Jenni Janakka, 35, sai tarpeekseen Tinderistä – hän julkaisi 3 kriteerin deitti-ilmoituksen Twitterissä ja kertoo, miksi etsii kumppania julkisesti
Jenni Janakka haluaa kumppanin, joka pysyy hänen tahdissaan, on feministi ja haluaa lapsia. Hän vihaa stereotypiaa siitä, ettei vahva ja itsenäinen nainen pystyisi pariutumaan.
https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000008138074.html
Kommentit (231)
Eiväthän naiset pariutuneet siksi että haluavat lapsia. Tuo tarina kolmekymppisistä naisistahan on palstamyytti.
Ei se niin voi olla että ensin sinkkuillaan ja kun lapsikuume iskee päälle, aletaan hakea miestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Hän vihaa stereotypiaa siitä, ettei vahva ja itsenäinen nainen pystyisi pariutumaan."
Miten on. Jos ei livenä natsaa eikä tinderistäkään löydy, niin ehkä iltapäivälehden jutun avulla voi osoittaa todeksi, että vahva ja itsenäinen nainen pystyy pariutumaan.😆
Onko tällainen stereotypia olemassa? Minä tunnen monta vahvaa ja itsenäistä naista jotka ovat pariutuneet ongelmitta. Suomalaisessa (maaseutu)kulttuurissa on myös perinteisesti ollut sen verran paljon matriarkaalisia piirteitä, joten minun on vaikea uskoa ettei tämä ajattelutapa edelleen sydänmailla eläisi.
Ehkä tässä tarkoitetaan vahvalla ja itsenäisellä jotakin muuta mitä yleensä/perinteisesti?
Kyseinen nainen tehnyt uran kertomalla paneskeluistaan ja irtosuhteilustaan. Ei nyt välttämättä innosta miehiä vakavaan parisuhteeseen, varsinkaan kun ikää alkaa tytsyllä jo olemaan.
Sivistäkää keski-ikäistä naista. Miten irtosuhteet ja yleinen paneskelu liittyvät vahvaan ja itsenäiseen naiseen? Aina luullut, että se tarkoittaa jotain ihan muuta.
Ehkä tämän vahvuus tässä kontekstissa tarkoittaa sitä että hän kestää häpeääkin joka tuosta irtosuhteilusta ilmitullessaan koituu?
Tuossa on nyt niin paljon nostettu tavaraa jalustalle että ainakaan normaalia "suomi-unelmaa" ei tuolla aikaan saada. Ehkä joku filosofistinen ulkismies tarttuu täkyyn ja tasoittaa rosoja. Vaikea olla parisuhteen mies jos nainen suurinpiirtein vihaa toista sukupuolta vain aatteiden perusteella.
Aika kiinnostavan oloinen nainen! Voisinpa kiinnostuakin ellen olisi näin vanha. Ainut juttu, mikä tökkii, on toi julkisuus. Muuten mua kiinnostaa ainoastaan älykkäät, itsenäiset ja rohkeat naiset.
Suurinta osaa mieskommentoijista en kelpuuttaisi kaverikseni. Asenteellista pask*a ketju täynnä. Mies 58v.
Kai te miehet tajuatte sentään, että hän ei ole kiinnostunut suurimmasta osasta teistä vaikka olisitte ainoa mies autiolla saarella. Sielläkin kyllästyisi kitinään, että "mutkun ne naiset sitä ja ne naiset tätä".
Miten tuosta henkilöstä ilmenee vahvuus? Pikemminkin yksisilmäisyys ja töykeys ja itsekeskeisyys. Nämä ominaisuudet eivät ole vahvuuden merkkejä
Vierailija kirjoitti:
Hahaa, onpa vastenmielisen tuntuinen eukko. En antaisi edes maksusta! T. MIES
Hän taas ei sinun katkarapuasi huolisi mistään hinnasta.
Jaahas miehen pitää olla feministi. Pitää löytää joku täysin selkärangaton tossun alle tyytyväinen "mies".
Vierailija kirjoitti:
Kai te miehet tajuatte sentään, että hän ei ole kiinnostunut suurimmasta osasta teistä vaikka olisitte ainoa mies autiolla saarella. Sielläkin kyllästyisi kitinään, että "mutkun ne naiset sitä ja ne naiset tätä".
Tietenkin. Ei naiset ikinä kovin monista kiinnostu.
Muttei tämä nainenkaan miesten suosikkeihin nouse. Eikä kyse todella ole mistään itsenäisyydestä ja vahvuudesta. Moni mies haluaa ns. emäntä-naisen, joka pitää jöötä. Mutta tämä Jennin tyyppi ei ole sitä. Hän on sitä naistyyppiä, jolla on koviksen teennäinen kuori, mutta ei vahvuutta oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Siinä on kyllä oikeassa, että tinderissä on tyhmiä miehiä.
Olen ymmärtänyt että tinderissä ei kannata edes hakea mitään ”tositarkoituksella” miestä vaan siellä miessukukunnan pinnallisimmat edustajat ovat ongella.
No en ole paljoa menettänyt. Taas voi onnitella itseään sinkkuudesta.
– Tapailin viime syksynä ihmistä, jota taustani ei häirinnyt ja joka pysyi vauhdikkaassa elämäntyylissäni mukana. Hän ei kuitenkaan halunnut lapsia, joten juttumme kaatui siihen.
Miksi tapailee ihmistä parisuhdemielessä, jos toisella ei ole samat suunnitelmat? Tollasethan pitää jo ennen tapailua selvittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä on kyllä oikeassa, että tinderissä on tyhmiä miehiä.
Olen ymmärtänyt että tinderissä ei kannata edes hakea mitään ”tositarkoituksella” miestä vaan siellä miessukukunnan pinnallisimmat edustajat ovat ongella.
Ennemminkin tyhmä on tuo nainen, jos hakee panosovelluksesta parisuhdetta :D
Kuka itseään kunnioittava mies tuollaisen ottaisi? Sille on syynsä että jotkut pysyvät sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
35? Haluaa lapsia?
Sitä minäkin ihmettelin. Se aika meni jo ja Jenni on muutenkin jo alkanut rapistua.
Jos 35 v. nainen ei pysty tulemaan raskaaksi niin taitaa olla miehistä kiinni se asia. Ilmankos ainakin suomalaiset miehet näyttää jo 30 kymppisinä vähintään 40 vuotiailta. Jenni näyttää kyllä kauniilta tämä aivan selvää.
Normaalisti naisen max synnyttämisikä menee siellä 45-50 v. Että onpa melkoinen heitto tuo?! Mutta taitaa pitää paikkansa että ainakin suomalaismiesten sperma hyvin huonolaatuista nykypäivänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
35? Haluaa lapsia?
Sitä minäkin ihmettelin. Se aika meni jo ja Jenni on muutenkin jo alkanut rapistua.
Jos 35 v. nainen ei pysty tulemaan raskaaksi niin taitaa olla miehistä kiinni se asia. Ilmankos ainakin suomalaiset miehet näyttää jo 30 kymppisinä vähintään 40 vuotiailta. Jenni näyttää kyllä kauniilta tämä aivan selvää.
Normaalisti naisen max synnyttämisikä menee siellä 45-50 v. Että onpa melkoinen heitto tuo?! Mutta taitaa pitää paikkansa että ainakin suomalaismiesten sperma hyvin huonolaatuista nykypäivänä.
Sukupuolitaudit aihettavat lapsettomuutta. Jennin elämäntavoilla syy voi löytyä peilistä, ei miehistä.
Hyvätasoinen nainen tykkää miehistä.
Hyvätasoinen mies tykkää naisista.
Vihalle ei ole tilaa.
Hyvät naiset ovat jo hyvän miehensä napanneet.
Nämä kuvia kärttävät tinder-ukot eivät itse muistuta kuviaan. Ne on otettu 5v ja 10kg sitten. Hassu ilmiö. Mulla on tuoreet ja käsittelemättömät kuvat. Ärsyttää mokomat huijarit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katselin aluksi kuvaa ja mietin, että kuinka ihmeessä tuon näköisen voi olla hankala saada hyvää parisuhdetta? Sitten luin artikkelin, enkä ihmettele enää.
Juu, 7 vuotta Tinderissä ja kaikki Tinder-miehet huonoja. Taitaa olla vika kyllä ihan naisessa itsessään.
Ja sä oot ollut 7 vuotta Tinderissä saamatta yhtään naista, mutta sinussa ei ole kerrassaan niin mitään vikaa.
Mikäs ihmeen vähäjärkinen typerys olet? Olen ollut naimisissa vuosikymmenet ja lapsikin löytyy. Tinderissä en ole ollut yhtään vuotta vaan tuo 7 vuotta oli tuossa artikkelsissa kyseisen naisen kertomana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Justhan tuo kaksi vuotta sitten kertoi lehdissä ettei kaipaa parisuhdetta.
2 vuotta sitten halusi elää sinkkuna ja suhteet ahdistivat.
Nyt on 7 vuotta etsinyt kumppania ja epätoivo iskee.
Ovatko molemmat valheita ja vain yritys saada podille näkyvyyttä?
Ei sanonut missään kohtaa, ettei halua parisuhdetta, vaan että ei halua vaimon roolia.
Voi kauhee!
Nyt ei tulisi kyllä kauppoja.
Olen usein sitä mieltä, että miehille kuten itsellenikin maistuisi kyllä käytännössä nainen kuin nainen, mutta kyllä sitä näissä huomaa, että on niitä rajoitteita itsellänikin. En minä tällaista naista ottaisi. Jotenkin niin superankea vaikutelma tulee aina näistä feministijankkaajista. Huom! En ottaisi myöskään naista, joka ei arvostaisi itseään eikä olisi "omapäinen" (kokemukseni mukaan useimmat naiset ovatkin). Muttei tällaista tyyppiä myöskään. Ei tuo ole aito "vahva nainen" vaan ankeuttaja.
Hiukan vaikea selittää näin sanallisesti.