Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelen narkomaanin kanssa, saa kysellä!

Vierailija
05.09.2014 |

Miehellä siis vakava opioidiriippuvuus, itse tyydyn viikonloppuoluisiin enkä silloinkaan humalaan asti. Saa haukkua, kysellä, ihmetellä tai sääliä, kaikki on kuultu. Ajattelin esimeriksi heitä jotka pelkäävät että läheinen on koukussa, osaan kertoa aika hyvin narkkarien ajatusmaailmasta ja elämästä yleisesti. En missään nimesä ylpeile tai kehuskele, koska tämä nyt on viimeinen keino sellaiseen kuten kuka vaan järkevä tajuaa. Mutta tosiaan, kysy pois!

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö pelkää tilanteen pahentumista siihen pisteeseen, että kumppanin koko elämä koostuu huumeista? Jos siis nytkin on "vakava riippuvuus". Millaisen tulevaisuuden näet suhteella?

Vierailija
42/42 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 22:28"]

Aloitko seurustella miehesi kanssa sen takia, että uskoit rakkautesi parantavan hänen riippuvuutensa?

[/quote]

Kuten aiemmin sanoin, en todellakaan. asiasta puhuttiin melkeinpa heti ja kertoi itsekin olevansa katkaisuohjauksessa ja siis sitä kautta hoidon piirissä. minä jätän sellaset ammattilaisille, ei kukan voi yksinään toista tässä asiassa auttaa. minun homnani on olla hänen elämänsä nainen, tuki, ystävä, rakastaja, mitä nyt naisystävä tekee. mutta minä en ole terapeutti tai lääkäri. on sen verran aivoja että osaan kyllä poistua jos tilanne käy toivottomaksi. mut just nyt homma hoidossa! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi