistä naisten joukkoa. Itse vastaan jokaikiselle minulle ensin viestin laittavalle. Niitä ei ole montaa, matcheja tippuu pari kolme viikossa ja suurin osa on vain hiljaa. Itse en ole koko ajan puhelimella, mutta laitan viestin sitten kun istun rauhassa alas ja katson uudet matchit. Noin yksi kymmenestä miehestä vastaa, loput ovat hiljaa ja joko poistavat matchin tai jäävät sinne kunnes itse poistan. Olen minäkin kokeillut erilaisia aloitusviestejä (tosin en suoria ehdotteluja kun en etsi irtoseuraa) eikä niillä näytä olevan mitään eroa miesten vastausaktiivisuuden kannalta.
Onko tosiaan näin naisillakin, että saattaa vain yksi kymmenestä miehestä vastata? En nyt haluaisi tätä välttämättä ottaa esiin, mutta kiinnostaa tietää että oletko kuinka nätti? Jos olet ihan perusnätti tjsp, niin aika oudolta vaikuttaa. Niille jotka eivät ole ehkä niin nättejä, uskon, että miehet saattavat toimia sitten näin. Surullistahan se on eikä mielestäni oikein.
Kuinka nopeasti miehet ovat sitten myös poistaneet tämän matchin kun eivät ole vastanneet? Ja mikä on näiden kaikkien miesten ulkonäkötilanne?
Olen mielestäni ihan nätti, olen normaalipainoinen ja se myös näkyy kuvistani, mutta mitään paljastavaa ei kuvissa ole. Suuret siniset silmät, pitkät vaaleat hiukset. Käytän mekkoja jne. Kasvoissa ei ole mitään suuria kauneusvirheitä, vaikkakaan en missi tai malli ole. Itse olen tyytyväinen, ja se lienee pääasia.
Miehet on laidasta laitaan mutta bilettäjiä/paidatta pullistelijoita en huolisi joten ne menee vasemmalle. Samoin sarjamurhaajatuijottajat, kuvattomat, aurinkolasien takana piileskelijät. Esim. Yksi profiili josta innostuin todella oli tällainen: kaksi kasvokuvaa (hymy, silmälasit, siistit hiukset), kaksi vartalokuvaa (normaalipainoinen, ruutupaita, toisessa t-paita, oli kesällä jossain patikoimassa), ja viimeisessä koira (superplussa, kuten omassakin profiilissani ilmaisen että itselläni ei ole mutta miehellä saisi ihan mielelläänkin olla). Plus teksti jossa kertoi muutaman hassun tiedon itsestään. Ei vastausta :(.
En ole kauheasti seurannut kuinka pian poistavat mutta n. viikon sisällä yleensä huomaan että keskustelu on poistunut. Ja kun niitä chatteja ei montaa ole, tietenkin huomaan kun määrä on vähentynyt. 8kk olen nyt kokeillut ja tuloksena on kolmet treffit joissa yksillä kumpikaan ei halunnut jatkoa, ja kaksilla itseäni kiinnosti mutta miestä ei.
Mutta sellaista se on. Ihmiset on kylmiä toisilleen, ja kuvien virta vaan vilisee kännykän ruudulla. Luulen että kohta lopetan tämän, vaikkei tästä mitään traumoja jää, mutta ei näköjään mitään käteenkään. Elämä joskus vaan on tällaista, pitäisi olla onneakin matkassa :).
Niin, eli passiivisena naisena saat miehiltä huomiota, ja mikään ei kelpaa.
On se raskasta =D
Anteeksi mitä? Minä aloitan keskusteluja, n. 1 mies kymmenestä vastaa. Minulle ei juurikaan lähetetä ekoja viestejä, mutta jos lähetetään, vastaan aina. 8 kuukaudessa kolmet treffit jotka itse sain aikaan, mutta 2/3 miehestä ei halunnut jatkaa tutustumista vaikka itse halusin.
Miten olen passiivinen? Ja miten saan huomiota miehiltä?
😂
Älä rakas sisko ruoki trollia. Juuri tuota hän haluaa, että saa sinut puolustuskannalle. Oli jo riittävän noloa, että kuvailit itsesi hänelle, voit uskoa että yksi peräkammarin tonttu on todella onnellinen saatuaan sinut alentumaan siihen.
Vierailija kirjoitti:
Minkä tahansa ideologian kannattajaksi ääneen julistautuminen merkitsee aina samalla sitä, että identifioituu jyrkän mielipiteen omaavaksi ihmiseksi. Monen arkikokemus taas viittaa siihen, että jyrkkiä mielipiteitä omaavat ihmiset ovat hieman hankalia jo keskustelussa saati sitten ihmissuhteessa.
Feminismi, jos sen sisällyttää itseään kuvaaviin muutamaan tärkeään sanaan, antaa tällaisen kuvan jyrkästä ihmisestä. Valtaosa haluaa puolisokseen rennon, mutta myös hyvin monia näkökulmia pohtivan ihmisen kumppanikseen.
Harari mainitsee kirjassaan, että ideologian ovat usein verrattavissa uskontoihin. Feminismi ei eroa tästä yllättävän paljoakaan, jos se otetaan hyvin henkilökohtaiseksi, omaa identiteettiä kuvaavaksi ismiksi.
Ei sille oikeastaan mitään voi, jos on vahvat näkemykset ja arvot. Silloin ne tulevat tärkeiksi myös parinvalinnassa ihan väistämättä.
Jos näkemykset ovat kovin puolivillaisia eikä monilla asioilla ole niin kovin suurta merkitystä itselle, niin ei kai sen kumppaninkaan ajatuksilla sitten niin paljon väliä ole. Vai?
Mutta kyllä minä myönnän, että olisin todella hankala kumppani, jos minun pitäisi jakaa elämäni ihmisen kanssa, jonka arvot ja mielipiteet koen vastenmielisiksi. Onneksi ei tarvitse.
Vaikuttaa hyvin raskaalta tyypiltä.
Vatvoo asioita ja sepustaa kirjankin vatvomisesta, ja vielä itse soittelee iltikseen että tehkää ny juttu minusta.
Vaikuttaa kumppanina todella raskaalta ja vaikealta. Jutusta käy kyllä ilmi mitä hän haluaa, mutta mitä annettavaa hänellä on?
Parisuhteet ovat hyvin pitkälti kompromisseja mahtaako hän edes tietää mitä se tarkoittaa.
Joustamattomuus ei ole sama kuin vahva itsenäinen nainen.
Kysyvälle vastataan kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä se ylipäätään edes on tällainen feministimies? Onko se sellainen pujopartainen kaljapulloharteinen Kånkenrepun kanssa kulkeva hippi, jonka testot lähentelee nollaa ja joka ei missään tapauksessa kiinnosta ketään naista muutenkaan?
Keskityt lähinnä ulkonäköpiirteisiin vaikka feminismi on lähinnä ehkä ideologia tai ajatusmalli.
Itse olen feministimies. Olen harteikas korkeilla testoilla ja naiset ihastuvat/rakastuvat minuun herkästi. Parta mulla toki on mutta sehän onkin miehen merkki. Reppuja en käytä paitsi metsällä. Muutoin kuljetaan tavaroita salkussa tai muovikassissa.
Mitä feminismi sulle merkitsee? Miten olet päätynyt feministiksi?
Vierailija kirjoitti:
Millainen feministi? Ai, intersektionaalinen feministi? Tällaiset feministimiehet vihaavat naisia jopa enemmän, kuin tavalliset ja perinteiset naisvihaajat. He osaavat piilottaa sen hyvin naisten oikeuksien "tukemiseen", vaikka todellisuudessa se on niiden tuhoamista, kun hoitoja läpikäymättömät transnaiset ja autogynefiilit halutaan päästää naisten tiloihin ja pepunheilutus sekä naisen kehon myyminen on voimaantumista. Kohdutkin kuuluvat kaikille sijaissynnytyksen myötä.
Jep!!! Nämä woke-miehet jotka ovat niin hienosti progressiivisen intersektionaalisia feministejä, ovat kaikkein pahimpia misogynisteja. Eri mieltä olevat naiset terffitellään mennen tullen. Mutta vissiin tämäkin Jenni sitten tykkäisi, mikäs siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uhh, tästä naisesta pysyn kaukana, sori siitä.
T. MiesNo hyvä, Jenni voi huokaista helpotuksesta.
Yksinäisyyttään tuo näyttää pikemminkin huokailevan.
Voisiko Jenni koskaan valita itseään köyhemmän tai lyhyemmän miehen? Niinpä.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko Jenni koskaan valita itseään köyhemmän tai lyhyemmän miehen? Niinpä.
Mitä pahaa on jos haluaa rikkaisiin naimisiin?
Vierailija kirjoitti:
Pelkästään noiden kahden lauseen + naamakuvan perusteella sanoisin, että ei jatkoon.
Jos neiti olisi tullut sattumalta vastaan yöelämässä enkä tietäisi hänen taustojaan niin olisin saattanut panna, mutta taustat tietäen skippaisin kokonaan.
Tarkennuksena vielä, että on ehdottomasti positiivista jos nainen on vahva, itsenäinen ja haluaa lapsia, mutta muuten artikkeli on aika hyvin täytetty varoitusmerkeillä.
Juuri tuollaisiahan Tinder on täynnä ja siksi siellä ei ole järkeviä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo kyllä on totta mitä hän sanoo, että miehet on tylyjä tinderissä. Ei edes yritetä käyttäytyä mukavasti. Suunnilleen yritetään käskyttää johonkin tapaamaan. Epäilen että siellä on aika paljon mielenterveysongelmaisia.
Naisethan siellä käyttäytyy törkeästi, naiset ei koskaan tykkää ekana ja miesten pitäisi aloittaa vielä keskustelukin ja sitten kun niille laittaa viestiä niin eivät vastaa.
Feministimies, joopa joo. Se kuulostaa näille "vahvoille ja itsenäisille" naisille hyvältä ajatukselta, mutta ne eivät kuitenkaan sitten ole niitä röyhkeitä pahoja poikia joita oikeasti halutaan, ei sytytä. Sitä paitsi itseään feministiksi tituleeraavat miehet ovat paljastuneet hälyttävällä prosentilla täysiksi limanuljaskoiksi ainakin tuolla rapakon takana, mitä olen tätä poliittista kikkailua seurannut. Termillä tunnutaan pikemminkin peiteltävän menneisyyden pahoja tekoja kuin mitään muuta.
En ikinä kutsuisi itseäni feministimieheksi, vaikka yleinen tasa-arvo on mielestäni itsestäänselvä arvo johon pyrkiä.
Koska olen utelias ja tylsistynyt lueskelin vähän Jennistä. Vähän tuntuu itsestäni siltä lehtijuttujen perusteella, että jotain syvääkin haavaa itsessä yritetään paikata "röyhkeydellä" ja olemalla "vahva ja itsenäinen". Joopajoo... tuntuu vähän raskaalta. Musta joskus vaikuttaa siltä, että feminismiin haksahtaa aika monesti itse elämässä vähän päähän potkitut ja kovia kokeneet. Sen sijaan että yritettäisiin kasvaa itse ihmisinä ja tulla tasapainoisemmiksi, eheämmiksi ja kokonaisemmiksi persooniksi, otetaankin ideologia. Aletaan käydä ideologista taistelua pahaa maailmaa vastaan, monesti otetaan vielä jokin uhripositio. Esimerkiksi tuossa parin vuoden takaisessa jutussa hän kertoo kaikkien suhteiden kariutuvan jo muutaman kuukauden jälkeen. Tuolloin syynä on ollut "suppea naisen rooli" (???). Nyt syy sinkkuuteen onkin se, että hän on niin vahva ja itsenäinen. Eh, öh... Valitettavan usein nämä feministit vaikuttavat olevan vähän sellaisia persooniltaan kypsymättömiä aikuisvauvoja. Nyt olisi viime hetket alkaa katsoa maailmaa ja itseä ilman ideologisia laseja jotka kyllä vääristää ihan kaiken. Siis viime hetket siinä mielessä jos haluaa löytää oikeasti tasapainoisen suhteen ja vielä saada lapsiakin. Ja vaatimus feministimiehestä on minusta älytön. Noin kiihkoisa intersektionaalinen feminismi alkaa mennä jo mielisairauden puolelle... Kyllä ne oikeasti merkkaavat arvot ovat muualla kuin tuollaisessa idioottimaisessa ideologiassa.
Mitä taas tulee Tinderiin. Itse en ole ehtinyt olla Tinderissä kuin muutaman kuukauden. Pari idioottia siellä tuli vastaan, mutta muuten aivan käsittämättömän kivoja ja fiksuja tyyppejä. Yksi lähti törkeyslinjalle kun en heti vastannut, sille sanoin että nyt käytöstapoja ja poistin matchin. Ei ongelmaa. En ymmärrä, missä Tinderissä he ovat jotka valittavat miesten tylyydestä. Mulle lähetti viestiä niin persoonallisemman kuin tavallisemman oloiset miehet (itse olen hieman, miten sen sanoisi, eksentrinen, joten nämä outolinnut viehättivät itseäni enemmän). Tosi monen kanssa kävin oikeasti todella hyviä keskusteluita niin Tinderissä, whatsappissa kuin puhelimessa jutellen. Yhden ehdin tavata kaveripohjalta, oli tosi ihanaa. Enkä ole todellakaan mikään kaunotar, päin vastoin vähän pulska ja naamaltani varmaan jossain taviksen ja ei niin nätin välimaastossa. Että kyllä minusta tuntui että siellä ihmiset etsi yhteyttä ja keskusteluja ja oikeaa seuraa ihan siinä missä missä tahansa muuallakin. En toki tiedä olisinko löytänyt parisuhdetta Tinderistä kun lopetin käytön (löysin suhteen muualta).
Anteeksi mitä? Minä aloitan keskusteluja, n. 1 mies kymmenestä vastaa. Minulle ei juurikaan lähetetä ekoja viestejä, mutta jos lähetetään, vastaan aina. 8 kuukaudessa kolmet treffit jotka itse sain aikaan, mutta 2/3 miehestä ei halunnut jatkaa tutustumista vaikka itse halusin.
Miten olen passiivinen? Ja miten saan huomiota miehiltä?
😂